از چه زمانی در بورس و سامانه معاملاتی برای سرخطی زدن شروع به کلیک کنم ؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

از چه زمانی در بورس و سامانه معاملاتی برای سرخطی زدن شروع به کلیک کنم ؟

از چه زمانی در بورس و سامانه معاملاتی برای سرخطی زدن شروع به کلیک کنم ؟

از چه زمانی در بورس و سامانه معاملاتی برای سرخطی زدن شروع به کلیک کنم ؟ یکی از سوالات متداولی که مشترکین توشن از ما میپرسند ، اینست که دقیقا از چه زمانی در صبح یا ظهر شروع به کلیک کنم تا به محض اینکه سامانه معاملاتی باز شد ، بتوانم در سریعترین زمان خرید خود را ثبت کنم ؟ ساعت دقیق بورس چه ساعتی است؟حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که آیا واقعا  سیستم معاملاتی در صبح ها راس ساعت ۸.۳۰.۰۰.۰۰۰۰  ( هشت و سی دقیقه و صفر ثانیه و  صفر هزارم میلی ثانیه باز می شود ) ؟

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

خرید سرور بورس با ربات سرخطی رایگان

و در ساعات بعد از ظهر که گاهی عرضه اولیه ها به آن زمان موکول می شود راس تایم باز خواهد شد ؟؟  یا کمی عقب جلو می شود ، و اینکه چگونه می شود دقیق ترین زمان را مشاهده کرد که با سرور کارگزاری و یا سرور بورس هماهنگ باشد که کلیک خرید یا فروش ما سر موعد ثبت شود  ؟

زمان دقیق شروع معاملات بورس در صبح از چه ثانیه و دقیقه ای است ؟

در حالت کلی معاملات از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ انجام می‌ شود و پیش از آن کاربر تنها می‌ تواند سفارش خود را در سامانه ثبت کند ولی امکان خرید و فروش تا پیش از ساعت ۹ وجود ندارد. در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا روزهای تعطیل، امکان خرید و فروش در بازار وجود ندارد و ساعت معاملات قراردادهای آتی هم از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ است. ولی طبق اطلاعات جمع آوری شده از کارشناسان کارگزاری های مختلف و همچنین  فعالان حوزه بازار سرمایه و متخصصین سرخطی زدن سهام  ،  زمان شروع معاملات در بازار سرمایه راس زمان باز می شود ، یعنی راس ساعت زیر:

۸.۳۰.۰۰.۰۰۰ 

اما چرا گاهی درخواست ما سریعتر از این تایم هم ثبت شده است ؟ 

این اتفاق به چند دلیل رخ می دهد

تا قبل از این روز ها  مشاهده میکردیم که گاهی ۲ ثانیه زودتر هم سفارش ما در سیستم معاملاتی ثبت می شد ، اما آیا الان هم این امکان وجود دارد ؟

جواب خیر است .

طبق آخرین اخبار دریافتی  اصلاحات جدیدی که در سیستم های نرم افزاری معاملاتی انجام گرفته ، دیگر معاملات راس ساعت باز خواهد شد و کلیک های جلوتر ثبت می شوند ولی ارسال نخواهند شد البته در برخی کارگزاری ها، ممکن است محدودیتی برای این مورد نیز در نظر گرفته باشند.

 این را هم توجه داشته باشید که اگر اینترنت شما از سرعت پایینی برخوردار باشد ، درخواست شما ممکن است چند لحظه جلوتر ارسال شود ولی زمانی که به سرور کارگزاری میرسد راس تایم شده باشد و به همین دلیل کار درست را شما انجام داده اید . ولی اگر از سرور مجازی بورس توشن استفاده می کنید .  سعی کنید کلیک های خود را به صورتی که در زیر برای شما تعیین میشود تنظیم کنید.

ارسال سرخطی عرضه اولیه با دقت میلی ثانیه

برای ارسال سرخطی عرضه اولیه با دقت میلی ثانیه لازم است از نرم افزار ها و برنامه هایی که جهت این منظور در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. قاعدتا یک میلی ثانیه ( یک ثانیه را هزار قسمت کنید ) واحد زمانی بسیار کوچکی است و امکان سرخطی زدن با این دفت برای انسان وجود نخواهد داشت مگر با نرم افزار هایی که برای این کار برنامه نویسی شده اند و به آنها ربات سرخطی بورس گفته می شود. 

ابتدا حتما سعی کنید از نرم افزار های کلیک خودکار که آموزش و لینک دانلود یکی از آن ها در زیر قرار داده شده است استفاده کنید :

آموزش نرم افزار Jetbit macro recorder ماکرو رکوردر برای خرید سریعتر سهام بورس

سپس سعی کنید تعداد کلیک کلیک ها را  حداکثر رو ۱۵ کلیک تنظیم کنید زیرا اگر بیشتر از این کلیک به صورت پشت هم در سیستم ثبت کنید سیستم به صورت خودکار اوردر های شما را بعد از ثبت حذف می کند حتی اوردری که به درستی نشته است .

همچنین فاصله زمانی بین هر کلیک را با توجه به قوانین جدید ، روی ۱۰۰ میلی ثانیه تنظیم کنید تا در هر ۳۰۰ میل ثانیه فقط ۳ کلیک ثبتی داشته باشید

همچنین طوری نرم افزار را تنظیم کنید که از چند ثانیه و یا یک ۱ ثانیه جلوتر شروع به کلیک کند تا ۱ ثانیه بعد از زمان شروع معاملات

برای خرید سرور مجازی بورس توشن روی لینک زیر کلیک نمایید

خرید سرور مجازی بورس

 

برای اینکه زمان دقیق ویندوز خود را به صورت میلی ثانیه ملاحظه کنید کافیست از نرم افزار زیر استفاده نمایید

 دانلود نرم افزار نمایش زمان ویندوز به میلی ثانیه

 برای تنظیم زمان دقیق ساعت سرور  می توانید  آموزش زیر را مطالعه نمایید:

آموزش تنظیم ساعت سرور بورس با ساعت کارگزاری و هسته بورس

آموزش بروز رسانی دقیق زمان سرور مجازی

 

استفاده از اینترنت پر سرعت سرور بورس برای سرخطی

سرور مجازی بورس تنها ابزاری است که می تواند دو فاکتور اصلی و مهم سرعت اینترنت بالا و پینگ تایم پایین را برای کاربران بورس میسر کند . سرور بورس یک کامپیوتر قدرتمند است  که در مرکز داده برج میلاد از شهر تهران قرار دارد. این کامپیوتر ها که به آن ها Server یا سرور هم گفته می شود با فیبر نوری به شبکه اینترنت اصلی و زیر ساخت کشور متصل هستند. سخت افزار به کار رفته در آنها سخت افزارهای بروز دنیا و سرعت اینترنت بسیار بالا و با کیفیتی را دارند. پینگ سرورهای مجازی بورس صفر و یا یک میلی ثانیه به مقصد اکثر کارگزارهای بورس میزبانی شده در تهران است و شما با استفاده از امکانات این سرورها و ربات های سرخطی زنی که شرکت توشن به صورت رایگان بر روی آنها نصب کرده است می توانید به انجام امور بورسی خود بپردازید.

جدول مقایسه سرعت اینترنت خانگی و سرور مجازی بورس

از سرور بورس چگونه استفاده کنیم ؟

کار کردن با سرور بورس بسیار ساده است. ممکن است استفاده از نام سرور شما را به شک اندازد ولی در صورتی که کار با ویندوز های معمولی را بلد باشید با کمک ویدئوهای آموزشی ارسالی می توانید به سادگی به سرور متصل شوید و در محیط سرور کارهای خود را انجام دهید. جالب است بدانید که برای اتصال به این سرور ها می توانید از تمامی تلفن های هوشمند و تبلت ها و رایانه های شخصی استفاده کنید و محدودیتی برای سیستم عامل و این موارد وجود ندارد. 

این سرور ها نیازی به خاموش شدن ندارند و می توانند ۲۴ ساعته روشن باشند و هر زمان از شبانه روز که نیاز داشتید به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین شرکت توشن برخلاف اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات مشابه، هیچ گونه محدودیتی بر روی این سرور ها در نظر نگرفته است و شما می توانید به راحتی نرم افزار ها و ربات های مختلف را بر روی این سرور ها نصب کنید و با آن ها کار کنید.

سرعت اینترنت این سرور ها هم بسیار بالا بوده و در این سرور ها قطعی وجود ندارد لذا می توانید با خیالی آسوده به کارهای خود بپردازید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
3.6/5 - (58 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

2 پاسخ به “از چه زمانی در بورس و سامانه معاملاتی برای سرخطی زدن شروع به کلیک کنم ؟”

  1. سعید گفت:

    سلام خسته نباشید
    امروز من از کارگزاری مشکلی ندارم و مشکل هسته معاملات است
    این سرور برای هسته معاملات هم راه حلی داره؟

    • پشتیبان توشن 2 گفت:

      هسته معاملات برای همه کند است و پاسخ را دیر ارسال می کند
      مهم ارسال شما به کارگزاری می باشد که در سریعترین زمان درخواست شما به کارگزاری ارسال شود و ثبت گردد پاسخ مهم نیست که چه تایمی برای ما ارسال می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع