ارز فیات (Fiat Currency) چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

ارز فیات (Fiat Currency) چیست؟

ارز فیات (Fiat Currency) چیست؟

ارز فیات چیست و چگونه کار می کند؟ کلمه ‘فیات’ به معنای مجوز و قرار داد است. یک پول قانونی است که ارزش خود را از دولت صادرکننده‌ خود می‌ گیرد و برخلاف پول ارزش آن به یک کالای فیزیکی بستگی ندارد.

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

ارز فیات ( Fiat Currency)

ارزش و موفقیت آن توسط باور عمومی به آن ارز خاص تعیین می شود، دولتی که پول فیات را چاپ می‌کند، عامل تعیین‌ کننده در ارزش آن است. پول فیات ارز دولتی یک کشور است که پشتوانه ی فیزیکی مانند طلا و نقره ندارد، در صورتی که پشتوانه ی آن دولتی است که آن را صادر کرده است.

ارزش نیز تحت تأثیر عرضه پول (M2) و ارز خارجی هر کشور تحت تاثیر قرار می گیرد. در حالی که M2 اندازه گیری عرضه پول است که شامل پول نقد، سپرده ها و به راحتی قابل تبدیل به پول است، M1 یک نوع اندازه گیری از عرضه پول است. این فقط شامل پول نقدی و سپرده ها است. اگر می خواهید در مورد اصطلاحات رمز ارز ها اطلاعاتی به دست آورید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

در طول تاریخ، دولت ها سکه های خود را از کالاهای فیزیکی ارزشمند مانند طلا و نقره میساختند و یا پول کاغذی چاپ میکردند که در ازای آن سکه های طلا و نقره قابل دریافت بود. در حالی که ارز فیات این گونه تعریف نشده که ما به ازای آن مقدار معینی کالای ارزشمند و یا فلزات گرانبها دریافت کنیم.

ارز فیات

چگونه می توانم ارزهای فیات را ترید کنم؟

  1. افتتاح حساب. ما ۳۳۰+ پِیر ارز را برای تجارت ارائه می دهیم، که بالاترین پیشنهاد در صنعت فارکس است.
  2. محصول فرعی خود را بین spread bets و CFD ها انتخاب کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که به مُومِنت قیمت پِیر ارز، به جای سرمایه گذاری به طور مستقیم در دارایی های پایه، اجازه می دهد تا در هر دو طرف بازار ترید کنید که چه فکر کنید قیمت افزایش و یا سقوط خواهد کرد.
  3. یادگیری استراتژی های معاملاتی فارکس که بر مُومِنت ارز سرمایه گذاری می کنند.
  4. برای مشاهده قیمت های فارکس، پلت فرم معاملاتی را باز کنید و روی «محصولات» کلیک کنید، سپس ‘ارزها’.
  5. برای باز کردن یک نمودار روی یک پِیر فارکس کلیک کنید.
  6. نگاهی به فریم های مختلف نمودار، اضافه کردن شاخص های فنی و بررسی تب ‘اخبار و تجزیه و تحلیل’ برای اخبار قیمت است.
  7. برای خرید و فروش روی پیشنهاد یا قیمت کلیک کنید (موقعیت کوتاه یا بلند را باز کنید). اینها در گوشه سمت راست یک نمودار هستند.

تفاوت فیات با کریپتوکارنسی چست؟

لطفاً توجه داشته باشید که بازارهای CMC تجارت کریپتوکارنسی را ارائه نمی دهند. این اطلاعات فقط برای اهداف کلی است.

کریپتوکارنسی، مانند ارزهای فیات، ارزش ذاتی ندارند. ارزش آنها بر مبنای عرضه و تقاضا است و اعتقاد مردم است که رمزنگاری را می توان به راحتی در ازای محصولات و خدمات استفاده کرد.

از آنجا که ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید هستند ، بخش اعظم ارزش آنها از طرف افرادی است که آنها را خریداری می کنند و آنها را به امید اینکه از ارزش آنها قدردانی کنند ، برخلاف استفاده از آنها برای خرید چیزهایی ، هستند.

با ارزهای فیات، معاملات می تواند سخت باشد. با کریپتوکارنسی، هر معامله وارد شده و تأیید شده است. ارزهای فیات هیچ کلاهبرداری ندارند که چقدر پول می تواند صادر شود.

ارزهای عمده فیات جهانی کاملاً پایدار هستند و این امکان را فراهم می کند که کالاها و خدمات با ترس کمی از ارزش تغییر قابل ملاحظه ای روز به روز رد و بدل شوند. از طرف دیگر ، ارزهای رمزنگاری شده کاملاً بی ثبات هستند، که استفاده از آنها را محدود می کند (اگر نوسانات باقی بماند) از آنجا که قیمت یک کالا در یک رمزنگاری می تواند از روز به روز متفاوت باشد.

تفاوت فیات با پول کالا چست؟

پول کالا ارزی است که توسط یک کالای، مانند طلا یا نقره حمایت می شود. پول فیات به جز ایمان به بانک مرکزی کشور حمایت نمی شود و معتقد است که کشور بدهی های خود را بازپرداخت خواهد کرد.

پول کالا از ارزش ذاتی برخوردار است زیرا می توان آن را برای مقداری کالایی مبادله کرد. مانند جوانب مثبت و منفی ارزهای فیات مورد بحث ، پول کالا نیز می تواند جوانب مثبت و منفی داشته باشد.

در سمت مثبت، زمانی که قیمت کالا پایدار است، تورم پایدار است. در ضعف، افزایش یا کاهش عرضه کالا یا حتی تغییرات قیمت، بر ارزش ارز تاثیر می گذارد و همچنین می تواند باعث تورم و کاهش آن شود.

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع