بهترین راه کارها برای سرخط زدن در صف معاملات بورس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بهترین راه کارها برای سرخط زدن در صف معاملات بورس

بهترین راه کارها برای سرخط زدن در صف معاملات بورس

بهترین راه کارها برای سرخط زدن در صف معاملات بورس چیست؟ آیا خرید سرور مجازی بورس در سر خطی زدن معاملات بورسی تاثیر دارد؟ بهترین راه کارها برای سرخطی زدن در صف خرید عرضه اولیه چیست؟ برای اینکه در صف معاملات بورسی بتوانیم سر خط بزنیم لازم است تا چه کار هایی را انجام دهیم؟ برای اینکه راحت تر بتوانید در این مورد اطلاعاتی به دست آورید لازم است تا با اصطلاح سر خط زدن در معاملات بورس بیشتر آشنا شوید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همچنین اگر می خواهید در مورد نحوه سفارش عرضه اولیه اطلاعاتی به دست آورید می توانید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

در حقیقت در میان معامله ‌گران بورس ثبت سفارش معاملات سهام به بهترین رتبه که با نوسان قیمت‌ های لحظه ‌ای بازار همراه است را سرخطی زدن یا سفارش سرخطی می گویند. در این صورت با سر خط زدن در بورس، خرید و فروش سهام در قیمت همان لحظه سهم انجام می شود و نیز در همان لحظه بدون هیچ گونه مکث و تاخیری کلیه خرید و فروش ها انجام می گیرد.

برترین راه کار ها برای سرخطی زدن در معاملات بورس

نحوه انجام معاملات سرخطی و عملیات سفارش سرخطی و یا همان سر خط زدن در معاملات بورس که در زبان انگلیسی به آن market order یا instant order می گویند، یکی از انواع ثبت سفارش و اوردر است که به عنوان ساده ‌ترین نوع سفارش در بازارهای مالی مورد توجه قرار گرفته است.

همانطور که می دانید این نوع سفارش را که در میان سرمایه گزاران بورس به سرخطی زدن یا خرید سرخطی معروف می باشد، با قیمت‌های لحظه ‌ای بازار انجام می گیرد.

از این رو اگر شما اقدام به ثبت سفارش برای سرخطی زدن در بورس کنید، کلیه معاملات و همچنین خرید و فروشی که انجام می دهید با قیمت همان لحظه سهم، بصورت کاملا آنی و بدون هیچ نوع مشکلی انجام می گیرد.

امکان ثبت سفارش سرخطی در بازارهایی از جمله علاوه بر بورس اوراق بهادار و همچنین بازار فارکس، ارزهای رمزپایه و … نیز وجود خواهد  داشت.

برای سرخطی زدن در بورس به چه معیار هایی باید توجه داشته باشید؟ و از چه راه کار هایی استفاده کنید؟

سر خطی در بورس

انتخاب درست کارگزاری

از جمله مهم ترین فاکتور هایی که شما را در سر خطی زدن درست حمایت می کند انتخاب یک کارگزاری درست است. لازم است تا حتما در مورد کارگزاری مورد نظرتان بررسی های لازم را به عمل آورید و در این مورد به خوبی تحقیق کنید.

انتخاب درست کارگزاری که زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به کاربران و مشتریان را فراهم می کند از جمله مهم ترین فاکتور های می باشد.

 

استفاده از اینترنت پر سرعت

بعد از انتخاب مناسب کارگزاری فاکتور مهم دیگری که باید حتما مورد توجه قرار گیرد اینترنتی است که شما برای این کار مورد استفاده قرار می دهید. به طبع هر چه از اینترنت قوی تری استفاده کنید در سر خطی زدن معاملات بورس موفق تر خواهید بود.

لازم است تا بتوانید سریع ‌تر و خیلی زود تر از سایر سرمایه گزاران درخواست خود را فوری  و بدون هیچ معطلی ثبت کنید. برای انجام این کار می توانید از سرور مجازی مخصوص بورس استفاده کنید.

در بورس اوراق بهادار تهران، ثبت سفارش به صورت سر خطی امکان پذیر است.

با این وجود فراموش نکنید که ثبت سفارشات سرخطی در سهم‌های کوچک، ممکن است موجب تغییر قیمت سهم نیز بشود. در حقیقت اگر شما اقدام به ثبت سفارش سرخطی در سهم‌های کوچک کنید، به علت اینکه تعداد سفارشات دیگر سرمایه گزاران در این سهم ‌ها کم است، سفارش سرخطی شما ممکن است در نوسان قیمت ها بسیار موثر باشد.

همانطور که می دانید در تمامی نقاط کشور نمی توان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرد، بسیاری از افراد نمی توانند سر خطی ها و سفارشات خود را به دلیل عدم دسترسی به سرعت بالای اینترنت به خوبی انجام دهند. شما می توانید با تهیه سرور مجازی بورس این مشکل را بر طرف کنید.

 

چگونه سرخطی بفروشیم؟

خرید و فروش سرخطی به میزانی تجربه و آشنایی به تنظیمات کارگزاری ای که با آن کار می کند دارد. حتما برای شما سوال شده است که چطور سفارش سرخطی بزنیم؟ در کنار استفاده از سرور بورس که شانس را تا حد زیادی در سرخطی زدن زیاد می کند لازم است بدانید که کارگزاری شما چه محدودیت هایی را برای جلوگیری از ثبت خودکار سفارش ها و استفاده از ربات های سرخطی زن کرده است. برای مثال در یک کارگزاری با فاصله زمانی ۳۰۰ میلی ثانیه در هر ثانیه مجاز به ۳ کلیک برای خرید و یا فروش سرخطی دارید ولی در کارگزاری دیگری این مورد محدود شده و تنها در هر ۵۰۰ میلی ثانیه مجاز به کلیک خواهید بود که این مورد عملا تعداد کلیک شما در هر ثانیه را نهایتا به دو کلیک کاهش خواهد داد. لذا لازم است صبور باشید و با پشت کار این موارد را کشف کنید.

 

ترفند های سرخطی زدن در بورس

همانطور که اشاره شد برای گرفتن جایگاه خوب در سرخطی چه در امر فروش و چه در امر خرید از مهم ترین موارد ارسال درخواست در حدافل زمان پس از بازگشایی هسته بورس است. برای مثال چنانچه هسته بورس برای نمادی از ساعت ۸:۴۵ دقیقه شروع به سفارش گیری می کند لازم است به واحد میلی ثانیه در اولین میلی ثانیه های بعد از باز شدن درخواست خود را به کارگزاری ارسال نمایید. هر چند ارسال درخواست به میلی ثانیه کاری بسیار دشوار است ولی با استفاده از ربات های سرخطی شما می توانید به سادگی این مورد را انجام دهید. این ربات ها با دقت میلی ثانیه و بعضا ماکرو ثانیه می توانند درخواست ها را ارسال کنند لذا تا ۹۹ درصد ضریب خطای انسانی را کاهش می دهند. مورد مهم دیگر استفاده از اینترنت پر سرعت و با پینگ تایم پایین و اینترنت دیتاسنتری است که با استفاده از سرور مجازی بورس این مورد نیز مرتفع خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرور ها به لینک زیر مراجعه نمایید:

 

خرید سرور مجازی بورس

یکی از مهم ترین راه کار های در این مورد خرید سرور مجازی بورس می باشد که بسیار در امر موفقیت در نحوه انجام معاملات سرخطی تاثیر گذار خواهد بود. در مطالب قبلی شما را با تاثیر اینترنت پر سرعت بر نحوه سر خط زدن اشنا کردیم.

شما می توانید با خرید سرور مجازی بورس یکی از مهم ترین قدم ها در دنیای بورس را بردارید.

از ویژگی‌ های سرورهای مجازی بورسی که توشن ارائه می‌کند این است که در بهترین مراکز داده کشور ( Data Centers  ) قرار دارند و به گونه‌ ای طراحی شده‌اند که حداقل اینترنت ۷۰۰ مگابیت بر ثانیه در اختیار شما بگذارند. همچنین پینگ سرور مجازی بورس به کارگزاری‌های بورس برای ثبت سفارش کمتر از ۱ میلی ثانیه است‌.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سرور مجازی این است که نیازی نیست تا اینترنت شما پر سرعت باشد! به محض اینکه به سرور متصل می شوید می توانید درخواست های خود را به راحتی ارسال کنید.

 سرور مجازی دارای اینترنت ۱۰ گیگابیت بر ثاینه می باشد که این سرعت را می توان معادل ۱۰۰۰ برابر سریعتر از اینترنت اختصاصی دانست که بسیار بسیار پر هزینه می باشند.

برای خرید سرور مجازی بورس می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت

نکات طلایی در خرید عرضه اولیه با ربات سرخطی

  • صبور باشید و از تجارب دیگران استفاده کنید.
  • در صورتی که ریسک پذیری بالایی دارید سعی کنید سهام ها را قبل از مرحله اصلاح بفروشید.
  • سهم را در صورتی که بفروشید که مجبور هستید.
  • در صورتی که سهام پر سود تری اعلام شود می توانید سهم فعلی را بفروشید.
  • روند فعالیت شرکت ها و سهم های مشابه را بررسی کنید.
  • از سرور بورس استفاده کنید تا از اولین ها باشید.
  • صرف نظر کردن از بخشی از سود همیشه بهتر از ضرر است.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن است که به شما این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای از ایران بتوانید با سرعت اینترنت بسیار بالایی بتوانید در بازار بورس فعالیت کنید.

شرکت توشن ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می کند.

تست سرعت و پینگ سرور مجازی بورس

سرور بورس، مکمل ربات سرخطی بورس

سرور مجازی بورس توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را برآورده خواهند کرد.

جدول مقایسه سرعت و امکانات سرور مجازی بورس با اینترنت خانگی / شرکتی

جدول مقایسه سرعت اینترنت خانگی و سرور مجازی بورس

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
3.8/5 - (46 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

2 پاسخ به “بهترین راه کارها برای سرخط زدن در صف معاملات بورس”

  1. مهدی گفت:

    با سلام واحترام برای خرید سرور از گوشی سامسونگ جی وان میتونم اقدام کنم یا باید گوشی با اندروید بالاتر تهیه کنم راهنماییم کنین ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع