مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا چیست؟ این سرور ها چه امکانات خاصی را به شما می دهند که در سرور های میزبانی شده در داخل ایران از این قابلیت ها نمی توانید بهره مند شوید؟ امکانات منحصر به فرد سرور مجازی اروپا چه مواردی است؟ در این مقاله قصد داریم به سوالاتی از این قبیل که برای بسیاری از کاربران پیش می آید پاسخ دهیم. در حال حاضر با توجه به فاصله جغرافیایی کم کشور های اروپایی نظیر آلمان، فنلاند، هلند و … بهترین گزینه برای کاربران ایرانی سرور های اروپایی هستند که معمولا تحریم ها هم بر روی آن ها اثری نخواهند داشت. 

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

شرکت توشن از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات سرور اختصاصی و سرور مجازی در داخل کشور و خارج از کشور است که امکانات متنوعی را برای کاربران خود در کنار تیم پشتیبانی مجرب و ۲۴ ساعته ارائه می کند. در حال حاضر به خصوص برای کاربرانی که در کار صادرات و واردات هستند و یا تریدر که بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال را خرید و فروش می کنند و قصد دارند بدون واسطه و به صورت مستقیم به سایت های صرافی آنلاین نظیر بایننس Binance دسترسی داشته باشند، استفاده از سرور های مجازی اروپا که سرور ترید یکی از انواع آن هاست از بهترین گزینه هاست تا از امنیت کسب و کار خود مطمئن شوند و هویت ایرانی آن ها مشخص نشود.

چرا به سرور مجازی اروپا نیاز داریم؟

در صورتی که مدیر سایت و یا فروشگاهی پر بازدید هستید، حتما می دانید که در حال حاضر بهترین گزینه برای میزبانی سایت ها، فروشگاه ها و App های اندرویدی و یا بر پایه IOS، استفاده از سرور مجازی یا VPS است.سرویس هاست و یا میزبانی اشتراکی برای سایت های پر بازدید و پر کاربر مناسب نیست و مشکلات زیادی را از قبیل کندی در دسترسی در ساعات پیک ترافیک به همراه 

همانطور که می دانید شما می توانید سرور مجازی را میزبانی شده در هر کشوری بسته به نیاز های خود تهیه کنید. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت ارز سرور های داخل ایران قیمت مناسب تری را نسبت به سرور های خارج از کشور و اروپا دارند،  در این مطلب قصد داریم به مهم ترین مزایای سرور مجازی ایران  اشاره کنیم تا با دید باز تری بتوانید نسبت به خرید سرور مجازی ایران اقدام نمایید.

سرور مجازی اروپا چیست؟

همانطور که از نام این سرور ها پیداست این سرور ها در کشور های اروپایی و از دیتاسنتر به نامی چون لیزوب، هتزنر، OVH و … به کاربران ارائه می شوند. مهم ترین مشخه این سرور ها، مخفی کردن هویت ایرانی کاربرانی که از آن ها استفاده می کنند است و زمانی که به سرور مجازی اروپا متصل می شوید، مانند این است که یک شهروند آلمانی، هلندی، فنلاندی و … (بنا به کشوری که سرور را در آن تهیه کرده اید ) قصد اتصال به سایت های مختلف را دارد.

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

با توجه به شدت گرفتن تحریم های آمریکا در سال های اخیر بر علیه ایران، بسیاری از کاربران ایرانی که کسب و کاری در خارج از کشور داشتند با مشکلات متعددی رو به رو شدند و حتی شرکت هایی که از قبل با برخی شرکت های خارجی در تعامل بودند، ناچار به استفاده از روش های جایگزین جهت داد و ستد شده اند. با خرید سرور مجازی اروپا این مشکلات خود به خود رفع خواهد شد.

با مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا آشنا شوید

کاربران سرور های مجازی اروپا در کنار امکانات سرور های مجازی میزبانی شده در داخل ایران، از امکانات منحصر به فردی برخوردار می شوند که در سرور های داخلی از این امکانات نمی توانند استفاده کنند . در ادامه به این موارد مشترک و مواردی که تنها در سرور های خارجی قابل استفاده هستند به صورت خلاصه اشاره خواهیم کرد…

۱- سرعت بالای دسترسی برای کاربران خارج از کشور

در سرور های خارج از کشور، طبعا با فاصله جغرافیای کمتر برای کاربرانی که در اروپا، آمریکا و کشور های دیگر ساکن هستند، سرعت دسترسی به سرور و سایت های میزبانی شده در آن بهتر خواهد بود. در صورتی که مخاطبان شما و یا کاربران تارگت شما در خارج از کشور هستند این سرور ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود. شرکت توشن قابلیت ارائه سرور مجازی در بیش از ۱۰ کشور مختلف را داراست که بسته به نیاز خود در زمان ثبت سفارش سرور مجازی، می توانید موقعیتی که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

۲- آپ تایم Uptime و پایداری بالا

سرور و VPS های خارج از کشور، به خصوص سرور های مجازی اروپا که در دیتاسنتر های معروف نظیر لیزوب، هتزنر و OVH میزبانی می شوند از بالاترین استاندارد در زیر ساخت و سخت افزار در سطح بین المللی برخوردار هستند و آپ تایم و مقدار درصد پایداری این سرور ها در اکثر ماه های سال ۱۰۰ درصد است. لذا کاربرانی که برای خدماتی که ارائه می دهند به آپ تایم و پهنای باند بالا نیاز دارند، استفاده از این سرور ها می تواند از بهترین گزینه های ممکن باشد.

۳- دسترسی بهتر از خارج از کشور و گوگل

با توجه به این مورد که گوگل و اکثر سایت های مطرح در داخل ایران سروری ندارند، سرور های خارج از کشور بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند ربات گوگل و سایت های دیگری که سرور آن ها در خارج از کشور قرار دارد با بیشترین سرعت و کم ترین زمان پینگ تایم به سایت و خدمات آن ها دسترسی داشته باشد. این مورد در SEO و بهینه سازی برای موتور های جستجو نیاز حائر اهمیت است.

۴- فارق از مشکلات اینترنت زیر ساخت ایران

هر چند در سال های اخیر مشکلات و قطعی های اینترنت زیر ساخت کشور با خارج از کشور تا حد زیادی کاهش داشته است اما هنوز هم اگر مدیر سایتی که در داخل کشور میزبانی می شود باشید و به گوگل وب مستر که ابزار رسمی بررسی و آنالیز دسترسی های موتور جستجو گوگل متصل شوید خواهید دید که اگر هم در بهترین سرور های ایران سایت خود را میزبانی کرده باشید، باز هم گوگل در بازه های زمانی مختلف با مشکل در دسترسی به سایت شما رو به رو شده است و خطاهای مختلفی ثبت شده است. همچنین نمایش ناقص صفحات نیز در ایجاد خطاهای بیشتر و طولانی شدن درخواست ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

علت این کندی ها می تواند موارد مختلفی باشد، از وضعیت سخت افزار و شبکه سرور میزبان سایت شما گرفته تا مشکلاتی که ممکن است در اتصال اینترنت زیر ساخت کشوری به اینترنت بین المللی پیش بیاید، تمامی این موارد می تواند در بروز این خطاها تاثیر گذار باشد. 

در صورتیکه می خواهید این مشکلات برای سایت های شما پیش نیاید خرید سرور مجازی اروپا می توانید از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

۵- منابع و سیستم عامل اختصاصی

همان طور که می دانید با خرید سرور مجازی شما یک سرور اختصاصی در مقیاس کوچک تر تهیه می کنید و فضای دیسک، CPU و RAM کاملا به شما اختصاص داده می شود. در اصل هزینه ای که برای تهیه سرور مجازی پرداخت میکنید هزینه منابع و ترافیک ماهانه ای است که به شما اختصاص پیدا می کند. البته برخی از شرکت ها سرور های مجازی را با سیستم عامل اختصاصی ارائه نمی دهند که لازم است به این مورد توجه کنید و از این شرکت ها سرور مجازی تهیه نکنید. شرکت توشن سرور های مجازی خود را با سیستم عامل های به روز و قابل انتخاب توسط کاربر ارائه می کند.

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

البته این مورد در سرور های مجازی داخل کشور و خارج از کشور مشترک است ولی تجربه نشان داده است که سرور های مجازی خارج از کشور از سخت افزار و مجازی ساز های به روز تری استفاده می کنند که این مورد در نهایت در آپ تایم و راندمان نهایی سرور های مجازی میزبانی شده در این سرور های فیزیکی تاثیر گذار خواهد بود.

۶- قابلیت سفارشی سازی کامل

بر خلاف سرویس میزبانی اشتراکی و هاستینگ Shared hosting که دسترسی به منابع سرور کاملا محدود است و امکان نصب نرم افزار و یا تغییر در سیستم عامل ها را ندارید در سرور های مجازی دست شما کاملا باز است. شما می توانید انواع برنامه های مختلف و آنتی ویروس ها را بر روی سرور های خود نصب کنید و محدودیتی در استفاده از نسخه ها و ورژن های مختلف برنامه ها ندارید. در سرور مجازی خود شما رئیس هستید.

از سرور های مجازی خارج از کشور جهت مصارف مختلفی استفاده می شود که در حال حاضر تریدر ها و افرادی که در بازار ارز دیجیتال مشغول هستند از بیشترین مشتریان شرکت توشن هستند. در سرور ترید که بر پایه سیستم عامل ویندوز ارائه می شود، شما می توانید به سادگی نرم افزار های مختلف خرید و فروش خودکار نظیر متاتریدر را در سرور نصب کنید و با توجه به روشن بودن ۲۴ ساعته این سرور ها، بدون نیاز به اتصال دائمی به سرور و یا روشن گذاشتن کامپیوتر و لپ تاپ خود، به صورت خودکار خرید و فروش ارز ها را انجام دهید.

۷- بهترین گزینه برای مخفی کردن هویت ایرانی

هیچ ایرانی را نمی توانید پیدا کنید که از هویت اصیل و کهن خود ناراضی باشد ولی در عصری زندگی میکنیم که متاسفانه با توجه به تحریم های مختلفی که برای ایران و شهروندان ایرانی، در نظر گرفته شده است، افراد و شرکت هایی که با خارج از کشور در ارتباط هستند نیاز است تا از شرکت های واسط جهت انجام امور استفاده کنند.

در حال حاضر شرکت هایی که در صنف واردات و صادرات کار می کنند و همچنین صرافی هایی که با ارز دیجیتال و تبدیل ارز ها نظیر صرافی های بین المللی کار می کنند با مشکلات متعددی رو به رو هستند که با تهیه یک سرور مجازی و اتصال از کشور های مد نظر خود تا ۹۰ درصد این مشکلات به صورت کامل برطرف خواهد شد و مدیران این کسب و کارها می توانند بدون نیاز به شرکت های وابسته، به صورت مستقیم پرداخت های بین المللی خود را انجام دهند.

سرور مجازی بایننس و ترید ارائه شده توسط شرکت توشن بهترین راهکار برای این عده از کاربران می باشد.

۸- شما مالک سرور هستید

در سرور های مجازی مالک سرور و سیستم عامل تنها شخص شما هستید و شخص دیگری امکان دسترسی به سرور را ندارد. البته این مورد برای افرادی که دانش مدیریت سرور را ندارند مشکل ساز خواهد بود چرا که در اکثر سرور های با سیستم عامل لینوکس، شما تنها با محیط دستوری و فرمانی امکان کار کردن با سرور را دارید و این سرور ها فاقد محیط گرافیکی نظیر ویندوز هستند. البته در سرور های ویندوزی شما این مشکل را نخواهید داشت و مشابه ویندزو های دسکتاپ که همگی سابقه کار با آنها را داریم می توانید به سادگی با نرم افزار Remote Desktop به سرور متصل شوید.

مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا

۹- پر سرعت برای کار از راه دور

سرور های مجازی خارج از کشور هر چند نسبت به سرور های داخل کشور از پینگ تایم بالاتری به ایران آن هم به خاطر فاصله جغرافیایی برخور دارند امکان استفاده از اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت را برای تمامی کاربران مهیا می کنند. در اتصال از راه دور شما می توانید به سادگی به این سرور ها متصل شوید و از بهترین گزینه های برای کار از راه دور و به صورت Remote برای افرادی که می خواهند از آی پی خارحی استفاده کنند، هستند که همین مورد تعداد کاربران زیادی را به تهیه این سرور ها مجاب کرده است. 

۱۰- دسترسی Administrator و کاربر Root

در سرور مجازی اروپا شما امکان اتصال به سرور و سیستم عامل با کاربرهای مدیر اصلی را دارید و می توانید به تعداد مورد نیاز کاربر های فرعی با دسترسی های مورد نیاز ایجاد کنید. در سرور های بر پایه سیستم عامل ویندوز کاربر اصلی با نام کاربری ادمینیستریتور Administrator تعریف شده است و در سرور های بر پایه سیستم عامل های لینوکس این کاربر با عنوان روت Root شناخته می شود. این کاربرها دسترسی به کلیه تنظیمات اصلی سرور را دارا هستند  و برای مصارف مدیریتی ایده آل هستند.

سخن آخر و نتیجه گیری

حال که با مهم ترین مزایای سرور مجازی اروپا آشنا شدید لازم است بدانید که شرکت توشن با سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی به سازمان ها و شرکت های مختلف، از بهترین گزینه ها برای خرید این سرور ها در کشور های مختلف است که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید. همچنین مطالعه مقاله مهم ترین مزایای سرور مجازی ایران را هم از دست ندهید.

مشاوره تلفنی رایگان توشن

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع