آینده بازار ارز دیجیتال چیست ؟ صعودی یا نزولی ؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آینده بازار ارز دیجیتال چیست ؟ صعودی یا نزولی ؟

آینده بازار ارز دیجیتال چیست ؟ صعودی یا نزولی ؟

آینده بازار ارز دیجیتال چطور پیش می رود؟ چطور بیتکوین را پیش بینی کنیم؟ برای پیش بینی رمز ارز ها به چه فاکتور هایی باید توجه کنیم؟

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب قبلی شما را با انواع کیف پول ارز دیجیتال آشنا کردیم، در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص اینکه چطور آینده بازار ارز دیجیتال را پیش بینی کنیم و همچنین سیار نماد ها را با شما نکاتی را به اشتراک قرار دهیم.

چطور می توانیم آینده بازار ارز دیجیتال پیش بینی کنیم؟ و بفهمیم ایا فصل آلت سیزن نزدیک شده و یا خروج پول از دنیای ارز های دیجیتال؟

بررسی شاخص های ارز های دیجیتال

اگر توجه کنید شاخص بازار ارز های دیجیتال ۴ نماد می باشد:

  • توتال
  • توتال ۲
  • BTCD
  • بیتکوین

چطور بیتکوین را پیش بینی کنیم؟

اول از همه در مورد خود نماد بیتکوین اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم. اگر بیتکوین روند ریزشی به خودش بگیرد، در واقع کل بازار ارز های دیجیتال خواهد ریخت. به یاد داشته باشید که این اتفاق در ۹۹ درصد مواقع صادق می باشد. بنابراین ما در نماد اول BTC به USTT می بینیم که بازار رمز ارز در نماد بیتکوین در حال ریزش است. در این صورت ساده است که متوجه شوییم که بازار آلت کوین ها هم ریزش خواهند داشت. محدوده ۳۱۰۰۰ و ۲۶۰۰۰ می تواند یک حمایت خیلی خوب برای بیتکوین باشد.

اگر بخواهیم در نماد هفتگی بیتکوین را بررسی کنیم، در برخی مثال ها می بینیم که یک کندل سبز رنگ نمایان شده است. آیا کندل نشان دهنده این است که بازار می خواهد برگردد؟ و یا به شما فرصت خروج داده است؟

چطور آینده بازار را پیش بینی کنیم؟

چطور توتال را پیش بینی کنیم؟

اگر بخواهیم فاکتور های دیگر را بررسی کنیم باید بگوییم که نماد توتال دارایی حجم کل معاملات در بازار رمز ارز ها می باشد. در برخی مثال ها شاهد این هستید که نماد توتال در یک کانال بسیار خوب صعودی می باشد، اما ممکن است این کانال شکسته شود و رو به پایین حرکت کند، بنابراین باید به خاطر داشته باشیم که بازار رمز ارز ها و ترند صعودی که مورد توجه قرار گرفته بود، از منظر تحلیل تکنیکال تمام شده و این کانال بسیار خوب شکسته شده است. آیا نمی تواند برگردد؟ چرا می تواند برگردد اما باید علائم آن نمایان شود. به خاطر بسپاریم که ما یا تحلیل گر هستیم و در تحلیل هایمان در حال ترید هستیم و یا هولد هستیم، اگر هولدر هستیم که تکلیفمان مشخص است، یک ارز را خریدیم و به بنیاد ارز باور داریم، و تا مدت زمانی می خواهیم با آن ارز بمانیم.

اما اگر تریدر هستیم لازم است تا به حد ضرر هایمان پایبند باشیم، و همچنین در نقاطی که سود کردیم سِیو سود کنیم. از این رو در تحلیل نماد توتال با توجه به اینکه ممکن است ببینیم کانال شکسته شده، باید به دنبال این باشیم که ببینیم تا کجا این ریزش می تواند ادامه پیدا کند؟

ما می دانیم که Moving Average200 برای ما نمادی بسیار مهم است. اگر دقت کنید چندین بار در روز های مختلف ممکن است Shadow هایی به Moving Average200 زده باشد. و حتی ممکن است این Shadow از Moving Average200 نیز پایین تر آمده باشد.

پس یک چراغ قرمز برای ما روشن می شود. چرا که در تحلیل تکنیکال قیمت Shadow های خود را پس می گیرد.

چطور توتال ۲ را پیش بینی کنیم؟

نماد توتان ۲ در اصل ارزش کل بازار را به غیر از نماد بیتکویین در دست دارد. به این معنی که آلت کوین ها همه در این نماد وجود دارند.

ممکن است ببینید که این کانال نیز شکسته شده در برخی مثال ها ممکن است ببینید که توتال و توتال ۲ در حال خارج شدن پول بودند. هنگامی که از توتال و توتال ۲ پول خارج می شود، به ما این آلارم داده می شود که پول در حال خارج شدن از دنیای کریپتوکارنسی می باشد و می تواند بازار را با رکود مواجه کند.

چطور BTCD را پیش بینی کنیم؟

در BTCD و یا دامینِنس بیتکوین، قدرست سلطه بیتکوین در بازار کریپتو نشان داده می شود. اگر به این نماد کمی دقت کنید، در برخی روز ها خواهید دید که در محدوده ۴۹ تا ۵۱ می توانیید یک مقاوت سنگین را برایش در نظر بگیرید.

اگر بخواهیم ادعا کنیم که این بازار می خواهد روند صعودی بگیرد، لازم است تا نماد BTCD یا ریزشی شود( پول از آن خارج شود و از سلطه بیتکوین خارج شود و وارد توتال ۲ شود چرا؟ چون آلت ها افزایش پیدا کند) و یا اگر BTCD رِنج شود در آنجا توتال و توتال ۲ افزایش پیدا می کند و این اتفاق خوبی است چرا که نشان دهنده این است که پول در حال وارد شدن به این بازار می باشد. اگر باز هم دقت کنید ممکن است در برخی روز ها در BTCD در محدوده ۵۰ مقاومت بسیار خوبی دارد.

در این محدوده باید چکار کنیم؟ حالا شما شاخص های مختلف تصمیم گیری را در اختیار دارید. در نهایت اگر توتال افزایش پیدا بکند و توتال ۲ رِنج شود به شرطی که BTCD افزایش پیدا کند، در آنجا شما افزایش قیمت را خواهید داشت.

اگر توتال افزایش پیدا کند و توتال ۲ مجددا کاهش پیدا کند، و BTCD افزایش قیمت داشته باشد، می تواند آلارمی برای شما باشد که بازار در حال خرسی شدن است. و این بها را آلت ها باید پرداخت کنند. چرا که پول از الت ها خارج می شود و در دامینِنس بیتکوین قرار می گیرد. همچنین اگر توتال و توتال ۲ کاهش پیدا کند و BTCD برای شما رِنج شود، شاهد کاهش قیمت در بازار کریپتو هستیم. در این صورت حالت آخری که برای شما می ماند این است که توتال رِنج شود و توتال ۲ افزایش پیدا کند و BTCD رِنج شود. این شرایط بسیار ایده آل است و آلت کوین ها وارد آلت سیزِن می شوند.

همانطور که می دانید لازم است تا استراتژی داشته باشید. اگر شما براین باور هستید که دنیای رمز ارز ها برایتان ارزشمند است، و روی بیتکوین به عنوان یک دارایی دیجیتال با ارزش سرمایه گذاری می کنید، در واقع هر قیمتی که پیدا کند برایتان نباید اهمیت داشته باشد.

بنابراین دارایی شما به عنوان یک دارایی می تواند قیمت های مختلفی را در گذر زمان ببیند.

برای مثال قیمتی در سال ۲۰۱۷  تا ۴۰۰۰ دلار هم پایین آمده، شما می توانید روی چارت قیمت های مختلفی از بیتکوین را ببینید. فرض می کنیم در سال ۲۰۲۰ که قیمت روی ۱۱۰۰۰ دلار بود شما بیتکوین را خریداری کرده بودید، و آن را تا قیمت ۶۰۰۰۰ دلار نگه داشتید. در این صورت شما بیش از ۱۰۰۰ درصد سود کرده اید. اگر زود تر آن را می خریدید در واقع سود بیشتری نیز کرده بودید. اتفاقی که برای شما می افتد این است که شما یک دارایی دیجیتال خریده اید.

اگر شما تریدر هستید نحوه معامله گری شما باید متفاوت باشد، وقتی که ما در حال اعلام این هستیم که چیزی بین مووینگ اوریج ۲۰۰، چیزی بین گولدن استراتژی ها را در نظظر بیگیرید، شما می توانید از این موارد در تایم فریم های مختلف مانند تایم فریم ساعتی،  تایم فریم روزانه، یا حتی در تایم فریم های دقیقه ای، وارد شوید و در آنجا کسب سود کنید.

چیزی که نگران کننده است این مسئله است که در روز هایی که بازار ریزش دارد، با توجه به تمام نکات آموزشی موجود ابهام هایی برای کاربران پیش می آید که باید چه کار کنیم؟ لازم است تا شما قبل از ورود به هر برنامه ای برنامه ریزی و استراتژی داشته باشید.

با تغییرات قیمت چه کاری باید انجام داد؟ بنابراین لازم است تا با استفاده از شاخص ها، و ابزار هایی که در دست دارید، همیشه استراتژی داشته باشید.

بررسی نماد ها در آینده بازار ارز دیجیتال

با بررسی هر یک از این رمز ارز ها، سود ها و ضرر های مختلفی در تایم فریم روزانه، و یا ساعتی، را می توانید مشاهده کنید.

چطور می توان از این اطلاعات سود کسب کرد؟ پاسخ برمی گردد به تحلیل تکنیکال و اینکه شما از این بازار چقدر سود می خواهید؟

در بازار های مالی اگر قیاس کنید با نصف سود ثابت سرمایه گذاری، مشاهده خواهید کرد که سود ثابت سرمایه گذاری، در بانک نزدیک به ۲ درصد می باشد.

این در صورتی است که اگر کمی دقت کنید، در این بازه زمانی کوتاه، که ۷ روز کاری می باشد. شما می توانستید سودی معادل ۶۳ درصد برای خودتان بسازید.

جالب توجه است که این ۶۳ درصد در پوزیشن شورت خود وارد می شد، به این معنی که از نزول قیمت سود به دست می آوردید.

بنابراین شما بازار هایی را در اختیار دارید، که می توانید هم از روند صعودی، و هم از روند نزولی سود به دست آورید.

در این شرایط خطری که شما را تهدید می کند طمع شما می باشد.

چطور بیتکوین را پیش بینی کنیم؟

چطور می توانیم بر طمع خود غلبه کنیم؟

زمانی می توانید طمع خود را در بازار مالی کنترل کنید که قبل از ورود به آن بازار برای خود حساب و کتاب کرده باشید. به عنوان مثال فردی به عنان یک بیزینسمَن با توجه به در پروژه های تجاری خود، متوجه می شود که اگر یک پروژه در بازده زمانی یک ماه ۱۰ درصد سود دهد، وارد آن پروژه می شود. اما اگر آن فرد در مورد زمانی ۶ روز ۶۳ درصد بتواند سود کند واقعا باید دچار اشتباه شود تا اگر از آن پوزیشن خارج نشود.

آیا آن فرد می تواند سود بیشتری به دست آورد؟ بله. با روش های متفاوت و مختلفی می تواند سود های خود را بیشتر کند.

اما به خاطر بسپارید که اگر شما یک تریدر هستید لازم است تا بر اساس ترید هایتان حرکت کنید.

در زمان ترید اگر سیگنال ورود به شما داده شد چه در جهت شورت و چه در جهت لانگ لازم است تا وارد شوید.

همچنین اگر به شما آلارم خروج نیز داده شد پوزیشن را می بندید و از آن پوزیشن خارج می شوید.

نکته آخری که باید مورد توجه قرار دهید این است که این بزار در حال زدن کندل مثبت است. اینکه بخواهد روند صعودی خود را تثبیت کند، محتمل است.

اما بر طبق کندل چینی که در حال انجام است، هی نوع تثبیتی هنوز انجام نشده است. و ممکن است فرصت خروج را داشته باشید.

ما تریدر هستیم و لازم است تا طبق تحلیل هایمان حرکت کنیم. بنابراین اگر فکر می کنید خط روند صعودی شکسته شده است، می توانید با پوزیشن های شورت از این بازار سود کسب کنید. همچنین اگر فکر نمی کنید که خط روند صعوی شکسته شده است، باز هم می توانید از پوزیشن لانگ استفاده کنید که البته تا زمانی که بازار تثبیت نشده باشد اینکار توصیه نمی شود.

زمانیی که شما در حال هدر دادن ارزش زیادی از دارایی خود هستید، زمانی است که شتابزده عمل خواهید کرد.

اگر نمی دانید چکار کنید می توانید، با بیت تسویه کنید. اگر تسویه آلت کوین ها به بیت انجام شود، و بازار بخواهد صعودی شود در این صورت بیتکوین شما یا رِنج می شود و یا صعودی می گردد.

در این صورت شما می توانید به طور مجدد این دارایی را به آلت ها تبدیل کنید و سود بیشتری را به دست آورید.

اما اگر بازار نزولی شود، به واسطه این که بیتکوین در کف های قیمتی خوبی قرار می گیرد، شما دچار ضرری نخواهید شد.

اگر تریدر هستید، در روند های نزولی باید شما دارایی تِتِر و یا دلار خود را افزایش دهید.

بنابراین در آنجا آلت ها و بیت های خود را به تِتِر تبدیل می کنیم یعنی، در زمان تسویه BTC به USTT و یا هر نوع رمز ارز را به USTT تبدیل می کنیم.

و اگر در روند صعودی هستیم، لازم است تا دارایی هایمان را به بیتکوین تبدیل کنیم.

چیزی که برای ما مهم است این است که در انتهای بازار ببینیم که حجم BT ما افزایش پیدا کرده و یا حجم تتری ما؟

در این صورت تصمیم اول در زمان ورود به بازار که مبنی براین است که آیا شما می خواهید تتر خود را افزایش دهید و یا می خواهید بیتکوین خود را افزایش دهید خیلی راحت جواب آن مشخص شده است. در این صورت شما از عملکرد خود راضی هستید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع