هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران چقدر است؟ – ۱۴۰۱

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران چقدر است؟ – ۱۴۰۱

هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران چقدر است؟ – ۱۴۰۱

هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا بین کاربران و توسعه دهندگان وب است، و این قابلیت را به طراح سایت می دهد که در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه، بیشترین امکانات را برای یک سایت فراهم کند. برنامه نویس های بسیاری در کل دنیا وجود دارند که به طراحی سایت با وردپرس مشغول هستند. به همین دلیل قیمت طراحی سایت وردپرس نسبت به قیمت طراحی سایت با سایر سیستم های مدیریت محتوا مقرون به صرفه تر است.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

در ادامه این مطلب با هم بررسی می کنیم که چه عواملی روی قیمت یک سایت فروشگاهی و قیمت سایت شرکتی تاثیر گذار خواهد بود.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس در تهران

۱- امکانات سایت وردپرسی

یکی از مهم ترین عواملی که روی قیمت سایت وردپرس تاثیر می گذارد، امکانات سایتی است که طراحی می شود. به عنوان مثال طراحی سایت املاک با وردپرس امکانات متفاوتی با طراحی سایت خبری با وردپرس دارد. بنابراین قیمت طراحی سایت املاک با وردپرس با قیمت طراحی سایت خبری با وردپرس متفاوت است. یا طراحی سایت فروشگاه در حالت چند فروشندگی با طراحی سایت فروشگاهی در حالت تک فروشنده کاملا با هم متفاوت است. پس اگر قصد انجام طراحی سایت دارید، ابتدا باید در یک برگه یا فایل ورد، لیست همه امکانات مد نظرتان را بنویسید.

۲- قالب آماده وردپرس یا قالب اختصاصی وردپرس

از آن جایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است، به برنامه نویس ها این قابلیت را می دهد که به صورت اختصاصی هم آن را کد نویسی کنند. توجه داشته باشید که طراحی سایت با قالب آماده وردپرس ارزان تر از طراحی سایت اختصاصی وردپرس است. زیرا در قالب های آماده افزونه های لازم برای همه امکانات از قبل نوشته شده و آماده است. اما در قالب اختصاصی این گونه نیست. و بسیاری از امکانات و گرافیک سایت باید به صورت تخصصی کد نویسی شود. پس اگر به دنبال طراحی سایت با کیفیت اما اقتصادی و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما طراحی سایت با قالب آماده وردپرس است.

هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران چقدر است؟ - 1401

۳- چند زبانه بودن سایت

خیلی وقت ها پیش می آید که شرکت ها و کسب و کارها، فقط مشتری داخل کشور ندارند و بازدیدکننده های خارجی و بعضا از یک کشور خاص دارند. در طراحی سایت این افراد حتما باید علاوه بر زبان فارسی، زبان های دیگر هم گنجانده شود. یعنی در این شرایط حتما باید طراحی سایت وردپرس چند زبانه انجام شود. از آن جایی که طراحی سایت وردپرس چند زبانه نسبت به طراحی سایت وردپرس فقط به یک زبان، زمان بیشتری می گیرد، قیمت بالاتری هم دارد.

۴- هاست یا میزبانی وب

هاست همان فضایی است که اطلاعات کد سایت، عکس ها و … در آن جا ذخیره می شود. معمولا هاست یکی از آپشن های موجود در هر پکیج از طراحی سایت است. هاست قیمت های مختلفی دارد. مسلم است که هر چه کیفیت هاست یا فضای میزبانی شما بالاتر باشد، قیمت هاست هم بالاتر است.

معمولا سیکل پرداخت هاست به صورت سالانه است. و هر سال باید مبلغ تمدید هاست را پرداخت کنید. تا سایت شما در دسترس کاربران باشد.

شما می توانید برای سایت خود از هاست داخلی و یا هاست خارجی استفاده کنید. در این روزها که اینترنت از سوی دولت با محدودیت هایی مواجه است، پیشنهاد می کنیم که حتما از هاست داخلی استفاده کنید تا سایت شما در دسترس کاربران داخل کشور هم قرار بگیرد. همچنین برای سایت های وردپرسی بهتر است هاست وردپرس تهیه کنید.

۵- دامنه

دامنه در حقیقت همان آدرس سایت است که با توجه به پسوند انتخابی قیمت های متفاوتی دارد. متداول ترین پسوندهای دامنه .ir و .com هستند. پسوند .ir مخفف iran است. اگر سایتی فقط بازدید کننده داخل کشور داشته باشد، می تواند دامنه ای ار داشته باشد.

پسوند دات کام برای دامنه های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که قیمت دامنه دات کام چون بر حسب دلار محاسبه می شود، از قیمت دامنه ای ار بیشتر است.

۶- تولید محتوای سایت

از دیگر عواملی که باعث افزایش قیمت طراحی سایت می گردد، تولید محتوای سایت است. گاهی وقت ها نیاز دارید که برای صفحات مختلف سایتتان محتوا گذاری کنید و یا به صورت منظم در سایتتان مقاله درج کنید. محتوا نویسی اصولی هم به به روز نگه داشته شدن سایت شما کمک می کند و هم باعث می شود که سایت شما با کلمات کلیدی مختلف سئو شود و در موتورهای جست و جویی مثل گوگل جایگاه بگیرد.

۷- پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین نکاتی است که حتما باید هنگام عقد قرارداد طراحی سایت به آن توجه ویژه داشته باشید. زیرا توجه به این مورد نشان دهنده میزان تعهد شرکت طراحی سایت به مشتری است. بعد از تحویل سایت وردپرس به مشتری، ممکن است کاربر با خطاها و مشکلاتی رو به رو شود که رفع آن ها فقط از عهده طراح سایت بر می آید. همچنین ممکن است در حین کار با سایت سوالاتی برای شما پیش بیاید و نیاز به راهنمایی های تیم پشتیبان داشته باشید. بنابراین در این شرایط داشتن پشتیبانی می تواند به کمک شما بیاید. ما در شرکت توشن به مدت یک سال پشتیبانی رایگان به مشتری هایمان خواهیم داد.

چرا هزینه های طراحی سایت WordPress متفاوت است؟

حتما برای شما هم این سوال تا به حال پیش آمده است که چرا قیمت طراحی سایت پکیج های مختلف با هم متفاوت است. قیمت طراحی سایت به عوامل زیر وابسته است:

  • امکانات سایت
  • تعداد صفحات سایت
  • گرافیک سایت
  • سئو سایت
  • پشتیبانی سایت و نحوه پاسخگویی و رسیدگی به مسائل و مشکلات سایت
  • محتوای سایت
  • قالب آماده یا کد نویسی اختصاصی
  • کاربرد سایت
  • برند و اعتبار شرکت طراحی سایت
  • تعداد پروژه های در حال اجرا توسط مجموعه
  • نمونه کارهای طراحی سایت
  • استاتیک یا داینامیک بودن صفحات

 

آیا نهاد خاصی برای نظارت بر هزینه طراحی سایت وجود دارد؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس در تهران در شرکت های مختلف متفاوت است. شرکت های طراحی سایت مختلف، خدمات متفاوتی ارائه می دهند. برخی شرکت ها برای ارائه این خدمات از تجربه و دانش متخصصین این حوزه ها استفاده می کنند. برخی دیگر به صورت تجربی و با سرچ در گوگل این خدمات را انجام می دهند. همین موضوع باعث می شود که نتوان قیمت ثابتی برای طراحی سایت در نظر گرفت. تنها معیاری که برای مقایسه قیمت ها وجود دارد، توجه کردن به قیمت عرف بازار است.

هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران چقدر است؟ - 1401

اگر نمی توانید بین شرکت های موجود، بهترین شرکت را برای انجام طراحی سایت وردپرس انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که خدمات شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید. و بررسی کنید که هر شرکت قرار است چه قدر کار برای شما انجام دهد. اگر هم در این زمینه اطلاعات خاصی ندارید، بهتر است مقایسه پلن های مختلف شرکت ها را به یک متخصص واگذار کنید. تا او تشخیص بدهد که آیا سایتی که دریافت می کنید ارزش این هزینه ای که پرداخت می کنید را دارد یا نه.

گاهی وقت ها، بعضی شرکت ها، لیست بلند بالایی از امکانات مختلف سایت را تهیه می کنند و باعث ایجاد هیجان کاذب در مشتری می شوند. و به خاطر داشتن این امکانات قیمت بالایی هم به مشتری می دهند. دقت کنید که گول این شرکت ها را نخورید. زیرا اکثر آیتم های موجود در لیست، مواردی بدیهی هستند که حتی ساده ترین سایت های وردپرسی هم این امکانات را دارا می باشند. پس بهتر است قبل از سفارش، حتما از مشاوره رایگان چند شرکت استفاده کنید.

هنگام انتخاب شرکت برای طراحی سایت، حتما این نکته را هم مد نظر قرار دهید که آن شرکت، کارهای دیگری مثل سئو و بهینه سازی سایت، میزبانی سایت، و … را نیز انجام دهد. در این صورت اگر قصد ارتقا سایت را داشتید، می توانید با همین شرکت ادامه دهید.

سخن آخر

در این مطلب با هم به بررسی عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران پرداختیم. همان طور که در توضیحات این مقاله گفتیم، قیمت طراحی سایت وردپرس با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته می شود می تواند متفاوت باشد. طراحی سایت وردپرس را به افرادی پیشنهاد می کنیم که ابتدای راه هستند و می خواهند در هزینه های تمام شده خود تا حد امکان صرفه جویی کنند. هسته اصلی وردپرس رایگان است و به همین دلیل قیمت طراحی سایت وردپرس حداقل است.

شما می توانید با هزینه پایین انواع مختلف سایت از جمله سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت املاک، سایت پزشکی، سایت رستوران، سایت پزشکی، سایت خبری، سایت صنعتی، سایت آموزشگاهی، سایت بازی و … را طراحی کنید.

ما در شرکت توشن، طراحی سایت وردپرس را با بهره گیری از متخصصین این حوزه انجام می دهیم. شما می توانید با خیال راحت طراحی سایت خود را به مجموعه ما بسپارید و با پرداخت هزینه ای معقول و مناسب سایتی حرفه ای بر اساس اصول سئو سایت تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع