۵ ابزار برتر هوش مصنوعی برای استفاده در تولید محتوا در سال ۲۰۲۴

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۵ ابزار برتر هوش مصنوعی برای استفاده در تولید محتوا در سال ۲۰۲۴

۵ ابزار برتر هوش مصنوعی برای استفاده در تولید محتوا در سال ۲۰۲۴

صحبت های زیادی در مورد افزایش هوش مصنوعی در چند سال گذشته وجود داشته است. یکی از زمینه‌هایی که هوش مصنوعی در آن جای خودش را پیدا کرده است، حوزه تولید محتواست. برای بازاریابان دیجیتال و سازندگان محتوا که به دنبال کار هوشمندانه هستند، آنها ابزار مفیدی برای ساده کردن گردش کار و تولید ایده هستند. برای کسب و کارها، آنها می توانند با ارائه راه حل های محتوای مقیاس پذیر برای بازاریابی چند کاناله، بسیار مقرون به صرفه باشند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

بیش از ۷۵ درصد از بازاریابان اعتراف می کنند که تا حدی از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند. علاوه بر این، حدود ۱۹٪ از مشاغل از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنند. حتی اگر هنوز در مورد اثربخشی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی متقاعد نشده اید، اگر می خواهید رقابتی باقی بمانید، باید به طور جدی در مورد استفاده از آنها فکر کنید.

برای بهره مندی از مزایای کامل هوش مصنوعی، باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید. در زیر، مزایای این فناوری هیجان انگیز و نحوه استفاده موثر از آن را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین ۱۰ مورد از بهترین ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی را در حال حاضر در بازار انتخاب کرده ایم.

مزایای ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی

در زیر برخی از دلایلی وجود دارد که چرا باید ابزارهای هوش مصنوعی را جزء اصلی برنامه ریزی و ایجاد محتوای خود قرار دهید.

صرفه جویی در زمان
به دنبال دریافت سریعتر محتوا به صورت آنلاین هستید؟ طبق یک نظرسنجی، یک پست وبلاگ معمولی ۵۰۰ کلمه ای حدود ۴ ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. این زمان حتی بدون تصحیح پیش‌نویس اول و انتظار برای تکمیل درخواست‌های تجدیدنظر را در نظر نگرفته است. با یک ابزار تولید محتوا، می توانید روند را به طور قابل توجهی ساده کنید.

افزایش کارایی و بهره وری
چه تکالیف نوشتن را برون سپاری کنید یا تولید محتوا را در داخل شرکت انجام دهید، یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی می تواند بهره وری را افزایش دهد. این ابزارهای قدرتمند ایده پردازی وبلاگ را سریع انجام می دهند، در حالی که پست های رسانه های اجتماعی و CTA های قانع کننده را می توان در چند ثانیه تولید کرد.

صرفه جویی در هزینه
به دنبال کاهش هزینه ها هستید؟ برون سپاری محتوا به فریلنسرها نسبتاً ارزان است. با این حال، انتظار دارید برای یک مقاله ۱۵۰۰ کلمه ای بیش از ۱۷۵ دلار بپردازید. می توانید از ابزارهای دستیار نوشتن هوش مصنوعی برای کنترل خروجی های خود استفاده کنید. این ابزارها می توانند به اصلاح فرآیند ایده پردازی و توجیهی کمک کنند. از طرف دیگر، می‌توانید از پتانسیل هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا برای کاهش فشار بر تیم‌های داخلی استفاده کنید.

مقیاس پذیری
اگر می خواهید محتوا را در مقیاس ایجاد و توزیع کنید، باید مقدار قابل توجهی از زمان و پول را سرمایه گذاری کنید. از طرف دیگر، از ابزارهای هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندها برای رویکردی کارآمدتر برای ایجاد محتوا استفاده کنید.

بهبود عملکرد سئو
روزهایی که مجبور بودید برای خدمات سئو به پشتیبانی خارجی تکیه کنید، گذشته است. با ابزارهای هوش مصنوعی مناسبی که در اختیار دارید، می توانید تحقیقات جامع کلمات کلیدی را انجام دهید و در چند ثانیه به فرآیند بهینه سازی دسترسی پیدا کنید. به دنبال روندهای کلمات کلیدی باشید، ایده های محتوایی تازه و رقابتی ایجاد کنید،و با عناصر موجود در صفحه بازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما تا آنجا که می تواند بهینه شده باشد.

افزایش کیفیت محتوا
اگرچه ابزارهای فعلی ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای تولید خروجی با کیفیت به ویرایش توسط انسان نیاز دارند، اما در کار خود بسیار کارآمدتر می شوند. یکی از راه‌هایی که ابزارهای هوش مصنوعی به کیفیت کمک می‌کنند، ارائه نتایج ثابت است. زمان صرفه جویی شده در تولید محتوا از ابتدا می تواند در مرحله ویرایش بهتر مورد استفاده قرار گیرد.

۱۰ مورد از بهترین ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی

آیا از قدرت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی آگاه هستید؟ در زیر، ۱۰ مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را که امروز می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید، بررسی می کنیم.

۱. Jasper.ai: بهترین ابزار برای نوشتن پست وبلاگ با هوش مصنوعی

ویژگی های کلیدی
اگر به دنبال ایجاد سریع پست های وبلاگ هستید، Jasper AI ارزش بررسی را دارد. این ابزار نوشتن محتوای هوش مصنوعی که برای کاربران شخصی و مشاغل به طور یکسان طراحی شده است، دارای ۵۰ قالب برای انتخاب است. می توانید از آن برای ایجاد توضیحات محصول برای پلتفرم های تجارت الکترونیک یا ایجاد پست های عالی برای کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. افزودن الزامات توجیهی نسبتاً ساده است، در حالی که می‌توانید با چیزهایی مانند لحن بازی کنید تا مطمئن شوید محتوا مطابق با نام تجاری است.

قیمت گذاری
برای تولیدکنندگان محتوا، قیمت از ۳۹ دلار در ماه شروع می شود. تیم های بازاریابی می توانند با ثبت نام در یک بسته پیشرفته، با قیمت گذاری ۳۹ دلار در ماه، ویژگی های اضافی را باز کنند.

مزایا

طیف گسترده ای از قالب های محتوا
ادغام با ابزارهای شخص ثالث مانند Grammarly
ایده آل برای ایده پردازی محتوا
معایب

قیمت شرکت می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد
اگر به دنبال مقیاس هستید بهترین راه حل نیست
باز کردن پتانسیل ادغام های شخص ثالث برای شما هزینه خواهد داشت

۲. Copy.ai: بهترین ابزار برای محتوا نویسی در رسانه‌های اجتماعی با هوش مصنوعی

ویژگی های کلیدی
اگر شما یک بازاریاب محتوا هستید که به دنبال ابزاری موثر برای نوشتن با هوش مصنوعی هستید، Copy.ai ارزش بررسی دارد. در حالی که این ابزار می تواند انواع متن را ایجاد کند، بهترین استفاده از آن برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی جذاب است. یک ابزار پیشرفته که کمک میکند تا کنترل بیشتری بر روی محصول نهایی داشته باشید.

قیمت گذاری
هر کسی می تواند از این ابزار هوش مصنوعی به صورت رایگان استفاده کند، اگرچه طرح رایگان به ۱۰ اعتبار در ماه محدود شده است. ارتقاء به یک حساب کسب و کار کوچک ۴۹ دلار در ماه است، در حالی که قیمت گذاری سفارشی برای تیم های بزرگتر در دسترس است.

مزایا

داشبورد کاربر پسند
ابزار تولید محتوای ساده
انتخاب خوبی برای کسانی که به دنبال ابزار رایگان هوش مصنوعی هستند

معایب

اگر به دنبال تولید محتوای طولانی هستید، بهترین انتخاب نیست
برای باز کردن قفل اعتبارات نامحدود، باید به یک حساب سفارشی ارتقا دهید

۳.Surfer SEO: بهترین ابزار برای تولید محتوای سئو شده

ویژگی های کلیدی
اگر به دنبال ابزاری برای بهینه سازی محتوا و بهبود عملکرد جستجو هستید، Surfer SEO انتخاب درستی  است. این ابزار هوش مصنوعی دارای ویژگی های مفیدی است، از جمله ابزار تحلیل کلمه کلیدی و ویرایشگر محتوای کاربر پسند. پیشنهاداتی برای هدرها، تفکیک جامع کلمات کلیدی رقابتی، به‌علاوه نکته هایی در مورد نحوه دقیق‌تر کردن محتوای خود به گونه‌ای که از رقبای اصلی سئو شما بهتر باشد، دریافت خواهید کرد.

قیمت گذاری
هزینه یک حساب پایه ۱۹ دلار در ماه است، و پیشرفته ترین نسخه آن ۲۴۹ دلار در ماه است.

مزایا

ویرایش محتوا عالی

گزینه های سفارشی سازی انعطاف پذیر

قابلیت ادغام با Google Docs، WordPress، و موارد دیگر

معایب

پیشنهادات کلمات کلیدی همیشه قابل اعتماد نیستند

۴. Canva: بهترین ابزار برای تولید تصویر توسط هوش مصنوعی

ویژگی های کلیدی
با Canva، برای ایجاد گرافیک با کیفیت بالا نیازی به دانش کدنویسی پیشرفته ندارید. علاوه بر این، قابلیت‌های قدرتمند تولید تصویر به این معنی است که تنها با چند دستور اولیه، تصاویری با کیفیت بالا میتوانید تولید کنید. شما میتوانید ابعاد مورد نظر و همچنین افکت های لازم را روی عکس خود پیاده سازی کنید. 

قیمت گذاری
می توانید به صورت رایگان از Canva استفاده کنید، اگرچه عملکرد محدود است. Canva Pro با قیمت ۱۲.۹۹ دلار در ماه در دسترس است، در حالی که می توان از دسترسی تیمی با ۱۴.۹۹ دلار در ماه لذت برد.

مزایا

  • قیمت بسیار مناسب
  • برای هر درخواست چندین تصویر ارائه می شود
  • می توانید تنظیماتی را برای تصاویر تولید شده انجام دهید

معایب

  • ارتباط و کیفیت تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی متفاوت است
  • حق نسخه برداری بسته به کشوری که در آن مستقر هستید متفاوت است

۵. InVideo: بهترین برنامه برای ایجاد محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی

ویژگی های کلیدی

InVideo یک ابزار ویرایش ویدیو قدرتمند است که می تواند توسط همه افراد از YouTubers گرفته تا برندهایی که به دنبال ایجاد محتوا برای کانال های آنلاین هستند استفاده کند. اگرچه بسیاری از ابزارها بسیار پیشرفته هستند، دستیابی به InVideo ساده است.  بیش از هزار قالب آماده برای انتخاب وجود دارد، و همچنین به کتابخانه های آنلاین مانند Shutterstock و Storyblock دسترسی خواهید داشت.

قیمت گذاری
شما می توانید از InVideo به صورت رایگان استفاده کنید، اما هر محتوای تولید شده با یک واترمارک همراه خواهد بود. برای دسترسی کامل، باید به یک برنامه پولی با هزینه ۳۰ دلار در ماه ارتقا دهید. با این حال، می توانید با پرداخت هزینه اشتراک سالانه، ۵۰٪ پس انداز کنید.

مزایا

  • دسترسی به یک کتابخانه عظیم تصویر و ویدئو
  • رابط کاربر پسند
  • قالب‌های آماده تولید ویدیوی هوش مصنوعی را سریع انجام می‌دهند

معایب

  • پروژه ها در قالبی که انتخاب می کنید قفل می شوند
  • برای اتصالات با پهنای باند کم انتخاب خوبی نیست
  • رندر و صادر کردن ویدیوها کمی طول می کشد

 

چالش های ایجاد محتوای هوش مصنوعی

چیزهای زیادی در مورد ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی وجود دارد. با این حال، هوش مصنوعی هنوز در مراحل ابتدایی خود است. به این ترتیب، هنوز موانع زیادی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد.

خلاقیت و اصالت محدود

ابزارهای هوش مصنوعی در حال تکامل هستند، اما هنوز هم در مورد اصالت کوتاهی می کنند. این ابزارها بر الگوریتم‌هایی متکی هستند که از دستورالعمل‌های سفت و سخت پیروی می‌کنند و حتما باید نتیجه کار را ارائه دهند. در نتیجه محتوای تکراری ایجاد می شود که الهام بخش نیست.

عدم اعتبار 

عدم اعتبار یک مشکل رایج در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. مهم نیست که این ابزار چقدر پیشرفته باشد، این واقعیت که محتوای تولید شده توسط الگوریتم های هوش مصنوعی چقدر معتبر هستند، بسیار جای بحث وجود دارد، اگر به دنبال محتوای قانع‌کننده‌ای هستید که واکنش عاطفی را برانگیزد، با درخواست ابزار هوش مصنوعی برای دریافت آن تلاش خواهید کرد.

نگرانی های قابلیت اطمینان

الگوریتم های هوش مصنوعی برای یادگیری با هر درخواست طراحی شده اند. در حالی که آنها در کاری که انجام می دهند بهتر می شوند، هنوز هم هر از گاهی نتایج نادرستی تولید می کنند. اگر از یک دستور نسبتاً ابتدایی استفاده می کنید، احتمال کمتری وجود دارد که یک عدم دقت آشکار در متن وجود داشته باشد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای شما کاملاً دقیق باشد اگر محتوایی را در مورد یک موضوع پیچیده درخواست می کنید.

کیفیت محتوای به خطر افتاده

لحن متناقض، فقدان جزئیات نادرست، همگی به محتوای درجه دو می‌شوند. حتی اگر این محتوا را برای یک پست وبلاگ ۵۰۰ کلمه ای رزرو می کنید، به خوبی بر روی برند شما منعکس نمی شود.

درک متنی و تفاوت های ظریف فرهنگی

یک کپی‌رایتر باتجربه که محتوا را به زبان مادری خود تولید می‌کند، درک محکمی از تفاوت‌های فرهنگی و ویژگی‌های زبانی دارد. یک ابزار هوش مصنوعی این کار را نمی کند. علاوه بر این، محدودیتی برای کارهایی که می توانید با درخواست های آنلاین انجام دهید وجود دارد. در نهایت، حتی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی امروزی در زمینه درک متنی مشکل دارند و جایگزینی برای یک نویسنده انسانی نیستند.

دغدغه های اخلاقی

متن تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند منجر به اطلاعات غلط، محتوای گمراه کننده و محتوای سرقت شده شود. اگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای مشتری‌ استفاده می‌کنید، به رابطه B2C نیز آسیب می‌رسانید و شهرت خود را به خطر می‌اندازید.

تشخیص محتوای هوش مصنوعی در جستجوی گوگل

محتوای تکراری مدت هاست که دغدغه بازاریابان دیجیتال و کارشناسان سئو بوده است. در عصر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، تشخیص هوش مصنوعی به یک مشکل رایج تبدیل می شود. الگوریتم‌های یادگیری ماشین گوگل به دنبال سیگنال‌های آشکار متن تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند. در حالی که برخی از راه حل ها بهتر از بقیه هستند، اکثر ابزارهای هوش مصنوعی در مورد دستور زبان، ساختار و نحو با مشکل مواجه هستند. اگر محتوای شما پرچم گذاری می شود، در معرض خطر جریمه شدن توسط Google هستید

نتیجه گیری، تولید محتوای با کیفیت 

دلایل زیادی برای ادغام هوش مصنوعی در جریان کار روزمره شما وجود دارد. با مزایای قابل توجه هزینه و صرفه جویی در زمان، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مشاغل از این فناوری قدرتمند استفاده می کنند. با این حال، حتی قوی‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی راه درازی در پیش دارند تا بتوانند بر نویسندگان انسانی و تولیدکنندگان محتوا برای استفاده در طراحی سایت و یا شبکه های اجتماعی غلبه کنند. اگر در کار خود به تولید محتوای با کیفیت نیاز دارید، با ما در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
3/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع