نکات طلایی در خرید هاست ارزان وردپرس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

نکات طلایی در خرید هاست ارزان وردپرس

نکات طلایی در خرید هاست ارزان وردپرس

نکات طلایی در خرید هاست ارزان وردپرس چیست؟ در سال های اخیر سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از پر مخاطب ترین CMS ها در طراحی سایت شرکتی و خدماتی بوده که با کمک افزونه های معروفی نظیر ووکامرس توانسته به یک فروشگاه تمام عیار و با هزینه کم راه اندازی برای کسب و کارهای کوچک تا بزرگ تبدیل شود. با جستجوی عبارت هاست وردپرس ارزان در گوگل شما می توانید هزاران نتیجه را مشاهده کنید ولی اینکه از کجا این هاست را تهیه کنید که بهترین کیفیت را داشته باشد خود بحثی است که نیاز به اطلاعات بیشتری برای انتخاب دارد. در ادامه ما بعد از توضیح اصطلاحات مهم به کلیدی ترین نکات در خرید هاست ارزان وردپرس خواهیم پرداخت. با توشن همراه باشید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

منظور از هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس یا WordPress Hosting یکی از انواع میزبانی سایت در فضای اینترنت است که با هدف میزبانی سایت های برنامه نویسی شده و یا طراحی شده با CMS محبوب WordPress راه اندازی شده است. این سرویس معمولا بر پایه سیستم عامل لینوکس و با استفاده از کنترل پنل های معروف و قدرتمندی نظیر دایرکت ادمین و CPanel در داخل کشور و یا خارج از کشور به مشتریان خود ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر به هاست وردپرس مراجعه نمایید.

وردپرس خود یک سیستم مدیریت محتوای چند منظوره، قدرتمند و رایگان است که با توجه به تیم بزرگی که توسعه و پشتیبانی آن را انجام می دهد، توانسته است از امن ترین CMS های موجود در اینترنت هم باشد. جالب است بدانید که در بیش از ۷۵ درصد سایت و فروشگاه های اینترنتی ایرانی نیز این سیستم مدیریت محتوا استفاده شده است لذا هاست های وردپرس این روز ها متقاضیان زیادی دارند. اکثر بلاگ های ایرانی نظیر مجله دیجی کالا، سایت های دانلود نظیر دانلودها و … بر اساس وردپرس برنامه نویسی و راه اندازی شده اند و روزانه به هزار ها کاربر خدمات ارائه می دهند.

 

نکات مهم در خرید هاست ارزان وردپرس

اگر به دنبال خرید هاست ارزان وردپرس هستید لازم است توجه کنید که هر ارزانی ای بی دلیل نیست، البته برخی شرکت های تازه تاسیس به دلیل ورود به بازار رقابت با شرکت های قدیمی تر ممکن است با قیمت مناسب تری خدمات خود را ارائه دهند. در ادامه به اشاره به مهم ترین نکاتی که در خرید هاست ارزان وردپرس باید مد نظر داشته باشید اشاره خواهیم پرداخت. 

نکات طلایی در خرید هاست ارزان وردپرس

۱- انتخاب فضای میزبانی مناسب

یکی از فاکتورهای مهمی که در تخمین قیمت هاست موثر است میزان فضای آن است. طبیعتا هر چه فضای هاست شما بیشتر باشد هزینه بیشتری خواهد داشت. وردپرس خود به تنهایی حجم زیادی را اشغال نمی کند ولی از آنجا که قالب های وردپرس و افزونه های مختلفی که بر روی آن نصب می شوند حجم زیادی ممکن است داشته باشند بهتر است برای شروع فضای کمتر از یک گیگابایت را برای هاست وردپرسی خود در نظر نگیرید.

 

۲- تخمین میزبان منابع مصرفی سایت

سایت و یا فروشگاه اینترنتی که بر اساس وردپرس نوشته شده باشد برای اجرا به منابع مختلفی نظیر RAM – CPU و پیش نیاز های اجرای کد ها نظیر mysql و php دارد. این منابع با افزایش تعداد افزونه هایی که بر روی سایت نصب می شود و تعداد کاربران سایت افزایش می یابد. معمولا سایت هایی که بازدید کننده کمی دارند و یا به صورت اصولی طراحی شده باشند مصرف منابع مناسبی دارند و میتوانید با کاهش منابع مورد نیاز سایت قیمت هاست را به حداقل برسانید.

بسیاری از سرویس دهندگان برای ارزان تر ارائه دادن، هاست تعداد زیادی از کاربران را بر روی هر سرور قرار می دهند و عملاً سهم دسترسی هر کاربر به سایت و یا اپلیکیش محدود می شود. در پایان این کسی که زیان می بیند شما هستید نه ارائه دهنده هاست. پس باید برای انتخاب هاست خوب به این مورد توجه ویژه داشته باشید.

 

۳- تعداد دامنه قابل میزبانی و زیر دامنه ها

برخی از سرویس های هاست امکان میزبانی چندین دامنه را به کاربران ارائه می دهند که این مورد ممکن است هزینه اضافه برای شما داشته باشد. درصورتی که در حال حاضر تنها یک سایت را میخواهید راه اندازی کنید دلیلی ندارد هزینه اضافه پرداخت کنید.

 

۴- انتخاب میزبانی سایت در ایران و یا خارج از آن

با توجه به اینکه در جهان اینترنت امکان میزبانی سایت در تمامی کشور های جهان وجود دارد شما باید ابتدا مشخص کنید که بازدید کننده ها و مراجعین به سایت شما اکثرا از کدام کشور هستند. اگر برای مخاطبان ایرانی محتوا تولید میکنید بهترین گزینه هاست لینوکس ایران خواهد بود چرا که هم از سرعت بالاتری برخوردار است هم هزینه مناسب تری نسبت به هاست میزبانی شده در خارج از کشور دارد. استفاده از هاست داخلی می توانید تا حد زیادی از هزینه هاست شما بکاهد.

 

۵- انتخاب بین هاست اشتراکی یا هاست اختصاصی

هاست اشتراکی همانطور که از نام آن پیداست یک سرویس میزبانی است که چندین سایت مختلف بر روی یک سرور فیزیکی که به صورت مجازی منابع آن تفکیک شده است میزبانی می شود. در کنار این نوع میزبانی گزینه های دیگری که اختصاصی تر و با ضریب اشتراک پایین تری هستند هم وجود دارد ولی موردی که وجود دارد این است که با کاهش ضریب اشتراک هزینه نهایی هاست اضافه می شود. معمولا برای مدیران سایت های معمولی و متداول نیازی به تهیه هاست اختصاصی وجود ندارد مگر اینکه موارد امنیتی و برنامه های توسعه خاصی وجود داشته باشد.

 

۶- کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

موردی که خیلی در خرید هاست ارزان وردپرس اهمیت دارد این است که کیفیت خدمات پس از فروش در بسیاری از سایت ها و شرکت هایی که خدمات ارزان قیمت ارائه می دهند بسیار پایین است که در مواردی کاربران را مجبور می کند در میان دوره ای که هزینه خود را پرداخت کرده اند، سایت خود را در شرکت دیگری میزبانی کنند. لذا لازم است که همیشه قبل از اقدام به خرید هاست بررسی کنیدکه مشتریان در مورد هاست مد نظر شما چه می گویند.

نکات طلایی در خرید هاست ارزان وردپرس

۷- وجود امکان ارتقا در میان دوره 

یکی دیگر از مواردی که نیاز است به آن توجه داشته باشید این است که ممکن است در میان دوره نیاز باشد منابع سایت افزایش یابد، برای مثال کمپین تبلیغاتی برگزار می کنید و یا اینکه تبلیغاتی میدهید که به یک باره کاربران سایت شما را ممکن است چند برابر کند. در این موارد در صورتی که هاست را ارتقا ندهید با مشکلات جدی رو به رو خواهید شد لذا بهتر است در زمان خرید از شرکت مد نظر این مورد را بپرسید که آیا در میان دوره امکان ارتقا به پلن های بالاتر وجود دارد یا خیر.

 

۸- استفاده از کنترل پنل مدیریت مناسب و سطح دسترسی

در حال حاضر در ایران و در هاست های بر پایه سیستم عامل لینوکس عموما از دو کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل استفاده می شود که امکانات مناسبی را به کاربران می دهند. البته این کنترل پنل ها قابلیت محدود کردن برخی امکانات متداول را هم دارند و ممکن است بر اساس تنظیمات تعدادی از دسترسی های مورد نیاز شما را محدود کرده باشند. لذا بهتر است قبل از اقدام به خرید بررسی کنید که آیا تمامی تنظیمات مورد نیاز شما در هاست تهیه شده باز است یا خیر

 

۹- مقایسه قیمت با چند شرکت مشابه دیگر

هزینه‌ای که برای هاست خود می‌پردازید، مهم ترین بخش در خرید هاست است. این مسئله کاملا بستگی به این دارد که شما به دنبال کمیت هستید یا کیفیت. معمولا هاستی که سرویس مناسب و با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد، ارزان قیمت نخواهد بود. چون کیفیت را نمی‌توانید با هزینه کم بدست بیاورید. البته مقایسه کردن قیمت هاست با دیگر سایت ها هم راه خوبی برای تخمین هزینه و برآورد میانگینی که برای هاست با منابع مد نظر خود نیاز دارید خواهد بود.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع