۵ پلت فرم برتر طراحی سایت فروشگاهی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۵ پلت فرم برتر طراحی سایت فروشگاهی

۵ پلت فرم برتر طراحی سایت فروشگاهی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۵ پلت فرم پرتر طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم،که بتوانید برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود یک سایت فروشگاهی داشته باشید.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

امررزه با استفاده از پلت فرم هایی که وجود دارد و تمامی افراد به صورت عمومی میتوانند از آنها استفاده کنند شما نیز به راحتی میتوانید وب سایت خود را راه اندازی کنید و با صرف هزینه ای متناسب کسب و کار خود را داشته باشید.

اما برای انتخاب مناسب به نکات بسیار زیادی باید توجه کنید که پلت فرم انتخابی شما مناسب ecommerce  باشد و شما باید از میان تمام انتخاب هایی که دارید گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب نیازهای شما باشد و عملکرد شما را توسعه دهد.

به این نکته توجه کنید که در صورت انتخاب یک هاست مناسب میتواند اولین گامی باشد که بر روی کیفیت و عملکرد طراحی سایت فروشگاهی شما تاثیر مستقیم بگذارد.

اما در ادامه به معرفی ۵ پلت فرم برتر طراحی سایت فروشگاهی میپردازیم و آنها را مورد ارزیابی قرار میدهیم:

طراحی سایت فروشگاهی با WooCammerce

طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس

ووکامرس یکی از معتبر ترین پلت فرم های معتبر در دنیاست،و به صورت رایگان در دسترس عموم وجود دارد و بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب میشود.

اگر سایت طراحی شده با وردپرس داشته باشید میتوانید سایت خود را با یک قالب فروشگاهی به وب سایت فروشگاهی تبدیل کرده و محصولات خود در را برای فروش بگذارید.

به شما پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به ۲۰ مزایای طراحی سایت با وردپرس را مطالعه کنید.

ووکامرس خوشبختانه کلیه ویژگی های تجارت الکترونیک را دارا میباشد و علاوه بر آن با وجود افزونه ها و تم های مختلفی که برای ووکامرس ارائه شده این پلت فرم به راحتی قابل گسترش است.

شما حتی میتوانید برای راه اندازی سایت فروشگاهی خود از هاست ووکامرس استفاده کنید که علاوه بر سرعت کارایی سایت شما نیز بالاتر رود.

بررسی ویژگی های ووکامرس:

استفاده آسان و کابر پسند بودن

ووکامرس به دلیل سهولت در استفاده مورد استقبال افراد بسیاری واقع  میشود

  • قیمت مناسب

این افزونه به صورت رایگان عرضه شده است و حتی بروز رسانی های آن نیز رایگان است و شما میتوانید با پایین ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی وب سایت خود را داشته باشید.

  • سازگاری با سئو

با توجه به ساختار ووکامرس کد ها و منابع سایت شما کاملا با سئو سازگاری دارند.

  • وجود پوسته ها قالب ها و تم های مختلف

یکی از مزایای ووکامرس به نسبت shopify , mogento   (پلت فرم های دیگری که در ادامه مطلب مورد بررسی قرار میدهیم) همین تم ها و پلاگین هایی ست که به رایگان به اشتراک گداشته میشود.

  • قابلیت متن باز بودن

این افزونه یک سیستم open sourese هست و شما میتوانید کد منبع آن را ویرایش کنید و مشکلات فروشگاه خود را بر طرف کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با Shopify

طراحی سایت فروشگاهی با shopify

 

Shopify یک پلت فرمی است توسط ارائه دهنده آن کلیه کد ها کنترل و مورد بررسی قرار میگیرید و به شما اجازه و کنترل کدهای html ,css داده میشود.

در واقع این پلت فرم تمامی مواردی را که شما برای راه اندازی و مدیریت یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید را در اختیاریتان قرار میدهد.

در حال حاضر شاپیفای جز یکی از بهترین نرم افزارهای تجارت الکترونیک است و در سراسر دنیا به بیش از ۳۲۵۰۰۰ سایت ارائه خدمات میدهد.

بررسی ویژگی های شاپیفای

  • استفاده آسان و کاربر پسند بودن

این پلت فرم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته،یک پنل مدیریتی  و ابزاری آسان برای ویرایش و صفحات و محصولات ،این پلت فرم با بازار تجارت الکترونیک همراه است.

  • قیمت نسبتا بالا برای نگه داری

شما باید برای استفاده از shopify اشتراک ماهیانه آن خریداری کنید.

همچنین زمانی که میخواهید پرداخت آنلاین را بر روی سایت خود فعال کنید نیازی به پرداخت هزینه نیست ولی برای استفاده از درگاه ها باید تا ۲ درصد هزینه پرداخت نمایید.

در واقع بهتر است بدانید نگه داری این فروشگاه نسبتا گران است و به هزینه های آن با توجه به رشد درآمد افزایش میابد.

  • قابلیت سئو را دارد

این پلت فرم دارای ویژگی هایی اصلی است که برای سئو حائز اهمیت است و در واقع برای موتور های جستجو بهینه سازی شده است.

  • وجود تم ها و طراحی های مختلف

برای اینکه بتوان طراحی سایت فروشگاهی خود را با shopify داشته باشید باید از میان فروشگاه آن طراحی ها و الگو های آن را انتخاب و خریداری کنید ولی بر خلاف وردپرس دست شما برای ویرایش و سفاری سازی بسیار محدود است.

و خوب است بدانید قیمت تم های این فروشگاه ساز از ۱۴۰ دلار شروع میشود و در حال حاضر تنها ۱۰ قالب رایگان برای آن طراحی شده است.

  • پشتیبانی قوی به مشتریان

یکی از ویژگی های بسیار خوب شاپیافای وجود پشتیبانی قوی آن است که همه جوره و به صورت ۲۴ ساعت پشتیبانی از طریق تلفن،چت،ایمیل و… میتوانید به تیم پشتیبانی دستری داشته باشید و مطمعن باشید اگر مشکلی باشید حتما آن موضوع رفع خواهد شد.

با وجود همچنین پشتیبانی شاپیفای به تمام کسانی سایت خود را با این پلت فرم طراحی کرده اند کمک میکند تا بتوانند با وجود فعالیت در وب سایت،این پلت فرم را حفظ کنند.

طراحی سایت فروشگاهی با magento

طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو

پلت فرم دیگری که در مورد آن صحبت میکنیم مجنتو (magento) است.مجنتو یکی از بهترین پلت فرم های تجارت الکترونیک است و به دلیل برنامه نویسی و نرم افزار قوی ای که دارد تمام امکانات مورد نیاز را به صورت نامحدود برای کسانی که میخواهند فروشگاه اینترنتی داشته باشند فراهم میکند.

مجنتو از چندین ارز و مالیات پیشتیبانی میکند،همچنین به راحتی با سیستم های پرداخت الکترونیک یکپارچه میشود.

این پلت فرم با ظاهر حرفه ای خود اکثر خدمات تجارت الکترونیک را ارائه میدهد و ویژگی های زیادی را برای ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه میدهد.

مجنتو مانند وردپرس کاملا open source استو شما میتوانی آن را کاملا سفارشی سازی کنید و آن را گسترش دهید.

بررسی ویژگی های مجنتو

  • قابل استفاده نبود در هر سطح فنی

متاسفانه مجنتو زیاد کاربر پسند نیست و تنها برای افرادی که دانش فنی آن را دارند بهترین گزینه است و اگر آن را انتخاب کنید باید فرصتی زیادی را برای یادگیری آن صرف کنید.

  • هزینه استفاده و نگه داری تقریبا بالا

مجنتو در دو نسخه ارائه شده نسخه رایگان آن که با نام Magento CEشناخته میشود مناسب کسب و کارهای کوچ است و به صورت رایگان وجود دارد.

نسخه دیگر آن Magento EE است که مناسب کسب و کارهای بزرگ است و برای نگه داری آن بسته به نوع تجارت خود باید هزینه هایی را پرداخت نمایید.

همچنین علاوه بر آن تعداد زیادی پلاگین نیز وجود دارد که برای استفاده از آنها باید هزینه ای را پرداخت و علاوه بر آن باید ماهانه و یا سالانه هزینه ای را برای خرید هاست مجنتو فروشگاه خود پرداخت کنید.

  • قابلیت سئوی خوبی دارد

این پلت فرم در زمینه بهینه سازی و سئو عملکرد بسیار گسترده ای را دارد،بسیاری از تظیمات مربوط به سئو در مجنتو وجود دارد،و طبق تحقیقاتی سایت ecommerc-platforms.com داشته است امتیاز سئو مجنتو از ۱۰۰ ،۹۵ شده است و این امتیاز بسیار خوبی است.

  • طراحی پوسته هایی رایگان و در دسترس

مجنتو قالب های مختلفی را برایطراحی سایت فروشگاهی ارائه داده است و تمام قالب ها و تم های آن کارپسند هستند اما تعداد آنها بسیار محدود است و در حال حاضر در حدود ۱۳ قالب فروشگاهی به صورت رایگان برای کاربران در دسترس است.

  • از پشتیبانی خوبی برخوردار است

مجنتو به دلیل اینکه یک پلت فرم متن باز است اگر برای شما مشکلی پیش آید میتوانید تالارهای گفتگو پشتیبانی رسمی مجنتو است سوالات خود را بپرسید و مشکلاتتان را رفع کنید.

البته بهتر است برای نگه داری آن کاملا به آن مسلط باشید تا بتوانید از وب سایتتان به خوبی مراقبت کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با perestashop

طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ

پرستاشاپ جزو یکی از بهترین پلت فرم های فروشگاه سازی است که با توانایی زیادی که دارد ،ویژگی های آن ما بین قدرتمندی مجنتو و سادگی شاپیفای است.

پرستاشاپ نیز مانند ووکامرس و مجنتو یک پلت فرم متن باز است و به رایگان قابل استفاده و دسترسی است.

این پلت فرم به افرادی قصد ساخت سایت فروشگاهی را دارند به آنها کمک میکند تا در عرض چند دقیقه بتوانند یک فروشگاه سفارشی سازی شده داشته باشند.

طبق آمارهای اعلام شده در کل دنیا حدود ۲۵۰ هزار فروشگاه با پرستاشاپ طراحی شده اند و این پلت فرم با ویژگی های بسیاری که دارد تمام نیاز شما را برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی رفع میکنند.

بررسی ویژگی های پرستاشاپ

  • پلت فرمی بسیار کاربر پسند دارد

ساخت یک فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ شاید آسان باشد اما باید حتما برای زیر سازی و شروع کار خود یک هاست پرستاشاپ قوی داشته باشید.

شما میتوانید از طریق دسترسی به ادمین کار کردن با فروشگاه را به آسانی شروع کنید.

همچنین برای اینکه بتوانید قابلیت هایی را به فروشگاه خود اضافه کنید ده ها ماژول برای اینکار وجود دارد که سایت شما کاربر پسند تر میکند.

  • هزینه نسبتا معقولی دارد

همانطور که گفتیم دسترسی به پرستاشاپ کاملا رایگان است و شما تنها هزینه ای که باید برای نگه داری این سایت داشته باشید علاوه بر برخی از ماژول های پولی باید هزینه نگه داری هاست پرتاشاپ خود  را به صورت سالانه و یا ماهیانه پرداخت کنید.

  • تمامی ویژگی های سئو را دارا میباشد

در پرستاشاپ میتوانید هر محصول،هر صفحه،دسته و… را به راحتی ویرایش کنید و به راحتی از ویژگی های سئو در فروشگاه خود بهره مند شوید.

  • طراحی قالب های متنوع برای ساخت فروشگاه اینترنتی

پرستاشاپ در فروشگاه رسمی خود حدود ۱۵۰۰ قالب فروشگاهی مختلف را با تم های متنوع به عرضه فروش گذاشته است که تمامی قابلیت سفارشی سازی را دارند و کاملا استاندارد هستند.

  • پشتیبانی قوی اما با هزینه

پرستاشاپ برخلاف بقیه پلت فرم های متن بازی که نام بردیم پشتیبانی دارد اما برای آن باید هزینه پرداخت کنید،همچنین میتوانید از طریق تالارهای گفت و گو مشکلات فروشگاه خود را برطرف کنید.

 اگر شما نیز قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید و به دنبال مناسبترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی هستید حتما با کارشناسان ما در توشن در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

 

5 پلت فرم برتر طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی با Opencart

opencart یکی از پلت فرم های متن بازی است که مبتنی بر php است و برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است.

open cart از مدل extensions core استفاده میکند و برای بهبود عملکردش باید تعداد بسیار زیادی add-on ” نصب نمایید.

در اوپن کارت اکستنشن های بسیار زیادی وجود دارد که به راحتی میتوان آنها را نصب و استفاده کرد.

این پلت فرم دارای سرعت بسیار زیادی است،زیرا از ajax استفاده میکند.

کلیه توابع مورد نیاز کاربران در opencart لود شده است.این فروشگاه به کاربران خود این اجاره میدهد تا بتوانند چندین فروشگاه را با استفاده از یک پنل مدیریتی مدیریت و مانیتور کنند.

با استفاده از اوپن کارت میتوانید سبد خرید داشته باشید،به تعداد نا محدودی محصول بارگزاری و دسته بندی کنید.

یکی از ویژگی های خوب و اصلی opencart کار کردن با چند زبان است که باعث میشود بتوان این فروشگاه را گسترش داد.

بررسی ویژگی های اوپن کارت

  • ویژگی های کاربرپسند بودن

opencart از پلت فرم های کارپسند است که تا حد زیادی کارآمد است و بسیار مناسب طراحی شده است.

اگر بخواهیم سختی کار با  آن را با پلت فرم های دیگر مقایسه کنیم از مجنتو آسانتر و از ووکامرس کمی دشوارتر است.

اوپن کارت بسیار سریع راه اندازی میشود و کاملا ریسپانسیو است.

این ویژگی باعث میشود تا افراد غیر متخصص بتوانند با استفاده از آن فروشگاه آنلاین داشته باشند و به راحتی تغییراتی را بر روی آن ایجاد کنند.

  • قیمت و هزینه پلت فرم

اوپن کار پلت فرمی متن باز است و هزینه دانلود آن رایگان است اما این به معنی این نیست که کلا فروشگاه شکما بدون هزینه باشد.

علاوه بر خرید هاست مناسب،دامنه و گواهی ssl باید هزینه های قابل توجهی را برای خرید افزونه های مختلف پرداخت کنید.

  • قابلیت سئو شدن

اوپن کارت یکی از بهترین پلت فرم های مناسب برای سئو است و کلیه ویژگی های سئو را داراست و میتوانید به راحتی محصولات خود را سئو کنید.

و شما میتوانید عملکرد سئو اوپن کارت خود را با افزونه های زیادی که وجود دارد افزایش دهید.

  • وجود تم های مختلف

اوپن کارت تم های مختلفی را ارائه داده که هم رایگان هستند و هم پولی و میتوان با استفاده ازپوسته ها و تم های موجود ظاهر جذابی را به فروشگاه خود ببخشید.

اما باید دانش css , html,javascript داشته باشید تا بتوانید قالب خود را بهتر مدیریت کنید.

  • پشتیبانی خوب اوپن کارت

اوپن کارت برای پشتیبانی به کاربران خود از انجمن های بسیار زیادی دارد که تمامی آنها بسیار فعال هستند و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از پشتیبانی آن نیست.

اگر تمایل دارید در مورد پلت فرم های برتر فروشگاه ساز بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم اینجا کلیک کنید و در مورد پلت فرم ها بیشتر بدانید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع