چگونه در بایننس ترید کنیم؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چگونه در بایننس ترید کنیم؟

چگونه در بایننس ترید کنیم؟

چطور در بایننس ترید کنیم؟ برای ترید در بایننس لازم است تا حتما از سرور مجازی ترید با آی پی ثابت برای بایننس استفاده کنید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

اگر به دنبال آی پی ثابت برای بایننس هستید پیشنهاد ما به شما خرید آی پی ثابت هلند است که از پر سرعت ترین و مطمئن ترین vps برای بایننس بهره مند خواهید شد.

برای ترید در بایننس هر چه اطلاعات و دانش بیشتری داشته باشید بی شک موفق تر عمل خواهید کرد.

در مطالب قبلی شما را با آموزش رفع مشکل احراز هویت بایننس آشنا کردیم.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با ترید در بایننس آشنا کنیم.

ترید در بایننس چگونه انجام می شود؟

Binance به عنوان محبوب ترین صرافی ارز ارز دیجیتال شده در جهان شناخته می شود.

با حجم معاملات ۲۴ ساعته که بیش از ۱۰ میلیارد دلار شناخته شده است، جای تعجب نیست که Binance توجه بین المللی را به خود جلب کرده است.

رابط کاربری روان، موتور اجرای سریع سفارش و انتخاب فراوان دارایی ها، آن را به یک پلت فرم معاملاتی جذاب برای هر معامله گر ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

اگر شما یکی از معامله گرانی هستید که متقاعد شده اند به Binance بپیوندند، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا شروع کنید.

آن دسته از خوانندگانی که از قبل با Binance معامله می کنند، برای شروع خودکار استراتژی تجارت شما در یک حساب Shrimpy ثبت نام می کنند. تنظیمات تنها ۵ دقیقه طول می کشد و می تواند بازدهی بیش از یک خرید ساده و استراتژی را بیش از ۳۰۵ درصد افزایش دهد!

قبل از اینکه بتوانیم در فرصت های معاملاتی بی پایان که در Binance در انتظار ماست، غوطه ور شویم، ابتدا باید برای حساب در صرافی ثبت نام کنیم.

Binance یک تجربه کارآمد دارد که به معامله گران این فرصت را می دهد تا در عرض چند دقیقه سریع وارد سیستم شده و تجارت خود را آغاز کنند.

اکثر سرمایه گذاران مستقر در خارج از ایالات متحده در کمتر از ۱۵ دقیقه قادر به ثبت نام، تأمین اعتبار حساب و انجام اولین معاملات خود خواهند بود.

متأسفانه برای مشتریان آمریکایی، وب سایت اصلی binance.com دیگر از ایالات متحده مشتری نمی پذیرد. در عوض، مشتریان آمریکایی باید از وب سایت جدید binance.us استفاده کنند.

Binance.us به صرافی اصلی Binance وابسته است، اما دارایی و ویژگی های تجاری کمتری را برای رعایت قوانین ایالات متحده ارائه می دهد.

هنگامی که اطلاعات حساب خود را وارد کردیم، Binance با یک کد تأیید اعتبار یک بار ایمیل برای ما ارسال می کند. برای ورود به حساب خود برای اولین بار، باید این کد را در جعبه هایی که در صفحه ارائه شده است وارد کنیم.

به خاطر این راهنما، فرض کنید که ما در حال حاضر ارز دیجیتال داریم که می تواند به بورس واریز شود. در این صورت، ما می توانیم گزینه “Crypto Deposit” را انتخاب کنیم.

اگر این اولین باری است که ما ارز دیجیتال را خریداری می کردیم، باید از گزینه “سپرده نقدی” استفاده کنیم. این امر می تواند روند ارسال پول به صرافی را طی کند. با پولی که واریز می کنیم، بایننس به ما امکان می دهد از ارزهای فیات به ارزهای رمزپایه مبادله کنیم.

بایننس در حال حاضر طیف گسترده ای از گزینه های بودجه فیات از جمله کارت اعتباری، کارت نقدی و انتقال سیم را ارائه می دهد.

پس از انتخاب ارز ارز دیجیتال شده که می خواهیم آن را در داشبورد “سکه” در سمت چپ صفحه خود واریز کنیم، یک کد QR و یک آدرس در زیر عنوان “شبکه سپرده” ارائه می دهیم.

ترید در بایننس

با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال موبایل و اسکن کد QR، بودجه به همان روش وارد کردن آدرس واریز به کیف پول سخت افزاری یا رومیزی به حساب ما ارسال می شود. برای واریز وجه به حساب مبادله Binance ما می توان از هر یک از این دو گزینه استفاده کرد.

با این وجود تصمیم به ارسال وجوه داریم، باید یادآوری کنیم هنگام ارسال وجه باید آدرس را دوبار و سه بار بررسی کنیم آدرس واریز باید با ارز دیجیتال که واریز می کنیم مطابقت داشته باشد و هر حرف یا عدد باید دقیقاً صحیح باشد. اگر اشتباه کنیم، ممکن است بودجه برای همیشه از دست برود.

هنگامی که وجوه خود را واریز کردیم، می توانیم کیف پول \”Spot\” را در نوار پیمایش سمت چپ انتخاب کنیم تا وجوه واریزی شده را ببینیم.

همچنین با انتخاب داشبورد “Wallet” در نوار ناوبری بالا و انتخاب “Spot Wallet” می توانیم در هر زمان به این صفحه برسیم.

توجه داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا وجوه در کیف پول محلی در صرافی ظاهر شوند. هر بلاکچین سرعت معاملات متفاوتی دارد، بنابراین دیدن نمایش وجوه در بورس پس از ارسال بیش از ۱۰ دقیقه طول می کشد.

ترید در بایننس

سفارش را محدود کنید

اکنون که وجوه به طور ایمن به حساب صرافی ما منتقل شده است، می توانیم معاملات را شروع کنیم! از اینجا هیجان شروع می شود.

برای اجرای اولین سفارش خود، به داشبورد “Trade” در هِدر بروید و “Classic” را انتخاب کنید. نمای کلاسیک محبوب ترین راه تجارت ارز دیجیتال در Binance است.

در صرافی Binance، چند گزینه مختلف برای انواع سفارش وجود دارد که می توانیم آنها را با صرافی قرار دهیم. معروف ترین دو نوع سفارش، سفارش محدود و سفارش بازار است.

انواع سفارش

سفارشات محدود و سفارشات بازار رایج ترین سفارشات موجود در مبادلات ارزهای رمزپایه هستند. در این راهنمای کامل هر آنچه را که باید درباره این نوع سفارشات بدانید، بیاموزید.

سفارش محدود نیاز به دو قسمت سفارش A قیمت و مقدار دارد. قیمت به صرافی می گوید که شما با چه قیمتی (یا بهتر) مایل به خرید یا فروش ارز رمزپایه هستید. این مبلغ به صرافی می گوید که چه مقدار از بودجه خود را برای خرید یا فروش ارز رمزپایه صرف کرده اید.

در هنگام انجام معامله، ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که جفت صحیح معاملات ارز دیجیتال شده را مشاهده می کنیم. Binance از صدها جفت تجاری مختلف پشتیبانی می کند که می تواند برای معاملات ارز دیجیتال شده مورد استفاده قرار گیرد.

برای یافتن جفت معاملاتی که می خواهیم استفاده کنیم، یکی از ارزهای پیشنهادی را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید که در آن عبارت”BTC، “ALTS” و “USDT” باشد. پس از انجام این کار، می توانیم جفت های مختلف معاملاتی را در جعبه پیمایش زیر آن انتخاب ها مشاهده و انتخاب کنیم.

در این مثال، ما بیت کوین خود را به صرافی واریز کرده ایم، بنابراین روی جفت های معاملاتی بیت کوین تمرکز خواهیم کرد. به طور خاص، اگر می خواهیم از بیت کوین به USDT  معامله کنیم، جفت معاملاتی BTC / USDT را انتخاب می کنیم.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع