۵ نکته مهم در انتخاب بهترین شرکت هاستینگ

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۵ نکته مهم در انتخاب بهترین شرکت هاستینگ

۵ نکته مهم در انتخاب بهترین شرکت هاستینگ

خدمات میزبانی وب یکی از اولین مواردی است که باید هنگام راه اندازی یک وب سایت جدید در نظر گرفت. اما انتخاب ارائه دهنده هاست مناسب برای وب سایت شما موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید. اگر در حال طراحی یک وب سایت جدید هستید و دانش فنی زیادی ندارید، میزبانی مدیریت شده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود زیرا در این هاست سخت افزار، نرم افزار سیستم و خدمات توسط ارائه دهنده مدیریت می شود. بنابراین می توانید به جای اتلاف وقت خود برای مدیریت هاست، روی کسب و کار خود تمرکز کنید. در اینجا چند چیز متداول است که باید در ارائه دهنده میزبانی وب مدیریت شده برای اطمینان از عملکرد مناسب به دنبال آنها باشید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

۱- محبوبیت بالا

هنگام انتخاب شرکت هاستینگ، بهتر است به میزان رضایت مشتری های آن شرکت توجه داشته باشید. شما می توانید اعتبار یک شرکت را از نظرات و توصیفات مشتریان آن بررسی کنید. همچنین، می توانید بررسی کنید که آیا ارائه دهنده هاست برای ارائه خدمات مناسب جوایزی را از مشتریان برتر خود دریافت کرده است یا خیر. اگر نظرات واقعی و مثبت باشد، می توانید ارائه دهنده میزبانی وب سایت خود را انتخاب کنید.

۲- پشتیبانی فنی ۲۴/۷

یک وب سایت در طول زمان با مشکلات فنی بسیاری روبرو می شود. اما، اگر ارائه دهنده هاست پشتیبانی فنی تمام وقت برای مشتریان خود ارائه دهد، می توانید مشکلات وب سایت خود را فوراً حل کنید. اگر هنگام کار شبانه متوجه مشکلی در وب سایت خود بشوید و ارائه دهنده هاست شما برای حل این مشکل در دسترس نباشد، وضعیت ناراحت کننده ای برای شما خواهد بود. ارائه‌دهنده میزبانی باید در دسترس باشد تا طبق برنامه شما، به همه مشکلات شما کمک کند.

۳- رابط user friendly

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود که یک شرکت هاستینگ از دید شما انتخاب مناسبی باشد، رابط کاربری ارائه دهنده هاست است. هر چند همه ارائه دهندگان هاست به کاربران خود اجازه می دهند هر زمان که بخواهند به حساب خود دسترسی داشته باشند. اما رابط کنترل پنل چیزی است که کار مدیریت شما را آسان می کند. کنترل پنل باید آن قدر ساده و user friendly باشد که نیازی نباشد تا کاربر زمان زیادی را صرف یادگیری نحوه استفاده از آن نماید. بنابراین، شما باید به دنبال یک ارائه دهنده میزبانی وب مدیریت شده باشید که دارای یک رابط کاربری ساده باشد تا به شما امکان دهد تمام موارد مهم خود را مدیریت کنید.

۴- سرعت بارگذاری

سرعت بارگذاری وب سایت شما یک گزینه مهم در سئو سایت است. زمان بارگذاری وب سایت نباید زیاد باشد. زیرا باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت شما می شود. اگر سرور سریع، حافظه کافی و قدرت پردازشی بالا داشته باشد، می تواند سرعت وب سایت شما را بهبود بخشد.

۵- گزینه های امنیتی

از آنجایی که هکرهای زیادی هر روز اقدام به هک کردن وب سایت ها می کنند، توجه کردن به امنیت سایت نکته بسیار مهمی می باشد. توجه به این نکته باید اولویت اول کسب و کارها باشد تا اطمینان حاصل کنند که هیچ تهدید امنیتی در وب سایت آنها وجود ندارد. بنابراین باید به دنبال یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب مدیریت شده باشید که امنیت وب سایت ها را تضمین کند و فایروال ها و گواهی های SSL را در برنامه های میزبانی آنها ارائه دهد. همچنین، بررسی کنید که آیا این شرکت ها نرم افزار امنیتی اضافی را با قیمت های مقرون به صرفه برای بهبود امنیت وب سایت شما ارائه می دهند یا خیر. بنابراین شما می توانید وب سایت خود را به درستی مدیریت کنید و مطمئن شوید که وب سایت شما برای بازدیدکنندگان خود ایمن است.

نتیجه گیری

اگرچه میزبانی مدیریت شده گزینه خوبی برای مشاغل است، اما قبل از انتخاب ارائه دهنده میزبانی وب سایت خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. بنابراین، هنگام انتخاب یک ارائه دهنده هاست مدیریت شده، حتما این موارد را در نظر داشته باشید. امیدواریم این نکات کار شما را آسان تر کند.

شرکت توشن یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده هاست و سرور مجازی و سرور اختصاصی و خدمات مربوطه می باشد. شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان هنگام خرید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − هشت =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع