کامپاند فایننس چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

کامپاند فایننس چیست؟

کامپاند فایننس چیست؟

آیا می دانید کامپاند فایننس چیست؟ چندین نفر در فضای DeFi در چند ماه گذشته همین سوال را پرسیده اند. کامپاند چیست؟

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. 

در مطالب قبلی شما را با آربیتراژ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد بازار رمز ارز ها به دست آورید.

آشنایی با کامپاند فایننس

 در اصل ، کامپاند یک پروتکل بازار پول اتریوم است که به وام دهندگان اجازه می دهد وام بدهند و وام گیرندگان می توانند وام بگیرند. علاوه بر این ، دلیل افزایش محبوبیت کامپاند کاملاً آشکار است.

برای مدت طولانی ، مردم تصور می کردند که رهبری Maker در بالای لیست پروژه های DeFi غیرقابل دسترسی است. با این حال ، کامپاند ، ظاهراً از هیچ کجا ، از آن زمان پیشتاز بوده است و اکنون وقتی صحبت از DeFi می شود ، فرمانروایی را بر عهده دارد. بنابراین ، در این مقاله ، بیایید بررسی کنیم که کامپاند چیست و چه کاری انجام می دهد.

با این حال ، قبل از ورود به کامپاند ، بیایید بفهمیم که پروژه DeFi یا مالی غیر متمرکز چیست. این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تحلیلگران پیش بینی می کنند که فضای DeFi در سالهای آینده رشد عظیمی خواهد داشت.

DeFi چیست؟

DeFi یا “سرمایه گذاری غیر متمرکز” (decentralized finance) یک اصطلاح همه جانبه است که به دارایی های دیجیتال ، قراردادهای هوشمند مالی ، برنامه های غیر متمرکز (DApps) و پروتکل هایی که در بالای بلاک چین عمومی اجرا می شوند ، اشاره دارد.

مقایسه Defi با رمز ارز ها

حالا شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که خوب…. من در حال حاضر ارزهای رمزنگاری شده زیادی دارم ، چرا باید علاوه بر این به DeFi نیاز داشته باشم؟ برای درک این موضوع ، اجازه دهید تفاوت های این دو را بررسی کنیم

DeFi یک حوزه خدمات مالی صرف است که اغلب اتفاق می افتد توسط نشانه ها اداره می شود. از آنجا که نمی توانید دلار را با وام مقایسه کنید ، بنابراین نمی توانید رمز ارز ها را با DeFi مقایسه کنید.

با تمدید نکته قبلی ، در حالی که ارزهای رمزنگاری شده قادر به تمرکززدایی پول هستند ، اما خود سیستم مالی را غیر متمرکز نکرده اند.

یک سازمان متمرکز اغلب مسئول مدیریت ارزهای رمزنگاری شده است.

کامپاند فایننس

وام بلاک چین کامپاند فایننس چیست؟

 Compound Finance یک پروتکل نرخ بهره مبتنی بر الگوریتم ، غیرمتمرکز وام و استقراض ارزهای رمزنگاری شده است. این پلتفرمی است که در آن کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده را بدون ضرب و شتم به عنوان وثیقه عرضه کنند تا دارایی های رمزنگاری شده را بر اساس نرخ بهره تعیین شده توسط عرضه و تقاضای زمان واقعی قرض بگیرند.

فرایند به دست آوردن بهره یا وام گرفتن دارایی در مقابل وثیقه شما بسیار ساده است.

شما می توانید بلافاصله با تأمین دارایی های موجود در مخزن نقدینگی کامپاند ، منافع مرکبی کسب کنید.

بسته به عرضه و تقاضا ، نرخ بهره مرکب متناسب با آن تعدیل می شود.

وقتی صحبت از کامپاند می شود ، هیچ دوره قفل وجود ندارد. شما این حق را دارید که هر زمان که بخواهید وثیقه خود را پس بگیرید یا بازپرداخت کنید.

کامپاند قبلاً حسابرسی شده و به طور رسمی تأیید شده است. از ماه مه سال ۲۰۲۰ ، کامپاند مدیریت جامعه را پذیرفته است. دارندگان نشان COMP و نمایندگان آنها در مورد همه تغییرات کامپاند بحث ، پیشنهاد و رای می دهند.

کامپاند چیست؟ تیم و سرمایه گذاران

یکی از معیارهای اساسی که می توانید برای قضاوت در مورد اعتبار پروژه استفاده کنید ، بررسی تیم و سرمایه گذاران آن است. بیایید با تیم شروع کنیم.

رابرت لشنر مدیرعامل است. او یک تحلیلگر مالی معتبر و اقتصاددان سابق است. او همچنین یک مدیر محصول در Postmates ، یک برنامه محبوب بود.

جفری هیز ، CTO ، و Torrey Atcitty ، Lead Application ، نیز قبلاً در Postmates کار می کردند.

جیک چروینسکی ، مشاور عمومی ، استاد کمکی در مرکز حقوق دانشگاه جورج تاون است. کارهای او باعث شده است که او در چندین فهرست معتبر مانند The Cointelegraph 100 قرار گیرد.

برخی از سرمایه گذاران وظیفه سنگین نیز از کامپاند حمایت مالی کرده اند. نمونه هایی از چنین سرمایه گذاران شناخته شده ای هستند

Andreessen Horowitz Marc Andreessen ، بنیانگذار این شرکت ، نویسنده مشترک Mosaic بود – اولین مرورگر وب که به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. علاوه بر این ، او همچنین بنیانگذار Netscape بود.

Polychain Capital یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری رمزنگاری شده در جهان.

 Coin base یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری شده در سطح جهان است. علاوه بر داشتن دفاتر در سراسر جهان ، بیش از ۲۰ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد.

همانطور که می بینید ، کامپاند تیم قوی و گروهی قدرتمند از سرمایه گذاران دارد

کامپاند فایننس چکونه کار می کند؟

این مفهوم بسیار ساده است ، وثیقه سپرده گذاری می کند و سود دریافت می کند. با این حال ، به جای واریز پول خود به واسطه ای مانند بانک ، آن را در یک قرارداد هوشمند قرار می دهید. این تضمین می کند که شما کنترل دارایی های خود را به واسطه ها واگذار نمی کنید.

اکنون که اطلاعات پیش زمینه ای دارید ، بیایید ببینیم چگونه می توانید با کامپاند تعامل داشته باشید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول خود را به سایت متصل کنید. شما می توانید کیف پول Coinbase ، Ledger و Metamask را متصل کنید.

کامپاند فایننس

کامپاند غیر متمرکز governance چیست؟

با اتخاذ تمرکززدایی کامل جامعه برای افزایش امنیت و ثبات ، کامپاند از پروتکل های زیر استفاده خواهد کرد:

  • سهامداران شرکت بخشی از نشانه های COMP را در دوره اولیه سندباکس دریافت خواهند کرد. سهامداران می توانند رأی را به خود یا شخص دیگری واگذار کنند.
  • اکثر نشانه های COMP تحت پوشش قرار می گیرند و بنابراین در governance شرکت نمی کنند.
  • توسعه دهندگان ترکیبی تشویق می شوند که به طور فعال در governance شرکت کنند.

موارد استفاده از وام داهی کامپاند فایننس بلاک چین چیست؟

دارندگان می توانند بدون استفاده از دردسرهای مدیریت شخصی دارایی های خود یا انجام ریسک های سوداگرانه از Compound برای کسب سود استفاده کنند.

Dapps و صرافی ها می توانند از Compound به عنوان منبع کسب درآمد در اکوسیستم اتریوم استفاده کنند.

معامله گران می توانند اتر را از محل خرید نقدینگی وام بگیرند و سبد موجود خود را به عنوان وثیقه برای شرکت در فروش جمعی خریداری کنند.

معامله گران که به دنبال کوتاه کردن یک توکن خاص هستند می توانند آن را از محل نقدینگی وام گرفته و بلافاصله بفروشند.

معاملات کامپاند فایننس

معاملات وام و استقراض بلافاصله با استفاده از پروتکل انجام می شود. هیچ الزامات واسطه ای یا هزینه ای در این مورد وجود ندارد ، فقط لازم است وام گیرندگان وجهی را در طرف وام واریز کنند. تمرکززدایی و قراردادهای هوشمند قابل اجرا به طور خودکار این فرایند را آسان تر ، سریعتر و ارزان تر از گذراندن از طریق یک موسسه مالی سنتی می کند.

Lending

کسانی که صاحب این ارزهای رمزنگاری شده هستند می توانند هر مقدار از آنها را به عنوان قفل کردن ، ارسال یا سپرده گذاری وام دهند. این شبیه به واریز ارز فیات به حساب پس انداز است که بلافاصله شروع به سود می کند. با این حال ، بر خلاف سپرده گذاری به یک حساب بانکی ، Compound dApp غیر متمرکز است و این پول به همراه سپرده های دیگر سرمایه گذاران از هر ارز رمزنگاری شده به یک حوض بزرگ می رود. هر کدام از ارزهای رمزنگاری شده وام دهندگان ، ارزی است که در آن پرداخت ها را دریافت می کنند.

Borrowing

ویژگی اصلی دیگر پروتکل کامپاند توانایی وام گیری در برابر وجوه سپرده گذاری شده و قفل شده است. هر کاربری که بخشی از سبد ارزهای رمزنگاری شده را در مجموعه کامپاند قرار دهد ، می تواند بلافاصله بدون هیچ گونه اعتبار اعتباری یا الزامات اضافی ، در مقابل این وام ها وام بگیرد. مبلغی که کاربر می تواند وام بگیرد بستگی به میزان سپرده گذاری دارد و هر ارز رمزنگاری شده نرخ های متفاوتی دارد.

وام گیرندگان برای اطمینان از وثیقه بودن وجوه خود باید بیش از آنچه قصد وام دارند سپرده گذاری کنند. این بدان معناست که در صورت عدم بازپرداخت اقساط و سود ، وجوهی برای پرداخت وام وجود دارد. ارزهای رمزپایه نیز دارای نوسان هستند ، بنابراین اگر مبلغ وثیقه از ارزش خود کاسته شود ، قرارداد هوشمند وام گیرنده cToken به طور خودکار هنگامی که ارزش به مقدار قرض گرفته می شود ، بسته می شود. اگر این اتفاق بیفتد ، وام گیرنده cTokens  را که وام گرفته اند نگه می دارد اما وثیقه سپرده شده را از دست می دهد.

درست مانند زمانی که از یک بانک یا موسسه مالی دیگر وام گرفته اند ، وام گیرندگان باید مبلغ وام هایی را که وام می گیرند ، پرداخت کنند. پروتکل ترکیبی به طور خودکار نرخ های بهره را تعیین و اجرا می کند ، که با هر ارز رمزنگاری شده روی پلتفرم متفاوت است.

کامپاند فایننس بازاری است که توسط سرمایه گذاران رمزنگاری برای وام و وام دارایی های دیجیتالی خود استفاده می شود. رمزنگاری ترکیبی یک پروتکل غیر متمرکز یا dApp است که بر روی یک بلاک چین ساخته شده است.

کاربران همچنین می توانند با استفاده از توکن COMP به ساختار حاکمیتی پروتکل کامپاند رای دهند.

کامپاند بخشی از یک سیستم جدید مالی غیرمتمرکز است که با اختراع فناوری بلاک چین فعال شده است.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − سه =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع