آموزش نصب تریدینگ ویو بر روی VPS

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش نصب تریدینگ ویو بر روی VPS

آموزش نصب تریدینگ ویو بر روی VPS

در این مقاله قصد داریم تا در مورد نرم افزار تریدینگ ویو tradingview صحبت کنیم. این نرم افزار تحت وب به ما کمک میکند تا ارزهای دیجیتال تحلیل را کنیم و با توجه تحلیل های خود خرید رمز ارز ها را انجام دهیم. البته قطعا میدانید که باید به تحلیل تکنیکال کاملا مسلط باشید. این نرم افزار مناسب کسانی است که به سهام و تجارت بسیار علاقه مند هستند. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد نصب و استفاده از تریدینگ ویو با استفاده از سرور مجازی ترید بیشتر بدانید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

تریدینگ ویو چیست؟

TradingView در ژوئن سال ۲۰۱۲ به عنوان یک پلتفرم اجتماعی برای تریدرها کار خود را آغاز کرد. این پلتفرم از امکانات بسیاری برخوردار است که میتوان به یک زبان دستور نویسی منحصر به فرد برخوردار است که به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس داده های بازار، نمودارهای تحلیلی خود را رسم کنند. تطبیق پذیری TradingView، آن را به یک انتخاب بسیار محبوب در میان تریدرها و شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای مالی تبدیل کرده است. تریدینگ ویو برنامه ای است که در بهترین صرافی های دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در این برنامه میتوانید نمودار های بازار سهام،ارزهای رمز پایه و فارکس و همچنین معاملات خود را در آن انجام دهید. با این برنامه معامله گران میتوانند با هم در ارتباط باشن و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بر فرض مثال شما میتوانید به راحتی نمودار های تحلیل خود را به با دیگران به اشتراک بگذارید.
یک ویژگی بسیار عالی تریدینگ ویو (Trading View) این است که به صورت ثانیه ای به روزرسانی میشود و شما میتوانید در این برنامه کلیه داده های واقعی را تضمینی دریافت کنید. شما میتوانید این نرم افزار را دانلود کنید و بر روی سیستم خود با سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، لینوکس، مکینتاش نصب و راه اندازی کنید. همچنین اگر علاقه دارید از تریدینگ ویو بر روی گوشی خود نیز استفاده کنید باید نسخه اندروید و یا ios را نصب و استفاده کنید. این مساله را در نظر بگیرید که شما اگر بخواهید بدون محدودیت از تریدینگ ویو استفاده کنید باید حتما اکانت پرمیوم آن را خریداری کنید.

نحوه نصب تریدینگ ویو بر روی vps

در ابتدا باید با استفاده از برنامه remote desktop connection به سرور مجازی خود متصل شوید و برنامه تریدینگ ویو که از قبل دانلود کرده اید را نصب کنید. ما در مقالات گذشته به این مساله که چرا از سرور مجازی ترید بایننس توشن استفاده کنیم؟ پرداخته ایم، پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید. در ادامه برای دانلود برنامه تریدینگ ویو میتوانید به سایت اصلی tradingview بروید و هر نسخه از برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید و در پلتفرم مورد نظرتان نصب و راه اندازی کنید. پیشنهاد میکنیم برای اینکه راحت تر بتوانید تحلیل کنید از نسخه گوشی استفاده نکنید و سعی کنید برنامه را بر روی لب تاب و یا کامپیوتر خود نصب کنید. شما با استفاده از نسخه وب میتوانید به راحتی با استفاده از موس به رسم اندیکاتور های مختلف بپردازید. بنابر این به شما پیشنهاد میکنیم تا از سیستم های ویندوز و… برای تحلیل خود استفاده کنید و دیگر نیازی به باز کردن مرورگر نداشته باشید و با خیال راحت تنها با باز کردن برنامه بر روی سیستم خود بتوانید به تحلیل رمز ارزها بپردازید. به این نکته نیز توجه کنید که هر مقدار سیستم شما از لحاظ سخت افزاری قوی باشد قطعا نرم افزار های تحلیل ارز دیجیتال مانند تردینگ ویو آسان تر اجرا خواهد شد. طراحی این نرم افزار به شکلی است که به افراد امکان دسترسی رایگان به ابزارهای مالی و چارت ها در بازار جهانی خواهد داد و مهم تر اینکه اجازه چت و همفکری با بیش از ۷ میلیون نفر در آمریکا و آسیا برای کاربران به وجود می آورد. همان طور که میدانید تریدینگ ویو نرم افزار و ابزاری است که به شما کمک میکند تا در تشخیص های مختلف مانند خطوط مقاومت و حمایت و… از آن استفاده کنید.

مراحل نصب تریدینگ ویو:

مرحله اول: به صفحه tradingview.com/desktop وارد میشویم و آن گزینه که مربوط به ویندوز است را کلیک کنید و برنامه را دانلود کنید.حتما از اینکه ویندوز خود به روز است مطمعن شوید و بهتر است از نسخه ویندوز های به روز مانند ویندوز ۱۰ استفاده کنید.

مرحله دوم: بعد از آن که بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید تا فایل نصبی دانلود شده و بعد از دانلود، باید بر روی آن کلیک کنید تا مراحل نصب را اجرا کنید.

مرحله سوم: در این مرحله پنجره ای باز میشود که با کلیک بر روی دکمه Install مراحل نصب شروع میشود.

مرحله چهارم: بعد از گذشت مدتی نرم افزار تریدینگ ویو بر روی سرور شما نصب شده و نمایش داده میشود. با همین مراحل آسان تریدینگ ویو بر روی سرور شما نصب و راه اندازی شد.

نتیجه گیری

در این محتوای آموزشی به آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار تحلیلی ارز دیجیتال تریدینگ ویو  اشاره کردیم و از ویژگی ها و شرایط نصب آن گفتیم تا برای استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی داشته باشید تا حتما از مرورگر خود استفاده کنید و با کلیک بر روی نرم افزار نصب شده بر روی صفحه دسکتاپ از آن استفاده کنید. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار مطرح و عالی است و نباید به سادگی از آن عبور کنید. برای آنکه بتوانید انواع نرم افزار ترید را با سرعت بسیار بالا باز کرده و استفاده کنید پیشنهاد میکنیم از سرور مجازی ترید توشن استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع