بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان

بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان

بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان چیست؟ چنانچه شما هم تمایل به خرید سرور مجازی خارج از کشور و استفاده از آی پی ثابت اختصاصی خارج از کشور دارید بهتر است کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و صرفا به دنبال تبلیغات شرکت های مختلف در اینترنت و شبکه های اجتماعی، تصمیم نگیرید. در عصر ارتباطات جدید استفاده از  VPS و سرور های مجازی صرفا به خدمات دهندگان اینترنتی و میزبانی سایت ها و برنامه های اینترنتی خلاصه نمی شود و تمامی کسب و کار ها با دسترسی به اینترنت پر سرعت و امکاناتی که تنها با خرید سرور مجازی اختصاصی می توان به آن ها دست یافت وارد فاز جدیدی از ارائه خدمات به روز و مدرن در جهان اینترنت خواهند شد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

جهت گسترش کسب و کار خود شما می توانید از سرور مجازی داخلی و یا خارجی استفاده کنید که هر کدام این گزینه ها، امکانات متفاوتی را به شما ارائه خواهند داد که می توانید در رونق هر چه بیشتر کسب و کار خود آن ها را در نظر بگیرید. در ادامه قصد معرفی بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان را داریم چرا که سایت های مختلفی در خارج و داخل از کشور این خدمات را با قیمت های مختلف ارائه می دهند و داشتن اطلاعات کلیدی در انتخاب سرور، شما را از بسیاری از هزینه های اضافه و جانبی بی نیاز خواهد کرد.

منظور از VPS سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی اختصاصی Virtual Private Server که به‌ اختصار به آن VPS گفته می شود یک کامپیوتر مجازی با دسترسی به اینترنت پر سرعت و دسترسی ۲۴ ساعته است که در محیطی به نام دیتاسنتر یا مرکز داده میزبانی می شود. پس از خرید و یا اجاره این سرور ها، شما می توانید با استفاده از نرم افزاری های اتصال از راه دور، به این سرور ها از محل کار و یا خانه متصل شوید. جهت اتصال به این سرور ها حتما نیاز به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ ندارید و با پیشرفت تکنولوژی اکنون می توانید به راحتی از گوشی و تلفن همراه هوشمند و تبلت ها هم به این سرور ها متصل شوید. سرور های مجازی با استفاده از نرم افزاری به نام مجازی ساز از یک سرور اختصاصی با مشخصات سخت افزاری قدرتمند مجازی سازی می شوند و قیمت ارزان تر و مناسب تری دارند.

سیستم عامل های متداول برای سرور مجازی

با پیشرفت مجازی ساز ها هر روز امکان نصب سیستم عامل های بیشتری در سرور های مجازی امکان پذیر می شود. در حال حاضر تمامی نسخه های ویندوز و ویندوز سرور به همراه تمامی نسخه های لینوکس و لینوکس سرور امکان نصب و راه انداری بر روی سرور های مجازی را دارند. چند وقتی است که سیستم عامل اندروید هم به عرصه سرور های مجازی وارد شده است ولی با توجه به اینکه این سیستم عامل تماما گرافیکی و برای سخت افزار هایی که قابلیت تاچ دارند توسعه داده شده است، کمتر از آن استقبلا شده است. در حال حاضر در صورتی که به محیط گرافیکی علاقمند باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از سرور مجازی ویندوز خواهد بود و چنانچه بخواهید با هزینه کمتر منابع بیشتری داشته باشید و دستورات را به صورت تایپی به سرور وارد کنید سرور مجازی لینوکس از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان

با سرور مجازی خارج از کشور آشنا شوید

در یک دسته بندی کلی می توان گفت سرور مجازی بسته به موقعیت جغرافیایی که در آن میزبانی می شود می تواند داخلی یا خارجی باشد. سرور های مجازی که در داخل کشور و دیتاسنتر های معروف تهران و شهرستان ها میزبانی می شوند سرور مجازی ایران هستند که مزایای و معایب مربوط به خود را دارند و در مقاله دیگری به آن ها پرداخته ایم. در این مقاله قصد بررسی سرور مجازی خارج از کشور و بهرتین کشور هایی که می توانید از آن ها سرور مجازی را با قیمت مناسب و ازران تهیه کنید را داریم.

در نگاه کلی می توان گفت کلیه سرور های مجازی که در خارج از ایران میزبانی می شوند در دسته بندی سرور مجازی خارج از کشور قرار می گیرند.در حال حاضر سرور مجازی ترکیه از بهترین گزینه از کشور های نزدیک به ایران است که البته با توجه به عدم پشتیبانی خوب دیتاسنتر های این کشور، مشکلاتی را برای کاربران ایرانی درست کرده است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند از سرور مجازی اروپا و کشورهایی نظیر هلند، فنلاند، فرانسه؛ آلمان و … برای کارهای خود انجام دهند. در کشور های اروپایی دیتاسنتر های بین المللی و  با کیفیتی نظیر لیز وب، هتزنر، OVH و … خدمات میزبانی سرور مجاری را ارائه می دهند که طبق تجربه کاری چند سال گذشته، بهترین کیفیت ارائه خدمات را مخصوصا به کاربران ایرانی داشته اند. متاسفانه محدودیت های زیادی برای کاربران ایرانی در استفاده از سمت ارائه دهنده سرور های خارج از کشور وضع شده است و تناه با شرکت های انگشت شماری امکان کار به صورت طولانی مدت وجود دارد.

در حال حاضر همانطور که اشاره کردیم بهترین گزینه برای سرور خارج از کشور به ترتیب سرور مجازی آلمان، سرور مجازی هلند، سرور مجازی فنلاند، سرور مجازی فرانسه خواهند بود.

سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان یا Germany VPS از پر فروش ترین سرور ها خارج از کشور در سال های اخیر بوده است. کشور آلمان از کشورهای پیشرفته در صنعت تکنولوژی در اروپا و جهان به شمار می آید. سرور مجازی آلمان سرور های مجازی هستند که در موقعیت اروپا ( آلمان) ارائه میشوند. در سرور های مجازی آلمان دسترسی کامل وجود دارد و امکان مدیریت سرور و همینطور نصب نرم افزارها بدون محدودیت وجود دارد. امکان ارتقا منابع در این سرور ها وجود دارد و همینطور ip ارائه شده به صورت اختصاصی است و در طول مدت تمدید سرور تعویض نخواهد شد. چندین شرکت بزرگ در کشور آلمان خدمات میزبانی سرور ارائه می دهند که این مورد باعث کاهش قیمت ها و رقابتی شدن آن ها شده است.

مزایای خرید سرور مجازی خارجی

استفاده از سرور های خارج از کشور به شما کمک میکند تا با آی پی ثابت و اختصاصی خود محدودیت هایی که برای کاربران در نظر گرفته شده است را پشت سر بگذارید و به راحتی با دسترسی به اینترنت پر سرعت بین المللی کسب و کار خود را رونق دهید. دسترسی موتورهای جستجو نظیر گوگل به سرور های خارج از کشور نسبت به ایران بهتر است و در صورتی که بازرگان و یا ترید هستید سرور مجازی ترید می تواند از بهترین گزینه ها برای شما باشد. در ادامه سایر مزایای خرید سرور مجازی خارج از کشور از شرکت توشن را اشاره خواهیم کرد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بهترین گزینه های خرید سرور مجازی خارجی ارزان

  • امکان نصب کلیه سیستم عامل های لینوکس و ویندوز
  • امکان نصب کلیه کنترل پنل های مدیریتی
  • اختصاص یک آیپی ثابت و دائمی به هر سرور ( امکان خرید آی پی بیشتر وجود خواهد داشت )
  • ارائه منابع سرور به صورت کاملا اختصاصی
  • امکان راه اندازی خودکار و آنی پس از خرید
  • استفاده از نرم افزار های مجازی ساز به روز با بهترین کیفیت
  • پنل اختصاصی مشاهده وضعیت کلی منابع سرور بدون نیاز به ارتباط ریموت
  • دسترسی ریموت به سرور جهت مدیریت کامل سرورها
  • امکان اتصال VNC در مواردی که شبکه سرور با مشکل مواجه می شود
  • استفاده از سریع ترین و پرقدرت ترین سخت افزاری موجود در بازار برای سرور ها
  • استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری به منظور بالا بردن سطح امنیت
  • امکان پیاده سازی و راه اندازی بالانسر برای تقسیم ترافیک ورودی وب سایت های پر ترافیک بر روی چند سرور
  • قرار گرفتن در بهترین دیتاسنترهای اروپا و اتصال به خطوط فیبر نوری به صورت مستقیم و بدون محدودیت
  • امکان نصب مجدد سیستم عامل در صورت بروز مشکل
  • امکان استفاده از این سرورها به عنوان سرور پشتیبان، سرور آپلود و دانلود
  • امکان ریستارت، روشن و خاموش کردن سرور از طریق پنل مدیریتی
  • ارائه پنل اختصاصی کامل مدیریت سرور برای نظارت همه جانبه
  • بدون محدودیت در نصب نرم افزار ها و برنامه های مختلف
  • امکان انتخاب سیستم عامل و تغییر آن (نسخه های مختلف ویندوز سرور و لینوکس سرور)
  • امکان ارائه سرور با قیمت ارزان و رقابتی
  • سیستم مشارکت در فروش و دریافت پورسانت در فروش سرور ها
  • رعایت استانداردهای بین المللی در کلیه خدمات
  • امکان پیاده سازی انواع RAID

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع