میکروتیک اروپا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

میکروتیک اروپا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

میکروتیک اروپا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

میکروتیک اروپا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟  برای متخصصان شبکه و حتی مدیران سایت ها و کسب و کار های اینترنتی در مواقع زیادی بازاریابی بین المللی و برند سازی در سایت های مهمی چون فیس بوک، یوتیوب و … از دغدغه های بزرگ است و برای شرکت هایی که بیشتر مخاطبین و مشترکین آن ها در خارج از کشور هستند یکی از مشکلات همین مورد اتصال بدون مشکل و بدون قطعی از داخل کشور است.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

البته سرور مجازی میکروتیک کاربرد های متعدد دیگری هم دارد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد. اگر به دنبال نکات مهم در خرید میکروتیک اروپا هستید با ما همراه باشید.

میکروتیک چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

همانطور که می دانید برای اتصال به هر شبکه محلی و یا اینترنتی به یک ابزار مترجم تراکنش های شبکه نیاز است. کامپیوتر ها و سرور های اینترنتی برای ارتباط داخلی و خارجی خود به دستگاه‌هایی مانند روتر، سوئیچ، تجهیزات وایرلس و…. نیاز دارند. در سال های اخیر برندها و کمپانی هایی متعدد و بزرگی این سخت افزارها را به همراه نرم افزار های مورد نیاز تولید و روانه بازار کرده اند که بسته به نیاز های شما در هر زمینه پاسخگوی Task های مختلف هستند. هر چند در گذشته شرکت CISCO از شرکت های مطرح در این زمینه بود ولی در سال های اخیر یکی از این شرکت‌ها و سازنده‌های محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شبکه با نام میکروتیک وارد بازار شده است.

شرکت mikrotik از سال ۱۹۹۶، در کشور لتویا در اروپای شرقی توسط دو دانشجو MIT آمریکا تاسیس شد و به فعالیت در زمینه شبکه و روتر های اینترنت کرد. اولین محصولی که این شرکت به بازار عرضه کرد سیستم عامل میکروتیک که یک سیستم عامل بسیار سبک و پاسخگوی نیاز های مدیران شبکه بود که در واقع پایه و زیرساخت آن همان هسته لینوکس بود. این سیستم عامل بر روی کلیه سخت افزار های کوچک تا کامپیوتر ها و لپ تاپ ها قابل نصب بود.

سرور میکروتیک اروپا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

هدف از ساخت این محصول رقابت با شرکت های بزرگی همچون سیسکو بوده که محصولات و سیستم عامل خاص خودش را دارد. اگر در زمینه شبکه فعالیت دارید حتما یکبار برند سیسکو به گوشتان خورده است. این شرکت محصولات گران قیمت (روتر، سوئیچ و….) و با کیفیتی را روانه بازار کرده است. هدف اصلی میکروتیک رقابت با این شرکت ولی با قیمت پایین تر بوده. البته دقت داشته باشید که قیمت پایین این محصولات از کیفیت آنها کم نکرده است. در سال ۲۰۰۲ شرکت میکروتیک به این نتیجه رسید که برای پایداری بالاتر سیستم عامل خود،  وارد فاز تولید سخت افزار های جدیدی برای آن شود. که محصولی مانند روتر را بوجود آورد.

 

میکروتیک چه کاربرد هایی دارد؟

میکروتیک چه به صورت سیستم عامل و چه به صورت روتر سخت افزاری در هر شبکه ای که قرار داده باشد، خواه داخلی باشد و یا اینترنتی می تواند برای نیاز ها و کاربرد های متعددی مورد استفاده قرار گیرد که در پایین مهم ترین کاربرد های آن را اشاره خواهیم کرد. البته این قابلیت ها در صورت ادغام می توانند قابلیت پیشرفته و پیچیده ای را برای سازمان های مختلف ایجاد کنند.

  • روتینگ و یا Routing
  • دیوار آتش و Firewall
  • Quality of Service
  • لود بالانس و Load Balancing
  • سرور DHCP Server
  • NAT (Network Address Translate)
  • سرور پروکسی Proxy Server
  • مدیریت اتصالات Wireless
  • راه اندازی وی پی ان بر روی پروتکول های مختلف VPN (Virtual Private Network)
  • MPLS
  • Radius , User Management
  • و …

 

میکروتیک اروپا چیست؟

میکروتیک اروپا یا Europe Mikrotik Server یک سرور مجازی و یا اختصاصی است که برای پیاده سازی کلیه امکانات این سیتسم عامل در کشور های مختلف اروپا نظیر فنلاند، هلند، فرانسه و آلمان ارائه می شود. کاربرد در زمان ثبت سفارش می توانند بین گزینه های سرور میکروتیک فنلاند، سرور میکروتیک آلمان، سرور میکروتیک هلند و سرور میکروتیک فرانسه می توان گفت که کشور آلمان به دلیل هزینه های کمتر نسبت به سایر کشور ها تا حدی هزینه پایین تری نسبت به سایر کشور ها دارد.

سرور میکروتیک اروپا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

با خرید سرور مجازی میکروتیک اروپا شما به یکی سرور میزبانی شده در دیتاسنتر های مطرح اروپا با دسترسی به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت بین المللی دسترسی خواهید داشت و می توانید نیاز های بر پایه شبکه خود را به راحتی و با نهایت سرعت و دقت پیاده سازی کنید. بروی این سرور ها یک آی پی اختصاصی نیز برای دسترسی مستقیم و  امن به این سرور ها ارائه می شود.

 

مزایای استفاده از سرور میکروتیک (MikroTik VPS)

میکروتیک اروپا مزایا و کاربرد های متعددی دارد که  باعث تبدیل این سرور ها به بهترین گزینه برای مدیران سرور و مدیران شبکه شده است. این سرور ها سبک و کم مصرف در منابع مورد استفاده هستند. از مهم‌ترین مزیت‌های MikroTik VPS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت بالا: سیستم عامل میکروتیک بر پایه لینوکس و بسیار پر سرعت است و امکان دسترسی پر سرعت به آن ها وجود دارد.
پایداری: پایداری به‌عنوان یک مکانیزم شناسایی و پیشگیری از خرابی پاسخ‌دهی، نقشی بسیار مهم و حیاتی را در سرورهای مجازی ایفا می‌کند که هرچه پایداری سرور بالا باشد میزان کیفیت کار بالاتر و بهتر است.
روتر قوی: روتر در سریع‌ترین زمان داده‌ها را انتقال می‌دهد و امنیت، افزایش عملکرد و… را برای سرور تأمین می‌کند.
هزینه مناسب نسبت به رقبا: هزینه سرورها مسئله بسیار مهمی است که کاربران در نظر می‌گیرند. باتوجه‌به مزیت‌ها و کاربردهای زیادی که این سرور دارد، هزینه آن بسیار مناسب است.
نصب و راه‌اندازی رایگان: یکی دیگر از مزیت‌های VPS میکروتیک که کار را برای کاربران راحت‌تر کرده؛ نصب و راه‌اندازی بدون پرداخت هزینه آن می‌باشد.

 

سخن پایانی

میکروتیک اروپا می تواند از بهترین گزینه ها برای پیاده سازی یک روتر به صورت مجازی در خارج از کشور باشد که دسترسی به امکانات متنوعی را برای کاربران خود محیا کرد. در صورت خرید این سرورها از شرکت توشن سرور میکروتیک به صورت کامل راه اندازی شده و تنظیمات اولیه به همراه لایسنس با دسترسی کامل بر روی سرور فعال خواهد شد. برای خرید سرور مجازی میکروتیک در ایران و یا خارج از کشور بر روی این لینک کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع