سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟

سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟

سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟ در صورتی که سایت و یا فروشگاهی داشته باشید و یا اینکه بخواهید خدمات خود را از طریق APP و به صورت برنامه بر روی گوشی های هوشمند نظیر اندروید و IOS ارائه دهید، نیاز دارید که کاربران به محصولات و اطلاعات شما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در بستر اینترنت دسترسی داشته باشد که سرور های مجازی در این امر بهترین گزینه هستند. البته راه حل های ارزان قیمت تر نظیر هاستینگ و سرویس های میزبانی اشتراکی وجود دارد ولی در مقیاس شرکت های کوچک بهتر است از بستر اختصاصی سرور مجازی استفاده کنید تا در ارائه خدمات خود با کندی رو به رو نشوید. برای کسب و کار های مقیاس ها بزرگ تر نیز می توان از سرور مجازی قدرتمند تر و یا نهایتا سرور کاملا اختصاصی استفاده کرد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

سرور مجازی که به اختصار virtual private Server = VPS  یا سرور مجازی اختصاصی است نوعی رایانه قابل اجاره و یا خرید است که کاربر می تواند با خرید یا اجاره آن از شرکت ها مختلف داخلی و یا خارجی از سخت افزار و شبکه پر سرعت آن استفاده کند. در حالت کلی میزبان سرور های مجازی یک سرور اختصاصی قدرتمند است که بر روی آن نرم افزار های متداول مجازی سازی منابع نصب شده است و از این طریق قادر به تقسیم سخت افزار واحد خود از قبیل رم، پردازشگر و CPU به واحد های کوچک تر خواهد بود. در این مطلب سعی خواهیم کرد که به سوال ” سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟ ” که بارها از مشاوران توشن پرسیده شده است را پاسخ دهیم.

خرید سرور مجازی مناسب و با قیمت مناسب، یکی از مباحث داغ در دنیای سایت های اینترنتی و همچنین فناوری اطلاعات یا IT است که برخی افراد به علت نا آگاهی از کاربرد و مفهوم آن، در خرید یا اجاره آن با مشکلات مختلفی رو به رو خواهند شد که این امر با توجه به اهمیت بالای پایداری سرور مجازی در اجرای صحیح سایت و یا فروشگاه ها و همین طور برنامه های اینترنتی، بسیار پر رنگ خواهد بود. 

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا همان VPS همان طور که اشاره شد در جهان فناوری اطلاعات و وب اختصار عبارت virtual private Server است که دسترسی ۲۴ ساعته و پایداری را برای کاربران مهیا می کند. نکته مهمی که در سرور های مجازی وجود دارد انعطاف بالای آن ها برای هر بودجه و هر نوع کاربردی است. شما می توانید سرور های مجازی را با مشخصات حداقل نظیر ۲ گیگابایت رم و یک هسته CPU و فضای هارد دیسک ۲۵ گیگابایت و از نوع SSD در شرکت توشن سفارش دهید که این سرور ارزان ترین سرور مجازی با کیفیت بالا در سطح کشور است.  همانطور که اشاره کردیم چنانچه کسب و کار کوچک تا متوسط دارید نیاز است حتما به تهیه سرور مجازی استفاده نمایید تا علاوه بر اینکه بتوانید مسقیما و بدون دخالت افراد ثالث منابه خود را مدیریت کنید و هم از لحاظ امنیت، از برقراری امنیت کامل برای اطلاعات خود و مشتریان خود اطمینان یابید.

سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟

در سرور های مجازی بسته به انتخاب کاربر می توان کلیه سیستم عامل ها را نصب کرد. در حال حاضر در ایران بیشترین سیستم عامل های مورد استفاده لینوکس اوبونتو، لینوکس دبین و نسخه های به روز ویندوز سرور است. سرور های لینوکسی با توجه به عدم احتیاج به تهیه لایسنس و حق استفاده جداگانه برای نصب و استفاده از سیستم عامل ها هزینه بهتری دارند و همچنین پشتیبانی بالایی از زبان های برنامه نویسی متداول دارند.

با انواع سرور مجازی آشنا شوید!

سرور های مجازی را می توان بسته به نوع کاربری و همچنین موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر و سرور به انواع مختلفی تقسیم کرد. برای مثال چنانچه بخواهید از سرعت بالای اینترنت این سرور ها در بازار بورس و خرید و فروش اوراق بهادار استفاده کنید بهترین گزینه شما استفاده از سرور بورس توشن است که علاوه بر اینکه در تهران میزبانی می شود و کمترین فاصله را با سایت های کارگزاری ها دارد، از سرعت و کیفیت بالایی در کنار قیمت مناسب برای کاربرانی که نمیخواهند سرمایه زیادی در ابتدای راه برای ورود به عرصه بورس در نظر بگیرند، به شمار می رود. 

چنانچه تریدر هستید و قصد خرید و فروش رمز ارز ها را دارید و نیاز دارید که بدون واسطه به سایت هایی که کاربران ایرانی در آن ها تحریم هستند نظیر صرافی بایننس دسترسی داشته باشید، طبعا دیگر استفاده از سرور مجازی ایران منطقی نیست و باید موقعیت سرور شما در خارج از کشور باشد، در حال حاضر توشن سرور ترید خود را به کاربران در کشور های هلند، فنلاند، آلمان، فرانسه و … ارائه می کند که بهترین کیفیت و پایداری را برای کاربران ایرانی در دسترسی به سایت های بین المللی میسر می کند.

سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟

در دسته بندی های دیگر می توان سرور مجازی های بر پایه لینوکس را با سرور های مجازی ویندوز متمایز کرد. هر چند در مجازی ساز مورد استفاده در این سرور ها تنظیمات برای نصب سیستم هعامل ها در اکثر موارد مشابه هستند در نقسیم بندی داخلی و جرئی تر انجام یک سری تنظیمات کاربری بهتری را برای مشتریان این سرور ها به وجود خواهد آورد.

در هر صورت ، چنانچه این دسته بندی ها باعث گیج شدن شما می شود نگران نباشید! و شما می توانید در صورت نیاز به تغییر موقعیت سرور و یا سیستم عامل با تیم پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی در تماس باشید و معمولا واحد پشتیبانی شرکت ها این تغییرات را به صورت حرفه ای برای شما انجام خواهند داد.

قابلیت ها  و امکانات سرور مجازی

سرور مجازی خوب و ارزان امکانات مختلفی را برای شما فراهم می کنند که در حالت عادی و با تهیه هاست به این امکانات دسترسی نخواهید داشت. جالب است بدانید که میزبانی های اشتراکی یا همان هاستینگ ها در اصل یک سرور مجازی هستند که به کاربران سایت ها خدمات می دهند و با توجه به اشتراکی بودن منابع هاست ها، امکان میزبانی بیش از ۱۰۰ سایت مختلف بر روی یک سرور مجازی متوسط میسر خواهد بود. سرور های مجازی با توجه به دسترسی مستقیم شما به سیستم عامل و کلیه منابع در اختصاص شما قرار داده شده، امکانات متنوعی را برای شما مهیا می کنند که چشم پوشی از این موارد بسیار سخت خواهد بود. در ادامه به صورت خلاصه به مهم ترین این موارد می پردازیم:

تصویر سرور های فیزیکی

  1. سرعت دسترسی به سایت شما در مقابل هاست افرایش چشم گیری خواهد داشت.
  2. امکان مدیریت از راه دور سرور مجازی بسته به سیسم عامل مورد استفاده
  3. امکان مدیریت فایل ها و برنامه ها با دسترسی بالاتر و تحت سیستم عامل
  4. با استفاده از سرور مجازی شخص دیگری به اسکریپت ها و فایل های سایت شما دسترسی نخواهد داشت.
  5. امکان نصب نرم افزار های متنوع در سرور برای بهبود خدمات دهی سایت و یا app
  6. بهره مندی از آی پی ثابت و اختصاصی برای انجام امور
  7. محدودیت خدمات دهی به تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده در سرور های مجازی برداشته می شود.
  8. سرور های مجازی معمولا هزینه و سرعت مناسب تری نسبت به میزبانی اشتراکی با منابع مشابه دارند.
  9. مشکلات امنیتی مربوط به سایت های دیگر میزبانی شده در کنار سایت شما، با استفاده از سرور مجازی خود به خود مرتفع می شود.
  10. سادگی بیشتر در رفع مشکلات و معایب سایت و اجرای اسکریپت ها

هزینه خرید VPS به چه صورت است؟

خرید سرور مجازی با هزینه‌های مختلفی می‌تواند انجام شود. این تفاوت قیمت به منابع سخت افزاری(میزان Ram، CPU و فضای ذخیره سازی سرور مجازی شما)، ترافیک، پهنای باند، موقعیت جغرافیایی VPS و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده وی پی اس مرتبط می‌باشد.

سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟

حال که با موارد کلی در مورد سرور مجازی و تفاوت های آن با هاست های اشتراکی آشنا شدید، به پاسخ به سوالی که در ابتدای متن اشاره کردیم خواهیم پرداخت. سرور مجازی خوب و ارزان را از کجا بخریم؟ در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شرکت مطرح و معروف در زمینه ارائه خدمات هاست و سرور وجود دارد که شما می توانید وب سایت و اطلاعات هر کدام از این شرکت ها را بررسی نمایید و با دیدی باز اقدام به سفارش خود نمایید. البته خواندن نظرات کاربران واقعی این شرکت ها نیز حتما می تواند به شما در به دست آوردن درک بهتر از خدمات دهی این شرکت ها کمک کند لذا صرفا به محتوای صفحات اصلی این سایت ها بسنده نکنید و حتما در شبکه های اجتماعی نظرات دیگر کاربران این شرکت ها را جویا شوید. در ادامه به معرفی شرکتی مطرح در ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی خواهیم پرداخت.

 شرکت توشن

توشن شرکتی است که در چند سال اخیر به بازار سرور مجازی و هاست وارد شده است و در همین مدت زمان کم، توانسته است به چندین هزار کاربر خدمات رسانی کند. با توجه به تیم حرفه ای و سخت افزار های به روز این شرکت، هر روز به تعداد کاربران این شرکت افزوده می شود. جالب اسشت بدانید که شرکت توشن اولین ارائه دهنده سرور مجازی بورس و سرور مجازی ترید بوده که توانسته است در این خدمات با جلب رضایت مشتریان، نتایج اول در گوگل را برای خود کند. در کنار این سرویس ها، سرور های مجازی با سیستم عامل مد نظر کاربران در بیش از ۱۰ کشور بین المللی ارائه می شوند. جهت خرید سرور مجازی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

سرور مجازی Virtual Server ، VPS , VDS

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − هشت =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع