اضافه کردن دامنه جدید در دایرکت ادمین

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

اضافه کردن دامنه جدید در دایرکت ادمین

اضافه کردن دامنه جدید در دایرکت ادمین
اضافه کردن دامنه جدید در دایرکت ادمین کنترل پنل دایرکت ادمین قابلیتی دارد که در صورت فعال بودن از سوی مدیر سرور می توانید چندین دامنه را بر روی یک هاست راه اندازی کنید، به طوریکه دیگر نیازی به خرید جداگانه هر هاست برای هر دامنه تان ندارید و فضای هاستتان برای هر دامنه تلفیق می یابد. برای این که دامنه تان بر روی سرویس هاستتان افزوده شود به غیر از تنظیم از سوی مدیر سرور، باید دی ان اس های دامنه تان نیز بر روی آن سرور تنظیم شده باشد، در غیر اینصورت دامنه تان لود نخواهد شد. ابتدا با مدیر سرور خود هماهنگ کنید که این قابلیت را بر اساس تعداد دامنه های مورد نیازتان فعال کنند و مطمئنا برای مدیر سرور نیز هزینه بر خواهد بود و در این مورد باید با ایشان صحبت کنید. بعد از فعالسازی این قابلیت در ابتدا وارد هاست خود با دامنه اصلی شود.(منظور از دامنه اصلی، دامنه ایست که هاستتان را با آن سفارش داده بودید )   ۱.سپس در محیط دایرکت ادمین  هاستتان از منوی Account Manager بر روی گزینه Domain Setup کلیک کنید :

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید ۲.در صفحه جدید شما می توانید دامنه خود را مدیریت کنید.در صورتی که میخواهید دامنه جدیدی اضافه کنید بر روی گزینه ADD NEW در سمت راست صفحه کلیک کنید :

۳.در صفحه جدید چند گزینه دارید : Domain : آدرس دامنه جدیدتان را وارد نمایید. Bandwith : میزان پهنای باندی که میخواهید به دامنه اختصاص بدهید را تنظیم می کنید. Disk Usage : میزان فضایی که میخواهید به هاست اختصاص دهید را تنظیم می کنید. Option : در این قسمت می توانید با انخاب گزینه Secure SSL دسترسی SSL را برایش فعال نمایید.با انتخاب گزینه CGI Access دسترسی cgi برای اجرای فایل های cgi را به هاست می دهید و با انتخاب گزینه PHP Access دسترسی php را فعال می کنید. همچنین در نظر داشته باشید که با انتخاب تیک Same as Main account می توانید فضای هاست و پهنای باند را آزاد کنید تا از میزان اختصاص داده شده به هاست اصلی استفاده کند.

پس از افزودن دامنه می توانید در صفحه جدید دامنه های خود را مشاهده کنید.

همچنین در کنار تمام این موارد می توانید نوع دامنه اصلی را نیز تغییر دهدی.کافیست در صفحه ای که هستید دامنه مورد نظر را انتخاب کنید تا منوی جدید باز شود و با انتخاب گزینه Set as default دامنه مورد نظر را به عنوان دامنه اصلی قرار دهید.

در نظر داشته باشید که می توانید با انتخاب پلن ویژه هاست وردپرس توشن ، سرویس مورد نظر خود را با هر تعداد دامنه و امکانات انتخابی مورد نظرتان خریداری نمایید و در لحظه سرویستان را تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع