بهترین ارائه دهنده اینترنت در تهران که قطعی کمتری دارند

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بهترین ارائه دهنده اینترنت در تهران که قطعی کمتری دارند

بهترین ارائه دهنده اینترنت در تهران که قطعی کمتری دارند

بهترین ارائه دهنده اینترنت در تهران که قطعی کمتری دارند کدام شرکت است؟ کدام شرکت ها در مراکز استان های بزرگ مثل تهران، اصفهان، تبریز و مشهد اینترنت با بالاترین سرعت و کیفیت را ارائه می دهند؟ از آن جایی که سرعت و حجم سرویس های مختلف در شرکت های مختلف متفاوت است، تشخیص این که کدام شرکت بهترین سرویس را ارائه می دهد، کار آسانی نیست. در این مطلب می خواهیم با هم به بررسی شرکت های ارائه دهنده اینترنت در کشور بپردازیم. اگر قصد تهیه اینترنت برای خانه خود را دارید یا می خواهید سرویس دهنده اینترنت بهتری را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

سرویس دهنده های اینترنت خانگی در کشور ما عبارت اند از مبین نت، آسیاتک، شاتل، صبانت، مخابرات، پیش گامان، های وب، فن آوا، پارس آنلاین، رهام داتک.  نظرسنجی ها نشان می دهند که ایننترنت های مبین نت، مخابرات و آسیاتک در بیشتر شهرهای کشور رتبه ۱ تا ۳ را دارند. این که کدام اینترنت خانگی بهتر است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا از نظر برخی افراد بهترین سرویس دهنده اینترنت آن سرویس دهنده ای است که سرعت بالاتری ارائه می دهد. از دیدگاه برخی دیگر بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت آن شرکتی است که حجم بسته و پهنای باند بالاتری ارائه می دهد. عده ای هم معتقد اند که بهترین سرویس دهنده های اینترنت آن هایی هستند که پشتیبانی بهتری به مشتریان خود ارائه می دهند. از آن جایی که اکثر مردم بیشتر از ۱۲ ساعت در طول شبانه روز نیازمند اینترنت هستند، بیشتر افراد ترجیح می دهند که اینترنت با سرعت بالاتری در اختیار داشته باشند. تمایل به داشتن سرعت اینترنت بالا برای افرادی که آنلاین کار می کنند و دور کار هستند نسبت به سایر افراد بیشتر هم می شود.

شرکت ارائه دهنده اینترنت مبین نت

شرکت مبین نت

شرکت مبین نت یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های  ارائه دهنده سرویس اینترنت در کشور می باشد. و از جمله بهترین ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت در کشور ما می باشد که توانسته خدمات اشتراکی بسیار مناسبی برای کاربران خود فراهم کند. 

شرکت ارائه دهنده اینترنت مخابرات

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد، توانسته زیر ساخت های اینترنت در حوزه اینترنت خانگی را با کیفیت بسیار بالایی راه اندازی کند. این در حالی است که شرکت های سرویس دهنده بسیاری هستند که از زیر ساخت های اینترنت شرکت مخابرات استفاده می کنند. شرکت مخابرات ایران توانسته مشتریان بسیاری را از سرویس های خود راضی نگه دارد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت آسیاتک

شرکت آسیا تک

حدود ۲ دهه از فعالیت شرکت آسیاتک می گذرد و این شرکت توانسته به بیش از ۳۰ استان در کشور خدمات اینترنتی بدهد. این شرکت ۷۰۰۰ نمایندگی در کل کشور حتی روستاها دارد. و توانسته در سال ۱۳۹۴ پروانه FCP از وزارت ارتباطات و فناوری کسب کند. آسیاتک بسته های مختلفی دارد و سرعت این بسته ها از ۵۱۲ کیلو بایت تا ۱۶ مگ می تواند باشد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت پارس آنلاین

شرکت پارس آنلاین

این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در کشور است که بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی کار دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته سرویس های با کیفیت بالا ارائه دهد و مشتریان خود را راضی نگه دارد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت های وب

های وب

شرکت های وب به بیشتر از ۵۰۰ شهر خدمات اینترنتی خود را ارائه می کند. و بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی فعال دارد. این شرکت یکی از شرکت های برتر ارائه دهنده اینترنت در کشور می باشد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت ایرانسل

ایرانسل

ایرانسل از جمله بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در کشور می باشد. و به عنوان دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در کشور شناخته می شود. این شرکت جز بهترین عرضه کننده های خدمات ارتباطی در سراسر کشور می باشد. ایرانسل توانسته با ارائه اینترنت ۴G خدمات ویژه ای را به کاربران خود در سراسر کشور ارائه کند. این شرکت کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. و از جمله برترین ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت در کشور ما می باشد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت شاتل

شرکت شاتل

امروز دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از خدمات اینترنت خانگی استفاده کند و نام شرکت شاتل به گوشش نخورده باشد. این شرکت خدمات اینترنت پر سرعت و +ADSL2 را برای مشترکین خود فراهم کرده است. و از جمله بهترین و شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت با کیفیت و پر سرعت در کشور می باشد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت ندا گستر صبا (صبا نت)

صبا نت

شرکت انتقال داده ندا گستر صبا با نام تجاری صبا نت شناخته می شود، و از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با جلب رضایت بالای مشتری ها توانسته از جمله بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت در ایران باشد. 

جمع بندی

در این مطلب به معرفی شرکت های برتر ارائه دهنده اینترنت خانگی در کشور پرداختیم. شرکت های مبین نت، مخابرات، آسیا تک، پارس آنلاین، های وب، ایرانسل، شاتل و صبا نت از جمله اصلی ترین و بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی در کشور می باشند.

ما در شرکت توشن انواع سرور مجازی و سرور اختصاصی ایران و اروپا را ارائه می کنیم. سرعت اینترنت این سرورها بسیار بالاتر از سرعت اینترنت های خانگی می باشد.

نمونه تست سرعت اینترنت سرور های توشن نسبت به اینترنت های خانگی 

 

 

تست سرعت سرور مجازی با پورت ۱۰ گیگ توشن 

 

 

از آن جایی که جهت ثبت نام خودرو، گرفتن وقت سفارت و خرید و فروش سهام از بورس نیازمند یک اینترنت با سرعت بسیار بالا هستید، می توانید از سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی استفاده کنید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما می باشند.

از لینک های زیر می توانید اقدام به خرید سرور های مجازی توشن نمایید

 

سرور مجازی بورس

سرور مجازی وقت سفارت

سرور مجازی خرید خودرو

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع