چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟

چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟

چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟ اگر مدیر سایت و یا فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کاری که بر پایه خدمات اینترنتی است باشید حتما برای شما هزینه هایی که بابت خدمات میزبانی سایت و یا برنامه خود به شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی هاست و یا سرور مجازی و سرور اختصاصی پرداخت می کنید یکی از دغدغه های هر ساله است که با توجه به نوسان قیمت دلار نوسان زیادی نیز در قیمت ها وجود دارد. اگر شما هم قصد خرید سرور اختصاصی به صورت قسطی را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید و یا صفحه اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک را مشاهده کنید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یا Dedicated server در اصل یک رایانه قدرتمند برای میزبانی سایت و برنامه های اینترنتی است که در مکانی با شرایط نگاه داری خاص و دسترسی به اینترنت پر سرعت و فیبر نوری به نام دیتاسنتر میزبانی می شود. این کامپیوتر های فیزیکی قابلیت سفارشی سازی برای اهداف مختلف را دارند و کلیه کسب و کارهای اینترنتی می توانند از این سرور ها برای مصارف خود استفاده کنند.

چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟

توجه کنید که سرور مجازی و میزبانی اشتراکی یا هاست خود یکی از خدماتی هستند که با استفاده از سرور اختصاصی پیاده سازی و ارائه می شوند. در جهان اینترنت و یا شبکه های محلی تمامی عملیات ها بر روی همین سرور های اختصاصی صورت می پذیرد و این سخت افزار های قدرتمند قلب هر کسب و کار موفقی هستند.

تفاوت سرور مجازی اختصاصی با سرور اختصاصی

خیلی از کاربران سرور مجازی اختصاصی را که به آن VPS هم گفته می شود را با سرور اختصاصی فیزیکی که معادل Dedicated Server است، اشتباه می گیرند. در عمل سرور مجازی یک سرور غیر فیزیکی است که با استفاده از نرم افزار های مجازی سازی و به صورت مجازی بر روی یک سرور اختصاصی اصلی ایجاد می شود. لذا تمامی سرور های مجازی و حتی سرویس های میزبانی هاستینگ بخشی از یک سرور اصلی هستند که آن سرور به صورت فیزیکی در دیتاسنتر هستند. هر چند سرور های مجازی قیمت مناسب تری را دارند ولی سخت افزار آن ها به مراتب ضعیف تر نسبت به سرور اختصاصی خواهد بود و برای مصارف طولانی مدت و اجرای سایت و یا برنامه هایی که مصرف منابع بالایی دارند خرید سرور اختصاصی بهترین گزینه خواهد بود. حال چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟

چگونه سرور اختصاصی را قسطی بخریم؟

سرور های اختصاصی با توجه به سخت افزار قدرتمندی که دارند طبعیتا هزینه بالایی هم دارند. لذا برای افراد و شرکت هایی که بودجه اولیه کمی برای تهیه سرور دارند، سفارش هاست و یا سرور مجازی ممکن است گزینه بهتری باشد ولی شرکت توشن امکان اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک را برای این افراد میسر کرده است تا با پرداخت هزینه کمی ماهانه بعد از ۱۸ ماه مالک سرور شوند.

در این نوع خرید اقساطی سرور هم شما نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای میزبانی سایت و یا برنامه خود را ندارید و می توانید از همین سرور جهت میزبانی آن استفاده کنید و هم بدون پرداخت سود و با شرط مالیکت قطعی، بعد از پرداخت اقساط سرور، صاحب سرور فیزیکی خود خواهید شد و بعد از آن با هزینه ناچیزی تنها هزینه میزبانی و دسترسی به اینترنت پر سرعت را پرداخت خواهید کرد.

مزایای خرید قسطی سرور

این روش در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید قسطی سرور است و کلیه نیاز های کاربران را نیز برطرف خواهد کرد. امکان دیگری که توشن برای کاربران خود فراهم کرده است امکان ارتقا و تغییر سخت افزار است که در میان دوره و یا پایان دوره کاربران می توانند سرور های تهیه شده را تغییر دهند. بعد از پایان اقساط، سخت افزار سرور به شما تحویل داده می شود و شما می توانید در صورت تمایل سرور را تحویل بگیرید و یا اینکه با هزینه اندکی نزد شرکت توشن سرور اختصاصی خود را به صورت کولوکیشن میزبانی کنید. در این نوع میزبانی شما تنها هزینه میزبانی و ترافیک اینترنت مصرفی را خواهید پرداخت کرد.

چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟

سیستم عامل های قابل نصب بر روی سرور اختصاصی

در صورتی که از سرور های مجازی استفاده کرده باشید این سرور ها با سرور های اختصاصی تشابه زیادی دارند. بر روی سرور اختصاصی مانند هر کامپیوتر دیگری یک سیستم عامل نصب می شود که این سیستم عامل توسط کاربر قابل انتخاب است. تمامی نسخه های ویندوز و لینوکس بر روی این سرور ها قابل نصب است و محدودیتی در نصب سیستم عامل های جدید نیز بر روی این سرور ها وجود ندارد. عملیات نصب سیستم عامل توسط واحد پشتیبانی و به صورت رایگان انجام خواهد شد و پس از تحویل سرور مرحله سفارشی سازی سرور آغاز می شود که توسط مدیر سرور یا شخصی که مسئولیت کانفیگ اولیه سرور را دارد انجام می شود. بسته به نیاز های خود، شما می توانید ابتدا بر روی سرور مجازی ساز نصب نمایید و یا اینکه به صورت مستقیم با کل منابع سرور کار کنید.

مزایای استفاده از سرور اختصاصی

با استفاده از سرور اختصاصی دسترسی به امکانات متعددی خواهید داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. استفاده از سرور اختصاصی مشابه استفاده از یک رایانه و یا لپ تاپ شخصی است و تحت هیچ شرایطی افراد دیگری امکان دسترسی به فایل ها و اطلاعات شما را نخواهند داشت، این تفاوت اصلی این سرور ها با سرور های مجازی شده و یا هاست های اشتراکی است. شما در هر شرکت و یا مرکز داده ای که سرور خود را میزبانی کنید، تنها سرور فیزیکی شما در آن جا میزبانی می شود و هیچ شخصی غیر از خود شما به اطلاعات آن دسترسی نخواهد داشت. از مزایای دیگر استفاده از این سرور ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم اشتراک منابع با اشخاص دیگر
  • بهره مندی از امنیت کامل
  • قابلیت پیاده سازی سفارشی سازی های مختلف
  • دسترسی به آی پی اختصاصی
  • امکان انتقال فیزیکی اطلاعات از طریق هارد دیسک
  • امکان فروش سرور در صورت نیاز به تعویض و یا ارتقا با قیمت مناسب

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 16 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع