پروژه Somnium Space چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

پروژه Somnium Space چیست؟

پروژه Somnium Space چیست؟

پروژه Somnium Space که به معنی فضای رویایی است، سعی دارد تا یک بازی رویایی را برای شما ایجاد کند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

اگر می خواهید در خصوص پروژه بلاک توپیا و توکن اطلاعاتی به دست آوررید می توانید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

ما در بستر بلاکچین می توانیم انواع و اقسام NFT ها را برای خودمان فراهم کنیم. NFT های می توانند هر نوع کاراکتری باشند که بعدا قابلیت خرید و فروش را دارند.

یکی از ویژگی های بازی ها در بستر بلاکچین بازی هایی هستند که بتوانند آواتار، ابزار، زمین ها و یا مالکیت دارایی هایی را برای شما فراهم کنند تا شما با فروش آن ها بتوانید سود کنید.

معرفی پروژه Somnium Space

این بازی می تواند از این طریق برای شما کسب درآمد کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که پروژه Somnium Space دارد New Virtual Reality World می باشد.  به این معنی که با استفاده از واقعیت مجازی و همچنین با استفاده از تکنولوژی VR می تواند شما را به دنیای یک بازی ببرد که بتوانید تمامی کاراکتر هها را احساس کنید.

در اصل هدست های واقعیت مجازی به شما کمک می کنند تا در عالم واقعیت وارد دنیای مجازی شوید و شخصیت ها و کاراکتر ها را ببینید. بنابراین توصیه می کنیم با این هدست ها بیشتر اشنا شوید و بتوانید از آن ها استفاده کنید.

چند نکته دیگری که در مورد این بازی باید مورد توجه قرار دهید  Cross platform می باشد، به این معنی که می تواند تمامی پلتفرم ها را ساپورت می کند.

همچنین تمامی کارهایی که شما انجام می دهید را می تواند ضبط کند و گزارش هایی را در این مورد برایتان آماده کند.

پروژه Somnium Space

استفاده از سرزمین های رویایی در پروژه Somnium Space

استفاده دیگری که از این بازی می توانید ببرید سرزمین های رویایی است که در این بازی برای خودتان خلق می کنید.

در قسمت اول این بازی برای شما چندین بخش نشان داده شده است. Virtual reality و Builder به شما کمک می کند تا با استفاده از نرم افزار ها سرزمین رویایی خودتان را درست کنید.

برای اینکار لازم است تا روی گزینه Download VR Client بزنید، با استفاده از این گزینه می توانید اپلیکیشن آن را روی ویندوزتان نصب کنید. پس از نصب این اپلیکیشن می توانید آن را باز کنید.

در این اپلیکیشن سرزمین های رویایی خودتان را بسازید. برای اینکار لازم است تا یک Username و Password قبل تر در وبسایتتان ایجاد کرده باشید.

بعد از وارد شدن به اکانتتان شما می توانید زمین های دو بعدی و سه بعدی مختلفی را برای خودتان طراحی کنید. همانند سایر نرم افزار ها بعد از ایجاد اکانت باید کیف پول خود را به آن وصل کنید.

پروژه Somnium Space کیف پول هایی که ساپورت می کند تراست ولت و متا مسک می باشد.

سپس می توانید آواتار و زمین های خود را بسازید، و همچنین تمامی اطلاعاتی را که نیاز دارید را در آن قرار دهید.

همچنین یک دنیای مجازی و حقیقی را برای خودتان خلق کنید. در قسمت اول لازم است تا شما گزینه Sign Up را بزنید، و اطلاعات خودتان را وارد کنید. سپس با استفاده از Login به وبسایتتان وصل شوید.

بعد از وصل شدن وارد قسمت Connect wallet می شوید. و Wallet خودتان را به این وبسایت متصل کنید.

در واقع از آنجا به بعد می توانید دارایی های خودتان را مدیریت کنید. نکته بعدی که در این وبسایت وجود دارد، ایده هایی است که پشت این وبسایت قرار دارد. چه ایده ای می تواند برای شما جذاب باشد؟ ایده ای که با استفاده از ابزار هایی که در اختیار دارید بتوانید دنیای خصوصی خودتان را بسازید.

در واقع داخل یک واقعیت مجازی شما می توانید هر آنچه را که فکر می کنید را برای خودتان ایجاد کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

همکار های این پروژه Open sea و Matic هستند که به عنوان پارتنر ها از آن ها یاد می شود.

Coin Market Cap چیست؟

در Coin Market Cap شما با سرچ کردن Cube می بینید که این پروژه در Rank 2812   قرار دارد و وب سایت آن را می توانید در Coin Market Cap مشاهده کنید.

اگر به بخش News در این قسمت نگاهی بیاندازیم، می توانیم اخبار مربوط به گذشته را مطالعه کنیم.

همچنین در قسمت وَلت شما می توانید کیف پول هایی را که در پروژه ساپورت می شوند را ببینید. همانطور که در این قسمت مشاهده میی کنید Trust Wallet و Meta mask به عنوان کیف پول ها معرفی شده اند.

علاوه بر این شما می توانید با رفتن به قسمت Market صرافی ها را که می توانید این پروژه را از آنجا بخرید را مشاهده کنید. این پروژه در صرافی Gemini و Uniswap قرار دارد. امیدواریم به زودی در صرافی های دیگر هم شاهد حضور پروژه Somnium Space باشیم.

شما می توانید آموزش کار با صرافی های قید شده را در وبسایت های مربوطه مشاهده کنید.

اگر به قسمت Overview بروید روند رشد قیمتی این پروژه را خواهید دید.

برای اشنایی بیشتر با این ارز می توانید آن را داخل تریدینگ ویو سرچ کنید. این ارز با روند رشدی که داشته است می تواند آینده خوبی را به همراه داشته باشد.

شاید ۲۸ دلار که ATH قبلی ان بوده است را بتواند مجدد داشته باشد. ما در اینجا هیچ گونه پیشنهاد برای خرید و فروش را به شما ارائه نمی دهمی و تنها قصدمان بررسی پروژه Somnium Space می باشد. امیدواریم که این پروژه با توجه به ادعاهایی که درون وب سایت خود انجام داده است با توجه به جذابیتی که بازی آن دارد بتواند جای خود را در بین بازی های NFT و متاورس باز کند و خاطرات قشنگی را برای کاربران خود به همراه داشته باشد. امیدواریم بتوانید این پروژه را بررسی کنید و استفاده های لازم را از آن ببرید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + سه =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع