شبکه حریم خصوصی توکن چیست؟ Scrt (Secret Network )

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

شبکه حریم خصوصی توکن چیست؟ Scrt (Secret Network )

شبکه حریم خصوصی توکن چیست؟ Scrt (Secret Network )

شبکه حریم خصوصی اولین بلاک چین با حریم خصوصی داده ها به طور پیش فرض است که به شما امکان می دهد برنامه هایی بسازید و استفاده کنید که هم بدون مجوز هستند و هم حریم خصوصی را حفظ می کنند.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در مطالب قبلی شما را با پروژه NFTb مارکت آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص شبکه حریم خصوصی به دست آورید.

این عملکرد منحصربه‌فرد از کاربران محافظت می‌کند، برنامه‌ها را ایمن می‌کند و صدها مورد استفاده از Web3 را باز می‌کند.

فناوری بلاک چین لایه مفیدی از باز بودن و شفافیت را فراهم می‌کند که شبکه‌های متمرکز کنونی نمی‌توانند، اما برخی از داده‌های خصوصی قرار نیست به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شوند.

چند نفر می خواهند از شبکه ای استفاده کنند که مثلاً جزئیات مالی و اطلاعات شناسایی آنها را با همه به اشتراک بگذارد؟

این موضوعی است که شبکه سکرت قصد دارد آن را حل کند. با فعال کردن قراردادهای هوشمند قابل برنامه ‌ریزی که بر روی بلاک چین اجرا می ‌شوند و در محیط‌های اجرایی قابل اعتماد محاسبه می‌شوند و از داده‌ها از خود گره‌ها محافظت می ‌کنند، شبکه سکرت مزایای شفاف بلاک چین را با نوعی امنیت و حریم خصوصی که کاربران از خدمات وب درخواست می‌کنند، نوید می‌دهد.

در اینجا نگاهی به نحوه کار شبکه سکرت و آنچه جامعه پشت آن امیدوار است با این پروژه به دست بیاورد، می پردازیم.

شبکه حریم خصوصی چیست؟

شبکه حریم خصوصی یک بلاک چین است که به طور خاص برای حفظ حریم خصوصی داده ها ساخته شده است. شبکه سکرت با پشتیبانی از ورودی‌ ها، خروجی ‌های رمزگذاری ‌شده و وضعیت‌های قرارداد هوشمند، قراردادهای هوشمند قابل برنامه‌ ریزی را فعال می‌کند که داده‌های کاربر را ایمن نگه می‌دارد. اگر سکه هایی مانند Monero و Zcash تکامل بیت کوین محور حریم خصوصی هستند، قراردادهای هوشمند سکرت نتوورک مانند تکامل قراردادهای هوشمند خود اتریوم است که بر اساس این فرضیه و در عین حال امکان انتقال امن داده های خصوصی را فراهم می کند.

سکرت نتوورک از Enigma متولد شد، استارتاپی که مفهوم یک پروتکل غیرمتمرکز برای قراردادهای هوشمند مخفی را توسعه داد. انیگما ۴۵ میلیون دلار در عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷ جمع آوری کرد، اما در سال ۲۰۲۰ با اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مواجه شد که مجبور به توافق با SEC شد.

در نهایت، جامعه اطراف انیگما تصمیم گرفتند که این دیدگاه را به عنوان یک پروژه مستقل و غیرمتمرکز ادامه دهند، به این ترتیب نسخه فعلی سکرت نتوورک متولد شد. یک مبادله به دارندگان توکن ENG مبتنی بر اتریوم Enigma اجازه داد تا ۱:۱ با SCRT، سکه اصلی شبکه سکرت که برای مدیریت و پرداخت هزینه استفاده می‌شود، معامله کنند. Enigma همچنان به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در جامعه از توسعه سکرت نتوورک درگیر است.

شبکه حریم خصوصی چگونه کار می کند؟

شبکه حریم خصوصی یک بلاک چین لایه ۱ با اجماع خاص خود و حاکمیت زنجیره ای است که در بالای چارچوب Cosmos/Tendermint ساخته شده است. متکی به شبکه‌ای از گره‌های توزیع‌شده است که محاسبات قراردادهای هوشمند ساخته شده بر روی شبکه حریم خصوصی را انجام می‌دهند، اما گره‌ها از یک محیط اجرایی قابل اعتماد (TEE)مانند یک جعبه سیاه برای انجام این کار به دور از چشم‌های کنجکاو استفاده می‌کنند.

این شبیه به نحوه استفاده یک پردازنده تلفن هوشمند از TEE برای مدیریت داده های حساس مانند اثر انگشت است، اما در عوض یک گره زنجیره بلوکی است. این شبکه قراردادهای هوشمند خود را به عنوان ‘قراردادهای مخفی’ حساب می کند، زیرا آنها برای حفظ حریم خصوصی داده های نگهداری شده در داخل طراحی شده اند. سکه SCRT (سکرت) باید توسط گره ها برای مشارکت در شبکه قرار گیرد، به علاوه برای پرداخت هزینه ها و ارزش انتقال استفاده می شود.

شبکه حریم خصوصی

چه موضوع خاصی در مورد سکرت نتوورک وجود دارد؟

چیزهای زیادی در مورد بلاک چین وجود دارد که تغییرناپذیر و شفاف هستند، اما این نوع باز بودن، نوع داده‌هایی را که می ‌توانند به ‌طور ایمن توسط بسیاری از بلاک‌چین‌ها مدیریت کنند، محدود می‌کند. به‌ ویژه داده‌های فوق سری که مردم یا شرکت‌ها نمی‌ خواهند توسط کسی دیده شود.

شبکه حریم خصوصی قصد دارد با ارائه لایه ای از حریم خصوصی و امنیت، این حفره را ببندد و در عین حال آنچه را که مردم در مورد فناوری بلاک چین دوست دارند حفظ کند – بهترین های هر دو جهان، در تئوری. در حالی که این تنها شرکتی نیست که تلاش می‌کند این خلأ را پر کند، این مفهومی است که می ‌تواند کلیدی برای هدایت آینده برخی برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps)، به‌ویژه در حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) باشد.

با سکرت نتوورک چه کاری می توانید انجام دهید؟

شبکه حریم خصوصی برای تقویت برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده است که سطحی از حریم خصوصی را می طلبند که در بسیاری از شبکه های بلاک چین دیگر یافت نمی شود. با استفاده از یک محیط اجرای قابل اعتماد و دور نگه داشتن داده های خصوصی از اپراتورهای عمومی و گره، می تواند اطلاعات حساسی را مدیریت کند که کاربران و سازمان ها در غیر این صورت تمایلی به اشتراک گذاری ندارند.

اپراتورهای شبکه تعداد زیادی از موارد استفاده بالقوه را پیشنهاد کرده‌اند، از جمله امتیازدهی اعتباری و برنامه‌های وام‌ دهی که حریم خصوصی را تضمین می‌کند، قابلیت‌های یادگیری ماشینی که همچنان حریم خصوصی را در این فرآیند حفظ می‌کنند، و بهبود توانایی اشتراک ‌گذاری ایمن و کسب درآمد از داده‌ها. به طور گسترده تر، سکرت نتوورک می تواند به طور بالقوه برای هر برنامه ای که داده های حساس را مدیریت می کند مفید باشد.

آینده SCRT چگونه است؟

با پایان یافتن مبادله توکن ENG به SCRT در ژانویه ۲۰۲۱، و عملاً کتاب پروژه قدیمی Enigma  را بسته است، سکرت نتوورک در تلاش است به سمت آینده ای بسازد که قابلیت همکاری با سایر بلاک چین ها را در بر بگیرد. عدم سازگاری زنجیره‌ای متقابل می‌تواند جذابیت شبکه سکرت را محدود کند و در نهایت از گسترش یا مفید بودن آن به اندازه‌ای که توسعه‌دهندگان جامعه در نظر دارند جلوگیری کند.

شبکه سکرت همچنین با ابتکار سکرت DeFi خود یک فشار مالی غیرمتمرکز بزرگ انجام می دهد و یک صرافی غیرمتمرکز سکرتSwap را در فوریه ۲۰۲۱ راه اندازی کرد. طبق سؤالات متداول شبکه سکرت، ‘بخشی از چشم انداز ما همیشه حفظ حریم خصوصی برای هر بلاک چین بوده است.’ ارتباطات بین بلاک چین و قابلیت همکاری Cosmos را به عنوان یکی دیگر از ابتکارات بالقوه در نقشه راه نام می برد.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع