راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی

راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی

امروز با راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال روشی مطمئن برای کسب در آمد هستند در خدمت شما هستیم. اگر از کاربران جهان اینترنت باشید و از آن دسته از کاربرانی باشید که خود مدیر و یا طراح سایت هستند حتما می دانید که هر سایت و یا فروشگاه اینترنتی در اولین گام از شروع فعالیت خود نیاز به میزبانی شدن در یک هاست اشتراکی، سرور مجازی و یا حتی سرور اختصاصی دارد. گفتنی است کسب درآمد در اینترنت آنقدر سخت نیست که بخواهیم شما را بترسانیم ولی آن قدر هم که در تبلیغات متعددی که در سایت های مختلف و شبکه های مجازی می شود آسان هم نیست که بخواهیم به شما امیدواری پوچ بدهیم. ولی با دانستن اصولی که در ادامه اشاره خواهیم کرد و پشتکار و تحلیل شرایط حتما می توانید به نتایج خوبی دست یابید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

آیا بازار کسب در آمد اینترنتی هنوز بازدهی دارد؟

جالب است بدانید با توجه به اینکه اکثر کاربران اینترنت در ایران اطلاعات زیادی در مورد هاست و سایت های اینترنتی ندارند و صرفا کاربران این سایت ها هستند، هنوز بعد از کذشت سال ها از آمدن اینترنت به ایران؛ بازار خرید و فروش هاست و خدمات میزبانی اینترنتی تا حدودی بکر است و در صورتی که سریع تر از دیگران وارد این زمینه کاری شوید می توانید به موفقیت های زیادی دست یابید. در ادامه مهم ترین و متداول ترین راه های کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی را اشاره خواهیم کرد که هر کدام در سطح خود بازدهی خوبی را دارند.

منظور از کسب درآمد اینترنتی چیست؟

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای کسب در آمد و امرار و معاش به صورتی سنتی وجود دارد که در حال حاضر پر کاربرد ترین آن ها در کشور ما مغازه داری و خرید و فروش کالای فیزیکی، شرکت ها و ارائه خدمات حضوری، و دیگر شغل ها نظیر کارمندی و … هستند. در جهان اینترنت هم مانند دنیای روزمره ما کسب و کارهای مختلفی را می توان راه اندازی کرد. برای مثال سایت دیجی کالا از نمونه های موفق و معروف در بین کسب و کارهای اینترنتی است. البته برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز نیست حتما فروشنده محصولات فیزیکی باشید بلکه می توانید با ارائه خدمات مجازی مختلف نظیر میزبانی سایت ها و خدمات طراحی سایت هم به این بازار وارد شوید.

راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی

البته کسب درآمد اینترنتی این روز ها به همه کارهای سنتی هم وارد شده است و حتی شما می توانید در شهرستان و یا نقاط دور افتاده محصولی را ایجاد کنید و با استفاده از شبکه های مجازی و یا سایت و فروشگاه های اینترنتی آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست خریداران و مشتریان نهایی بفرستید. هر چند بازاریابی اینستاگرام این روز ها در بین شبکه های مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است و هزینه بسیار پایینی هم برای راه اندازی دارد ولی این گونه کسب و کارها دائمی نیستند و ارزش سرمایه گذاری بالایی را ندارند.

پس در تعریف ساده کسب درآمد اینترنتی می توان گفت هر گونه فعالیتی که منجر به کسب درآمد از طریق اینترنت شود.

خدمات میزبانی اشتراکی چیست؟

میزبانی اشتراکی به نوعی از خدمات اینترنتی برای میزبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی گفته می شود که در این نوع خدمات یک سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز یا لینوکس ارائه می شود که با توجه به وب سرویس (مانند Apache ، IIS و …) و منابع سخت افزاری که برای آن سرور در نظر گرفته شده است تعدادی وب سایت مختلف به صورت مشترک بر روی سرور قرار گرفته و به آن ها خدمات دهی می شود. البته در این خدمات از طریق برنامه مجازی سازی به نام کنترل پنل مدیریت امکانات و فضا موجود بین هاست ها تقسیم و بسته به منابع اختصاص داده شده به آنها نظیر Ram , Cpu و…، میزبانی می گردند.

راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی

این نوع میزبانی ساده ترین نوع میزبانی تحت وب است که هزینه پایینی هم دارد و بیشتر برای سایت های تازه تاسیس و کم بازدید مناسب است. بسته به چنل های مورد انتخاب کاربران برای هر هاست میزان مشخصی از فضا و پهنای باند تخصیص داده می شود که کاربر سرویس برای استفاده از هاست و مدیریت آن به دانش زیادی در مورد جنبه های مختلف وب هاستینگ نیازی ندارد. وظیفه مدیریت سرور میزبان و تنظیمات سمت سرور معمولا توسط کارشناسان پشتیبانی و فنی شرکت ارئه دهنده خدمات و دیتاسنتر مسئول نگهداری ساختار شبکه و سخت افزار و برقراری امنیت و به روز رسانی آن انجام می شود.

کسب درآمد با فروش هاست به صورت نمایندگی

خدمات نمایندگی هاست را می توان به صورت یک پکیج اعتباری در نظر گرفت که شما در آن تعدادی هاست را با ارزش مشخص پیش خرید می کنید و با دریافت سود و هزینه های دیگر از مشتریان خود به عنوان واسط به کاربران خود به فروش می رسانید. این روش از بی درد سرترین و البته کم سود ترین روش های فروش هاست و کسب درآمد اینترنتی است. کسب درآمد از این روش بیشتر برای طراحان سایت و برنامه نویسانی که بیشتر میخواهند درگیر کارهای خود شوند تا مدیریت هاست و … کاربرد دارد و در طولانی مدت از بازدهی این روش کاسته خواهد شد.

راهنمای کسب درآمد اینترنتی با فروش خدمات میزبانی

کسب درآمد با فروش سرور مجازی و اختصاصی

از دیگر روش های حرفه ای تر کسب درآمد فروش سرور مجازی لینوکس و ویندوز به صورت کانفیگ شده و نصب کنترل پنل های مختلف بر روی آن هاست. در این روش خدمات بیشتری برای مشتری قابل انجام است لذا میزان سود دهی این روش به مراتب بیشتر از روش قبل است. نکته مهمی که وجود دارد این است که نصب و کانفیگ سیستم عامل ها و نصب دیگر برنامه های مورد نیاز برای میزبانی سایت های مختلف نیاز به سال ها تجربه و دانش مدیریت سرور را دارد که در صورتی که این مورد را نداشته باشید با مشکلات جدی رو به رو خواهید شد. از طرف دیگر وظیفه پشتیبانی ۲۴ ساعته سرور های ارائه شده هم بر عهده شما خواهد بود از این رو می توان گفت این روش برای تمامی کاربران مناسب نیست چرا که با توجه به متداول بودن سیستم عامل های ویندوز کمتر کسی در ایران است که با سیستم عامل های لینوکس و محیط CLI های آن ها آشنایی داشته باشد.

کسب درآمد با فروش سرور مجازی هاستینگ و مدیریت شده

بعد از معرفی دو روش متداول میرسیم به سرور مجازی هاستینگ و سرورهای مدیریت شده که بهترین گزینه برای طیف وسیعی از افراد با کسب و کار های مختلف است . با استفاده از این خدمات هم سود مناسبی در ارائه خدمات می کنید و از طرف دیگر دیگر نیاز نیست نگران کانفیگ سرور ها و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن ها باشید. سرور مجازی هاستینگ (Hosting VPS) در واقع یک سرور مجازی از قبل راه اندازی شده و کاملا مدیریت شده است که بر روی آن بستر لازم برای قرار گرفتن وب سایت های مشترکین فراهم می باشد و این سرویس ها با پیکربندی کامل اولیه و لایسنس کنترل پنل های شناخته شده دایرکت ادمین (Directadmin) ، پلسک (Plesk) و سی پنل (Cpanel) به کاربران ارائه می گردد. بسیاری از شرکت ها و کاربرانی که در حال حاضر از هاست اشتراکی استفاده می نمایند به دلیل کندی، مشکلات تنظیمات، عدم دسترسی به کلیه امکانات ، نگرانی از نبود امنیت کافی بر روی سرور و کاهش سرعت سایت خود از سرویس های دریافتی در این حوزه ناراضی می باشند و در نتیجه سرویس هاست اشتراکی برای آنها ناکارامد می باشد.

برای حل این مشکل توشن خدمات سرور مجازی هاستینگ را برای بهبود عملکرد، افزایش امنیت اطلاعات و غیره به کاربران خود پیشنهاد می دهد. سرور های هاستینگ با بهره گیری از سخت افزار های قدرتمند، کنترل پنل های هاستینگ به روز و ارائه سیستم عامل های متنوع و پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر ASP.net , PHP , Python , Nodejs و غیره امکانات کاملی را در اختیار کاربران قرار داده و این سرویس در کشور های مختلف به کاربران ارائه می گردد.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 20 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع