بهترین گزینه ها برای خرید VPS خارج از کشور

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بهترین گزینه ها برای خرید VPS خارج از کشور

بهترین گزینه ها برای خرید VPS خارج از کشور

بهترین گزینه ها برای خرید VPS خارج از کشور کدام ها هستند؟ آیا شما هم به دنبال یک سرور مجازی با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب میگردین؟ ما در شرکت توشن با توجه به نیاز های مشتریانمان سرور های مجازی اروپا را با مناسبترین قیمت و از بهترین دیتا سنتر های معتبر جهانی در سه لوکیشن مختلف (آلمان، فنلاند و فرانسه) ارائه میدهیم.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

vps های توشن از بهترین دیتا سنتر های سطح اروپا ارائه میشود و با ویژگی های برتر قدرت،امنیت و پهنای باند بالا و همچنین پینگ تایم پایین و مناسب با توجه به کسب کار و نیاز شما از سرور مجازی اروپا ارائه میشود.

سرور مجازی اروپا امروزه با توجه به موضوع فیلترینگ و قطعی اینترنت سراسری بسیار میتوانند در زمینه مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. به طور مثال شما میتوانید سرور مجازی اینستاگرام توشن را که ویژگی آن و قابلیت هایش را در مقاله نگاهی به کاربردهای سرور اینستاگرام در زمان قطعی اینترنت گفتیم را مطالعه کنید و از ویژگی های آن بهره ببرید. از دیگر مصارف این سرور ها همانطور که بیشتر تریدر ها با آن آشنا هستند مصارف این سرور ها به عنوان سرور مجازی ترید هستند. 

در ادامه به معرفی بهترین vps های اروپا، امکانات و ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت.

 

خرید vps ارزان آلمان و مزایای آن

vps و یا سرور مجازی آلمان بهترین گزینه پیشنهادی برای افرادی است که قصد میزبانی وب سایت و یا نیاز به یک آیپی اختصاصی از کشور را آلمان دارند. با داشتن vps آلمان همراه با آیپی اختصاصی شما میتوانید مانند یک شهروند آلمانی کلیه کارهای خود را به دور از تحریم و فیلترینگ انجام دهید.

سرور های مجازی آلمان با امکان نصب سیستم عامل ویندوز و لینوکس با توجه به نیاز شما قابلیت نصب و راه اندازی دارند. کشور آلمان با توجه به فاصله نسبتا مناسب و کمی که با ایران دارد (حدود فاصله ۵۲۰۰ کیلومتری) یک انتخاب مناسب برای کسب و کارهای ایرانی است. همچنین پینگ تایم سرور های مجازی آلمان توشن بین ۴۰ تا ۹۰ میلی ثانیه است با توجه موقعیت مکانی در شهر های مختلف ایران است.

بهترین گزینه ها برای خرید vps ارزان اروپا

در این سرور ها از هارد بسیار پر سرعت و با کیفیت NWMe استفاده شده است و شما میتوانید کلیه درخواست های سخت افزاری خود را به صورت تیکت ارسال کنید و در صورت امکان از تمامی امکانات مورد نظر خود استفاده کنید. سرور های مجازی آلمان توشن از دیتا سنتر معروف و با کیفیت لیزوب Leaseweb تهیه میشود و بهترین آپ تایم ها را به کاربران ایرانی ارائه میدهد و این ویژگی باعث میشود تا مناسب برای کارهایی از قبیل پشتیبانی وبسایت و سئو ،راه اندازی ربات و ترید باشد.

شما میتوانید برای خرید vps ارزان آلمان به سایت توشن مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. ضمانت سلامت کیفیت سرور ها یکی از مزیت های برتر سرور مجازی آلمان توشن نسب به سایرین است.

 

خرید سرور مجازی فنلاند و مزایای آن

سرور مجازی فنلاند به صورت ۱۰۰ درصد تضمین شده  از دیتا سنتر بین المللی شهر هلسینکی فنلاند ارائه میشود یکی دیگر از گزینه های خرید VPS خارج از کشور برای ایرانیان است. این شهر یکی از پرجمعیت ترین شهر های جنوب فنلاند است که حدود ۶۵۸۸۶۴ جمعیت دارد و یکی مهمترین مراکز کشور در زمینه های مختلف است. سرور های ارائه شده توسط این دیتا سنتر به خاطر آپ تایمی بالا و همچنین کیفیت و سرعت عملکرد عالی یکی از بهترین انتخاب های سرور مجازی  است.

همچنین کلیه سوئیج های ارائه شده در این دیتاسنتر از آخرین نسل سوئیچ های سیسکو و همچنین نسل ۱۰سرور های HP و اینکلوژر های کمپانی HP جهت راه اندازی سرویس های سرور مجازی و اختصاصی استفاده شده است. این موضوع را  درنظر داشته باشید که این کشور نیز مانند آلمان از فاصله نسبتا کمی تا ایران برخوردار است که این موضوع باعث شده تا افراد بیشتری به سمت خرید سرور مجازی فنلاند به خاطر پینگ مناسب روی بیاورند.

سرور های مجازی فنلاند میتوانند با توجه به درخواست سخت افزاری شما تغییر کنند و نیاز های اساسی شما را برطرف کنند. شرکت توشن کلیه سرور های مجازی را با ضمانت سلامت فیزیکی به کاربران ارائه میدهد.

بهترین گزینه ها برای خرید vps ارزان اروپا

سطح بالای امنیتی vps فنلاند و به خاطر داشتن ip ثابت و اختصاصی و یک لوکیشن کاملا واقعی و مطمعن در کنار سرعت و عملکرد بسیار بالای سرور باعث شده تا خرید سرور مجازی فنلاند برای هر کاربری با هر خدماتی مناسب باشد.

همان طور که میدانید داشتن سرور مجازی فنلاند به این معناست که شما به عنوان یکی از شهروندان فنلاندی محسوب میشوید و هیچ محدودیتی ندارید.

در این سرورها امکان نصب کلیه سیستم عامل های Widnows Server – Linux OS – Ubuntu – Debian – Cent OS  وجود دارد و از تمامی کنترل پنل های میزبانی سایت های اینترنتی نظیر Cpanel – DirectAdmin – Plesk پشتیبانی می شود. شما تنها کافی است طبق نیاز خود به صورت آنلاین خرید سرور مجازی فنلاند را انتخاب کنید.

 

خرید سرور مجازی فرانسه و مزایای آن

برای خرید سرور مجازی فرانسه باید به نکاتی توجه کنید که انتخاب شما را ساده تر کند و راحت تر بتوانید خرید با کیفیت تری داشته باشید. vps فرانسه نیز مانند فنلاند و آلمان با توجه به فاصله ۴۵۰۰ کیلومتری ایران یکی از گزینه های برتر خرید سرور مجازی اروپا است. همچنین سرور مجازی فرانسه با آیپی ثابت از فرانسه کارهایی از قبیل ترید، نصب و راه اندازی اپلیکیشن های تحریم شده را برایتان به سادگی قابل حل میکند.

و این نکته نیز بسیار حائذ اهمیت است که تا زمان سر رسید تمدید مجدد سرور مجازی، آیپی اختصاصی شما ثابت است و فقط در صورت تمدید نشدن در زمان تعیین شده از دسترس خارج میشود. سرور های مجازی فرانسه با هارد پر سرعتی که دارند امکان نصب هر گونه سخت افزار مورد نیاز را برای شما در دوره های مختلف فراهم میکنند.

بهترین گزینه ها برای خرید vps ارزان اروپا

این سرورها از دیتا سنتر با کیفیت و پر قدرت OVH به ایران عرضه میشود و دارای بهترین آپ تایم و پینگ تایم است. کلیه سرور های مجازی به صورت ۲۴ ساعته روشن هستند و شما از هر مکان و با استفاده از لبتاب،کامپیوتر شخصی و یا تلفن همراه خود میتوانید به آن متصل شده و استفاده کنید. قطعا شما برای خرید تین سرویس نیاز به یک پشتیبان قوی دارید که هر ساعت از شبانه روز بتواند مشکلات شما را حل کند.  بهتر است بدانید شرکت توشن در اکثر ساعات شبانه روز پاسخگوی مشکلات مشتریان سرور مجازی است و در همه حال در کنار شماست تا در این زمینه مشکلی نداشته باشید.

خرید VPS خارج از کشور، از کجا؟

همان طور که گفتیم سرور های مجازی اروپا با توجه به موقیعت های مختلفی که دارند بهترین انتخاب برای کاربرانی است که قصد استفاده از خدماتی را دارند که از داخل ایران مورد استفاده نیست و میتوانند با تهیه  سرور مجازی آلمان،فرانسه و یا فنلاند انتخاب مناسبی را برای خود داشته باشند. و مانند یکی از شهروندان مستقل هر یک از کشور ها به دور از تحریم و فیلترینگ از کلیه خدمات بهره ببرند.

شرکت توشن همواره ارائه دهنده انواع سرور مجازی اروپا با قیمتی مناسب و ارزان بوده است. شما هم اگر قصد خرید انواع سرور مجازی اروپا را دارید پیشنهاد میکنیم از سرور های مجازی توشن دیدن کنید و با توجه به نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 14 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع