نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو چیست؟ چند سالی است که قیمت خودرو ها در بازار آزاد ایران سبقت زیادی از قیمت های کارخانه گرفته است و از این رو بیشتر متقاضیان خرید و یا تعویض خودرو نیاز دارند به صورت مستقیم خودرو های خود را از کارخانه خریداری کنند. از این رو دلالان خودرو هم دست به کار شده اند و اقدام به خرید در پیبش فروش ها ثبت نام ها و فروش به قیمت آزاد می کنند. از طرف دیگر هم تعداد تولید خیلی کمتر از تقاضا است و برای هر خودرو هزار ها فر ثبت نام اضافه بر سازمان انجام میدهند. در این آشفته بازار لازم است نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام خودرو را بدانید تا از قافله عقب نمانید و بتوانید خودرو مد نظر خود را بخرید. راه حل نهایی استفاده از سرور مجازی ثبت نام خودرو است که به شما امکان استفاده از پر سرعت ترین و با کیفیت ترین اینترنت ایران را می دهد و با خیالی آسوده و فارق از مشکلات قطعی و کندی در زمان پیش فروش خودرو، می توانید اقدام به خرید خودرو نمایید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

نکات موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

همانطور که اشاره کردیم اختلاف شدیدی که در بین قیمت کارخانه‌ خودروهای داخلی با بازار بوجود آمده، بسیاری از افراد را وسوسه کرده تا برای سرمایه‌گذاری به خرید این محصولات روی آوردند. چنانچه بخواهید از نفرات اول ثبت نام خودرو باشید لازم است بارها ثبت نام کرده باشید تا تجربه مورد نیاز را به دست آورده باشید. با توجه به اینکه تعداد متقاضیان خودرو بسیار زیاد است و از هر ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار نفر تنها صد نفر موفق به خرید خودرو می شوند. البته این شرایط برای افرادی است که همزمان به سایت ایران خودرو وارد شده و موفق شوند درخواست خرید خود را نهایی کنند. در کنار این موارد خطاهای زیادی هم شما را در مراحل ثبت نام همراهی می کنند که کمک می کنند تا هر چه بیشتر در صف خرید عقب بیافتید.

در ادامه نکاتی را اشاره خواهیم کرد که ممکن است برخی از آن ها را ندانید و در صورتی که متقاضیان خرید خوروی دیگر آن ها را رعایت کنند، شانس موفقیت خود را تا حد زیادی کاهش داده اید.

آموزش تصویری مراحل ثبت نام در این خودرو

۱- ثبت نام با موبایل و گوشی همراه ممنوع

حتما از لپ تاپ یا تبلت استفاده کنید تا شانس بهتری داشته باشد. البته در صورتی که از سرور مجازی ثبت نام خودرو توشن استفاده می کنید می توانید از موبایل هم به سرور متصل شوید ولی با توجه به اینکه صفحه نمایش کوچک است و دسترسی به ماوس و کیبرد ندارید بهتر است با کامپیوتر وصل شوید و یا اینکه به موبایل و یا تبلت خود ماوس و کیبورد خارجی متصل کنید، بله امکان اتصال این موارد به اکثر گوشی های هوشمند جدید میسر است.

۲- از قبل آماده باشید!

حتما قبل از شروع ثبت نام، اطلاعات خود را در قسمت اوتوفیل کروم سرور مجازی ثبت کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری فرم ها را پر کنید.

سرور مجازی ثبت نام خودرو، برای خرید کلیک کنید!

۳- تا دقیقه ۹۰ ورود به سایت را عقب نندازید

معمولا سایت ایران خودرو در دقیقه آخر با کندی زیادی رو بهرو می شود و ممکن است نتوانید به سایت برای چند دقیقه وارد شوید. چند دقیقه قبل از آغاز ثبت نام وارد بخش کاربری خود شوید.

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

۴- تنظیم ساعت سرور به صورت دقیق

ساعت سرور را با ساعت time.ir هماهنگ کنید و خودتان هم در مرورگر این سایت را باز کنید تا با دقت بیشتری بتوانید ثانیه آغاز ثبت نام را تخمین بزنید و آماده باشید. به هیچ عنوان قبل از سایت ۱۱ شروع به رفرش کردن صفحه نکنید چون در این صورت سایت شما را ربات تشخیص خواهد داد و در ادامه کار با مشکل مواجه خواهید شد.

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

۵- آمادگی برای تاخیر در شروع ثبت نام

ممکن است باز شدن سایت ایران خودرو با یک الی دو دقیقه تاخیر صورت پذیرد، لذا چنانچه که ثبت نام ساعت ۱۱ باشد ممکن است تا ساعت ۱۱ و ۲ دقیقه نتوانید ثبت نام را آغاز کنید. مشکلی ندارد منتظر بمانید ولی صفحه را به هیچ وجه رفرش نکنید. در صورت رفرش کردن صفحه از حساب کاربری خارج خواهد شد و ورود مجدد به سایت شما را تا دقایقی عقب خواهد انداخت و شانس خرید خودرا ممکن است از دست دهید. شما می توانید تا زمان بازشدن سایت میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک‌های “میزکار” – “فروش اعتباری” منتظر باشید تا فرم های فروش روی سایت قرار گیرد.

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

۶- انتخاب سریع خودرو

پس از گشایش سایت و آغاز ثبت نام و نمایش خودرو های موجود می توانید خودرو مورد نظر را انتخاب کنید و و پس از مطالعه آپشن های موجود به مرحله بعد بروید. برای نمونه تصویر زیر را مشاهده کنید

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

۷- پر کردن سریع فرم ها

زمان گیر ترین بخش ثبت نام همان پر کردن فرم سفارش است، بهتر است طبق روشی که در آموزش استفاده از اتو فیل Autofill برای ثبت نام سریعتر خودرو اشاره کردیم تمامی اطلاعات خود را ذخیره کرده باشید و در فرم از اطلاعات قبلا وارد شده استفاده کنید. در صورتی که بخواهید دستی اطلاعات را وارد کنید پر کردن اطلاعات فرم اگر دستتان هم سریع باشد به یک الی دو دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و با گذشت این زمان شانس موفقیت در خرید خودرو را از دست خواهید داد. البته اطلاعات را نیز خیلی سریع وارد نکنید چرا که سایت شما را به عنوان ربات شناسایی خواهد کرد. طی بررسی های تجربی ما بهترین زمان برای ثبت و ارسال فرم ۲۵ الی ۳۵ ثانیه است که افرادی که در این بازه زمانی فرم خود را ارسال کنند احتمال موفقیت بیشتری دارند. نمونه فرم ثبت نام را در ادامه برای شما قرار می دهیم:

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

۸- کد امنیتی را رفرش کنید

در پر کردن کد امنیتی بهتر است یک بار بر روی قسمت از نو کلیک کنید و عبارت جدید را در فرم مربوطه تایپ کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. پس از این مرحله به مرحله پرداخت وارد می شوید. لازم است این بخش را خیلی سریع انجام دهید تا از دیگران جلو بیافتید، یک رنگ و یک درگاه را خیلی سریع انتخاب کنید، خیلی در انتخاب رنگ درنگ نکنید بعد از ثبت نام امکان تغییر آن را دارید، درگاه هم تفاوتی ندارد و با هر کارت بانکی عضو شتاب می توانید از تمامی درگاه ها پرداخت کنید. تنها مورد مهم این است که درگاه بانک های خصوصی معمولا ممکن است سرعت و عملکرد بهتری داشته باشد. تیک های قوانین را هم سریع بزنید و مطابق روش قبل یک بار بر روی قسمت از نو کلیک کنید و عبارت جدید را در فرم مربوطه تایپ کنید .

نکات طلایی برای موفقیت در ثبت نام ایران خودرو

پس از انجام کلیه مراحل فوق در صورتی که همه مراحل را با سرعت و سرور مجازی خرید خودرو انجام داده باشید انشالل پیغام خرید موفق را خواهید دید و یک کد رهگیری به شما داده می شود.

شرایطی که باید برای ثبت نام در ایران خودرو داشته باشید

  • شماره تلفن همراه ثبت شده باید به نام متقاضی باشد
  • لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال به نام متقاضی
  • عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی
  • لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید
  • عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو
  • لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام
  • هر کد ملی، یک دستگاه خودرو
  • ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی
  • عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی
  • ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل
  • لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه
  • ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث
  • لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع