راهنمای حل مشکل صفحه سفید در وردپرس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

راهنمای حل مشکل صفحه سفید در وردپرس

راهنمای حل مشکل صفحه سفید در وردپرس

صفحه سفید (صفحه خالی) یکی از رایج ترین خطاهایی است که در وردپرس رخ می دهد. در این مقاله به حل مشکل صفحه سفید در وردپرس می پردازیم و دلایل احتمالی آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

توجه: قبل از انجام هر گونه تغییر، اطمینان حاصل کنید که یک full backup از وب سایت خود ایجاد کرده اید.

 

رفع مشکل صفحه سفید مرگ در سایت وردپرس

 

۱-پاک کردن کش

یکی از مواردی که ممکن است موجب ایجاد صفحه سفید شده باشد، افزونه های مختلف کش وردپرس است. حتماً کش این افزونه ها را پاک کنید. اگر هم به داشبورد وردپرس دسترسی ندارید، کَش مرورگر خود را پاک کنید.

 

۲-بررسی error_log

از آنجایی که اغلب خطاهای صفحه سفید به خاطر کدهای PHP است، می توانید error_log را در پوشه روت وب سایت خود (یا پوشه ای که خطا در آن ایجاد شده است) بررسی کنید تا مشکل را پیدا کنید.

 

۳-فعال کردن حالت WP_DEBUG

همچنین می توانید از عملکرد WP_DEBUG وردپرس استفاده کنید تا ببینید چه نوع خطایی در حال تولید است. فایل wp-config.php را در پوشه روت وب سایت خود بیابید و مطمئن شوید که حالت WP_DEBUG فعال است:

 

ویرایش wp-debug در فایل wp-config.php

 

۴-افزایش حافظه PHP و وردپرس

از آنجا که محدودیت حافظه وردپرس (WordPress memory limit) یکی از مهمترین دلایل صفحات خالی است، توصیه می کنیم میزان حافظه خود را افزایش دهید. نشانه های این خطا می تواند یک صفحه سفید یا پیام خطایی مانند این باشد:

 

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 2348617 bytes) in /home/username/public_html/site1/wp-includes/plugin.php on line xxx

 

۵-غیر فعال کردن پلاگین ها

یکی از شایع ترین دلایل صفحه خالی در وردپرس مسئله افزونه ها است. سعی کنید افزونه ها را از طریق هاست غیر فعال کنید. در داخل هاست می توانید با تغییر نام پوشه هر افزونه، آن را غیر فعال کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام افزونه باعث بروز مشکل شده است، سعی کنید آنها را یکی یکی غیرفعال کنید تا زمانی که بتوانید مشکل را به طور کامل برطرف کنید و متوجه شوید که مشکل از کجاست.

 

۶-تغییر تِم وردپرس

اگر همه افزونه ها را هم غیر فعال کردید و باز هم به مشکل نمایش صفحه خالی در وب سایت خود برخورد کردید، باید سعی کنید راه دیگری را امتحان کنید. و قالب وردپرس را تغییر دهید. 

توجه: اطمینان حاصل کنید که تِم پیش فرض وردپرس در پوشه /wp-content/themes/ موجود است. اگر نبود، می توانید یک تِم پیش فرض وردپرس را با استفاده از این لینک بارگیری کنید. 

 

۷-تغییر نسخه PHP

صفحه خالی می تواند توسط نسخه نادرست PHP هم ایجاد شود. برای بررسی، می توانید ورژن PHP را از طریق هاست وردپرس خود تغییر دهید.

در این مقاله ما به بررسی ۷ روش برای حل مشکل صفحه سفید در وردپرس پرداختیم. اگر بعد از انجام تمام مراحل فوق، باز هم صفحه سفید را در وب سایت خود مشاهده کردید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و برای دریافت کمک های بیشتر با تیم پشتیبانی توشن در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع