عرضه اولیه های مهر ماه سال ۹۹ کدام اند؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

عرضه اولیه های مهر ماه سال ۹۹ کدام اند؟

عرضه اولیه های مهر ماه سال ۹۹ کدام اند؟

یکی از راه های موفقیت در بازار بورس داشتن اینترنت پر سرعت و قوی، یعنی استفاده از سرور مجازی بورس توشن می باشد. همانطور که می دانید با استفاده از سرور بورس توشن می توانید با سرعت بسیار بالاتری خرید و فروش سهام را انجام دهید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

بنابراین علاوه بر دانش و اطلاعات کافی در مورد بورس و سرمایه گذاری و پیگیری اخبار لازم است تا حتما از اینترنت پرسرعت و قدرتمند تری استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از شرکت در بازار بورس به دست آورید.

در این مقاله می خواهیم در مورد عرضه اولیه های مهر ماه صحبت کنیم. همچنین اگر می خواهید در مورد وضعیت بازار بورس در مهر ماه اطلاعاتی به دست آورید می توانید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

عرضه اولیه های مهر ماه ۹۹ با کدام نماد ها هستند؟

احتمال می رود عرضه اولیه های ماه مهر سال ۹۹ سهم های بسیار زیادی را وارد بازار سرمایه نمایند.

شرکت اپال پارسیان سنگان

از جمله عرضه اولیه های ماه مهر ۹۹ را می توان شرکت صنعتی معدنی اپال پارسیان سنگان دانست که در زمینه توسعه کارخانه های کنستانتره و گندله سازی فعالیت خود را انجام می دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه در زمینه صنعت معدن کشور بسیار حرفه ای و شناخته شده است.

بانک پارسیان سهامدار عمده شرکت اپال پارسیان سنگان می باشد که ۴۰% از سهام آن نیز متعلق به سازمان ایمیدرو است و گمان می کنیم که در عرضه اولیه های مهرماه جای داشته باشد.

پتروشیمی تبریز

از دیگر نماد ها می توان به پتروشیمی تبریز اشاره کرد که احتمال می رود آن نیز در جمع عرضه اولیه های مهر ماه ۹۹ باشد. به گفته رئیس هیئت مدیره این شرکت، مراحل لازم جهت پذیرش و درج نماد پتروشیمی تبریز در ماه مهر انجام شده است. همچنین فرآیند پذیرش، درج و عرضه پتروشیمی تبریز به تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز مطابق دستورالعمل پذیرش وابسته می باشد.

سرور بورس

وکبهمن (شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن)

از دیگر مجموعه های شرکت کننده در فهرست عرضه اولیه مهر ماه ۹۹ می توان به شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن با نماد وکبهمن اشاره کرد. پذیرش و درج نماد این مجموعه در فرابورس انجام گرفته است و می خواهد ۱۲ درصد از سهام خود را به عنوان عرضه اولیه به بازار بورس وارد نماید.

ثعمسا (شرکت عمران و مسکن سازان ایران)

طبق گزارشات انجام شده احتمال می رود که یکی دیگر از عرضه اولیه ها از نماد ثعمسا متعلق به شرکت عمران و مسکن سازان ایران، باشد. این شرکت در زمینه مشارکت با هر نوع سرمایه گذاری که با بخش مسکن و ساختمان مرتبط باشد فعالیت می کند.

 

اسفراین (مجتمع صنعتی اسفراین)

مجموعه صنعتی اسفراین ممکن است یکی از عرضه اولیه های مهر ماه ۹۹ باشد. لازم به ذکر است که این شرکت در سال ۷۰ شروع به کار کرد در این مجموعه برای احداث مجتمع صنعتی اسفراین از علم و تکنولوژی کشورهای توسعه یافته استفاده گردیده است.

محصولات این مجموعه در صنایع مختلف نفت و گاز، معدن، راه آهن، نیروگاهی، فولاد های ابزار، کشتی سازی، سیمان، فولاد مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این مجموعه به بازار های داخلی نیز پاسخ می دهد و به سایر کشور ها نیز صادرات خود را ادامه می دهد.

شرکت ستاره خلیج فارس

یکی دیگر از شرکت هایی که می توان مورد بررسی قرار داد شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس می باشد که گفته شده است فرآیند پذیرش و درج نماد این شرکت در بازار فرابورس انجام شده است.

لازم به ذکر است که قبل تر شرکت نفت ستاره خلیج فارس در فرابورس نیز مطرح شده بود ولی به خاطر مشکلاتی در بدهی ارزی این شرکت فرایند آن متوقف شد.

امیدواریم بتوانید با استفاده از این اخبار بهترین عرضه اولیه ها را در مهر ماه سال ۹۹ خریداری کنید. برای به دست آوریدن نتیجه بهتر کافی است تا از اینترنت پر سرعت و سرور مجازی بورس توشن استفاده نمایید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

 خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع