معرفی صرافی کوکوین و بررسی ویژگی های آن‎

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی صرافی کوکوین و بررسی ویژگی های آن‎

معرفی صرافی کوکوین و بررسی ویژگی های آن‎

صرافی کوکوین چه ویژگی هایی دارد؟ آیا فعالیت در این صرافی مفید است؟

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید داشتن سرور مجازی بایننس برای شرکت در صرافی بایننس ضروری است و لازمه یک ترید موفق استفاده از اینترنت پر سرعت با IP ثابت می باشد. در مطالب قبلی شما را با شاخص بورس آشنا کردیم.

در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص صرافی کوکوین اطلاعات بیشتری به دست آورید.

صرافی کوکوین چیست؟

Kucoin یک محصول نرم افزاری مبادله ارزهای دیجیتال با نقدینگی بالا است که به شما امکان می دهد طیف وسیعی از سکه های رمزنگاری شده را به راحتی معامله کنید. یک موتور تجاری قدرتمند هسته ای میلیون ها تراکنش را به طور همزمان پردازش می کند ، در حالی که ابزارهای مدیریت امنیت دارایی قوی ، سکه های شما را ایمن و مطمئن نگه می دارد. این محصول همچنین به عنوان یک صرافی ارز رمزنگاری شده با برچسب سفید عمل می کند که به طور مداوم ارزهای جدید و در حال ظهور را اضافه می کند. همچنین دارای قابلیت های API است که به شما امکان می دهد برنامه را سفارشی کنید. Kucoin به عنوان یک محصول مبتنی بر ابر ارائه می شود که می توانید مستقیماً از مرورگر وب خود و در تلفن ها و رایانه های لوحی iOS و Android استفاده کنید.

چه کسانی از کوکوین استفاده می کنند؟

معامله گران و تریدر ها از این سیستم نرم افزاری در مجموعه ای از صنایع مانند آموزش ، امور مالی ، توسعه نرم افزار ، حسابداری ، بازاریابی و تولید رسانه استفاده می کنند.

ویژگی های صرافی کوکوین

  • موتور معاملات اصلی شما می توانید با استفاده از یک موتور معاملات اصلی که می تواند میلیون ها تراکنش را به طور همزمان پردازش کند خرید و فروش کنید. تبادل ارز رمزنگاری شده با برچسب سفید شما را قادر می سازد تا معروفترین سکه ها را معامله کنید و به طور معمول ارزهای جدید را به شما اضافه می کند که به شما امکان می دهد سبد ارزهای رمزنگاری متنوعی ایجاد کنید.
  •  KCS این صرافی دارای ارز رمزنگاری شده بومی خود به نام Kucoin Shares (KCS) است و آنها مشوق های روزانه ای را برای نگهداری سکه به شما ارائه می دهند. هزینه خرید و فروش و برداشت آن کمتر از سایر ارزها است و صاحبان KCS به طور خودکار واجد شرایط دریافت پاداش ها و تبلیغات منحصر به فرد می شوند.
  • نقدینگی بالا بازار نقدینگی خوب دارای نرخ نقدینگی بالایی است که به شما امکان می دهد تا تراکنش ها را تسریع کنید تا بتوانید به سرعت و به راحتی معاملات خود را انجام دهید. مبادله فعال مقیاس پذیری کلی را برای شما فراهم می کند ، زیرا میزان معاملات و رشد سازمان شما را محدود نمی کند.
  • مدیریت امنیت دارایی Kucoin اقداماتی را برای اطمینان از ایمن ماندن سرمایه گذاری شما انجام می دهد. فروشنده تیمی از متخصصان امنیتی را برای بررسی دوره ای حساب شما مستقر می کند و هرگونه شکاف امنیتی را که در طول راه با آن مواجه می شوند ، می بندد. این خدمات از مجموعه شما محافظت می کند و از کارکنان خود در برابر سرقت هویت دیجیتالی و سایر جنایات سایبری محافظت می کند.
  • سفارشی سازی یک رابط برنامه نویسی برنامه کاربردی پیشرفته (API) به شما امکان می دهد تا سیستم را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. این به شما کمک می کند تا کد پشتی را برای سفارشی سازی قابلیت هایی مانند گزارش سفارشی ، اتوماسیون و گردش کارهای منحصر به فرد که به بهترین شیوه های سازمان شما خدمت می کند ، پیکربندی کنید.

صرافی کوکوین

قیمت گذاری صرافی کوکوین

فروشنده به کاربران این امکان را می دهد که برنامه را به صورت رایگان بارگیری کنند و برای برداشت ها ساختار هزینه ای دارد. اطلاعات دقیق تر را می توانید در وب سایت فروشنده پیدا کنید ، جایی که می توانید سوالات بیشتری را نیز بپرسید. اگر به دنبال یک محصول نرم افزاری با نقدینگی بالا با ابزارهای امنیتی قوی هستید ، احتمالاً می خواهید Kucoin را در نظر بگیرید.

این محصول مبادله رمزنگاری بصورت آنلاین توسط افسران مالی ، مدیران ، صاحبان مشاغل کوچک ، سفیران برند ، حسابداران و توسعه دهندگان نرم افزار مورد بررسی قرار گرفت.

نقاط مثبت و منفی صرافی کوکوین

نقاط مثبت

  1. تنوع سکه مشتریان از انتخاب گسترده سکه های ارز رمزنگاری شده که برنامه مبادله ارائه می داد ، خوشحال بودند. این امر به ویژه در مورد استفاده کنندگان اولیه که دوست داشتند در سکه های کمتر شناخته شده سرمایه گذاری کنند مورد استقبال قرار گرفت.
  2. رأی گیری یک نفر دوست داشت که فروشنده رأی داشته باشد که چه سکه هایی را به صرافی اضافه کند.
  3. پشتیبانی API چندین نفر از قابلیت سفارشی سازی نرم افزار با استفاده از قابلیت های API راضی بودند.
  4. تعادل فیات کاربران از این که برنامه تعادل خود را در ارزهای رمزنگاری شده و همچنین پول سنتی “فیات” نشان داد ، لذت بردند.
  5. نرخ های مناسب هزینه های برداشت فروشنده معقول توصیف شده است.
  6. پشتیبانی از تلفن همراه تعدادی از افراد احساس کردند که نسخه تلفن همراه عملی و کاربردی است.
  7. رابط کاربری رابط کاربری این برنامه به عنوان بی نظم و پیمایش آسان توصیف شد.

نقاط منفی

  1. خدمات به مشتریان کاربران تحت تأثیر برنامه پشتیبانی مشتری برنامه قرار نگرفتند. آنها اشاره کردند که مدتی طول کشید تا آنها به سوالات پاسخ دادند ، که برای کاربران استرس زا بود زیرا پول آنها درگیر بود.
  2. ایمیلها برخی از افراد اشاره کردند که فروشنده برای آنها ایمیل های تبلیغاتی زیادی ارسال کرده است ، حتی پس از چندین بار تلاش برای لغو اشتراک.
  3. دوره های آهسته تعداد انگشت شماری از کاربران می گویند که این سرویس تحت شلوغی و دوره های کند زمانی که حجم بالایی از معاملات رخ می دهد ، است.
  4. ارتباطی با بانک وجود ندارد برخی از بازبینان اظهار تاسف کردند که نمی توانند وجوه خود را مستقیماً از بانک خود واریز و برداشت کنند.

به طور کلی ، بسیاری از کاربران از محصول راضی بودند. تعداد زیادی از شکایات در مورد خدمات به مشتریان وجود داشت. با این حال ، بسیاری از کاربران دریافتند که این برنامه به آنها در معاملات موثر و ایمن رمز ارز خود کمک کرده است. داوران از طیف گسترده ای از سکه های ارائه شده در این پلت فرم لذت بردند. آنها همچنین استفاده از این برنامه را آسان می دانند و می گویند هزینه معاملات معقولی دارد. آیا این برنامه می تواند با نیازهای تجاری شما مطابقت داشته باشد؟

آیا کوکوین ارزشش را دارد؟

پلتفرم Kucoin به شما امکان می دهد تا تعداد زیادی از سکه های رمزنگاری شده را به سرعت و به راحتی معامله کنید. این دستگاه مجهز به محافظ های امنیتی قوی است و از سفارشی سازی کامل از طریق عملکرد API پشتیبانی می کند. اگر به نرم افزار مبادله ارزهای رمزپایه علاقه دارید ، کوکوین می تواند مناسب شما باشد.

علاوه بر صرافی کوکین صرافی بایننس نیز جزو صرافی های پر طرفداری است که به وسیله سرور مجازی بایننس می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را در آنجا انجام دهید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع