بررسی دلایل پایین بود کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بررسی دلایل پایین بود کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ

بررسی دلایل پایین بود کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ

در حال حاضر با قابلیت های بالای ریموت دسکتاپ استفاده از آن بسیار افزایش یافته و ممکن است برخی از افراد که کار آنها مرتبط با سرور است به طور دائم و ساعات زیادی از روز را درگیر استفاده از ریموت دسکتاپ باشند. با توجه به این مساله، اگر کیفیت ریموت دسکتاپ پایین باشد به راحتی نمیتوان از آن استفاده کرد و چون یک ابزار کاربردی است و گاهی مجبور به استفاده مکرر از آن هستیم باید این اتصال کیفیت بالایی داشته باشد. شاید گاهی از اوقات مشکلاتی همچون اتصال،کندی و تاخیر را در زمان استفاده از ریموت دسکتاپ تجربه کرده باشید. برای حل این مشکلات ابتدا قصد داریم تا مشکلات اصلی را پیدا کنیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

چرا کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ یا RDP پایین است؟

مشکلات شبکه اینترنت در سمت خود ما
کندی شبکه اینترنت خودمان
مشکل در اینترنت سرور
کمبود و یا محدودیت منابع

اگر کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ پایین است، ابتدا سرعت اینترنت خود را بررسی کنید

در ابتدا باید شبکه اینترنت خود را بررسی کنید. توجه کنید که که سرعت اینترنت شما باید حداقل ۵۱۲ کیلوبیت در ثانیه باشد تا به راحتی از ریموت دسکتاپ استفاده کنید. قدم بعدی بررسی مشکلات اینترنت شماست. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که IP 8.8.8.8 که متعلق به گوگل است را در CMD پینگ کنید و اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اگر زمان پاسخ کمتر از ۲۰۰ است، اینترنت شما مشکلی ندارد.

می توانید از طریق CMD و با دستور زیر این کار را انجام دهید. برای باز کردن CMD، آن را در نوار جستجوی ویندوز جستجو کنید.

Ping -t 8.8.8.8

کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ را بررسی کنید

اگر مطمئن هستید که اینترنت شما خوب است، اما می دانید که سرعت اتصال اینترنت پایینی دارید، میزان کیفیت اتصال خود را بررسی کنید. برای انجام این کار،نشانگر ماوس خود را به بالای صفحه ویندوز سرور خود ببرید تا یک کادر آبی نمایان شود. در داخل کادر آبی، شما میتوانید کیفیت اتصال خود را در سمت چپ و روی نماد آنتن مشاهده کنید. بهتر است روی آن کلیک کنید تا بتوانید تمام جزییات لازم در مورد کیفیت اتصال خود را ببینید.

بررسی کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ

 در تنظیمات اتصال ریموت دسکتاپ تغیراتی را ایجاد کنید

اگر متوجه شدید که کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ پایین است، می توانید برخی از ویژگی ها مانند انیمیشن ها و پس زمینه را حذف کنید تا سرعت اتصال را افزایش دهید.برای اینکار کافی است: ریموت دسکتاپ را باز کنید. در تب Experience و گزینه های Performance، سرعت اتصال مودم را روی (۵۶ کیلوبیت بر ثانیه) تنظیم کنید. با انجام این کار، با حذف ویژگی‌های بصری مانند پس‌زمینه و انیمیشن‌ها، ریموت دسکتاپ را مجبور می‌کنید تا با حداکثر کارایی کار کند. حالا سعی کنید به سرور متصل شوید و تست کنید که آیا کیفیت اتصال RDP پایین است یا خیر

مشکلات شبکه سرور را بررسی کنید

اگر هنوز مشکلی در اتصال به سرور شما وجود دارد، ممکن است اینترنت سرور مشکل داشته باشد. شما به راحتی می توانید این مشکل را با گرفتن پینگ IP سرور از طریق CMD تست کنید. در اینجا IP سرور من ۸۹.۵۰.۷۹.۲۶۳ است و از دستور زیر استفاده می کنم. اگر IP سرور خود را به جای IP من در دستور زیر قرار دهید به درستی کار را انجام دادید.

Ping -t 89.50.79.263

پس از پینگ، میزان از دست رفتن بسته را بررسی کنید. این مقدار باید صفر باشد و زمان پاسخ بسته ها را بررسی کنید و این مقدار نباید بیشتر از ۲۰۰ میلی ثانیه باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل، به ارائه دهنده خدمات سرور خود اطلاع دهید تا مشکل را بررسی و رفع کند.

توجه: ریموت دسکتاپ را از ISP هایی که خرابی و مشکلات کمتری دارند خریداری کنید و در صورت ادامه نداشتن مشکلات، همکاری خود را با آنها طولانی مدت کنید.

منابع داخل سرور خود را بررسی کنید

اگر همچنان کیفیت اتصال RDP پایین است، منابع و وظایف داخل RDP و VPS خود را بررسی کنید. تروجان ها، بات نت ها و Ransomewares به راحتی می توانند منابع سیستم شما را بگیرند و سرعت سیستم شما را کاهش دهند. همچنین، ممکن است به دلیل داشتن سرور ضعیف، کمبود منابع داشته باشید. حالا برای بررسی این موضوع، Task Manager را از نوار وظیفه باز کنید، روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و Task Manager را انتخاب کنید. به بخش Processes بروید و آنها را بررسی کنید. در Task manager، تب performance را مشاهده کنید. بررسی کنید که آیا منابعی مانند CPU، RAM یا Disk دچار مشکل نباشند.

چرا کیفیت اتصال rdp در Task Manager پایین است

اگر منابع عادی هستند، پس موضوع ویروس ها یا کمبود منابع نیست. به عنوان مثال، اگر مشاهده کردید که استفاده از CPU زیاد است، به قسمت Processes بروید و متوجه شوید که کدام فرآیندها بیشتر از منابع استفاده می کنند. اگر فکر می کنید ویروسی در سیستم خود دارید، می توانید از ابزاری مانند Malwarebytes برای رفع آن استفاده کنید، اما اگر مشکل فقط استفاده از کروم است، باید سرویس خود را به پلن های بالاتر ارتقا دهید

اگر هنوز مشکل را پیدا نکرده‌اید، می‌توانید از راهنمای عیب‌یابی مایکروسافت نیز برای پیدا کردن آن استفاده کنید. همچنین اگر منابع شما کم است، می توانید بررسی کنید که کدام مرورگر از رم بیشتری استفاده می کند.

نتیجه گیری

برای پاسخ به “چرا کیفیت اتصال ریموت دسکتاپ پایین است؟” ما باید برخی از مسائل مانند سرعت و کیفیت شبکه های خودمان و سرور را بررسی کنیم. از طریق ۴ روش ذکر شده در این آموزش مطمئناً می توانید مشکل اتصال به سرور خود را پیدا کنید. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید و توانسته باشید مشکل را حل کنید. اگر باز هم در زمینه اتصال به سرور خود دچار مشکل شدید همکاران ما در توشن همه روزه پاسخگوی شما هستند تا مشکلات شما را به بهترین نحو حل کنند.

به این مطلب امتیاز بدهید:
4/5 - (5 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هجده =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع