برترین ابزارهای معاملات ارز دیجیتال برای مبتدیان و حرفه ای ها

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

برترین ابزارهای معاملات ارز دیجیتال برای مبتدیان و حرفه ای ها

برترین ابزارهای معاملات ارز دیجیتال برای مبتدیان و حرفه ای ها

همانطور که می دانید یکی از راه های موفقیت در معاملات ارز دیجیتال استفاده از سرور مجازی ترید بایننس می باشد. بایننس یکی از بستر های بسیار مهم برای ترید می باشد که با استفاده از سرور مجازی ترید بایننس توشن می توانید در این نوع معاملات شرکت کنید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

در مطالب قبلی شما را با توصیه های مهم معامله گران موفق آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع معاملات ارز دیجیتال به دست آورید.

معاملات ارز دیجیتال برای بسیاری سود آور است. اگر این مطلب را می خوانید، به احتمال زیاد در معاملات ارز دیجیتال نیز سرگرم شده اید.

اگرچه سودآور است اما اگر به درستی انجام نشود می تواند برای سلامت مالی شما بسیار خطرناک باشد.

منظور از درستی این است که این کار را با ذهنیت صحیح و با مجموعه ای مناسب از ابزارها مانند ناظر بازار، مدیر نمونه کارها، متعادل کننده نمونه کارها، کیف پول های قابل اعتماد، نمودارها، تجمیع کننده اخبار ارز دیجیتال و در آخر مبادلات قابل اعتماد انجام دهید که در واقع می توانید به آنجا بروید و ترید کنید.

ابزارهای معاملاتی ارز دیجیتال 

به همین دلیل، برای اینکه دنیای ارز دیجیتال یک فضای امن تر و سود آور برای همه خوانندگان ما باشد، لیستی از چند ابزار معاملات ارز دیجیتال برتر را تهیه کرده ایم.

۳commas

۳commas ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد و مورد پسندترین مورد پایانه بازرگانی است.

شما می توانید به صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance، Bittrex، Poloniex از طریق یک رابط واحد ۳commas متصل شوید و تصمیمات معاملاتی خود را در هر یک از آن ها به طور همزمان بگیرید.

بعلاوه، شما می توانید ویژگی های معاملاتی هوشمند مانند ضرر توقف عقب افتاده و سود پس انداز را بدست آورید که به شما امکان می دهد سود خود را در زمان واقعی به حداکثر برسانید.

جدا از اینها ،

۳commas یک ربات معاملات ارز دیجیتال مدرن و متعادل کننده نمونه کارها است که به معامله گران ارز دیجیتال مانند من و شما کمک می کند تا بیشترین معاملات خود را انجام دهیم.

همچنین، با استفاده از ۳commas می توانید معاملات اجتماعی را با کپی کردن نمونه کارهای معامله گران موفق که به طور مداوم دارای رشد مناسب پرتفوی هستند، انجام دهید.

koinly

Koinly  مدیریت نمونه کارها ارز دیجیتال برای مبتدیان و کاربران پیشرفته است.

مدتی است که از این مدیریت استفاده می کنیم و واقعاً تحت تأثیر ویژگی های آن هستیم.

با Koinly می توانید ارزهای رمزپایه خود را در صرافی های مختلف ردیابی کنید و همیشه از آنچه سکه در کارنامه خود دارید آگاه باشید.

همچنین جدول ها و نمودارهای بصری را بر اساس سهام نمونه کارها و حرکات بازار ارائه می دهد تا بتوانید تصمیمات مهمی را اتخاذ کنید.

این یک ابزار پولی است که در وب موجود است.

Binance

اکنون که ترازهای سهام، مدیران اوراق بهادار، کیف پول های ارز دیجیتال را مشاهده کردید، نگاه به یکی از برجسته ترین مبادلات ارز دیجیتال که معیار جدیدی را برای کل صنعت مبادلات تجاری تعیین کرده منطقی است.

Binance یکی از سه صرافی برتر جهان است. و باعث تعجب است که این معاملات حتی دو ساله نشده است.

تیم پشتیبانی  Binance شگفت انگیز است و تمرکز زیادی در ارائه خدمات به مشتریان تجاری خود دارد.

 به همین دلیل است که آن ها به طور منظم برای معامله گران خود انواع مختلف مسابقات و جوایز جدید را راه اندازی می کنند.

 

بعلاوه، هزینه معاملات آن ها در صنعت ۰.۱٪ کمترین است که در صورت استفاده از توکن های BNB بومی آن ها برای پرداخت هزینه های معاملات، می توانید ۵۰٪ تخفیف بگیرید.

معاملات ارز دیجیتال

Shrimpy

Shrimpy  یکی دیگر از نرم افزارهای ارز دیجیتال است که به شما امکان می دهد متنوع سازی کنید، به صورت خودکار درآیید و از سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه درآمد کسب کنید.

همه ما درباره HODLing می دانیم اما مفهوم جدید تعادل که توسط Shrimpy ارائه شده حتی بهتر عمل می کند زیرا به طور خودکار به خرید کم و فروش بالا کمک می کند.

روش تعادل مجدد توسط ارز دیجیتال عظیم برای به حداقل رساندن خطر و به حداکثر رساندن سود آنها بدون توجه به شرایط بازار استفاده می شود.

نحوه عملکرد:

هنگامی که چرخه تعادل خود را در ساعت ها، روزها یا هفته ها تنظیم کنید،  Shrimpy به طور خودکار ارزهای ارز دیجیتال را در هر چرخه که طبق هدف  طبقه بندی شما انجام می شود، خریداری یا می فروشد.

البته، برای این منظور، شما باید مبادلات خود را با Shrimpy ادغام کنید و انجام آن کار بسیار آسان است.

Altrady

حدس می زنیم اگر از Binance و Bitfinex استفاده می کنید تقریباً بیش از ۵۰٪ بازار ارز دیجیتال را پوشش داده اید.

اما اگر کسی هستید که می خواهد بیشتر کاوش کند و دسترسی آن ها را افزایش دهد و همچنین با استفاده از چندین صرافی خطر ابتلا به آن ها را کاهش دهد، Altrady  برای شما مناسب است.

با استفاده از Altrady می توان در چندین مبادله از یک حساب واحد معاملات کرد و صدها ارز را از کف آنها با برنامه تلفن همراه Altrady’s داد و ستد کرد.

از مبادلات مختلف از جایی که می توانید ارزهای رمزپایه مختلفی را خریداری کنید، می توانید به به روزرسانی های واقعی، هشدارها و نمودارها دسترسی داشته باشید.

به این ترتیب، حتی با خرید / فروش ارزهای ارز دیجیتال شده مختلف در صرافی های مختلف، حتی مبادلات خود را متنوع خواهید کرد، بنابراین خطر قرار گرفتن در معرض یک یا دو صرافی را کاهش می دهید.

ویژگی های Altrady

معاملات هوشمند

داده ها و هشدارهای بازار در زمان واقعی

مبادلات چندگانه

نردبان مقیاس دار

اسکنرهای بازار

برنامه دسک تاپ (در ابر نیز موجود است)

تجزیه و تحلیل معاملات

موقعیت با PL

مدیریت نمونه کارها

برنامه های تلفن همراه

واردات سکه

این ویژگی ها به صورت رایگان ارائه نمی شوند زیرا برای اشتراک ماهانه و سالانه هزینه استاندارد وجود دارد اما نسخه آزمایشی آن به مدت یک ماه و بدون هزینه در دسترس است.

 TradeSanta

TradeSanta یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال رایگان است که معامله ارز دیجیتال را به صورت خودکار انجام می دهد و به شما کمک می کند حتی هنگام خواب سود کسب کنید.

نکته جالب دیگری که در پشت TradeSanta وجود دارد این است که برای تازه کارها مناسب است زیرا تمام کاری که می کنید ایجاد موقعیت های کوتاه است.

شروع کار آسان است و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که TradeSanta را با یک مبادله پشتیبانی شده با استفاده از API متصل کنید و سپس می توانید با حداقل سرمایه گذاری شروع کنید.

حتی ۵۰ دلار نیز شروع خوبی برای آزمایش این ربات رایگان است.

راهنماها و فیلم های راهنما به شما کمک می کند نحوه استفاده از TradeSanta را بفهمید و می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه معامله خودکار ارز دیجیتال را شروع کنید.

Ledger Nano S

صحبت نکردن در مورد Ledger Nano S در فضای ارز دیجیتال جرم است.

Ledger Nano S  یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال در بازار است.

اگر کسی هستید که به ارزهای رمزپایه و ارزش طولانی مدت آن جدی هستید، باید Ledger Nano S را در اختیار داشته باشید.

در حال حاضر Ledger Nano S از بیش از ۲۵ ارز رمزپایه و هزاران ارز رمز    ERC20 پشتیبانی می کند. به علاوه، این یک کیف پول HD است که در کریپتوسفر بسیار محبوب است.

معاملات ارز دیجیتال

Bitfinex

Bitfinex یکی دیگر از مبادلات رایج ارزهای دیجیتال است که در زمان بسیار کمتری تأثیرگذاری کرده است.

این برنامه توسط یک تیم باتجربه از تریدر ها و توسعه دهندگان که تجربه قبلی اجرای مبادلات ارز دیجیتال را دارند، اداره می شود.

در اینجا می توانید برخی از سنگ های قیمتی نادر ارز دیجیتال شده را پیدا کنید که در غیر این صورت جای دیگری پیدا نمی کنید.

دقیقاً مانند Binance، آن ها یک  برنامه موبایل کاملاً کاربردی برای Android و iOS ارائه می دهند. و همچنین رمز بومی خود به نام LEO دارند، دارندگان این رمز تخفیف در هزینه های معاملاتی دریافت می کنند.

جدا از این مزیت، ساختار کارمزد آن ها در معاملات ارزان است و فقط ۰.۱٪ به عنوان هزینه های معامله است.

CoinMarketCap

CoinMarketCap نیازی به معرفی ندارد مگر اینکه اولین روز شما در دنیای ارز دیجیتال باشد.

این یکی از پربازدیدترین وب سایت ها در ارز دیجیتال است و به این دلیل است که قیمت ها، محدودیت بازار، حجم، لیست سکه ها و نشانه ها را در این فضا ردیابی می کند.

علاوه بر این، قیمت ها، حجم و سایر داده ها را به ۱۳ زبان و ۲۸ ارز ملی نشان می دهد. همچنین نمودارهای قیمت تاریخی بازارهای ارز دیجیتال را ذخیره می کند و نمودارهای زمان واقعی BTC و کل بازار ارز دیجیتال ها را در اختیار شما قرار می دهد.

دارای API و ابزارک، بخش اجتماعی، بازارها برای هر سکه و رمز است که تصمیم گیری سریع ترید را برای معامله گران آسان می کند.

CoinGecko

CoinGecko یکی دیگر از وب سایت های ردیاب قیمت و حجم است که همان کار CoinMarketCap را انجام می دهد.

خوب، چرا می توانید از آن استفاده کنید زیرا همان CoinMarkeCap ​​است.

دلیل این امر این است که به عنوان نظر دوم مورد استفاده قرار می گیرد زیرا اتکا به سیستم های متمرکز مانند این برای بازارهای غیرمتمرکز عمل خوبی نیست.

با CoinGecko می توانید قیمت های ۱۰۰ و ۱۰۰۰ ارز ارز دیجیتال شده را در فیات و BTC با نمودارهای جذاب در فواصل مختلف مشاهده و پیگیری کنید. همچنین می توان CoinGecko UI را به غیر از انگلیسی به ۱۵ زبان مختلف مشاهده کرد که برای هر وب سایتی در این مکان امتیاز خوبی محسوب می شود.

معاملات ارز دیجیتال

CoinMarketCal

اگر معامله ارز دیجیتال می کنید، CoinMarketCal ابزاری است که باید در زره پوش داشته باشید.

CoinMarketCal مبتنی بر شواهد و مبتنی بر جامعه، یک تقویم اقتصادی برای بازار ارزهای رمزپایه است.

با استفاده از CoinMarketCal، در مورد بتای مختلف سکه، عرضه آلفا یا راه اندازی mainnet یا testnet اطلاعات کسب خواهید کرد.

این ابزاری است که باید داشته باشید تا هنگام ساختن استراتژی ارز دیجیتال از آن استفاده شود و نکته خوب این است که استفاده از آن کاملاً رایگان است.

CryptoPanic

CryptoPanicیکی دیگر از ابزارهای مورد علاقه افراد است که کمک می کند تا در اخبار ارز دیجیتال قرار بگیرید.

Crypto  یک بازار نسبتاً کوچک است که بسیار تحت تأثیر اخبار است. به همین دلیل دانستن اخبار و سپس ارزیابی احساسات بازار مهم می شود.

این به تقویت استراتژی ارز دیجیتال شما کمک می کند.

با نسخه رایگان  CryptoPanic، می توانید اخبار بسیار سفارشی را با توجه به سکه های مورد علاقه خود دنبال کنید.

بعلاوه، شما می توانید این ویژگی را برای دنبال کردن کانالهای YouTube منتخب خود، موضوع Reddit و حساب های توییتر برای سنجش دقیق احساسات بازار دریافت کنید.

Trading View

Trading View یک نرم افزار نمودار بندی بسیار عالی است که در جهان برای نمایش نمودارهای دقیق کالا برای کالاها، سهام، مشتقات و اکنون ارز دیجیتال نیز بسیار محبوب است.

بنابراین اگر کسی هستید که با دیدن نمودارهای فواصل مختلف، تحلیل تکنیکی سکه را دوست دارید، این ابزار برای شما مناسب است.

علاوه بر این، برای کمک به شما می تواند آخرین ابزارهای تجزیه و تحلیل الگوهای جدید و سنتی را که در نرم افزار نمای معامله وجود دارد، پیدا کنید.

بهترین سایت ها برای معاملات ارز دیجیتال

Cryptoland دائماً داغ می شود و هر روز افراد بیشتری به این انقلاب ارز دیجیتال می پیوندند.

دلایل شما برای درگیر شدن به هر دلیل ممکن است باشد، باید به یاد داشته باشید که هر شخصی که در رشته های مربوطه خود عالی عمل می کند، زمانی مبتدی بوده است. و از آنجا به بعد، با داشتن منابع مناسب و خودآموزی، آن شخص موفق شده است.

در اینجا در مورد برخی از بهترین وب سایت ها یا صرافی های تجارت ارز دیجیتال برای مبتدیان صحبت می کنیم.

قبل از انتخاب وب سایت یا صرافی معاملات ارزهای رمزپایه کاملاً واضح در مورد آنچه می خواستیم صحبت کردیم. این شامل موارد زیر می باشد:

سهولت استفاده و رابط کاربری

امنیت وجوه

عملکرد گذشته

تیم توسعه

نقشه عملیات جغرافیایی

بایننس

تبادل Binance اکنون نیازی به معرفی ندارد زیرا ماه هاست که بر بازار ارز دیجیتال ها حاکم است.

این تبادل نظر برای مبتدیان و کاربران پیشرفته خوب است. آنها همچنین در UI خود یک گزینه داخلی برای جابجایی بین دو حالت دارند، این ویژگی رابط کاربر آنها را بسیار کاربرپسند می کند.

همچنین، هنگام استفاده از Binance هرگز با مشکل نقدینگی روبرو نخواهید شد زیرا دائماً در ۳ صرافی برتر CMC از نظر حجم قرار دارد.

علاوه بر این، اگر در هنگام معاملات از نشانه های BNB بومی آنها استفاده می کنید، می توانید تا ۵۰٪ تخفیف در هزینه های معاملاتی خود داشته باشید، که اگر می خواهید یک معامله گر ارز دیجیتال تمام وقت شوید، مبلغ زیادی است.

هرچه زودتر از طریق BNB شروع کنید، در طولانی مدت پس انداز بیشتری خواهید داشت.

و جالبترین نکته ای که پیدا کردیم این بود که آن ها از پیشرفته ترین و آسان ترین برنامه های کاربردی موبایل برای تجارت ارزهای رمزپایه در اندروید و همچنین iOS برخوردارند.

CEX.io

CEX.io وب سایت مشهور دیگری برای خرید و فروش ارزهای رمزپایه برای مبتدیان است زیرا استفاده از رابط کاربری آنها بسیار آسان است و سابقه گذشته آنها نیز بسیار خوب بوده است.

CEX  یک صرافی مستقر در انگلستان است و از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است.

مشابه Coinbase، شما می توانید ارزهای فیات مانند EUR، GBP، USD، RUB و غیره را نیز در CEX واریز کنید و ارزهای ارز دیجیتال مانند Bitcoin، Bitcoin Cash، Ethereum، Stellar و Ripple را بخرید و بفروشید.

از نظر نقدینگی نیز، آنها خوب عمل می کنند، فراموش نکنند که ترافیک اصلی آن ها از ارزهای فیات است.  طبق CMC در ۳۵ ارز برتر ارز دیجیتال قرار دارند.

ویژگی آن ها در اجازه دادن به کاربران برای خرید ارزهای رمزپایه از طریق کارت بدهی  اعتباری نیز استفاده از آن را برای بسیاری از مبتدیان به گزینه ای آسان تبدیل می کند.

با دنبال کردن این مراحل ساده می توانید ارز دیجیتال را بخرید (نمونه ای از Ethereum)

در CEX ثبت نام کنید.

به کارت ها بروید.

کارت اعتباری و بدهی خود را پیکربندی کنید.

کارت اعتباری و نقدی خود را تأیید کنید.

مقدار Ethereum را برای خرید و فروش انتخاب کنید.

ارز خود را با Ethereum مبادله کنید.

تأیید کارت ۲۴ ساعت ۴۸ طول می کشد، اما پس از ارسال آن، می توانید بلافاصله ETH را خریداری کنید. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم کارت خود را در CEX پیکربندی کنید حتی اگر برنامه فوری برای خرید ETH ندارید.

در اینجا یک راهنمای ویدئویی برای کمک به شما در نحوه اتصال کارت اعتباری / بدهی در CEX.IO آورده شده است

Coinbase

Coinbase یکی دیگر از صرافی های معروف بیت کوین و ارزهای رمزپایه است که می توان از آن برای خرید و فروش ارز دیجیتال هایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لیت کوین استفاده کرد.

شما می توانید ارز فیات خود (USD، EUR، GBP و غیره) را به Coinbase واریز کنید و ارزهای ارز دیجیتال شده خود را که بعداً می توانید در دستگاهی مانند Ledger Nano S یا Trezor برداشت کنید، به راحتی جمع کنید.

Coinbase همچنین مفید است زیرا به شما امکان می دهد ارزهای رمزپایه را از طریق کارت های اعتباری و بدهی خریداری کنید. با انجام این مراحل ساده می توانید ارزهای رمزپایه را از Coinbase خریداری کنید.

  • در Coinbase ثبت نام کنید.
  • تأیید کامل شناسه عکس
  • به صفحه روشهای پرداخت بروید.
  • در سمت راست روی افزودن روش پرداخت کلیک کنید.
  • کارت را انتخاب کنید و کارت اعتباری و بدهی را اضافه کنید.
  • Coinbase  را بپذیرید و اجازه دهید دو معامله کوچک انجام دهد.

Coinbase دو معامله آزمایشی بسیار کوچک بین ۱.۰۱ تا ۱.۹۹ با واحد پول محلی شما انجام می دهد. وارد حساب صورتحساب کارت خود شوید و مقدار آن تراکنش ها را یادداشت کنید.

مبالغ معامله شده را در برنامه Coinbase وارد کنید.

Bitfinex

Bitfinex یکی از قدیمی ترین بازیکنان در رقابت مبادلات ارز دیجیتال مبتدیان است. تقریباً شبیه Bittrex است اما برخلاف آن با ارزهای فیات مانند USD، EUR GBP معامله می شود.

Bitfinex همیشه حجم عظیمی دارد بنابراین در هنگام خرید یا فروش از این بورس نگران نقدینگی نباشید زیرا همیشه در میان ۱۰ برتر CMC قرار دارد.

بعلاوه رابط کاربری Exchange تمیز است و در هر صفحه دستورالعمل های کافی دارد که کمک می کند تا از آن به طور موثر استفاده شود.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی ترید در بایننس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی ترید در بایننس

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع