۱۲ تا از بهترین نرم افزارهای FTP ویندوز، مک، لینوکس در سال ۲۰۲۴

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۱۲ تا از بهترین نرم افزارهای FTP ویندوز، مک، لینوکس در سال ۲۰۲۴

۱۲ تا از بهترین نرم افزارهای FTP ویندوز، مک، لینوکس در سال ۲۰۲۴

پروتکل انتقال فایل (FTP) یک پروتکل شبکه است که به توسعه دهندگان وب سایت کمک می کند تا فایل ها را بین رایانه ها از طریق اتصالات TCP / IP انتقال دهند. برای آشنایی بیشتر با این پروتکل لایه کاربردی، این مقاله بهترین کلاینت های FTP در ویندوز، مک و لینوکس را معرفی می کند. صرف نظر از اینکه از ویندوز، مک یا لینوکس استفاده می کنید، این محتوا برای شما مفید خواهد بود. هم یک رابط کاربری گرافیکی اختصاصی و هم یک رابط خط فرمان ساده در دسترس کاربران Microsoft Windows، Apple macOS و Linux است. مرورگرهای وب می توانند به عنوان مشتری FTP نیز عمل کنند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همچنین، اگر برای تصمیم به خرید نیاز به آزمایش برخی از سرویس گیرندگان FTP رایگان دارید، می توانید کلاینت های FTP رایگان و پولی را در این راهنما انتخاب کنید. پس از خرید VPS، باید فایل های دیجیتالی را از سرور خود به مشتری مورد نظر تحویل دهید و اطلاعات را از طریق اینترنت تبادل کنید. در آنجا می توانید از FTP به عنوان یک پروتکل ارتباطی شبکه برای آپلود و دانلود فایل ها در اینترنت و در عین حال اطمینان از یکپارچگی استفاده کنید.

رایانه کاربر نهایی معمولاً به عنوان میزبان محلی در تراکنش FTP نامیده می شود. یک میزبان راه دور یا سرور، معمولاً دومین ماشین در اتصال FTP است. برای انتقال داده با FTP، هر دو کامپیوتر باید به درستی راه اندازی شده و به یک شبکه متصل شوند. برای دسترسی به این خدمات، کلاینت‌ها باید نرم‌افزار FTP را روی رایانه‌های خود نصب کرده باشند و سرورها باید برای اجرای سرویس‌های FTP پیکربندی شوند.

اگرچه HTTP، پروتکل دیگری در خانواده پروتکل کنترل انتقال / پروتکل اینترنت (TCP / IP)، قادر به مدیریت انتقال فایل های بزرگ است،اما FTP هنوز اغلب برای جابجایی فایل ها در پشت صحنه برای برنامه های کاربردی دیگر مانند خدمات مالی استفاده می شود. از طریق مرورگرهای وب، برنامه های جدید گهگاه دانلود می شوند.

FTP Client چیست و چگونه کار می کند؟

FTP (پروتکل انتقال فایل) به این منظور طراحی شده است که به مدیران وب سایت برای طراحی سایت و یا خدمات دیگر اجازه می دهد فایل ها را به وب سایت ها یا سرورهای خود انتقال و مدیریت کنند و انجام این عمل حساس را به صورت دستی متوقف کنند. برای نصب چندین فایل کوچک و بزرگ، استفاده از یک کلاینت انتقال فایل ایده خوبی برای یک فرآیند انتقال سریع و ایمن است. به عنوان یک پروتکل سرویس گیرنده-سرور، FTP بر دو کانال ارتباطی بین مشتری و سرور متکی است:

یک کانال فرمان برای کنترل مکالمه.
یک کانال داده برای انتقال محتوای فایل.
در مقایسه با خط فرمان و مرورگر وب، یک سرویس گیرنده FTP انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد. در مقایسه با روش های دیگر، کنترل آن نیز قوی تر و ساده تر است. هنگام استفاده از چنین کلاینت، عملکردهای بیشتری نیز در دسترس است. به عنوان مثال، کاربران می توانند از ابزار همگام سازی استفاده کرده و فایل های بزرگ را انتقال دهند.

اگرچه اکثر سرورهای FTP نیاز به یک کاربر برای ورود به سیستم دارند، برخی از سرورها برخی یا همه مطالب خود را بدون استفاده از آن در دسترس قرار می دهند، عملی که به عنوان FTP ناشناس شناخته می شود. هنگامی که کاربر درخواست دانلود فایلی را می کند، مشتری برای شروع مکالمه با سرور تماس می گیرد. یک کلاینت می تواند فایل ها را از طریق FTP آپلود، دانلود، حذف، تغییر نام، انتقال و کپی کند. جلسات FTP در حالت فعال یا غیرفعال کار می کنند.

پروتکل شبکه پرکاربرد FTP امکان انتقال فایل های بزرگ را از طریق شبکه های IP فراهم می کند. بدون FTP، انتقال فایل و داده می‌تواند با روش‌های دیگری از جمله ایمیل یا سرویس وب HTTP انجام شود، اما این گزینه‌ها فاقد توانایی FTP برای تمرکز با وضوح، کنترل دقیق و حفظ کنترل بر فرآیند هستند.

FTP همچنین برای موارد زیر استفاده می شود:

پشتیبان‌گیری: داده‌ها را می‌توان از طریق FTP از یک مکان به یک سرور پشتیبان امن که سرویس‌های FTP را توسط سرویس‌های پشتیبان یا توسط کاربران جداگانه اجرا می‌کند، پشتیبان‌گیری کرد.
Replication: این شبیه به پشتیبان گیری است که شامل کپی کردن داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر است، اما رویکرد دقیق تری برای افزایش در دسترس بودن و انعطاف پذیری دارد. این نیز می تواند توسط FTP تسهیل شود.
دسترسی و بارگذاری داده: FTP یک روش محبوب برای بارگیری داده ها در سیستم های راه دور و برای دسترسی به میزبانی وب مشترک و خدمات ابری است

آیا FTP در سال ۲۰۲۴ استفاده می شود؟

پاسخ قطعی بله است. در حالی که انتقال چندین فایل به طور همزمان با استفاده از FTP امکان پذیر و ساده شده است و توسعه دهندگان وب سایت می توانند همه فایل های تصویری را به طور همزمان انتقال دهند، برخلاف ارسال هر فایل تصویری جداگانه، استفاده از سرویس گیرندگان FTP یک عمل معمول و ضروری در میزبانی است. در این قسمت به شما کمک می کنیم تا مهمترین فاکتورهای انتخاب FTP را بررسی کنید تا در یافتن بهترین کلاینت های FTP در ویندوز و لینوکس به روز باشید.

قبل از مرور بخش بعدی برای بررسی بهترین سرویس گیرندگان FTP رایگان و پولی، به توضیح زیر در مورد آنچه که یک کلاینت FTP عالی باید داشته باشد نگاهی بیندازید.

هنگام انتخاب یک کلاینت FTP، سهولت استفاده را در نظر بگیرید. یک سرویس گیرنده FTP با قابلیت رها کردن و  یک رابط بصری به شما امکان می دهد فرآیند انتقال فایل را داشته باشید.
یک سرویس گیرنده FTP خوب باید به شما کمک کند تا فایل ها را به سرعت با ابزارهای جستجو و نشانک مناسب پیدا و سازماندهی کنید. هنگام خرید یک کلاینت FTP، بررسی کنید که آیا از سرورهای شخص ثالث پشتیبانی می کند یا خیر. برخی از آنها از Dropbox یا Google Drive پشتیبانی می کنند که به این معنی است که می توانید فایل ها را با انعطاف بیشتری منتقل کنید.
برای خودکارسازی وظایف خود، بهتر است یک کلاینت FTP با مزیت اتوماسیون داشته باشید. به این ترتیب می توانید انتقال داده ها را سریعتر برنامه ریزی کنید.
شرط می بندم که شما با من موافق هستید که وقتی مشکلی پیش می آید، اقدام فوری در میزبانی بسیار ویروسی است. برای انجام این کار، باید یک کلاینت FTP انتخاب کنید که بتواند دایرکتوری ها را در کنار هم ردیابی کند تا عملکرد سرورهای محلی و راه دور شما را نظارت کند.
از آنجایی که کاهش سرعت اتصالات به طور غیرقابل پیش بینی اتفاق می افتد، یک سرویس گیرنده FTP خوب باید بتواند روند انتقال را بدون از دست دادن داده ها ادامه دهد.
یک سرویس گیرنده FTP ایده آل می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. بنابراین، باید بتواند چندین فایل را در صف قرار دهد تا آنها را سریعتر آپلود کند و نه یک به یک.
با ما همراه باشید تا با بهترین کلاینت های FTP برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس آشنا شوید.

 ۱۲ تا از بهترین سرویس FTP در ویندوز، مک و لینوکس

بیایید به قسمت اصلی این آموزش، معرفی ۱۲ کلاینت رایگان و پولی FTP برویم. در پایان، شما با بهترین کلاینت های FTP آشنا هستید که به شما کمک می کند تا از بهترین کلاینت برای سرور خود استفاده کنید. در میان چندین مشتری FTP، ما تصمیم گرفتیم FileZilla، Transmit، WinSCP، Cyberduck، ForkLift، SmartFTP، CrossFTP، FTP Voyager، CuteFTP، Core FTP، Coffeecup و WS_FTP Professional را معرفی کنیم تا این راهنما مجموعه ای از بهترین کلاینت های FTP باشد.

FileZilla-FTP-client

۱. FileZilla

FileZilla یک راه حل رایگان و منبع باز FTP است که از FTP پشتیبانی می کند. همچنین از SFTP پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند تا فایل را به صورت امن انتقال دهید. این تحت شرایط مجوز عمومی گنو است. FileZilla به کاربران اجازه می دهد تا فایل ها را بر اساس نام فایل ها فیلتر کرده و آنها را بکشند و رها کنند. با استفاده از FileZilla می توانید سرعت انتقال خوبی را تجربه کنید. همچنین به سرعت فایل‌ها و پوشه‌هایی را که نیاز دارید پیدا می‌کند و برای آن‌ها نشانک‌هایی ایجاد می‌کند که مدیریت فایل را در زمان موثر می‌سازد.

به عنوان یک راه حل خوب برای انتقال داده، FileZilla را می توان در ویندوز، مک و لینوکس استفاده کرد. حتی مبتدیان هم می توانند با آن کار کنند و FileZilla را روی ویندوز نصب کنند. علاوه بر این، مدیران وردپرس FileZilla را مفید می دانند.

چرا FileZilla را انتخاب کنید

رایگان و متن باز
کاربر پسند
سریع و قابل اعتماد
ویرایش فایل از راه دور
کراس پلت فرم
رابط کاربری گرافیکی بصری
پشتیبانی از IPv6
نام فایل را فیلتر کرده و بکشید

Transmit-FTP-Client

۲. Transmit

بیایید در مورد Transmit به عنوان یکی از بهترین سرویس گیرندگان FTP برای کاربران مک و صاحبان سایت های چندوظیفه ای بدانیم. این پولی است. این شما را قادر می سازد تا فایل ها را در سرورهای مختلف مدیریت کنید و آنها را آپلود، دانلود و مدیریت کنید. هم مبتدیان و هم کاربران حرفه ای این سرویس گیرنده FTP قابل اعتماد را مفید می دانند و از گزینه های سفارشی سازی آن لذت می برند. با استفاده از Transmit، کاربران می توانند به FTP، SFTP و سرویس های ابری مختلف متصل شوند. این یک رابط کاربری ساده و داخلی قوی برای انواع وظایف FTP، از جمله تجزیه و تحلیل چیزها، تغییر نام دسته ای دسته ای از فایل ها، و ایجاد کلیدهایی برای امنیت سرور ارائه می دهد.

برای انتقال فایل های بسیار بزرگ، Transmit FTP Client به دلیل سرعت بالا گزینه خوبی است. پوشه‌های پیچیده توسط سیستم جستجوی هوشمند آن یافت می‌شود و پیشرفت انتقال را می‌توان با نمای فعالیت دو پانل آن کنترل کرد. به عنوان یکی از بهترین کلاینت های FTP موجود، از احراز هویت HTTP Digest و NTLM (New Technology LAN Manager) پشتیبانی می کند. Transmit رایگان نیست و برای ویندوز و لینوکس در دسترس نیست. به کاربران مک توصیه می شود اگر ترجیح می دهند قبل از تصمیم به خرید آن را امتحان کنند، نسخه آزمایشی رایگان را دانلود کنند.

چرا Transmit را انتخاب کنید

توانایی File Sync برای میزبانی همگام سازی محلی به محلی و از راه دور به راه دور.

رابط کاربری قابل تنظیم
کپی URL از راه دور.
پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و چینی.
گزینه های مختلف احراز هویت کاربر را ارائه می دهد.

 

WinSCP-FTP-Client

۳. WinSCP

یکی از بهترین کلاینت های FTP برای ویندوز، WinSCP است. این سرویس گیرنده رایگان و منبع باز به کاربران ویندوز کمک می کند تا فایل ها را به راحتی منتقل کنند زیرا دارای یک رابط گرافیکی دو صفحه است. استفاده از سرویس گیرنده WinSCP FTP کاربران را قادر می سازد تا سیستم محلی خود را با سرور راه دور همگام کنند. به لطف ویرایشگر متن یکپارچه WinSCP، کاربران ویندوز قادر خواهند بود جلسات خود را باز، بسته، ذخیره، اضافه و تغییر دهند تا انتقال را مدیریت کنند.

SCP، SFTP، WebDAV و S3 تنها تعدادی از پروتکل های انتقالی هستند که WinSCP پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از رمزگذاری فایل برای اطمینان از امنیت انتقال شما استفاده می کند. WinSCP یک سرویس گیرنده FTP رایگان است اما برای کاربران لینوکس و مک در دسترس نیست

چرا WinSCP را انتخاب کنید

مشتری انتقال آسان برای استفاده.
آسان برای استفاده از رابط کاربری گرافیکی در حالی که ارائه یک رابط خط فرمان.
در بسیاری از زبان ها موجود است.
مستندات جامع
دارای قابلیت حمل و نقل بندری
وظایف کاربر را خودکار می کند.
امکان تنظیم رمز عبور اصلی برای افزایش امنیت فایل در برابر کاربران پرخطر.
یک ویرایشگر متن یکپارچه را ارائه می دهد.
از اسکریپت نویسی و اتوماسیون وظایف پشتیبانی می کند

۴. Cyberduck

کاربران ویندوز و مک می توانند به Cyberduck به عنوان یکی از بهترین مشتریان FTP اعتماد کنند. این یک مرورگر فضای ابری رایگان است. ادغام Cyberduck با FTP، SFTP و دیگر حافظه های ابری شخص ثالث یکی از دلایل این ادعا است. با Cyberduck، تمام نام فایل ها، محتوا، و ساختار دایرکتوری ایمن خواهند شد.

کاربران Amazon CloudFront Cyberduck را مفید می یابند زیرا فایل ها را به راحتی از طریق ایجاد کننده URL خود به اشتراک می گذارد. قبل از دانلود فایل‌های بزرگ، سرویس گیرنده Cyberduck FTP به کاربران اجازه می‌دهد تا با ابزار سریع ظاهری خود، طرح کلی را پیش‌نمایش کنند.

چرا Cyberduck را انتخاب کنید

رایگان.
پشتیبانی از FTP، SFTP، Microsoft Azure، OneDrive، Dropbox و غیره
رابط کاربری آسان.
پشتیبانی از محافظ رمز عبور Keychain و شبکه کشف خودکار Bonjour.
همگام سازی فایل ها را تقویت می کند.
قابلیت کشیدن و رها کردن برای آپلود و وارد کردن فایل ها

۵. ForkLift

چهارمین معرفی بهترین مشتریان FTP متعلق به ForkLift است که یک FTP پولی است که برای macOS برای مدیریت فایل ها از طریق چندین شبکه و سرور مجازی طراحی شده است. از آنجایی که دارای یک رابط کاربری گرافیکی با دو صفحه است، کاربران macOS می توانند به سادگی سرورهای محلی و راه دور را مقایسه کنند تا در اسرع وقت اقدام کنند. با استفاده از ForkLift، کاربران می توانند فایل ها و پوشه ها را همگام سازی کنند یا با پیش نمایش پنل، اطلاعات فایل ها را تغییر داده و مشاهده کنند.

برای کسانی که به ابزارهای سریع علاقه مند هستند، ForkLift ابزاری را ارائه می دهد که به آنها امکان دسترسی فوری به دستورات منو و دستگاه ها را می دهد. ابزارهای قدرتمندی که ForkLift ارائه می دهد رایگان نیستند و برای دسترسی به آنها باید مجوز خریداری کنید.

چرا ForkLift را انتخاب کنید

پشتیبانی از SFTP و سرورهای راه دور
فایل ها و فیلترها را بر اساس نام، نوع، پسوند و برچسب ها در یک سرور راه دور جستجو می کند.
تعداد زیادی از فایل ها را در فایل های راه دور یا سرورهای راه دور تغییر نام دهید.
عملیات فایل را از صفحه کلید کنترل می کند.
انگلیسی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، مجارستانی و غیره پشتیبانی می شود.

SmartFTP-Client-1

۶. SmartFTP

SmartFTP یکی از بهترین سرویس گیرندگان FTP است که برای ویندوز و آن دسته از کاربرانی که به پشتیبانی مشتری اهمیت می دهند طراحی شده است. SmartFTP با پشتیبانی از SFTP، WebDAV، OneDrive و Terminal Client، یک اتصال بین رایانه محلی شما و یک وب سرور برای انتقال فایل ها باز می کند. برای آپلود انواع فایل‌های بزرگ مانند ویدیوها و کلیپ‌ها، SmartFTP یک راه‌حل ایده‌آل به لطف تب‌های منوی پنل مدیریت آن است.

علاوه بر این، یک ویرایشگر متن ارائه می‌کند که ویرایش فایل‌ها را با ارائه ویژگی‌های مفیدی مانند غلط‌گیر املا، جستجو و جایگزینی، و نوار نشانگر آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، SmartFTP کمک های زیادی از جمله آموزش و پایگاه دانش در بخش خود ارائه می دهد. از آنجایی که SmartFTP یک FTP پولی است، برای نصب کلاینت SmartFTP بر روی سرور خود، می توانید یک طرح (حرفه ای، نهایی، سازمانی) خریداری کنید یا به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

چرا SmartFTP را انتخاب کنید

فایل ها، پوشه ها و دستورات را همگام سازی می کند.
پیش نمایش فایل منبع
فایل ها را به صورت بصری مقایسه می کند.
اتصالات متعدد را فراهم می کند.
پشتیبانی از UTF-8

CrossFTP-Client

۷. CrossFTP

یکی از بهترین کلاینت های FTP برای ویندوز، لینوکس و مک، CrossFTP است که برای انتقال فایل ها و مدیریت پشتیبان گیری از فایل ها طراحی شده است. این سرویس گیرنده FTP رایگان از FTP، SFTP، WebDav، Amazon S3، Amazon Glacier، Microsoft Azure، Google Storage و OpenStack Swift پشتیبانی می کند.

با استفاده از CrossFTP، کاربران چندین اتصال سایت را در یک پنجره تجربه می کنند در حالی که همه سایت ها از طریق رمزگذاری رمز عبور محافظت می شوند. همچنین فشرده سازی، استخراج و مرور آرشیوها را فراهم می کند. با استفاده از ابزار جستجوی سریع، لیست طولانی از فایل ها را می توان در یک فلش قرار داد. توانایی اعلان‌های صدا و رویداد به کاربران این امکان را می‌دهد تا از آنچه در سرور FTP خود می‌گذرد و اجرای فرمان خود آگاه باشند. امکانات بیشتری در CrossFTP Pro و CrossFTP Enterprise وجود دارد که نیاز به خرید مجوز دارند.

چرا CrossFTP را انتخاب کنید

سرور FTP منبع باز رایگان / پولی.
کشیدن چندین فایل امکان پذیر است.
جستجوی آسان وب
به آرامی بزرگنمایی و پیش نمایش.
پشتیبانی از UTF-8
از پیکربندی رابط کاربری گرافیکی، نظارت و موارد دیگر پشتیبانی می کند.
کراس پلت فرم.
به راحتی قابل تنظیم
از پروتکل کشف Bonjour پشتیبانی کنید.
امکان بزرگنمایی برای پیش نمایش.
نصب آسان

۸. FTP Voyager

یکی از بهترین کلاینت های FTP FTP Voyager است که یک سرویس گیرنده FTP رایگان و منبع باز است که به کاربران ویندوز امکان می دهد فایل ها را از و از سرورهای راه دور آپلود و دانلود کنند. FTP Voyager یک رابط کاربری ساده برای مدیریت و آپلود داده ها ارائه می دهد. این پشتیبانی کامل از پروتکل های FTP و SFTP را فراهم می کند و امکان انتقال ایمن فایل بین یک کامپیوتر محلی و یک سرور دور را فراهم می کند. با استفاده از FTP Voyager کاربران را قادر می سازد تا فایل ها را با هر اندازه ای بدون مشکل از طریق FTP، SFTP و FTPS انتقال دهند

چرا FTP Voyager را انتخاب کنید

برنامه ریزی و انتقال چندین فایل به طور همزمان.
کشیدن و رها کردن پوشه ها از دسکتاپ منتقل می شود.
به چندین سرور به طور همزمان متصل شوید.
یکپارچه سازی مرورگر وب
ایجاد و استخراج آرشیو.
از پروکسی های SOCKS، HTTP و FTP پشتیبانی کنید.
فیلترها، محدودیت ها و قوانین بازنویسی را اعمال می کند.
رابط کاربری آسان.
انتقال قطع شده را از سر می گیرد و فایل های تکراری را شناسایی می کند

۹. CuteFTP

CuteFTP یکی از بهترین مشتریان FTP برای کاربران ویندوز و مک است که در بین صاحبان سایت های وردپرس محبوب است. هنگام استفاده از برنامه مشتری CuteFTP، فایل های حیاتی شما تحت کنترل شما هستند در حالی که آنها را بین چندین سایت منتقل می کنید. این سرویس گیرنده FTP پولی از اولین گام‌های شما به سمت انتقال ساده و ایمن فایل پشتیبانی می‌کند و برای کاربران بی‌تجربه FTP و مدیران باتجربه ایجاد شده است. فناوری اتوماسیون به ایجاد اسکریپت های پشتیبان، همگام سازی سایت شما و نظارت بر تغییرات کمک می کند.

ماژول کشیدن و رها کردن در CuteFTP به شما امکان می دهد تا ۱۰۰ فایل را همزمان ارسال کنید. اگر فایل های صوتی زیادی را مدیریت می کنید، می توانید فیدهای RSS پادکست را در سایت وردپرس خود بسازید. برای عکس‌های دور، یک پیش‌نمایش تصویر کوچک بیشتر ارائه می‌شود. اگرچه CuteFTP هزینه زیادی دارد، اما CuteFTP تعداد زیادی از گزینه های خدمات مشتری و سایر ویژگی هایی را ارائه می دهد که در برنامه های منبع باز FTP غیر معمول هستند

چرا CuteFTP را انتخاب کنید

از چندین سرور FTP از جمله SFTP، HTTP و HTTPS پشتیبانی می کند.
انتقال فایل را برنامه ریزی می کند.
از نقل و انتقالات کاملاً خودکار پشتیبانی می کند.
با بیش از یک سایت راه دور به طور همزمان کار می کند

۱۰.Core FTP

Core FTP یکی از بهترین کلاینت های FTP است که برای ویندوز طراحی شده است تا کاربران را قادر به جستجوی فایل های راه دور کند. به عنوان یک برنامه رایگان و امن FTP، از رمزگذاری سرویس گیرنده FTP برای تامین امنیت استفاده می کند. با استفاده از Core FTP، کاربران قادر خواهند بود تا وب سایت خود را به سرعت، آسان و قابل اطمینان به روز رسانی و نگهداری کنند

چرا Core FTP را انتخاب کنید

پشتیبانی از FTP، SFTP SSL / TLS و HTTP / HTTPS.
رابط کاربر پسند.
یکپارچه سازی مرورگر
انتقال سایت به سایت
پشتیبانی را بکشید و رها کنید.
ویرایش و مشاهده فایل ها
پشتیبانی از فایروال
کاربران را قادر می سازد تا پهنای باند انتقال را کنترل کنند.
آسان برای استفاده.
به طور خودکار به انتقال های ناموفق از سر می گیرد.
جستجوی فایل از راه دور
پشتیبانی از دامنه بین المللی

Coffee Cup.11

Coffee Cup Client یکی از بهترین کلاینت های FTP برای کاربران ویندوز است، به خصوص کسانی که صاحب سایت های جدید و کاربران وردپرس هستند. به عنوان یک سرویس گیرنده FTP رایگان، تصویر کاملی از وضعیت انتقال شما از طریق یک صفحه نمایش فعالیت FTP زیبا به شما می دهد. همچنین دکمه هایی برای توقف و توقف انتقال شما وجود دارد. استفاده از این FTP رایگان به کاربران اجازه می دهد تا بدون خروج از برنامه وظایف را مدیریت کرده و فایل را اضافه، جابجا و راه اندازی کنند. در صورت بروز اشتباه، فنجان قهوه بلافاصله به شما اطلاع می دهد تا بتوانید به راحتی وب سایت خود را حفظ کنید. کاربران ویندوز می توانند از ابزار آرشیو سریع فنجان قهوه برای پشتیبان گیری از وب سایت خود در یک پوشه ZIP استفاده کنند.

 چرا cofee cup را انتخاب کنید

رایگان
پروتکل های SFTP و HTTP را ارائه می دهد
آسان برای استفاده
همه جلسات انتقال را ثبت می کند
فایل های محلی و راه دور را مدیریت می کند
پشتیبان گیری آسان
دسترسی به تاریخچه پوشه های ایجاد شده

۱۲. WS_FTP Professional

WS_FTP Professional همچنین یکی از بهترین مشتریان FTP است که راه حلی آسان و ایمن برای آپلود و دانلود فایل ها با استفاده از فناوری رمزگذاری ارائه می دهد. مدیران ویندوز این سرور FTP پولی را بسیار مفید می دانند زیرا نگرانی های امنیتی در مورد انتقال آنها را کاهش می دهد. پانل همه کاره WS-FTP Professional به چندین سرور متصل می شود، فایل ها را مکان یابی می کند و با ادغام موتورهای جستجوی دسکتاپ Google، Copernic و Windows آنها را منتقل می کند. گزینه های فیلتر جستجوی ساده شامل نوع فایل، اندازه و تاریخ است. برای دسترسی به این FTP Client و لذت بردن از سفارشی سازی و هزینه های اداری کم آن، باید مجوز خریداری کنید.

چرا WS_FTP Professional را انتخاب کنید

امن است.
اعلان ایمیل.
پشتیبان گیری خودکار سایت
همگام سازی مجازی برای همه دستگاه ها، درایوها و سرورها.
اقدامات پس از انتقال را برنامه ریزی می کند و پوشه ها را بایگانی می کند.
از پروتکل های انتقال فایل FTP، SSL / FTPS، SSH / SFTP، HTTP / S و OpenSSL پشتیبانی می کند.
از ویژگی های امنیتی ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند.
چندین فایل را به طور همزمان منتقل می کند.
انتقال سرور به سرور
به اتصالات محلی نامحدود به طور همزمان متصل می شود.
آسان برای استفاده و مدیریت

نتیجه

در این مقاله ۱۲ بهترین کلاینت FTP معرفی و توضیح داده شد. خواندن ویژگی های هر یک می تواند برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید مفید باشد. با توجه به سیستم عامل فعلی که استفاده می کنید، اولویت های در نظر گرفته شده و بودجه خود و همچنین الویت خود برای استفاده در زمان طراحی سایت و یا انتقال فایل در زمینه های دیگر می توانید یک FTP Client برای ویندوز، لینوکس یا مک انتخاب کنید. ما سعی کردیم در میان بهترین مشتریان FTP بحث کنیم تا به شما کمک کنیم یک مشتری FTP قابل قبول پیدا کنید و فایل های خود را به راحتی، سریع و ایمن انتقال دهید. اگر از FTP Client استفاده می کنید که در لیست این آموزش وجود ندارد، دلایل انتخاب آن و امکانات آن را با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + هفت =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع