مقالات آموزشی گواهینامه SSL

چگونه گواهی ssl رایگان دریافت کنیم؟
جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مقالات آموزشی گواهینامه SSL

گواهی ssl و یا Security Socket Layer پروتکلی امنیتی برای رمز نگاری اطلاعات مبادله شده بین دستگاه شما و سرور می باشد که باعث افزایش ضریب امنیتی و جلوگیری از شنود اطلاعات مبادله می شود.در نظر داشته باشید که شما با راه اندازی SSL بر روی سایت و وبلاگ خود باعث خواهید شد  تا هم امنیت وبسایت خود را افزایش دهید و باعث شوید که مشتریان شما بیشتر به شما اعتماد کنند و از وبسایت شما دیدن کنند و با خیال راحت از وبسایت شما خرید کنند.یکی از مشخصه های فعال بودن لایسنس SSL بر روی وبسایت مشاهده HTTPS در ابتدای آدرس سایت می باشد.در صورتی که SSL شما معتبر نباشد مرورگز شما خطای نامعتبر بودن SSL و افزایش خطر را به شما نمایش می دهد ولی در صورتی که SSL شما Valid یا به درستی فعال شده و معتبر باشد در کنار آدرس وبسایت شما در مرورگر کروم علامت یک قفل  نمایش داده می شود که نشان دهنده فعال بودن SSL بر روی سایت می باشد.

انواع گواهینامه SSL

گواهی نامه های SSL نمونه های مختلفی دارند که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

OV (Organization Validation) که برای شرکت های و سازمان ها استفاده می شود و برای فعالسازی آن نیاز به تاییدیه ثبت شرکت دارد،

گواهینامه های شخصی که برای وبلاگ ها و سایت های شخصی است،

گواهینامه های DV ( Domain Validation ) که بر اساس نام دامنه اعتبار سنجی می شود که شرکت تایید کننده گواهینامه به بررسی صحبت و اعتبار دامنه می پردازد و در صورت صحیح بودن گواهینامه برای نام دامنه صادر می شود.

گواهینامه EV ( Extended Validation ) معتبر ترین نوع گواهینامه SSL می باشد که به صورت کامل تخصصی تمام اطلاعات رمزنگاری و توسط صادر کننده گواهینامه با مبالغ بالا، تمام اطلاعات گارانتی می شود.این نوع گواهینامه با نوار سبز رنگ در کلیه مرورگز ها استفاده می شود و بیشتر برای سازمان های بزرگ و شرکت هایی می باشد که به صورت جهانی در اینترنت فعالیت می کنند که از بزرگترین آن ها، گوگل، مایکروسافت، وبسایت ناسا، وبسایت ایالات متحده و … را می توان نام برد.

آموزش SSL

در این وبلاگ ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از انواع گواهینامه استفاده کنید و با توجه به سازمان و سیاست کاری خودتان، این پروتکل امنیتی را بر روی سایت و سرورتان فعال کنید و یا با فعال نمودن SSL برای شرکت ها و سازمان ها برای خود درآمد زایی کنید.

شایان ذکر است که کلیه خدمات ویزبانی وب توشن از گواهینامه SSL رایگان بهره می برند و کلیه کاربران می توانند به راحتی پس از خرید هاست خود، سرویس SSL را تنها با چند کلیک فعال کنند.

چگونه گواهی ssl رایگان دریافت کنیم؟
۱۳۹۸-۱۲-۰۵
۰ 1,602

چگونه گواهی ssl رایگان دریافت کنیم؟

گواهی ssl انواع مختلفی دارد که هر کدام برای شرکت ها و سازمان هایی با اهداف مختلف در نظر گرفته شده است. از این میان گواهی ssl رایگان برای شرکت های کوچک و استارت آپ هایی مناسب خواهد بود که قصد راه اندازی سایت خود را به صورت آزمایشی دارند و یا اینکه به دلایلی برای مدتی محدود نیاز به استفاده از https در سایت خود دارند. لازم به ذکر است گواهی های ارائه شده به صورت رایگان اکثرا در بازه های زمانی کمتر از یک سال ( برای مثال ۳ ماه) فعال خواهند بود. البته میتوان گفت که این ...

آیا به گواهینامه SSL نیاز دارید؟
۱۳۹۸-۱۱-۲۰
۰ 1,303

آیا به گواهینامه SSL نیاز دارید؟

این روزها بازار خرید و نصب گواهینامه ssl بسیار داغ است. گواهینامه ssl با اینکه هزینه ای جداگانه را به صورت سالانه به وب مستران و مدیران سایت ها تحمیل میکند ولی در سال های اخیر به امری واجب و الزامی برای سایت هایی که نیاز به انجام تراکنش های امن بین مشتری و سرور های سایت دارند تبدیل شده است. جالب است بدانید که گوگل هم از سال ۲۰۱۴ در اخبار خود بارها منتشر کرده است که به سایت هایی که گواهی ssl معتبر بر روی آنها فعال باشد امتیازات ویژه ای را در زمینه SEO و نمایش در ...

آموزش نصب گواهی SSL در پنل دایرکت ادمین
۱۳۹۸-۱۱-۱۹
۰ 1,204

آموزش نصب گواهی SSL در پنل دایرکت ادمین

دایرکت ادمین یکی از محبوب ترین کنترل پنل های تحت سیستم عامل لینوکس است که به خصوص در میان کاربران ایرانی، به دلیل قیمت لایسنس مناسب و در دسترس بودن پر طرفدار است. کلیه سرویس های میزبانی لینوکس و هاست اشتراکی لینوکس توشن نیز بر اساس Directadmin تنظیم شده اند. مراحل نصب گواهینامه ssl در دایرکت ادمین پس از سفارش و دریافت گواهی ssl مشتمل از چند مرحله ساده است که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع