معرفی Dapper Labs در حوزه گِیم

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی Dapper Labs در حوزه گِیم

معرفی Dapper Labs در حوزه گِیم

Dapper Labs در حوزه گِیم چیست؟ یکی از پروژه های بسیار خوبی که در دنیای NFT ها هست، به شرکت Dapper مربوط می شود.

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در مطالب قبلی شما را با رمز ارز و شبکه سینا (Sienna) آشنا کردیم.

در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص Dapper Labs در حوزه گِیم اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

Dapper Labs در حوزه گِیم

شرکت Dapper در واقع استاندارد ERC721 را ارائه کرده است که در پروژه های NFT خیلی خوب کار شده است. این شرکت در حال آماده سازی یک گیم است که آن را به بازار عرضه کنند، تا امروز بیش از ۹ مرحله جذب سرمایه گذار داشته است. به منظور وارد شدن به این گِیم  زمین آن در حال پیش فروش است، اما شما نمی توانید به همین راحتی وارد گِیم شوید.

به منظور انجام این کار تا تاریخ ۱۸ اکتبر یک حراج پیش فروش قرار داده شده است که شما می توانید تا این تاریخ وارد پیش فروش شوید و شانس خودتان را امتحان کنید.

بعد از اینکه وارد سایت مربوطه شدید، روی گزینه رجیستر کلیک کنید، بعد از کلیک روی این دکمه لازم است تا وارد اکانت متا مکس خود شوید، سپس می توانید عملیات جوین کردن اکانتتان به سایت ماتریکس را انجام دهید.

حال اگر شما برنده این پیش فروش شدید به شما ژتونی داده می شود که شما می توانید در مدت زمان مخصوصی آن را خرید کنید و در اصل آن زمین هایی را که انتخاب کردید برایتان، انتخاب شود و پول آن پرداخت گردد.

کیف پولی که انتخاب می کنید کیف پول اتریوم است که قبلا آن را داخل متا مکس کار کردید، می توانید روی گزینه اتریوم کلیلک کنید، و در قسمت اتریوم در خواست خودتان را ثبت کنید.

البته لازم به ذکر است که فلو لند نیز ساپورت می شود، که در حال حاضر با آن کاری نداریم. بعد از اپلای کردن اطلاعاتی از شما گرفته می شود که شامل کشور، آشنایی خودتان در خصوص بلاک چین و همچنین اطلاعات هویتی شما را تا بخشی نیاز دارد. توصیه می کنیم این قسمت ها را با دقت پر کنید که بعدا به مشکلی بر نخورید.

Dapper Labs در حوزه گِیم

در زمان ثبت نام از چه کشوری استفاده کنیم؟

کشوری که توصیه می کنیم استفاده کنید، با توجه به اینکه تحریم هستیم، شما می توانید از جورجیا استفاده کنید زیرا این کشور خیلی از موارد سختگیرانه را ندارد.

 نکته دیگری که باید مورد توجه قرار دهید این است که هنوز لانچ نشده است و برای اینکه ثبت نامتان را انجام دهید هیچگونه هزینه ای از شما گرفته نمی شود دقت کنید کیف پولی را که برای این نوع کارها استفاده می کنید دارای پول کمی باش چرا که به هر حال ریسک های خودش را دارد اما ریسک خیلی بالایی نخواهد داشت. چرا که شما برای این سبک بازی ها پولی را پرداخت نمی کنید.

در نظر داشته باشید که پس از اینکه ثبت نام شما کامل شد، یک ایمیلی برایتان می آید که در آن نوشته شده اطلاعاتتان ثبت شده است و به شما این پیغام را می دهد که در صورتی که شما در این تاریخ برنده شوید و وارد پیش فروش زمین های بازی شده باشید می توانید، خرید های خودتان را انجام دهید در صورتی که جواب این ایمیل را ندهید، حذف خواهد شد و این فرصت را از دست می دهید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که شما می توانید ۱۰ قطعه زمین در این بازی داشته باشید، این زمین می تواند ۱ در ۱ و یا ۲ در ۲ و همچنین ۳ در ۳ باشد که اگر شما یک زمین ۳ در ۳ انتخاب کنید، یعنی اینکه شما ۹ قطعه زمین که در کنارش می توانید یک زمین ۱ در ۱ را نیز انتخاب کنید. که جمعا می شود ۱۰ زمین.

بنابراین شما شانس این را دارید که به اندازه ۱۰ زمین را انتخاب کرده باشید، بعد از انتخاب زمین ها گزینه Submit را بزنید و پیغامی برای شما ارسال می شود با محتوای اینکه درخواست شما با موفقیت ثبت شده است.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع