مقایسه ۴ ابزار سئو هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مقایسه ۴ ابزار سئو هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

مقایسه ۴ ابزار سئو هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

سئو سایت برای موفقیت هر وب سایت یا تجارت آنلاین ضروری است. این کار می تواند به شما کمک کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک وب سایتتان را افزایش دهید و فروشتان را افزایش دهید. در گذشته، سئو به دلایل مختلفی از جمله تحقیق کلمات کلیدی، نوشتن محتوای خوب سئو و سایر تکنیک های پیشرفته سئو، زمان بر بوده است.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

خوشبختانه، با هوش مصنوعی (AI) که به تازگی طوفانی در دنیا به پا کرده است، می‌توانید فرآیند سئو را ساده تر کنید. در این پست، ما بهترین ابزارهای سئوی هوش مصنوعی را به شما نشان خواهیم داد تا به شما کمک کند هوشمندانه تر کار کنید تا از رقبا پیشی بگیرید.
ابزار سئوی هوش مصنوعی یک پلت فرم یا نرم افزار آنلاین است که می تواند کارهای مختلف سئو را به طور خودکار انجام دهد و به بالاتر رفتن رتبه وب سایت شما کمک کند. این ابزار از نظارت و تجزیه و تحلیل کل عملکرد سایت شما تا ارائه راه کارها و پیشنهاد کلمه کلیدی های ارزشمند برای ایجاد محتوای سئو در صفحه را انجام می دهد. این فناوری پیشرفته از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط، برجسته کردن نواحی صفحه برای بهینه‌سازی، و انجام تجزیه و تحلیل جامع سایت استفاده می‌کند – همه این کارها با سرعت‌ بسیار بالایی انجام می شود که می تواند از توانایی‌های انسان پیشی بگیرد. 

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو

هنگام انتخاب بهترین ابزارهای سئو هوش مصنوعی باید به چند نکته توجه کنید. یکی از این نکته ها توجه به هزینه است. نکته دیگر سهولت استفاده است.  اگر مبتدی هستید، یادگیری نحوه استفاده از یک ابزار پیچیده سئو می تواند باعث ناامیدی شود. در نهایت، ما هر پلتفرم را به طور کامل آزمایش کردیم تا نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کنیم. در ادامه به توضیح این موارد می پردازیم.

۱. Diib

ابزار هوش مصنوعی Diib

Diib یکی از ابزارهای SEO است که مجموعه ای جامع از ویژگی ها را ارائه می دهد تا به شما کمک کند رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را افزایش دهید، فرصت های رشد را کشف کنید و بینشی درست را در مورد استراتژی های رقبا به دست آورید. برخلاف سایر ابزارهای موجود در لیست ما، Diib با ارائه خدمات ارزشمندی مانند بینش سرعت صفحه، تجزیه و تحلیل اجتماعی که عملکرد شما را در فیس بوک ارزیابی می کند و هشدارهایی برای مواردی که نیاز به توجه فوری دارند، فراتر می رود.

۲. Frase

frase.io

ابزار بعدی، Frase، است که یکی از بهترین ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی است. این ابزار از قدرت هوش مصنوعی برای کمک به شما در ایجاد محتوای با کیفیت در کسری از زمان استفاده می کند. این ابزار می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی را شناسایی کنید، محتوای فعلی خود را بهینه کنید و شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو به شما می دهد.  با Frase، بینشی در مورد نحوه عملکرد وب سایت خود در برابر رقبای خود از نظر سئو به دست خواهید آورد.

برای این که بتوانید از Frase.io، استفاده کنید، می بایست ابتدا باید در سایت این ابزار ثبت نام کنید و پلن مد نظرتان را انتخاب کنید. سپس، با اتصال به وب سایت خود، می‌توانید محتوای خود را به صورت اتوماتیک تحلیل و ارزیابی کنید.

 Frase.io، می تواند محتوای موجود در صفحات وب را تحلیل کند. این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای خود را با محتوای رقبا مقایسه کنید و کلمات کلیدی مهمتان را پیدا کنید. همچنین، با استفاده از این ابزار، می‌توانید محتوای خود را بررسی کرده و به عنوان یک منبع اطلاعاتی مفید برای بازدیدکنندگان وب سایت خود تبدیل کنید.

با استفاده از قابلیت پاسخگویی به سوالات مرتبط با موضوعات مختلف، Frase.io می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را به صورت بهتری بهینه کنید و با جذب بیشترین تعداد بازدیدکنندگان، بهبود چشمگیری در بازدهی وب سایت خود را تجربه کنید.

۳. SE Ranking

SE Ranking

رتبه‌بندی SE، ابزار بعدی سئوی هوش مصنوعی است، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که می‌تواند ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما را افزایش دهد. یکی از ویژگی های برجسته آن ردیاب رتبه است که به شما امکان می دهد عملکرد کلمات کلیدی خود را نظارت کرده و آنها را با رقبای خود مقایسه کنید. علاوه بر این، ابزار ممیزی سایت مبتنی بر هوش مصنوعی یک نمای کلی از وب سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد. در عین حال، جستجوگر سئوی درون صفحه محتوای شما را برای حداکثر تأثیر بهینه می‌کند. برای تکمیل آن، ابزار white-label به شما امکان می‌دهد گزارش‌های سفارشی را برای مشتریان خود ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها همیشه با عملکرد سایت خود هماهنگ هستند.

SE Ranking دارای ویژگی های چشمگیری است، از جمله Content Idea Finder. این ابزار کلمات کلیدی مرتبط را تجزیه و تحلیل می کند و یک گزارش جامع با خوشه های محتوا، حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی تولید می کند. این کار برای ایجاد یک استراتژی محتوا، راه اندازی یک وبلاگ یا تنظیم یک تقویم محتوا مفید است. می توانید روی یکی از موضوعات کلیک کنید تا ایجاد کننده محتوای هوش مصنوعی را راه اندازی کنید تا به شما در ایجاد یک پست مرتبط با آن کلمه کلیدی کمک کند. کل فرآیند یکپارچه، شهودی و راهی عالی برای ایجاد ایده های محتوای جدید برای کسب و کار شما است.

۴. CanIRank

Can I Rank

CanIRank در مقایسه با سایر محصولات لیست ما، رویکرد منحصر به فردی را برای سئو در نظر گرفته است. CanIRank به جای تکیه بر داده های خود، اطلاعاتی را از سایر خدمات سئو مانند Ahrefs جمع آوری می کند و از آن برای ارائه بینش ها، فرصت ها و توصیه های ارزشمند استفاده می کند. علاوه بر این، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی CanIRank کارهایی مانند تحقیق کلمات کلیدی و ساخت لینک را ساده می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از یک راه‌حل جامع، تمام جنبه‌های استراتژی سئوی خود را به طور موثر مدیریت کنید.

مهم ترین مزیت های استفاده از CanlRank عبارتند از:

قابلیت های تحقیق کلمات کلیدی: از تحقیق جامع کلمات کلیدی برای برنامه ریزی سئو پشتیبانی می کند.
تجزیه و تحلیل رقابتی: تجزیه و تحلیل دقیق رقبا را برای یک مزیت رقابتی انجام می دهد.
ابزارهای لینک سازی: استراتژی های لینک سازی را برای بهبود اعتبار سایت ارائه می دهد.

CanIRank برای چه کسانی بهتر است؟ Can I Rank یک راه حل عالی برای صاحبان مشاغل کوچک یا فریلنسرها است. شما یک سری مراحل عملی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود در کمترین زمان در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. اگر می‌خواهید برنامه‌های پریمیوم آن را امتحان کنید، می توانید از آن ها به مدت ۷ روز رایگان استفاده کنید.

شما صاحبان کسب و کار می توانید جهت انجام طراحی سایت و سئو سایت با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ در شرکت توشن تماس بگیرید. و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع