بهترین روش کسب سود از طریق صرافی ها

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بهترین روش کسب سود از طریق صرافی ها

بهترین روش کسب سود از طریق صرافی ها

بهترین روش کسب سود از طریق صرافی ها چیست؟ همانطور که می دانید از اختلاف قیمت بین صرافی های مختلف می توان سود زیادی به دست آورد.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

در مطالب قبلی شما را با افراد موفق در بورس ایران اشنا کردیم و متوجه شدید که برای موفقیت در بازار بورس لازم است تا از سرور مجازی بورس استفاده کنیم.

همچنین برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مورد رمز ارز شیبا این موضوع یعنی سود به واسطه اختلاف قیمت بین صرافی ها، بوده است. به صرافی های بایننس، کوینکس و هاتبیت دقت کنید. این صرافی ها ارز شیبا را در صرافی های خود لیست کرده اند.

در حال حاضر رمز ارز شیبا BUSTT در صرافی هاتبیت با قیمت ۰۰۰۰۲۱ در حال معامله است.

در صرافی بایننس همین ارز BUSTT با قیمت ۰۰۰۰۲۷   در حال معامله است. که این عدد ۲۷ تا ۲۸ و یا حتی تا ۳۴ هم رفته بود.

کسب سود

کسب سود با اختلاف قیمت بین صرافی های مختلف

در صرافی کوینکس که قبل تر دارای این ارز بوده است، رمز ارز با قیمت ۲۷۷۰ در حال معامله است. بنابراین به این نتیجه می رسیم که صرافی کوینکس و همچنین صرافی بایننس قیمت های نسبتا نزدیکی را به یکدیگر دارند.

هنگامی که به تریدینگ ویو نگاهی می اندازیم در می یابیم که با توجه به قیمت های صرافی های مختلف، می توانید قیمت معاملات را در صرافی بایننس و هاتبیت مشاهده کنید.

با کمی دقت بیشتر متوجه خواهید شد که اختلاف قیمت بین این دو صرافی نزدیک به ۴۰ درصد می باشد. در این صورت اگر شما در صرافی هاتبیت خرید خود را انجام دهید و سپس آن را در صرافی بایننس برده و به فرد دیگری بفروشید، توانسته اید به سود ۴۰ درصدی برسید.

بیشتر اوقات این مسائل در صرافی های مختلف به وجود می آید. باز هم اگر به تریدینگ ویو نگاهی بیاندازیم، در قسمت Symbol روی رمز ارز شیبا تنظیم می کنیم و در این صورت می توانیم قیمت آن را در صرافی های مختلف مشاهده کنیم. البته بسیاری از صرافی ها داخل تریدینگ ویو نمایش داده نمی شوند.

چرا برخی از صرافی ها داخل تریدینگ ویو نمایش داده نمی شوند؟

به دلیل اینکه حجم معاملات در یک صرافی قرار دارد. در صرافی های مختلفی که خرید و فروش بسیاری صورت می گیرد، گپ قیمتی به سرعت پر خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه کوینکس این رمز ارز را لیست کرده بود مشاهده می کنید که قیمت بایننس به سرعت به کوینکس رسید و این دو صرافی به تعادل رسیدند.

این در حالی است که در صرافی هاتبیت که معاملات کمتری در آن انجام می شود و کاربران کمتری نیز دارد، کمی با تاخیر این اتفاق خواهد افتاد. اما در نهایت قیمت تمامی صرافی ها به یکدیگر نزدیک خواهد شد.

اما با توجه به اینکه افراد بیشتر از چه صرافی استفاده می کنند شما می توانید راحت تر به خرید و فروش رمز ارز بپردازید.

بنابراین یکی از روش های کسب سود، اختلاف قیمت بین صرافی های مختلف می باشد.

البته لازم است تا به این نکته توجه کنید که این امر آنفدر ها هم آسان نیست که بخواهید سریع در هاتبیت حساب باز کرده و خیلی سریع مشغول خرید و فروش شوید.

از نظر زمان شما دچار محدودیت خواهید شد. لطفا به این نکته توجه کنید که ما در این مقاله قصد مشاوره در مورد اینکه کدام صرافی خوب است و کدام خوب نیست را نداریم. و حتی یک اصلاح کوچک برای شیبا ممکن است اتفاق بیافتد. بنابراین توجه داشته باشید که قصد ما ترغیب شما برای خرید شیبا و یا معاملات در صرافی خاصی نیست.

ممکن است شما بخواهید در صرافی کوینکس و یا هاتبیت ثبت نام کنید. لازم است تا بدانید اگر کد معرف داشته باشید می توانید کارمزد کمتری پرداخت کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع