۲۰ مزایای طراحی سایت با وردپرس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۲۰ مزایای طراحی سایت با وردپرس

۲۰ مزایای طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از رایج ترین سیستم های مدیریت محتواست،و با زبان php نوشته شده است،و به دلیل استفاده آسان و کاربردی همچنین به خاطر ساختار سئو آن طراحی سایت با وردپرس محبوبیت خاصی در بین طراحان سایت و کاربران دارد.

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

درباره وردپرس بیشتر بدانید

اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم وردپرس یک نرم افزار است که به شما کمک میکند تا به طراحی سایت وردپرس بپردازید یا یک وبلاگ داشته باشید و یا حتی به کمک آن میتوانید یک برنامه برای خودتان طراحی کنید.

وردپرس برای اولین در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از آن موقع تا به حال جزو یکی بهترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته شده است.

وردپرس همیشه در حال بروزرسانی و از آن زمان تا به حال ویژگی های به بسیار زیادی را به نسبت نسخه اولیه خود اضافه کرده و همیشه در حال پیشرفت بروززسانی بوده

جالب است بدانید طراحی سایت وردپرس نزدیک به ۷۵ میلیون از کل وب سایتهای دنیا را شامل میشود،حتی محبوب ترین وب سایتهایی که نام آنها را زیاد شنیده اید هم از وردپرس استفاده میکنند.

در زیر نمونه های از این وب سایتها را به شما معرفی میکنیم:

  • وبلاگ اصلی سایت یاهو با آدرس: com
  • وبلاگ سایت ناسا با آدرس: https://blogs.nasa.gov/
  • سایت خبرگزاری bbc آمریکا: http://www.bbc.com/
  • و…

چطور از وردپرس استفاده کنیم؟

برای استفاده از وردپرس ابتدا باید آن را دانلود کنید و سپس بر روی هاست خود نصب کنید،شاید فکر کنید این کار پیچیده ای به نظر میرسد ولی شما میتوانید با خرید هاست وردپرس توشن به راحتی نسخه نصب شده وردپرس را بر روی هاست خود دریافت کنید در این میان کارشناسان ما در توشن هاست همراه شما هستند تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

 

وردپرس چیست

تاریخچه وردپرس

وردپرس در سال ۲۰۰۱ توسط میشل والدریگی به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی به زبان php نوشته شد،سپس در سال ۲۰۰۳ توسط مایک لیتل و مت مالنوگ این کار را به پایان رساندند و اولین نسخه وردپرس یعنی ۰.۷ ساخته شد،در سال های بعد نیز نسخه های متفاوتی از وردپرس با ویژگی و قابلیت های بیشتر بروز رسانی شد.

وردپرس توسط چه کسانی استفاده میشود؟

امروزه وردپرس توسط ۳۲.۵%  طراحی سایت های دنیا مورد استفاده قرار میگیرد،این نرم افزار حدود ۵۹.۴% سهم بازار در اختیار دارد.

اما توجه شما را به آماری از طراحی سایت وردپرس و وبلاگنویسی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده جلب میکنیم:

  • ۱ بیلیون صفحه تحت وب در وردپرس وجود دارد که ۴۰۹ میلیون نفر هر ماه از آن ها دیدن میکنند.
  • وردپرس ۴.۹ بیشتر از ۱۵۹ میلیون بار دانلود شده.
  • ۷۰ میلیون پست جدید و ۴۷ نظر در هر ماه ایجاد میشود.
  • وبلاگ های وردپرسی به ۱۲۰ زبان زنده دنیا نوشته شده اند.
  • ۳۴% از ۱۰۰۰۰ وبسایت مشهور دنیا با وردپرس طراحی شده اند

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مزایای برتر طراحی سایت وردپرس آشنا کنیم.

۲۰ مزیت برتر طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

۱.استفاده آسان و راحت

وردپرس به شما کمک میکند تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد گزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید و مانند استفاده از ماکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید.

این ویژگی به این برنامه کمک کرده تا افراد زیادی مایل باشند تا طراحی سایت وردپرس انجام دهند همچنین مورد علاقه بسیاری از طراحان وب نیز قرار گرفته و استفاده از کدهای سخت و پیچیده مانند html،cssو php  را از بین برده است.

شما میتوانید برای طراحی سایت وردپرس قالب های آماده ای که در این زمینه وجود دارند را انتخاب کنید،و اگر قصد طراحی حرفه ای را دارید میتوانید از کارشناسان ما در توشن راهنمایی بخواهید تا با مناسبترین قیمت یک سایت حرفه ای داشته باشید.

۲.بروزرسانی مداوم و پایداری

وردپرس برای هماهنگی و به روز شدن وب سایتها با توجه به نیاز کاربران و به روز شدن تکنولوژی ها همواره در حال بروزرسانی است این یکی از مهترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید،وردپرس با توجه به نیاز طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.

هاست وردپرسی

۳.وجود تم های جذاب

یکی از ویژگی های بسیار خوب وردپرس وجود تم های بسیار زیادی است که برای آن موجود است،قالب هایی که بسیاری از آنها رایگان هستند و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.

 

۴.وجود پلاگین های رایگان

پلاگین ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که بروی سایت شما نصب میشوند،و شما با استفاده از آنها میتوانید قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید،که در وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی رایگان هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را نصب کنید.

۵.مناسبترین قیمت برای طراحی سایت

اگر قصد طراحی سایت دارید و قیمت طراحی سایت برای شما مهم هست،به شما پیشنهاد میکنیم حتما با شرکت هایی کار طراحی سایت خود را انجام دهید که با وردپرس کار میکنند،وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب،هزینه نگه داری و بروز رسانی مناسبتری به نسبت سایر cms  ها دارد.

 

بهینه سازی و سئو وردپرس

۶.بهینه سازی و ساختار سئو

با استفاده از وردپرس شما به راحتی میتوانید ساختار نوشته ها و سایت خود را از نظر تگ گذاری ها(h1,h2,h3,…) و با استفاده از افزونه های مربوط بهینه سازی کنید.

۷.سرعت بالای وردپرس

ساختار وردپرس به گونه ای طراحی شده که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار تاثیر گذار بوده،ساختاری بسیار تمیز واضح که کاربران را به خاطر سرعت بالا

به سوی خود میکشاند البته اگر میخواهید سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ۱۰ روش جادویی در افزایش سرعت سایت وردپرس را مطالعه کنید.

۸.بهترین محیط برای مدیریت محتواها

مدیریت محتوا در وردپرس بسیار آسان است،محیطی کاملا شبیه به word که این محیط کار را برای شما ساده تر میکند،و شما به آسانی میتوانید محتوا های خود را مدیریت کنید.

۹.همه گیر بودن وردپرس

وردپرس با وجود جامعیت ولی به دلیل استفاده آسان و نداشتن نیاز به تخصص حرفه ای در زمینه انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزاهای آنها مورد استقبال تمام کسانی است که تمایل دارند برای خود وب سایت طراحی کنند.

۱۰.قابلیت اشتراک گزاری

اشتراک گزاری مطالب در وردپرس بسیار ساده است به دلیل اینکه خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و شما میتوانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۱۱.قابلیت منبع باز بودن یا (open sourceوردپرس)

ویژگی اوپن سورس بودن یک نرم افزار به معنی یک مجوز است و کد منبع در اختیار تمام افراد برای توسعه،تغییر،حق بررسی داده میشود.

این ویژگی به وردپرس کمک کرده تا با استفاده تجربه برنامه نویسان حرفه ای و شرکت هایی بر روی توسعه وردپرس سرمایه گزاری میکنند،تحت حمایت قرار گیرد.

به این ترتیب با وجود این ویژگی روزانه افراد بسیار زیادی در حال همکاری با وردپرس هستند و آن را به یک سیستم با کیفیت تر تبدیل میکنند.

تم های مختلف در طراحی سایت وردپرسی

۱۱.قابل دسترس بودن

اگر میخواهید وب سایتتان را به نحوی طراحی کنید که در هر دستگاهی قابل نمایش باشد و همیشه در دسترس باشد حتما از وردپرس استفاده کنید،  در این صورت دیگر برای شما فرقی نمیکند مخاطبینتان از یک موبایل هوشمند سایت شما را میبینند یا یک تبلت و یا لب تاب و کامپیوتر شخصیشان

 

۱۲.بهبود تجربه کاربری

وردپرس بر خلاف بسیاری از سایتهایی که با کد html نوشته شده اند و تنها قابلیت ها عملکردهای کلی را در برمیگیرند ،با استفاده از پلاگین ها و تم های طراحی شده سطح تجربه کاربری را بهبود بخشیده است.

زمانی که شما یک طراحی سایت وردپرسی داشته باشید میتوانید از هر نوع تم و پلاگینی که با وب سایت شما همخوانی دارد استفاده کنید و قابلیت های وب سایت خود را افزایش دهید.

 

وردپرس

۱۳.رابط برنامه نویسی نرم افزاری

شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIsهایی را ارائه میدهند که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها ادغام شوند. وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است که به شما کمک کند تا منابع دیگر را وب سایت خودتان ادغام کنید.

به طور مثال برای داشتن خبرنامه بر روی وب سایتتان حتما باید api مربوط به آن را دریافت کرده و از پلاگین مورد نظر استفاده کنید.

۱۴.پشتیبانی دائم وردپرس

مجموعه افرادی که وردپرس کار هستند بسیار زیاد هستند و افرادی داوطلب و تعدای تکنسین هایی هستند که به طور رایگان مشاوره میدهند،شما میتوانید به صورت آنلاین و بدون معطلی مشکل خود را رفع کنید.

۱۵.کارایی بالای وردپرس

خوب است بدانید که وردپرس با توجه به کارایی و قابلیت های زیادی،به شما این اجازه را میدهد که در صرف مدت بسیار کوتاه در صورت داشتن محتوای تصویری و متنی مناسب وب سایت خود را طراحی کنید،که این قابلیت را در نرم افزارهای دیگر به معدود میبینید.

امنیت در طراحی سایت با وردپرس

۱۶.امنیت بالای وردپرس

یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت به آن توجه کنید امنیت وب سایتتان است،شما با طراحی سایت وردپرسی و رعایتی قوانینی که وردپرس برای امنیت وبسایت تعیین شما میتوانید یکوب سایت امن داشته باشید و از هکر ها در امان باشید.

۱۷.قابلیت خرید و فروش آنلاین

وب سایت وردپرسی شما به راحتی میتواند با نصب افزونه woocammerce به فروشگاه تبدیل شود و شما به راحتی بتوانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارید.

۱۸.استفاده از شورت کد ها

وردپرس به شما این امکان را میدهد که به جای استفاده از کدهای html  طولانی از شورت کدها استفاده کنید و آنها را در هر قسمت از سایت قرار دهید.

۱۹.ابزار مدیریت پروژه

یک ویژگی خوب وردپرس این است که به شما این امکان را میدهد تا پروژه ها،فایل های خود را مدیریت کنید ،برای آنها زمانبدی تعریف کنید و تقویم تعریف کنید که افزونه هایی در این باره نیز وجود دارد که به کمک شما برای این کار می آیند.

۲۰.ساخت انجمن در سایت

یکی از ویژگی هایی که میتوانی به سایت وردپرسی خود اضافه کنید ایجاد انجمن در سایت است که برای این کار نیز وردپرس پلاگین های مختلفی ازجمله: bbpress,CM Answers,Anspress و….

با وجود چنین ویژگی هایی حتما وردپرس یکی از بهترین پلت فرم ها برای طراحی سایت محسوب میشود.

همچنین پیشنهاد میکنیم اگر تمایل دارید در مورد وردپرس و ویژگی های آن بیشتر بدانید،اینجا کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
3/5 - (4 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع