کیف پول بایننس چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

کیف پول بایننس چیست؟

کیف پول بایننس چیست؟

کیف پول بایننس چیست؟ آیا در مورد این نوع کیف پول ها اطلاعاتی دارید؟

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

اگر یک تریدر حرفه ای هستید حتما می دانید که استفاده از سرور مجازی ترید بایننس توشن چقدر می تواند در موفقیت شما موثر باشد.

سرور مجازی ترید بایننس توشن یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که لازم است تا برای وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال مورد استفاده قرار دهید.

در مطالب قبلی شما را با تولید واکسن کرونا و تاثیر آن بر شاخص بورس آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص کیف پول ترید بایننس اطلاعاتی را به دست آورید.

مانند پول فیزیکی که داخل کیف شما نگهداری می گردد، ارز های دیجیتال هملازم است تا در جایی نگهداری شوند، در حقیقت شما به هنگام خرید هر نوع ارز دیجیتالی و یا تبدیل و تولید آن ها باید کیف پولی داشته باشید که ارزهای خود را در آن نگهداری و ذخیره کنید.

بعضی از کیف پول های ارز دیجیتالی فقط امکان مگهداری برخی از ارزهای دیجیتال را به ما می دهند.

مثلا کیف پول بلاک چین فقط سرویس های ارزی اتریوم، بیت کوین و بیت کوین کش را به ما می دهد این در حالی است که کیف پول هایی هم هستند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و بیشترین مقدار ارزهای دیجیتالی دنیا در آن ها ذخیره می شود.

بایننس

بایننس چیست؟

صرافی Binance صرافی است که در سال ۲۰۱۷ با تمرکز قوی بر ترید آلتکوین تاسیس شده است. Binance به سرعت به محبوب ترین صرافی های رمزنگاری تبدیل شده است و ترید بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و رمزهای مجازی را ارائه می دهد (اما فقط حدود یک دهم این تعداد نام برای مشتریان مستقر در آمریکا) از جمله Bitcoin (BTC)، Ethereum (ETH)، Litecoin (LTC)، Dogecoin (DOGE) و Binance Coin (BNB) می باشد.

بایننس یک کیف پول همه کاره است که به اصطلاح کیف پول بایننس نامیده می شود که با امنیت فوق العاده بالای سایت بایننس توانایی نگهداری اکثریت ارز های دیجیتالی را دارد.

 در حقیقت نه تنها به نگهداری آن ها می پردازد بلکه در آن امکان مبادله انواع ارز دیجیتال و انتقال و دریافت ارز دلخواه خود را خواهید داشت.

 شما می توانید به راحتی و به صورت رایگان در این سامانه ثبت نام کرده و ارز های دلخواه خود را در کیف پول های آن نگه داری کنید. اگر می خواهید در مورد بایننس اطلاعات بیشتری به دست آورید می توانید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

چطور با کیف پول بایننس کار کنیم؟

بعد از ثبت نام از قسمت Funds بر روی گزینه Balances کلیک کنید تا وارد صفحه Deposits & Withdrawals شوید. این صفحه تصویر شکل زیر است.

کیف پول بایننس

 قسمت های مختلف صفحه Deposits & Withdrawals

  • Coin: هر ارز دیجیتال شامل اختصاری از حروف است که در اینجا هر یک از ارز ها به اختصار تعریف می شوند و به نوعی نماد آن ارز می باشد.
  • Name: در این قسمت شما نام ارزهای دیجیتالی را خواهید دید همانن ریپل بیت کوین و ده ها ارز دیگر که هر کدام دارای نامی مشخص می باشند.
  • Total balance: موجودی کلی ارز با اعشار به صورت دقیق به نوعی تعداد آن که در اینجا به عنوان مثال ارز ریپل حدود پنجاه و یک عدد می باشد و در این بخش نمایش داده می شود.
  • Available Balance: همان%

ترید در بایننس

در درجه اول بایننس با ارز دیجیتال تا معاملات ارز دیجیتال شناخته می شود. یعنی ترید بین دو جفت ارز دیجیتال و نه ارزهای ملی مانند دلار یا ین.

 صرافی Binance به دلیل هزینه های معامله کم، نقدینگی بالا و تخفیف های اضافی در صورت پرداخت کاربران نشانه های رمزنگاری BNB بومی. خدمات مبادله آن در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد.

نام “Binance” بر اساس ترکیبی از کلمات “bitcoin” و “finance” بنا شده است. این ادعا دارای استانداردهای بالای ایمنی با معماری چند لایه و چند خوشه ای است و توان پردازشی بالایی را با ظرفیت پردازش حدود ۱.۴ میلیون سفارش در ثانیه ارائه می دهد. این نرم افزار از ترید بیش از ۱۵۰ سکه، از جمله سکه های معروف مانند بیت کوین، Ethereum، Litecoin و توکن های BNB بومی خود پشتیبانی می کند و لیست همچنان در حال رشد است.

مانند سایر مبادلات رمزنگاری، Binance خدماتی را در زمینه ترید، لیست، جمع آوری کمک مالی، و فهرست کردن یا برداشتن ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده که مایل به تهیه رمزهای خود هستند می توانند از Binance برای جمع آوری سرمایه از طریق پیشنهادات اولیه سکه (ICO) استفاده کنند. Binance توسط تعداد زیادی از معامله گران و شرکت کنندگان برای مبادله و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

برای شروع ترید، کاربران باید شرایط لازم KYC را تکمیل کنند. پس از ایجاد موفقیت آمیز حساب بازرگانی، کاربران می توانند برای شروع معاملات وجوه ارز دیجیتال را به آدرس کیف پول عمومی خود که توسط Binance ارائه شده است، اضافه کنند.

Binance از سه نوع سفارش مجاز تجاری، بازاریابی و توقف حد مجاز پشتیبانی می کند. سفارشات محدود فقط در قیمت محدود تعیین شده توسط معامله گر اجرا می شود، سفارشات بازار بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار اجرا می شوند، در حالی که سفارشات دیگر فقط با رسیدن قیمت به یک سطح مشخص، سفارشات معتبری می شوند.

برای سپرده های ارز رمزنگاری شده صندوق کارمزدی دریافت نمی شود، هرچند برداشت با هزینه تراکنش انجام می شود که بسته به ارز دیجیتال و مبلغ آن متفاوت است.

مزایای خدمات Binance

علاوه بر مبادله سرویس های خاص، Binance همچنین ابزارها، سیستم عامل ها و خدمات دیگری برای پشتیبانی از اکوسیستم کلی بلاکچین ارائه می دهد.

Binance دارای سیستم و فناوری بلاکچین به نام Binance Labs است که بر پرورش پروژه های امیدوار کننده مرحله ICO متمرکز است. این با تأمین بودجه لازم برای توسعه، منابع مشاوره ای و صفحه راه اندازی برای انجام هرگونه تمرین ضروری در زمینه لیست بندی و جمع آوری کمک، به شایستگی تیم های پروژه ارزهای دیجیتال کمک می کند.

بایننس همچنین سایتی به نام LaunchPad را برای میزبانی پروژه های جدید و ظهور بلاکچین و رابط های API ارائه می دهد. از مارس ۲۰۲۱، ۴۲ پروژه راه اندازی شده است.

این ارز دیجیتال Binance Coin (BNB) خود را از طریق ICO در ژوئیه ۲۰۱۷ راه اندازی کرد. BNB محبوبیت خود را کسب کرده و از مارس ۲۰۲۱ با محدوده بازار حدود ۳۶.۴ میلیارد دلار به طور فعال معامله می کند.

سکه Binance (BNB)

Binance Coin (BNB) رمز داخلی پلت فرم است که برای تسهیل ترید رمزنگاری در صرافی Binance استفاده می شود. این سکه در طی عرضه اولیه سکه (ICO) در ژوئیه ۲۰۱۷ روانه بازار شد. Binance 10٪ یا ۲۰ میلیون توکن BNB به سرمایه گذاران، ۴۰٪ یا ۸۰ میلیون توکن به تیم موسس و ۵۰٪ باقیمانده ارائه می دهد، یا ۱۰۰ میلیون، به شرکت کنندگان مختلف از طریق روند ICO.

تقریباً نیمی از بودجه جمع آوری شده در طی فرآیند ICO برای استفاده در مارک تجاری و بازاریابی Binance در نظر گرفته شده بود، در حالی که حدود یک سوم آن برای ساخت بستر Binance و انجام به روزرسانی های لازم برای اکوسیستم Binance استفاده شد.

Binance Coin با بلاک چین Ethereum با استاندارد ERC 20 اجرا می شود و دارای ۲۰۰ میلیون توکن BNB است. از Q1 2021، یک BNB حدود ۶۵۰ دلار ارزش دارد و با ۳.۶ میلیارد دلار ۱ سومین رمز ارزشی مبتنی بر بلاکچین است.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی ترید در بایننس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی ترید در بایننس

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع