استیکینگ شناور چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

استیکینگ شناور چیست؟

استیکینگ شناور چیست؟

آیا با مفهوم استیکینگ شناور آشنایی دارید؟ همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. 

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب قبلی شما را با فاندینگ ریت آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا آموزش های دیگری را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی استیکینگ شناور

در حالی که جریان اصلی هنوز رمز ارز را مترادف بیت کوین می داند ، در دو سال گذشته شاهد افزایش دو روند خلاقانه در رمز ارز شده ایم.

PoS و DeFi ذاتاً طوری طراحی نشده اند که با یکدیگر سازگار باشند. در واقع ، استیکینگ کاربران را ملزم می کند که دارایی های خود را متعهد کنند تا برای امنیت شبکه زیربنایی، پاداش دریافت کنند و این باعث می شود آنها نتوانند به اکوسیستم DeFi دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این ، پروتکل ها زمان انتظار را برای کاربرانی که مایل به برداشتن سهام خود هستند ، اعمال می کند ، که سرمایه گذاری سریع این توکن ها را تقریباً غیرممکن می کند. این به معنی از دست دادن درآمد برای اعتبارسنجانی است که نمی توانند سهام خود را در فرصتهای سودآورتری سرمایه گذاری کنند.

راه حلی برای این مشکل اخیراً با استفاده از استیکینگ شناور به عنوان پروتکل هایی که سهام را به نوعی توکن سازی می کنند ، پدیدار شده است. سهام توکن شده ، که گاهی اوقات به عنوان مشتقات سهام نیز نامیده می شود ، به کاربران درصورت دسترسی به DeFi و مدیریت موقعیت های آنها به شیوه ای انعطاف پذیرتر و غیرحفظی امکان می دهد.

به نظر می رسد ، DeFi هنوز بسیار کوچکتر از فضای PoS است ، اما این پتانسیل را دارد که به یک دام تبدیل شود. DeFi ، که با سرمایه گذاری و سود طراحی شده است ، ممکن است حتی کسانی را که با مجموعه های رمز ارز بیگانه هستند ، جذب کند و در نتیجه ، ممکن است بر اثبات سهام تأثیر بگذارد.

استیکینگ شناور

فواید استیکینگ شناور

یکی از استدلال های اصلی به نفع سهم نقدینگی ، توانایی استفاده از دارایی های مشمول به عنوان وثیقه در سایر برنامه های مالی است. به این ترتیب ، امکان زیادی را در فضای طراحی باز می کند. به عنوان مثال ، به جای قفل دارایی های دارای ریسک روی بلاک چین ، موقعیت های سهام دار نمادین می توانند در پروتکل های دیگر ادغام شوند که سهامداران را قادر می سازد تا ریسک خود را مدیریت کرده و بازده بیشتری از دارایی های خود دریافت کنند. توکن ها قادر به حرکت آزادانه در بین کاربران مختلف ، مکان ها یا حتی زنجیره ها خواهند بود. به طور جمعی توسط DAO (سازمان مستقل غیر متمرکز) مدیریت می شود ، حقوق مربوط به توکن ها می تواند جدا شده و متعلق به نهادهای مختلف باشد.

چنین ترکیب پذیری یک ویژگی اساسی DeFi است و ثابت شده است که نوآوری را در اکوسیستم اتریوم تقویت می کند. به عنوان مثال ، استیبل کوین DAI MakerDAO را می توان با استفاده از پروتکل Compound وام گرفته و به امانت سپرد. این توانایی به نوبه خود منجر به کاربردهای دیگر تعاملات بین دو پروتکل برای بهینه سازی بازده و کاهش خطرات برای دارندگان توکن در این معاملات شد. به طور خلاصه ، توزیع موقعیت های سهام می تواند به دارندگان توکن آزادی بیشتری در مدیریت دارایی های خود بدهد و نوآوری DeFi را تسریع کند.

خطرات استیکینگ شناور

PoS و DeFi به همان اندازه که درباره امور مالی بلاک چین هستند ، و مانند همیشه ، پاداش با ریسک همراه است. برخی معتقدند که بین سهام نقدینگی و اوراق بهادار دارای دارایی مشابه وجود دارد. تحویل گرفتن سهام ، لایه جدیدی از انتزاع را ایجاد می کند که باعث می شود مردم کمتر به سلامت دارایی های اصلی خود اهمیت دهند ، چیزی که ما قبلاً در هنگام انتقال از تحویل فیزیکی به تحویل کاغذ در بازار آتی دیده بودیم.

با این حال ، خطرات لزوماً در اینجا متوقف نمی شوند. به طور خاص ، انباشت استیکینگ شناور خطرات مختلف مالی و غیر مالی را در ابعاد مختلف به ارمغان می آورد

از لحاظ تئوری ، مشتقات سهام می توانند فوراً با افزایش دارایی های انباشته به بازار ، نقدینگی بیشتری را افزایش دهند ، اما این مشتقات سهام لزوما قابل تعویض نیستند. دلیل آن کاهش خطرات است وقتی اعتبارسنجان قوانین را نقض می کنند ، به عنوان مثال با امضای مضاعف ، با کسر بخشی از سهام خود توسط شبکه مجازات می شوند. سپس ، دو مشتق را در نظر بگیرید که یکی از آنها زیربنا قبلاً (حتی به دلیل مشکلات شبکه) کاهش یافته است و یکی دیگر که چنین نشده است.

در عمل ، حدس و گمان ، قدردانی ، پذیرش شبکه و قابلیت اطمینان همه هنگامی که یک مشتق خطرناک را ارزیابی می کنیم ، مطرح می شود. چگونه می توانیم قیمت آنها را به طور موثری تعیین کنیم تا خطرات ناشی از چنین تفاوت ها و همبستگی ها را به طور کامل در نظر بگیریم؟

این خطرات را با مشوق ها به روش هایی که قبلاً به ندرت دیده شده است، ترکیب می کند. به طور فرضی ، اعتبارسنج می تواند رمز مشتقه خود را کوتاه کرده و از کاهش قیمت آن به دنبال رفتار (مخرب) خود سود ببرد. آفلاین شدن و از دست دادن پاداش ها یا امضای مضاعف و کاهش ارزشِ ارزش توکن های مشتقه را کاهش می دهد. یک واحد اعتبارسنجی که مبالغ زیادی وام گرفته است می تواند از این کاهش سود ببرد زیرا می تواند توکن های وام گرفته شده را با قیمت کمتری بازپرداخت کند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 9 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع