سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت

سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت

فهرست سرفصل ها

اگر به دنبال گرفتن وقت از سفارت کشور های مختلف نظیر ایتالیا، آلمان، هلند، فرانسه و … هستید حتما شما هم بعد از چندین روز گذاشتن وقت و تلاش برای ثبت نام و گرفتن وقت دلسرد شده اید. موردی که هست این است که برای اینکه بتوانید موفقیت آمیز از این سفارت ها وقت بگیرید نیاز به اینترنت پر سرعت و با کیفیت دیتاسنتری دارید. اینترنت های معمولی نظیر ADSL و سیم کارتی هیچ گاه نمی توانند با این کیفیت به شما خدمات دهند. از طرفی سایت های سفارت ها از آی پی های خارج از کشور در دسترس نیستند و لازم است از نوع داخلی سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت کشور های مختلف استفاده کنید.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

توجه: ربات های نصب شده بر روی سرورها به صورت کاملا رایگان و بدون اخذ هزینه اضافه ارائه می شود و ممکن است با استفاده از ربات آی پی شما بلاک شود، لذا تصمیم بر عهده شماست که از ربات استفاده کنید یا به صورت دستی کار کنید، بر طبق قوانین فروش شرکت، اگر آی پی شما به هر دلیلی از سمت سایت کارگزاری سفارت بلاک شود، شرکت توشن هیچ گونه مسولیتی در مورد بلاک شدن IP ندارد و آی پی ثابت و اختصاصی سرور تهیه شده در طی دوره قابل تغییر نمی باشد، در صورت تمایل با پرداخت هزینه آی پی جدید برای شما صادر خواهد شد.

توجه: در حال حاضر ربات ها برای وقت سفارت کار نمی کند چون سایت وقت سفارت ربات چکر گذاشته است و فقط می توانید از سرعت سرور برای وقت گرفتن استفاده نمایید.

سفارش آنلاین سرور وقت سفارت

ربات

سرور وقت گیری سفارت

سرور مجازی اختصاصی ۱۰ گیگ

۱,۶۴۹,۰۰۰تومان/ماهانه
  • سی پی یو :۱۶ هسته
  • رم :۱۲ گیگ
  • فضای هارد:۵۰ GB
  • نوع هارد:NVme
  • حجم دانلود:نامحدود
  • پینگ تایم:۱ میلی ثانیه در ۹۹.۹ درصد مواقع
  • سرعت دانلود و اپلود تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه
  • به همراه ربات خودکار تعیین وقت سفارت به صورت رایگان
  • قابلیت اتصال از هر نوع موبایل و کامپیوتر
  • دیتاسنتر:برج میلاد
  • آی پی ۱۰۰% اختصاصی ایران
  • قابلیت اتصال یک کاربر همزمان
سفارش آنلاین
ربات

سرور وقت گیری سفارت

سرور کاملا اختصاصی ۱۰ گیگ

۴,۶۲۴,۰۰۰تومان/ماهانه
  • سی پی یو :۳۲ هسته
  • رم :۳۲ گیگ
  • فضای هارد:۱۰۰ GB
  • نوع هارد:NVme
  • حجم دانلود:نامحدود
  • پینگ تایم:۱ میلی ثانیه در ۹۹.۹ درصد مواقع
  • سرعت دانلود و اپلود تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه
  • به همراه ربات خودکار تعیین وقت سفارت به صورت رایگان
  • قابلیت اتصال از هر نوع موبایل و کامپیوتر
  • دیتاسنتر:برج میلاد
  • آی پی ۱۰۰% اختصاصی ایران
  • قابلیت اتصال دو کاربر همزمان
سفارش آنلاین

وقت سفارت چیست و چرا باید وقت سفارت بگیریم؟

در صورتی که بخواهید از کشور خارج شده و به کشور دیگری مسافرت کاری و یا توریستی داشته باشید لازم است تا از سفارت آن کشور وقت بگیرید. در گام اول شما با توجه به نوع ویزا ی درخواستی خود، باید با افسران ویزا ی کشور مقصد مصاحبه کنید. حال بسته به قوانین کشور مد نظرتان، یا باید با افسران ویزا مصاحبه کنید و یا فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارت و یا کارگزاری مراجعه کنید. با توجه به تعداد زیاد درخواست های از این نوع و متقاضیان ویزا، سفارت خانه‌ ها و کنسولگری‌ ها تصمیم گرفته اند تا برای جلوگیری از شلوغی و ازدحام متقاضیان، و داشتن امکان بررسی درخواست ها در بازه های زمانی مختلف، سیستم تعیین وقت سفارت را پیاده سازی کنند. 

سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت

وقت سفارت در اصل همان نوبت بانکی است. با این تفاوت که چند دقیقه و یا چند ساعت بعد نوبت شما فرا نمیرسد بلکه ممکن است، ۱ روز، ۱ ماه و حتی ۱ سال بعد نوبت مراجعه شما به سفارت فرا برسد.

 

خودتان وقت سفارت بگیرید!

برای گرفتن وقت سفارت نیاز نیست با پرداخت هزینه های جداگانه به سایت ها و یا افراد دیگر، وقت بگیرید. در کنار این که ممکن است این سایت ها کلاه برداری باشند در صورت استفاده از خدمات این سایت ها شما مدارک خود را در اختیار دیگران قرار می دهید که میتوانند انواع و اقسام سو استفاده ها را از این موضوع بکنند. شما به راحتی می توانید با هزینه ای پایین از شرکت توشن یک سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت  بدن محدودیت خاصی دریافت کنید. هزینه پرداختی حداقل برای یک ماه است و شما می توانید در طول این یک ماه هر ساعتی که مد نظر داشته باشید به سرور متصل شوید. حتی شما با این سرور ها محدودیت گرفتن وقت از یک سفارت را هم ندارید و هر تعداد وقت از هر سفارتی که مد نظر داشته باشید را می توانید در دوره خود دریافت کنید.

 

اینترنت پر سرعت برای گرفتن ویزای شنگن

ویزای شنگن یا شینگن نوعی از ویزا های پر طرفدار در ایران و خارج از کشور است که برای سفرهای ترانزیتی و یا اقامت کوتاه مدت درون محدودۀ شنگن که مشتمل بر ۲۶ کشور مختلف است؛ در نظر گرفته شده است. این ویزا برای مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز قابل صدور است. این ویزا در حال حاضر در ایران نیز علاقمندان زیادی دارد و باید از سفارت اولین کشوری که به آن سفر می شود گرفته شود. در حال حاضر سفارت ایتالیا در ایران بهترین و سریع ترین خدمات ویزا را ارائه می دهد.

اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت ایتالیا

چنانچه قصد اخذ ویزا از سفارت ایتالیا را دارید باید با اینترنت پر سرعت به سایت کارگزاری این سفارت به آدرس Ckgsir مراجعه کنید و وقت بگیرید. کارگزاری Ckgsir که مخفف Cox & Kings Global Service Iran است خدمات دسگزس نیز ارائه می کند که با استفاده از سرور مجازی وقت سفارت و اینترنت پر سرعت آن می توانید به راحتی و بدون مشکلاتی که کاربران اینترنت عادی با آنها دست و پنجه نرم می کنند، ویزای خود را دریافت کنید.

ربات تعیین وقت سفارت قابل نصب بر روی سرور های مجازی توشن است که شانس شما را تا حد زیادی در گرفتن وقت افزایش می دهد! البته طبق تجارب کاربر های سرور مجازی توشن، برخی از سرور های داخلی نیز امکان اتصال و نمایش سایت های سفارت های مختلف را ندارند و آی پی دیتاسنتر میزبان آن ها در لیست مجاز سایت های این سفارت ها نیست. لذا با هر سروری که داخل ایران باشد ممکن است نتوانید به گرفتن وقت از سفارت کشور مد نظر خود موفق شوید و لازم است از شرکت های معتبر و کار آزموده جهت این امر استفاده نمایید.

 

از کجا وقت سفارت بگیریم؟

معمولا بسته به کشوری که وقت از آن میخواهید بگیرید، روال گرفتن وقت یا توسط خود سفارت یا کنسولگری کشور مد نظر تعیین می‌ شود و یا توسط شرکت‌ های کارگزاری ای که در ایران فعالیت می کنند. در حال حاضر بزرگترین شرکت کارگزاری در ایران، شرکت VFSGlobal است که وقت سفارت کشورهای اتریش، بلژیک، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، نیوزلند، نروژ، پرتغال، آفریقای جنوبی، سوئیس، هلند، انگستان و اوکراین صرفا توسط این کارگزار تعیین می‌شود.
در کنار این موارد تعیین وقت سفارت آلمان، به عهده شرکت ویزامتریک است و وقت سفارت ایتالیا را نیز شرکت CKGSIR عهده دار است. برای گرفتن وقت سفارت از باقی کشور‌ها، باید به خود کنسولگری و یا سفارت خانه کشور مقصد درخواست خود را ارائه کنید. این کار به صورت مستقیم از سایت های سفارت های آن ها در ایران قابل انجام است و با سرور مجازی برای اخذ وقت سفارت می توانید به راحتی وقت دریافت کنید.

 

تصویر نمونه سرعت سرور وقت گیری از سفارت ها با پورت ۱۰G

ارائه اینترنت پر سرعت تخصص ماست، شرکت توشن با سال ها تجربه ارائه خدمات سرور مجازی و اینترنت پر سرعت بهترین گزینه برای انتخاب خدمات مبتنی بر اینترنت پر سرعت است. شرکت توشن بدون واسطه و به صورت مستقیم سرور های فیزیکی خود را در دیتاسنتر های مختلف میزبانی می کند و از این رو ارائه سرعت و کیفیت خدمات خود را بدون تبلیغ و به صورت کاملا واقعی تضمین می کند. سرور وقت سفارت توشن در دیتاسنتر برج میلاد تهران با دسترسی به اینترنت ۱۰Gbps ( پر سرعت ترین در ایران ) با پینگ صفر الی یک میلی ثانیه است و شما امکان اتصال به این سرور ها را از هر کجای ایران و حتی خارج از ایران نیز خواهید داشت.

در زیر تصویری از یک نمونه تست سرعت واقعی از سرور های شرکت توشن را گذاشته ایم، با این سرعت و کیفیت اینترنت شما می توانید به سادگی وقت خود را بگیرید.

 

سرور مجازی برای گرفتن وقت از سفارت ایتالیا

تعداد کاربرانی که قصد گرفتن ویزا از سفارت ایتالیا را دارند روزانه در حال افزایش است و این به دلیل شرایط خوب این کشور برای ایرانی هاست. در صورتی که بخواهید از این سفارت وقت بگیرید بهترین کار این است که وقت خود را بیهوده و با اینترنت های معمولی برای این کار نگذارید، چرا که با سرعت پایین اینترنت های معمولی شانس شما در موفق شدن در امر وقت گرفتن بسیار پایین خواهد بود. بهتر است یک سرور مجازی داخلی از شرکت توشن تهیه کنید و با خیالی آسوده به گرفتن وقت بپردازید. 

سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت

 

مشخصات سرور مجازی وقت گیری از سفارت ها

  • نصب ویندوز سرور های پر سرعت با محیطی مشابه ویندوز های معمولی
  • امکان نصب سیستم عامل های لینوکس، ویندوز و …
  • قابلیت اتصال آسان با موبایل و گوشی اندروید و IOS، تبلت ها و کامپیوتر ها بدون محدودیت مکانی
  • سرعت اینترنت فوق العاده بالا
  • تضمین آپ تایم ۹۹.۹۹ درصد در ماه
  • قیمت مناسب برای کاربران مختلف
  • قابلیت ارائه سرعت اینترنت یک گیگابیت و یا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ( تا ۱۰۰۰ برابر بیشتر از اینترنت های معمولی )
  • پینگ به سرور های میزبان سفارت  ۰ الی ۱ میلی ثانیه
  • فضای هارد و ذخیره سازی قابل ارتقا
  • امکان ارتقا به پلن های بالاتر بدون محدودیت

نصب ربات وقت سفارت به صورت کاملا رایگان

یکی از مزایای خرید از توشن این است که بر روی سرور مجازی وقت سفارت توشن ربات تعیین وقت به صورت کاملا رایگان نصب و ارائه می شود. شما می توانید به راحتی طبق آموزشی که برای شما ارسال می شود استفاده نمایید. موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد این است که این ربات بدون اخذ هیچ گونه هزینه ای و صرفا جهت کمک به کاربرانی ارائه می شود که قصد گرفتن وقت از سفارت را دارند لذا شامل گارانتی و ضمانت توشن نمی شود. هزینه ای که بابت سرور پرداخت می شود صرفا مربوط به هزینه سخت افزار و شبکه سرور تهیه شده است و هزینه ای بابت این نرم افزار های اضافه از کاربران اخذ نمی شود.

توجه: این ربات به صورت کاملا رایگان و بدون اخذ هزینه اضافه ارائه می شود و ممکن است با استفاده از ربات آی پی شما بلاک شود، لذا تصمیم بر عهده شماست که از ربات استفاده کنید یا به صورت دستی کار کنید، بر طبق قوانین فروش شرکت، اگر آی پی شما به هر دلیلی از سمت سایت کارگزاری سفارت بلاک شود، شرکت توشن هیچ گونه مسولیتی در مورد بلاک شدن IP ندارد و آی پی ثابت و اختصاصی سرور تهیه شده در طی دوره قابل تغییر نمی باشد، در صورت تمایل با پرداخت هزینه آی پی جدید برای شما صادر خواهد شد.

 

سوالات متداول در سرور مجازی وقت سفارت

 

سوالاتی که در ادامه آورده شده است سوالاتی است که کاربران این سرور ها در زمان قبل از خرید و یا بعد از انتخاب این سرور ها پرسیده اند، حتما جواب خود را در میان آنها پیدا خواهید کرد…

چرا به سرور مجازی وقت سفارت نیاز دارم؟

گرفتن وقت از سفارت با استفاده از اینترنت پر سرعت به مراتب آسان تر و سریع تر از استفاده از اینترنت های معمولی کابلی و یا بی سیم در داخل کشور است. اکثر شرکت و آژانس هایی که با اخذ هزینه های بالا برای شما وقت میگیرند هم از همین سرور ها استفاده می کنند.

 

پینگ پایین چه تاثیری در گرفتن وقت سفارت دارد؟

پینگ تایم به مدت زمانی گفته می شود که طول میکشد تا درخواست شما به سرور میزبان کارگزاری سفارت ( برای مثال Ckgsir )  ارسال شود و پس از بررسی پاسخ آن مجددا برای شما ارسال می شود. پینگ تایم پایین تر شانس موفقیت شما را افزایش داده و به شما کمک می کند سریع تر از بقیه درخواست های خود را ثبت کنید.

 

با یک سرور در چند سفارت می توانم وقت بگیرم؟

با تهیه تنها یک سرور شما می توانید بدون محدودیت اقدام به ثبت وقت در سفارت های مختلف برای خود و دیگران کنید. با این سرورها هیچ محدودیتی برای دسترسی به اینترنت پر سرعت برای انجام هر کاری نخواهید داشت و این امر خرید این سرور ها را بسیار مقرون به صرفه خواهد کرد. بسیار از آزانس های هواپیمایی با هزینه یک ماهه این سرور ها تنها یک بار وقت برای شما می گیرند. جالب است بدانید برخی کاربران این سرورها تا ۱۰۰۰ درخواست در ماه هم ثبت کرده اند!

 

آیا این سرور ها قانونی هستند؟ آیا مشکلی برای من ایجاد نمی کنند؟

نام سرور مجازی و مواردی که درک این موضوع را ممکن است برای شما سخت بکنند را فراموش کنید. از نظر سایت های سفارت و کارگزاری های آن ها شما یک کاربر ایرانی هستید که میخواهید در سایت آن ها ثبت نام کنید و وقت بگیرید. برای آن ها شما  یک کاربر که برای مثال از اینترنت ADSL مخابرات استفاده می کند و یا اشخاصی که از اینترنت تلفن های همراه استفاده می کنند هستید و استفاده از اینترنت پر سرعت شانس شما را در موفقیت تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

 

آیا شما موفقیت در گرفتن وقت سفارت ایتالیا را با سرور تضمین میکنید؟

توجه کنید که گرفتن وقت از سفارت توسط شما انجام می شود و سرور مجازی تهیه شده صرفا وسیله و ابزاری قدرتمند برای تحقق هدف شماست. لذا توشن تنها می تواند کیفیت و سرعت سرور های ارائه شده را تضمین کند.

 

چقدر بعد از سفارش سرورم را تحویل می گیرم؟

خیلی سریع! از زمانی که سفارش شما نهایی شد و پرداخت آنلاین را از طریق سایت انجام دادید نهایتا یک الی دو ساعته اطلاعات سرور به همراه آموزش های مورد نیاز شما برای شما ایمیل خواهد شد. البته برخی از سایت ها تبلیغ تحویل آنی را می کنند ولی در حالت کلی آماده سازی سرور و نصب سیستم عامل به زمان نیاز دارد و اگر شرکتی سرور را آنی تحویل دهد احتمالا آن سرور و سیستم عامل همان لحظه برای شما نصب نشده است و باید به این ادعاها مشکوک شوید.

 

آیا برای مصارف شخصی دیگر هم میتوانم از این سرور استفاده کنم؟

بله، توشن برای شما هیچ محدودیتی در استفاده از سرور مگر مواردی که از نظر امنیتی و یا مصرف منصفانه مشکل ساز شود، در نظر نگرفته است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید قوانین کلی استفاده از خدمات شرکت را مطالعه نمایید.

 

آیا تهران بودن یا نبودن شرکت ارائه دهنده سرور مهم است؟

البته که مهم است، شرکت هایی که تهران قرار داشته باشند می توانند به صورت فیزیکی و حضوری به مشکلاتی که در دیتاسنتر و مراکز داده پیش ممکن است بیایند، رسیدگی کنند، حتما از شرکتی سرور را تهیه کنید که در نماد اعتماد و نماد صنفی آن آدرس صحیح و واقعی آن از تهران درج شده باشد.

 

آیا اتصال و کار کردن با این سرور ها سخت است؟

محیط میزکار یا Desktop این سرور ها کاملا مشابه با نسخه هایی از ویندوز که در منزل و یا محل کار هر روز با آن ها کار می کنید طراحی شده است و خیلی راحت می توانید به این سرور ها متصل شده و با آن ها کار کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

14 پاسخ به “سرور مجازی با اینترنت پر سرعت برای اخذ وقت سفارت”

  1. مولوی گفت:

    وقت سفارت آلمان میخواستم بگیرم با اینترنت معمولی نتونستم؛ میتونم از این سرور ها استفاده کنم؟

  2. حسینی گفت:

    سلام، سرور یک روزه هم دارید؟ من فقط یک روز نیاز دارم

  3. حسین گفت:

    دستتون درد نکنه، گرفتم عالی جواب داد، کاش زودتر پیداتون میکردم

  4. احمد گفت:

    سلام لطفا توضیح میفرمائید دررابطه راه اندازی این سرورها مثلا آیا مودم نیاز هست چون من اولین بار هست که آشنا شدم با این سیستم . در کل یه توضیح کوتاه دررابطه راه اندازی و سخت افزار مورد نیاز بفرمائید ممنون میشم.

    • با سلام، دوست عزیز برای اتصال به این سرور ها یک اینترنت معمولی سیم کارتی و یا ADSL نیاز خواهید داشت، پس از تهیه سرور می توانید از طریق تلفن همراه و کامپیوتر به سرور متصل شوید و با آن کار کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

  5. پاشازاده گفت:

    من کافی نت دارم برای چند تا از مشتری هام که گفته بودن وقت میخوام یک سرور گرفتم وقت گرفتم، جواب میده شما هم بگیرید

  6. حسین گفت:

    شما خودتون هم میتونید برامون وقت بگیرید؟

    • با سلام،
      چهارچوب خدمات شرکت توشن خدمات سرور مجازی و اختصاصی و هاست است و متاسفانه امکان گرفتن وقت توسط شرکت وجود ندارد.

  7. حمید گفت:

    من برای وقت گرفتن سفارت استرالیا نیاز دارم؛ اینا جواب میدن؟

  8. حسینی گفت:

    سلام، من چند ساعت به این سرور نیاز دارم میتونید بدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع