آموزش نحوه Deposit و Withdrawal کریپتوکارنسی در بایننس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش نحوه Deposit و Withdrawal کریپتوکارنسی در بایننس

آموزش نحوه Deposit و Withdrawal کریپتوکارنسی در بایننس

نحوه Deposit چگونه است؟ اطلاع از نحوه Deposit (واریز) و Withdrawal (برداشت) بایننس کریپتوکارنسی یکی از مهم ترین مواردی است که باید هر تریدر آموزش ببیند.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در مطالب قبلی شما را با معنی Deposit در بایننس آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

نحوه Deposit رمز ارز در بایننس

بیایید از ۱۰ USDT برای نشان دادن نحوه انتقال رمز ارز از یک بستر خارجی به حساب Binance  خود استفاده کنیم.

  1. وارد حساب Binance خود شوید و از صفحه اصلی وارد صفحه کیف پول خود شوید.
  2. روی [Deposit] در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.
  3. [Deposit Crypto]را انتخاب کنید.
  4. ۴- رمز ارز را که می خواهید واریز کنید انتخاب کنید. در این مثال ، ما USDT را واریز خواهیم کرد.
  5. ۵- بعد ، شبکه دیپوزیت را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که شبکه انتخاب شده با شبکه بستر مورد نظر شما از بودجه خارج می شود.

مراقب باشید! اگر شبکه اشتباه را انتخاب کنید و نحوه Deposit را ندانید، بودجه خود را از دست خواهید داد.

نحوه Deposit

خلاصه انتخاب شبکه:

  • BEP2 مربوط به زنجیره Binance است.
  • BEP20 مربوط به زنجیره هوشمند Binance (BSC) است.
  • ERC20 مربوط به شبکه اتریوم است.
  • Omni به Omnilayer که در شبکه بیت کوین اجرا می شود ، اشاره دارد.
  • TRC20 مربوط به شبکه Tron است.
  • BTC به شبکه بیت کوین اشاره دارد.
  • BTC (SEGWIT) به Segwit بومی (BECH32) اشاره دارد و آدرس با ‘BC1’ شروع می شود. به کاربران اجازه داده می شود که دارایی های بیت کوین خود را به آدرس های Segwit (BECH32) برداشت یا ارسال کنند.
  1. در این مثال ، ما USDT را از بستر دیگری خارج می کنیم و آن را به Binance واریز می کنیم. از آنجا که ما از یک آدرس ERC20 (Ethereum blockchain) خارج می شویم ، شبکه Deposit ERC20 را انتخاب خواهیم کرد.

انتخاب شبکه به گزینه های ارائه شده توسط کیف پول ,معاملات اکسترنال که شما آن را برداشت می کنید، بستگی دارد.

اگر پلتفرم اکسترنال فقط از ERC20 پشتیبانی می کند، باید شبکه سپرده ERC20 را انتخاب کنید.

ارزانترین گزینه هزینه را انتخاب نکنید. یکی را انتخاب کنید که با پلتفرم اکسترنال سازگار باشد.

به عنوان مثال ، شما فقط می توانید نشانه های ERC20 را به یک آدرس ERC20 دیگر ارسال کنید ، و فقط می توانید نشانه های BSC را به یک آدرس BSC دیگر ارسال کنید.

اگر شبکه های Deposit ناسازگار و مختلف را انتخاب کنید ، وجوه خود را از دست خواهید داد.

  1. آدرس دیپوزیت ارائه شده توسط Binance را کپی کرده و آن را در بخش آدرس پلتفرم های نرم افزاری مربوطه (جایی که قصد دارید وجوه خود را از آن خارج کنید) قرار دهید.
  1. پس از تأیید درخواست برداشت ، باید منتظر بمانید تا معامله تأیید شود. زمان تأیید بسته به block chain و ترافیک شبکه فعلی آن متفاوت است.

لطفاً با صبر و حوصله صبر کنید تا انتقال پردازش شود. اندکی پس از آن وجوه به حساب Binance  اعتبار شما می یابد.

  1. برای اطلاعات بیشتر در مورد معاملات اخیر خود می توانید صفحه [تاریخچه معاملات] را بررسی کنید.

چگونه می توان ارز دیجیتال را از Binance برداشت کرد؟

حالا که از نحوه Deposit اطلاع پیدا کردیم بیایید از BNB (BEP2) برای نشان دادن نحوه انتقال ارز دیجیتال از حساب binance خود به یک پلتفرم یا کیف پول خارجی استفاده کنیم.

  1. وارد حساب Binance خود شوید و به صفحه اصلی کیف پول خود بروید.
  2. بر روی گزینه [Withdraw] در قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.
  3. cryptocurrency مورد نظر برای برداشت را انتخاب کنید. در این مثال ، BNB را برداشت می کنیم.
  4.  شبکه را انتخاب کنید (BEP2 برای زنجیره Binance یا BEP20 برای زنجیره هوشمند  Binance است). در این مثال ، ما از زنجیره Binance (BEP2) استفاده خواهیم کرد.
  5. سپس، شما باید آدرس گیرنده را از لیست آدرس خود انتخاب کنید.

اگر از قبل آدرس گیرنده را دارید ، می توانید به مرحله ۶ بپردازید. اگر اینگونه نباشد ، مراحل بعدی نحوه اضافه کردن آدرس گیرنده جدید را به شما نشان می دهد.

۵.۱ نحوه اضافه کردن آدرس گیرنده جدید.

اگر آدرس مورد نیاز شما در لیست نیست ، برای اضافه کردن گیرنده جدید به [مدیریت آدرس] بروید.

۵.۲. بر روی گزینه [Add Withdrawal Address] در قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

۵.۳.  کوین ، شبکه را انتخاب کرده و اطلاعات آدرس را وارد کنید.

برچسب کیف پول نامی است که می توانید به هر آدرس برداشت بدهید ، بنابراین فراموش نمی کنید که به کدام کیف پول یا گیرنده به آن اشاره دارد.

یادداشت اختیاری است. به عنوان مثال ، شما باید هنگام ارسال وجوه به حساب Binance دیگر یا مبادله دیگری ، یادداشت را ارائه دهید. هنگام ارسال بودجه به آدرس کیف پول اعتماد ، نیازی به یادداشت ندارید.

حتماً بررسی کنید که آیا یادداشت مورد نیاز است یا خیر. اگر یادداشتی لازم باشد و شما نتوانید آن را تهیه کنید ، ممکن است بودجه خود را از دست دهید.

توجه داشته باشید که برخی از سیستم عامل ها و کیف پول از یادداشت به عنوان برچسب یا شناسه پرداخت استفاده می کنند.

۵.۴ پس از اتمام کار ، مارک [Add to Whitelist] را بررسی کرده و روی [Submit] کلیک کنید.
۵.۵  سپس ، روی [Send Code] کلیک کنید.

۵.۶. در آخر ، کد تأیید را که از طریق ایمیل یا تلفن دریافت کرده اید به همراه کد از برنامه Google Authenticator خود وارد کنید. پس از اتمام کار ، روی [Submit] کلیک کنید.

  1. اکنون که آدرس گیرنده را در لیست سفید خود دارید. می توانید به صفحه برداشت برگردید و آدرس را از لیست خود انتخاب کنید.
  2. برداشت [Amount] را وارد کنید. در این مرحله ، شما می توانید هزینه معاملات مربوطه و مبلغ نهایی را مشاهده کنید. هنگامی که آماده هستید ، روی [Submit] کلیک کنید.
  3. سرانجام ، کد تأیید را که از طریق ایمیل یا تلفن دریافت کرده اید به همراه کد از برنامه Google Authenticator خود وارد کنید. پس از اتمام کار ، روی [ارسال] کلیک کنید.

هشدار اگر اطلاعات اشتباه را وارد کنید یا هنگام انتقال، شبکه اشتباهی را انتخاب کنید ، دارایی های شما به طور دائم از بین می روند. لطفاً قبل از انتقال ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح است.

Binance پلتفرمی است که بسیاری از افراد در سالهای گذشته از آن استفاده کرده اند. با این وجود ، اگر تازه وارد این پلتفرم شدید ، برداشت کردن از Binance ممکن است در ابتدا دشوار باشد. در صورتی که قصد استفاده از این سرویس را به طور منظم داشته باشید ، یادگیری نحوه برداشت از binance ضروری است.

نحوه Deposit

هزینه های برداشت از بایننس

از آنجا که هنگام برداشت ارز دیجیتال از حساب خود با Binance ، یک معامله شبکه را انجام می دهید ، با برخی از هزینه ها مقابله خواهید کرد. هزینه ها برای تأمین هزینه معاملات شبکه است. برخی ارزها ، مانند اتر یا BNB ، به Binance نیاز دارند تا بتوانند به کیف پول ارز دیجیتال دیگری ارسال شوند.

بنابراین ، علاوه بر اطلاع از نحوه Deposit در هنگام انجام هرگونه معامله در مورد زنجیره Binance ، Binance Smart Chain یا Ethereum ، هزینه ای وجود خواهد داشت. هزینه به ماینر ها پرداخت می شود. هزینه معامله توسط Binance به کاربر منتقل می شود.

به خاطر داشته باشید که برنامه های مختلف هزینه برای هر blockchain وجود دارد. به همین دلیل ، هزینه های برداشت ارز دیجیتال به کوین خاصی که شما استفاده می کنید بستگی دارد. همچنین ، احتمالاً برای تغییر هزینه ها ، زیرا آنها پویا هستند و به فعالیت شبکه بستگی زیادی دارند باید هزینه پرداخت کنید. برای یافتن هزینه های دقیق برداشت باید به صفحه اصلی برداشت بروید.

حداقل مبلغ برداشت

حداقل مبلغ برداشت برای binance وجود دارد. هر cryptocurrency مبلغ برداشت خاص خود را دارد. گفته می شود ، شما نمی توانید مقدار کمتری را نسبت به موردی که در صفحه برداشت بیان شده است پس بگیرید.

اگر می خواهید حداقل مبلغ هر ارز را پیدا کنید ، می توانید آنها را در وب سایت Binance بررسی کنید. لیستی از هر حداقل مبلغ و هزینه برداشت مربوطه وجود دارد.

چه مدت طول می کشد تا از Binance برداشت کنیم؟

برداشت از Binance ممکن است کمی طول بکشد. این به این دلیل نیست که binance کند است یا هر چیز دیگری. در حقیقت ، این پلتفرم به محض درخواست، با پردازش برداشت مقابله می کند. با این حال ، هر blockchain متفاوت است ، بنابراین ممکن است مدت زمان لازم برای انجام معاملات متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، Binance Smart Chain  ممکن است تنها در چند دقیقه معاملات را انجام دهد. از طرف دیگر ، بیت کوین از حدود ۱۰ دقیقه به ۳۰ دقیقه طول می کشد تا بتواند عنوان برداشت موفقیت آمیز را نشان دهد. اتریوم ممکن است حتی بیشتر از این دو طول بکشد.

بنابراین ، واقعاً به blockchain بستگی دارد. همچنین ، اگر یک شبکه از ترافیک بسیار بالایی برخوردار باشد ، این امر بر مدت زمانی که باید منتظر بمانید تأثیر می گذارد. هرچه ترافیک بیشتر باشد ، زمان انتظار شما بیشتر می شود.

بعضی اوقات ، برداشت ها ممکن است در پردازش گیر بیفتد ، و این بدان دلیل است که   blockchain ابتدا باید معامله را تأیید کند. در شرایط دیگر ، ممکن است ازدحام باشد.

بلاکچین های خاصی وجود دارد که در مقایسه با برخی دیگر به تأیید شبکه بیشتری نیاز دارند. بنابراین ، در دوره های سنگین ترافیک ، می توانید انتظار داشته باشید که معاملات بیش از حد معمول طول بکشد.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که Binance دو نوع اصلی برداشت را ارائه می دهد: برداشت Cryptocurrency و برداشت فیات. در گذشته ، فقط     cryptocurrency مستقیم به برداشت cryptocurrency در Binance در دسترس بود. با تشکر از معرفی کانال های فیات در Binance ، کاربران در بسیاری از مناطق در سراسر جهان می توانند در زمان واقعی برداشت مستقیم فیات انجام دهند.

۵ دلیل اصلی برای انتخاب Binance برای برداشت رمز ارز

دلایل مختلفی برای انتخاب بایننس نسبت به سایر مبادلات رمز ارز وجود دارد ، اما در این مقاله فقط به پنج مورد برتر اشاره خواهد شد.

  • ۱. امنیت

Binance یکی از امن ترین مبادلات رمز ارز در بازار است. با این حال ، همه کاربران تشویق می شوند که مدت طولانی وجوه خود را در مبادله نگذارند. معاملات خود را انجام دهید و وجوه خود را در اسرع وقت ارسال کنید. Binance به مشتریان این امکان را می دهد تا لیستی از آدرس های IP را برای برداشت اضافه کنند.

بنابراین ، اگر کسی سعی کند از یک IP که در لیست آدرس های IP مصوب نیست ، از حساب شما خارج شود ، معامله مسدود می شود. برای امنیت بیشتر ، Binance Google Authenticator را در پورتال برداشت تکمیل کرد. Google 2FA یکی از معتبرترین تأیید کنندگان شخص ثالث یک لایه اضافی امنیت است. در طول هر معامله ، از شما خواسته می شود قبل از ادامه کار ، کد ۲FA خود را وارد کنید.

  • ۲. راحتی

برداشت ارزهای رمز ارز شده و فیات از Binance به همان اندازه مناسب است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد حساب خود شوید و مراحل فوق را دنبال کنید. پول شما در هیچ زمان در کیف پول اعتماد یا حساب بانکی شما منعکس نمی شود. حتی رمز ارز استاندارد و معاملات در مورد Binance نسبت به سایر مبادلات راحت تر است.

  • ۳. هزینه برداشت کم

هزینه های برداشت از binance رقابتی است. در حالی که بسیاری از مبادلات دیگر بین ۱۰ تا ۳۰ دلار برای هر معامله هزینه می کنند ، Binance برای برداشت ارز فیات بین ۱ تا ۱۵ دلار طول می کشد. این همان محدوده برای برداشت های cryptocurrency است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که معادل cryptocurrency معادل ۱ تا ۱۵ دلار را بپردازید. بسته به اینکه چند بار از پلتفرم و میزان پولی که برای معاملات خرج می کنند ، مشتریان را در سطوح قرار می دهد.

کاربران جدیدی که تجارت پول زیادی را خرج نکرده اند در سطح ۱ هستند ، زیرا پیشرفت می کنند ، سطح آنها بالا می رود و در هزینه های معاملات تخفیف دریافت می کنند. همچنین ممکن است از تخفیف های مربوط به کسر هزینه BNB لذت ببرید.

  • ۴. سرعت برداشت

اگر ساختار هزینه ، راحتی و امنیت برای جلب توجه شما کافی نباشد ، ممکن است سرعت کافی باشد. به طور معمول ، درخواست برداشت از Binance حدود پنج دقیقه طول می کشد تا پس از پر کردن جزئیات مورد نیاز تکمیل شود. این برداشت فقط در حدود پنج تا ده دقیقه طول می کشد تا در حساب ذینفع تأمل کند. در موارد نادر ، روند برداشت ممکن است به مدت ۲۴ ساعت به تأخیر بیفتد. اگر در طی ۲۴ ساعت وجوه خود را دریافت نکنید ، برای کمک با نماینده مراقبت از مشتری از Binance تماس بگیرید.

نحوه Deposit

  • ۵. راحتی برای انتقال کیف پول به کیف پول

جدا از راحتی برداشت از Binance به کیف پول تراست، می توانید در طی چند دقیقه ارزهای کریپتوکارنسی را از کیف پول تراست خود به هر کیف پول دیگر ارسال کنید. Trust Wallet یکی از قابل اطمینان ترین کیف پول های کریپتوکارنسی در خارج از کشور است. اگر می خواهید ارزهای رمزپایه خود را از Binance به مبادله دیگری منتقل کنید ، ابتدا باید از طریق کیف پول تراست شما عبور کند. این روند ساده است.

 Binance دو روش اصلی برای برداشت رمز ارز شما را ارائه می دهد: فیات و کریپتو.

برداشت فیات

Binance از برداشت ۱۴ ارز فیات ، از جمله برخی از مواردی که در جهان استفاده می شود مانند دلار آمریکا (از طریق BusD) ، یورو و پوند انگلیس پشتیبانی می کند. قبل از اینکه بتوانید Crypto را برای برداشت های فیات در Binance ایجاد کنید ، باید برای سرویس FIAT موجود که مربوط به ارز محلی انتخاب شده باشد ، حساب کنید. برای این ارزهای محلی پشتیبانی شده ، ما برای نیازهای نقدی شما با شرکت های پیشرو در زمینه خدمات مالی همکاری کرده ایم.

برای مراحل مرحله به مرحله در مورد برداشت ارزهای فیات ، لطفاً این راهنما را بخوانید.

برداشت کریپتو

گزینه برداشت پیش فرض از زمان ایجاد Binance ، برداشت cryptocurrency برای کلیه توکن های رمز نگاری شده در Binance در دسترس است. در مورد چندین توکن اصلی ، ما حتی به شما این امکان را می دهیم که به blockchain های مختلفی که از  cryptocurrency پشتیبانی می کنند ، خارج کنید. به عنوان مثال ، اگر اکنون بیت کوین را پس بگیرید ، می توانید از بین بیت کوین ، اتریوم ، زنجیره Binance و زنجیره هوشمند Binance به عنوان blockchain مورد نظر خود برای تأمین بودجه کریپتوکارنسی خود انتخاب کنید.

در حالی که تعداد زیادی کیف پول کریپتو برای نیازهای شما در دسترس است ، ما استفاده از کیف پول Trust ، برنامه رسمی کیف پول Crypto Binance را توصیه می کنیم ، که از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و گزینه اصلی برای ذخیره توکن های شما به روشی سریع ، ایمن و مناسب است.

خلاصه

Binance در مورد هزینه های برداشت ، نرخ رقابتی را ارائه می دهد و سپرده های موجود در این سکو ۱۰۰ ٪ رایگان هستند. ساختار هزینه و کسر BNB همچنین به مشتریان وفادار اجازه می دهد تا از تخفیف هزینه برداشت لذت ببرند. امنیت ، راحتی و سرعت استفاده از binance را برای برداشت های خود فراموش نکنید. Binance یکی از مطمئن ترین سیستم عامل ها در صنعت کریپتوکارنسی است. اطمینان حاصل کنید که از Google Authenticator استفاده کرده و لیست دلخواه را برای اضافه کردن لایه های امنیتی اضافی در هنگام برداشت از Binance اضافه کنید.

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید و نحوه Deposit لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 12 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع