مقالات آموزشی لایسنس

تفاوت لایسنس اشتراکی و اورجینال
جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مقالات آموزشی لایسنس

شرکت هایی که در زمینه توسعه خدمات تحت وب در کل جهان فعالیت می کنند برای انخصار حق قانونی خود بر روی سرویس هایشان لایسنس قرار می دهند تا ازین طریق بتوانند برای سرویس خود درآمد زایی کنند و در کنار تمام اینها به توسعه آن سرویس نیز بپردازند.به طور مثال شرکت هایی مثل دایرکت ادمین و یا سی پنل و پلسک که در زمینه توسعه خدمات میزبانی وب در کلیه کشور های فعالیت می کنند، جهت راه اندازی کنترل پنل هایشان ر روی سرور ها هزینه لایسنس دریافت میکنند و پس از دریافت لایسنس توسط کاربر،کاربر می تواند کنترل پنل خود را بر روی سرور مجازی یا اختصاصی راه اندازی کند.توشن تمامی لایسنس هایی که به صورت حرفه ای در زمینه توسعه خدمات میزبانی وب فعالیت می کنند،به کلیه کاربران ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید که در این بخش ما شما را با راه اندازی انواع خدمات و سرویس هایی که دارای لایسنس می باشند آشنا خواهیم کرد به طوریکه شما از ابتدای نصب تا راه اندازی و رفع خطای سرویس به طور کامل آشنا خواهید شد و می توانید سوالات خود را به طور کامل از کارشناسان توشن بپرسید.

خرید لایسنس

شما به غیر از اینکه با نحوه راه اندازی انواع لایسنس های سیستمی و مدیریتی آشنا خواهید شد، می توانید لایسنس های مربوط به انواع خدمات مورد نیاز خود را از توشن خریداری کنید.شما می توانید با خرید انواع لایسنس ماندد لایسنس سی پنل، لایسنس دایرکت ادمین، لایسنس پلسک و لایسنس آنتی ویروس ها و مطالعه این بخش، لایسنس خود را نصب و راه اندازی کنید.ما به شما نحوه مدیریت انواع لایسنس ها را آموزش خواهیم داد.

تفاوت لایسنس اشتراکی و اورجینال
۱۳۹۸-۱۱-۲۶
۰ 4,116

تفاوت لایسنس اشتراکی و اورجینال

تفاوت لایسنس اشتراکی و اورجینال همانطور که می دانید برای استفاده از خدمات شرکت هایی که در زمینه هاستینگ در تمام دنیا فعالیت می کنند باید از لایسنس های آنها استفاده نمایید.لایسنس باعث می شود که شما بتوانید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم خدماتی که شرکت ها ارائه می دهند را استفاده نمایید. با ذکر مثالی این مورد رو کاملتر می کنیم. به طور مثال شما سروری دارید که می خواهید بر روی آن خدمات هاستینگ راه اندازی کنید.در زمینه کنترل پنل های هاستینگ شرکت های بزرگی همچون سی پنل، پلسک و دایرکت ادمین فعالیت میکنند که با ...

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع