دیفای DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

دیفای DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

دیفای DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

دیفای DeFi چیست و چه کاربردی دارد؟ امور مالی غیرمتمرکز از تکنولوژی کریپتوکارنسی و بلاکچین برای مدیریت معاملات مالی استفاده می کند. همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در مطالب قبلی شما را با ارز فیات (Fiat Currency) آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص دیفای DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دیفای DeFi

دیفای DeFi چیست و سرمایه گذاری غیرمتمرکز چگونه است؟

امور مالی غیر متمرکز، به عنوان Defi شناخته می شود، دیفای قصد دارد از طریق جایگزینی میراث، موسسات متمرکز با روابط ، از طریق روابط عمومی که می تواند طیف گسترده ای از خدمات مالی را از بانکداری، وام ها و وام های روزمره، روابط قراردادی پیچیده و تجارت دارایی های روزمره ارائه دهد، دموکراتیزه شود.

امروز ، تقریباً همه جنبه های بانکی ، وام و تجارت توسط سیستم های متمرکز اداره می شود که توسط واسطه ها اداره می شوند.

در ایالات متحده، سازمان های نظارتی مانند فدرال و کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار (SEC) قوانین را برای دنیای موسسات مالی متمرکز و کارگزاران تعیین می کنند، و کنگره قوانین را در طول زمان اصلاح می کند.

در نتیجه، مسیرهای لازم برای کاربران به طور مستقیم برای دسترسی به سرمایه و خدمات مالی وجود دارد. آنها نمی توانند از واسطه ها مانند بانک ها، مبادلات و وام دهندگان عبور کنند، که درصد هر معامله مالی و بانکی را به عنوان سود کسب می کنند.

چطور از دیفای ِDefi استفاده کنیم؟

Defi  راه خود را به طیف گسترده ای از معاملات مالی ساده و پیچیده تبدیل می کند. این برنامه توسط برنامه های غیر متمرکز به نام ‘Dapps’ یا سایر برنامه های ‘پروتکل ها’ طراحی شده است DAPP ها و پروتکل ها معاملات را در دو کنفرانس اصلی، Bitcoin (BTC) و Ethereum (ETH) اداره می کنند.

در حالی که بیت کوین محبوب ترین رمز ارز است ،  Ethereum با انواع گسترده ای از کاربردهای مختلف سازگار است ، به این معنی که بخش عمده ای از DAPP و Protocol    Landscape از کد مبتنی بر Ethereum استفاده می کند.

در اینجا برخی از راه های DAPP ها و پروتکل ها در حال حاضر استفاده می شود:

معاملات مالی سنتی. هر چیزی از پرداخت ، اوراق بهادار و بیمه تجارت گرفته تا وام و با  Defi اتفاق می افتد.

مبادلات غیر متمرکز (DEXS) در حال حاضر ، بیشتر سرمایه گذاران کریپتوکارنسی از مبادلات متمرکز مانند Coinbase یا Gemini استفاده می کنند.  DEXS معاملات مالی  را تسهیل می کند و به کاربران اجازه می دهد کنترل پول خود را حفظ کنند.

کیف پول E ارتقا دهندگان دیفای  دارای کیف پول دیجیتال هستند که می توانند به طور مستقل از بزرگترین مبادلات کریپتوکارنسی کار کنند و به سرمایه گذاران دسترسی به همه چیز را از کریپتوکارنسی به بازی های مبتنی بر بلاکچین ارائه دهند.

کوین های پایدار. در حالی که ارز های دیجیتال بسیار بی ثبات هستند ، کوین های پایدار سعی در تثبیت ارزش های خود با اتصال آنها به ارزهای غیر دیجیتال ، مانند دلار ایالات متحده دارند.

توکن های  Non-fungible NFT ها دارایی های دیجیتالی را از دارایی های معمولی غیر قابل معامله ، مانند فیلم های Slam Dunks یا اولین توییت در توییتر ایجاد می کنند NFTS ها قبلاً غیر قابل تغییر هستند.

سنجش بازار Defi با اندازه گیری آنچه که ارزش قفل شده نامیده می شود ، که محاسبه میزان پول در حال حاضر در پروتکل های مختلف DEFI را محاسبه می کند. در حال حاضر ، کل ارزش قفل شده در پروتکل های DEFI نزدیک به ۴۳ میلیارد دلار است.

پذیرش Defi از طریق محیط بلاکچین می باشد: در همان لحظه DAPP روی blockchain رمزگذاری می شود ، در سطح جهانی در دسترس است. در حالی که اکثر ابزارها و فن آوری های مالی متمرکز به مرور زمان به آرامی از بین می روند ، که بر اساس قوانین و مقررات مربوط به اقتصادهای منطقه ای اداره می شوند ، DAPP ها در خارج از این قوانین وجود دارند و پاداش بالقوه آنها را افزایش می دهند و همچنین خطرات آنها را افزایش می دهند.

آینده دیفای  Defi

از خارج شدن واسطه تا تبدیل کلیپ های بسکتبال به دارایی های دیجیتال با ارزش پولی ، آینده Defi روشن به نظر می رسد. به همین دلیل افرادی مانند دَن سیمرمن ، رئیس روابط مالی در بنیاد IOTA ، یک گروه تحقیق و توسعه Defi ، هر دو وعده و پتانسیل Defi را تا حد زیادی می بینند ، حتی اگر هنوز در مراحل ابتدایی توانایی های آن باشد.

سیمرمن می گوید ، سرمایه گذاران به زودی استقلال بیشتری خواهند داشت که به آنها امکان می دهد ‘دارایی ها را به روش های خلاقانه ای مستقر کنند که امروزه به نظر می رسد. او می گوید دیفای همچنین پیامدهای بزرگی را برای بخش داده های بزرگ به همراه دارد تا بتواند راه های جدیدی را برای کالاهای تجاری فراهم کند.

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع