مزایای ترید در بایننس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مزایای ترید در بایننس

مزایای ترید در بایننس

ترید در بایننس چه مزیت هایی دارد؟ علاوه بر اینکه ترید در بایننس در بین تریدر ها بسیار محبوب است، استفاده از سرور مجازی ترید بایننس توشن نیز می تواند این مزیت ها را دو چندان کند.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

استفاده از سرور مجازی ترید بایننس توشن می تواند بسیاری از مشکلاتی که یک تریدر در هنگام انجام معاملات خود را دارد را از بین ببرد و باعث موفقیت هر چه بیشتر شما شود.

در مطالب قبلی شما را با امنیت ترید در بایننس آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد مزیت های ترید در بایننس اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

۷ مزیت ترید در بایننس

یکی از قدیمی ترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال را می توانصرافی بایننس دانست. این صرافی سابقه بسیار خوبی دارد و کسانی که در این صرافی ترید می کنند بسیار راضی هستند.

می توان گفت که این صرافی بسیار معتبر است و یکی از تعیین کنندگان وضعیت بازار می باشد. احراز هویت در صرافی بایننس کار سختی نمی باشد و تنها نیاز به ثبت برخی مشخصات برای ساخت حساب کاربری دارید.

۱- آلتکوین هایبسیار زیاد

تنوع ارزهای دیجیتال موجود در صرافی بایننس یکی از دلایل محبوبیت بالای آن بین کاربران می باشد.

در حقیقت بیش از ۱۰۰ کریپتوکارنسی مختلف در این پلتفرم موجود است.

این صرافی از رمزارزهای معروف نظیر بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، مونرو و… پشتیبانی می نماید.

۲- کارمزد بسیار کم

از دیگر مزیت های بایننس می توان به کارمزد معاملات crypto-to-crypto در این صرافی اشاره کرد که در مقایسه با پلتفرم های دیگر بسیار پایین است.

 مشتریان مبلغی معادل ۰.۱% از هر ترید را به عنوان کارمزد به پلتفرم پرداخت می کنند، در واقع اگر شما ۱ واحد اتریوم (ETH) معامله کنید تنها ۰.۰۰۱ ETH از شما کسر می شود.

شارژ حساب (Deposit) در بایننس همانند بیشتر صرافی های دیگر همیشه به صورت رایگان انجام می پذیرد اما برداشت (Withdraw) از حساب مشمول پرداخت کارمزد می شود.

این کارمزد برای هر رمز ارز متفاوت می باشد و با توجه به ارزش آنها تغییر می نماید. اما اگر ارزش این ارز دیجیتال با افزایش روبرو شود، کارمزد برداشت از حساب در این صرافی نیز افزایش می یابد.

به معنی که این کارمزد با توجه به دلار آمریکا (یا واحد پولی کشور دیگری) تعیین نمی شود و نسبت مستقیم با نرخ قیمت لایت کوین دارد.

شارژ حساب سپرده شما در صرافی بایننس هیچگونه محدودیتی ندارد اما در صورت برداشت رمزارز با ارزش بیشتر از ۲ بیتکوین باید ابتدا حساب کاربری خود را تایید (Verify) کنید.

 شما می توانید این کار را از طریق ارسال مدارک هویتی نظیر گذرنامه انجام دهید.

ترید در بایننس

۳- اپلیکیشن موبایل

بایننس نیز مانند دیگر صرافی های مطرح در دنیا دارای اپلیکیشن موبایل برای اندروید و ios می باشد که می توانید به سادگی ترید خود را به کمک این اپلیکیشن انجام دهید.

۴- امنیت

موضوع امنیت در صرافی بایننس بسیار مهم است به گونه ای که کاربران برای افتتاح حساب باید روش احراز هویت دو مرحله ای (۲FA) را اتخاذ نمایند.

احراز هویت دو مرحله ای یک روش امنیتی سطح بالا محسوب می شود که یک کد ویژه را قبل از هر بار ورود به حساب کاربری، شارژ یا برداشت حساب به شماره تلفن مورد تایید کاربران ارسال می کند. بایننس همچنین همانند صرافی های دیگر برای حفاظت از حساب کاربران، استاندارد امنیتی CCSS را در وبسایت خود پیاده سازی کرده است.

۵-لانچ پد عرضه اولیه سکه (ICO) 

رمز ارزهای جدید به محض اتمام کمپین عرضه اولیه سکه در پلتفرم بایننس فهرست می شوند به همین دلیل این صرافی در میان اکثر کمپانی های فعال در حوزه کریپتوکارنسی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

البته به خاطر داشته باشید که صرافی بایننس هر نوع رمزارزی را در لیست خرید و فروش خود قرار نمی دهد و رمزارزهای قدیمی نیز برای قرارگیری در فهرست این صرافی باید توانایی های خود را نشان دهند.

۶- حجم بالای معاملات

از آنجایی که Binance یکی از محبوب ترین صرافی های موجود برای خرید، فروش و ترید ارزهای دیجیتال به شمار می رود بنابراین همواره میزبان حجم وسیعی از معاملات است.

 این موضوع یک فاکتور مهم برای تریدرها محسوب می شود به گونه ای که آن ها در صورت نیاز می توانند دارایی خود را بلافاصله به فروش برسانند. تکنولوژی مورد استفاده در صرافی بایننس قادر است در هر ثانیه ۱.۴ میلیون تراکنش را پردازش کند.

به عنوان مثال اگر یک رمزارز دارای حجم معاملاتی پایین باشد، فروشندگان کافی برای آن وجود ندارد بنابراین تریدرها برای خرید آن با مشکل روبرو می شوند.

در حالی که اگر افراد بیشتری به دنبال فروش آن رمز ارز باشند، آن گاه خرید آن نیز آسان تر می شود.

۷-اهدای جوایز

صرافی Binance هدیه های مختلفی نظیر اهدای رایگان ارزهای دیجیتالی مثل WAVES و ONT یا خودروهای لوکس را برای کاربران خود در نظر می گیرد.

با مطالعه اطلاعات بالا با مزیت های ترید در بایننس آشنا شدید.

شرکت توشن ارائه دهنده بهترین انواع سرور مجازی مخصوص ترید بایننس آماده است تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی ترید در بایننس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی ترید در بایننس

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + هفده =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع