توصیه های مهم معامله گران موفق در بازار بورس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

توصیه های مهم معامله گران موفق در بازار بورس

توصیه های مهم معامله گران موفق در بازار بورس

معامله گران موفق در بازار بورس چه توصیه هایی برای پیشرفت شما خواهند داشت؟

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین این توصیه ها این است که از ییک اینترنت قوی و پر سرعت و آخرین امکانات برای موفقیت در بازار بورس استفاده کنید.

به همین خاطر پیشنهاد ما به شما استفاده از سرور مجازی بورس توشن می باشد.

سرور مجازی بورس توشن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با سرعت بسیار بالا و مطمئنی که دارد بتوانید خرید و فروش سهام را سریع تر و راحت تر انجام دهید.

در مطالب قبلی شما را با میزان دشواری ترید در بایننس اشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد توصیه های معامله گران موفق اطلاعاتی به دست آورید.

معامله گران موفق چه پیشنهاداتی دارند؟

هر معامله گر، مسیر خود را می باز می کند، معمولاً با جذب دانش معامله گران موفقی که پیش از آن ها بودند.

گرچه هیچ پیشنهاد یا نکته معامله ای به تنهایی شما را به یک معامله گر موفق تبدیل نمی کند، اما بینش معامله گران موفق می تواند به شما بگوید که باید توجه خود را به کجا متمرکز کنید و روی چه چیزهایی کار کنید.

در اینجا چهار نکته از میلیونرها و معامله گران موفق آورده شده است. بیشتر این نقل قول ها از مجموعه کتاب های Market Wizards نوشته Jack D. Schwager است.

این کتاب ها به روش های متنوع معاملات معامله گران موفق نگاه می کنند و خِرَد فراوانی را برای هرکسی که قصد شروع تجارت را دارد ارائه می دهد.

از ضررها نترسید

اگر مواضعی بر خلاف من باشد، درست بیرون می آیم؛ اگر آن ها به دنبال من باشند، آن ها را حفظ می کنم . کنترل ریسک مهمترین چیز در معاملات است.

اگر موقعیت از دست دادن داشته باشید که باعث ناراحتی شما شود، راه حل بسیار ساده است، بیرون بروید، زیرا شما همیشه می توانید دوباره وارد شوید. ” – پائول تودور جونز

بیزاری از دست دادن – عدم تمایل به کاهش ضرر – یکی از رایج ترین مشکلات تجاری است و می تواند حساب را به سرعت تخلیه کند.

از طرف تلنگری، عدم دادن فضای کافی برای تجارت در معاملات برنده نیز می تواند یک مشکل باشد.

اگر کمتر از ۵۰٪ از زمان خود را برنده شوید، برندگان باید به طور متوسط ​​از بازندگان بزرگتر باشند.

حتی اگر بیشتر اوقات برنده می شوید، سعی کنید میانگین باخت خود را کمتر از میانگین برد خود نگه دارید.

ضرر کنترل شده را بیاموزید

شما باید یاد بگیرید که چگونه ببازید؛ این مهم تر از یادگیری چگونگی پیروزی است. ” – مارک وینستین

برنده شدن به همان اندازه که ضرر و زیان دارد، به همان اندازه افزایش معاملات برنده است. اگر یک معامله ۱۰۰۰ دلار انجام دهید، اما در معاملات بعدی آن را (یا بیشتر) از دست بدهید، وضعیت بهتری ندارید.

اما اگر می توانید ۱۰۰۰ دلار درآمد کسب کنید، پس فقط ۷۰۰ دلار ضرر کنید، سپس ۱۱۰۰ دلار درآمد کسب کنید، سپس ۵۰۰ دلار ضرر کنید، در حال پیشرفت هستید.

معاملات همیشه دو قدم به جلو، یک قدم عقب هستند.

اطمینان حاصل کنید که گام های برگشت همه کارهای قبلی را پاک نمی کند.

معامله گران موفق

خطر خود را مدیریت کنید

هر وقت وارد موقعیتی می شوم، توقف [ضرر] از پیش تعیین شده ای دارم. این تنها راهی است که می توانم بخوابم. من می دانم که قبل از ورود به کجا خارج می شوم. اندازه موقعیت در یک معامله با توقف تعیین می شود [ ضرر]، و توقف بر اساس فنی تعیین می شود … من همیشه توقف خود را فراتر از یک مانع فنی قرار می دهم. ” – بروس کوونر

دستور توقف ضرر یکی از ساده ترین راه ها برای کنترل خطر است. در شرایط عادی بازار، خطر شما را به مقدار مشخصی از سرمایه محدود می کند.

با حداکثر ریسک شناخته شده، سپس می توانید ارزیابی کنید که آیا پتانسیل سود تجارت ارزش ریسک را دارد.

واقع بین باشید

من فکر نمی کنم اگر بیش از ۵۰٪ مواقع کار درستی انجام می دهید، می توانید به طور مداوم یک معامله گر برنده باشید. شما باید بفهمید که چگونه فقط در ۲۰ تا ۳۰٪ از وقت خود پول بدست آورید. ” —بیل لیپشاتز

آیا این جمله عجیب به نظر می رسد؟ به یاد بیاورید که، در حالت ایده آل، برنده شدن در معاملات باید بیشتر از ضرر باشد، حتی اگر ۵۰٪ از زمان یا بیشتر را برنده شوید.

اکثر معامله گران در جستجوی آن روش دست نیافتنی هستند که هرگز از ۱۰ تجارت هشت یا نه معاملات را از دست ندهند و نتوانند برنده شوند و در مدت زمان کوتاه بدون ریسک سودهای کلان کسب کنند.

اما تجارت موفق به زمان نیاز دارد. همیشه یک خطر وجود دارد و باید تعریف و کنترل شود.

به محض این که خطر خود را بپوشانید، احتمال از دست دادن معاملات (رسیدن به ضرر توقف) را دعوت می کنید. از قضا، احتمالاً این امر باعث سودآوری شما می شود، زیرا تلفات ناچیز و کنترل شده است.

هنگام ایجاد یک طرح و استراتژی معاملاتی، آن ها را بر اساس سناریوهای بدترین مورد تجزیه و تحلیل کنید.

شاید تمایل داشته باشید ۶۰٪ یا ۷۰٪ از زمان خود را به دست آورید (البته غیر منطقی نیست)، اما بدون شک با دوره هایی روبرو خواهید شد که از ۱۰ ده تا تجارت فقط دو تا چهار معامله کسب می کنید، عملکرد سیستم شما در آن زمان چیست؟

آیا این کار می تواند حساب شما را ثابت یا سودآور نگه دارد؟ یا آیا دوره کندتر منجر به ضرر حساب کل می شود؟ برای بدترین حالت برنامه ریزی کنید، فرض کنید فقط ۳۰٪ یا ۴۰٪ از معاملات خود را برنده خواهید شد

به این ترتیب، استراتژی شما قوی تر است و در دوره هایی که شش یا هفت معاملات از ۱۰ تجارت را برنده می شوید، یک معامله گر بسیار خوشحال خواهید بود.

ترفند های معاملاتی میلیونرها – کلام آخر

همه این معامله گران در مورد ضرر و زیان بحث کردند. بیشتر معامله گران تازه کار دوست دارند در مورد برد یا جلوگیری از ضرر فکر کنند، اما کنترل ریسک از اهمیت بیشتری برخوردار است. هر کسی می تواند صرفاً به دلیل حرکت تصادفی قیمت، سود کسب کند.

معامله گران موفق بیشتر از کنترل خسارت، روی کنترل ریسک تمرکز دارند.

با از دست دادن معاملات – و این اتفاق خواهد افتاد – معامله گر فقط یک قدم به عقب برمی گردد و همه موارد قبلی را پاک نمی کند.

یک برنامه معاملاتی داشته باشید، ریسک را کنترل کنید و روی ایجاد استراتژی هایی تمرکز کنید که شما را در سود یا ثبات نگه دارد حتی اگر از ۱۰ معامله تنها سه یا چهار معامله کسب کنید.

در نهایت، ممکن است بیش از این برنده شوید، اما عاقلانه نیست سعی کنید بر اساس بهترین سناریوها تجارت کنید.

برای بدترین حالت برنامه ریزی کنید و نتایج شما احتمالاً بهتر خواهد بود.

معامله گران موفق

کسب درآمد سریع در بازار بورس

سرمایه گذاری در شرکت ها از طریق بورس اوراق بهادار اغلب به عنوان راهی برای کسب ثروت واقعی برای خود و حتی ثروت برای خانواده در طول نسل های مختلف معرفی می شود.

اما چگونه افراد از سهام ثروتمند می شوند، به خصوص وقتی بازار سهام بسیار بی ثبات است؟

  1. بازار سهام را بفهمید و متمرکز باشید

وقتی نوبت به رشد ثروت خود در بورس می رسد، باید درک درستی از خود بورس داشته باشید و با سرمایه گذاری طولانی مدت راحت باشید.

تعداد بسیار کمی از افراد با انتخاب سهام خوش شانس میلیونر یک شبه می شوند، بنابراین روی این اتفاق برای شما حساب نکنید.

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید می توانید از مشاور مالی استفاده کنید.

به عنوان مثال Paladin Registry سرویسی است که سرمایه گذاران را با مشاوران معتبری که امانت دار هستند ارتباط می دهد (این بدان معنی است که آن ها باید به نفع شما عمل کنند).

روی اهداف سرمایه گذاری خود متمرکز باشید و در دوره های آرام باشید. بگذارید بازار برای شما مناسب باشد.

  1. بودجه مورد نظر برای سرمایه گذاری

بودجه بندی درآمد شما ابزاری قدرتمند برای سرمایه گذاری های شماست.

مشارکت های سرمایه گذاری خود را در بودجه ماهانه خود بگنجانید تا بتوانید به مرور سرمایه های خود را ردیابی کنید.

به دنبال مناطقی باشید که بتوانید هزینه های خود را کاهش دهید تا بتوانید مبلغ سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

هر مبلغی که از قبل در سرمایه گذاری خود مشارکت داشته باشید، کاهش هزینه های دیگر می تواند به معنای سرمایه گذاری بیشتر باشد. شرم آور نیست که در سازماندهی امور مالی خود کمک بگیرید.

  1. از صندوق های شاخص استفاده کنید

شاخص صندوق های سرمایه گذاری انتخاب یک سهام که قصد دارد شما را ثروتمند کند کمی غیرواقعی است.

به همین دلیل سرمایه گذاری در صندوق های شاخص بسیار محبوب است.

هنگامی که شما در یک صندوق شاخص سرمایه گذاری می کنید به طور گسترده ای متنوع می شوید.

با سرمایه گذاری در بسیاری از شرکت های مختلف در یک صندوق، سرمایه گذاری شما در هر صندوق به طور خودکار کمتر می شود.

این بدان معناست که از هر شرکت درآمد کمتری کسب می کنید. اما به همین ترتیب، اگر معلوم شود که برخی از شرکت ها لیمو هستند، شما اینقدر پول از دست نمی دهید.

به جای جستجوی یک سهام که زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد، سرمایه گذاری در صندوق شاخص برای استراتژی خرید و نگهداری و ثروتمند شدن در بورس سهام با گذشت زمان مفید است.

  1. خرید و نگهداشتن

آنچه مثال اپل به وضوح نشان می دهد این است که خرید و نگهداری سهام می تواند برای امور مالی شما بسیار مفید باشد. “خرید و نگهداری” به خرید سهام و نگه داشتن آن ها برای طولانی مدت، حتی در زمان نزول بازار سهام اشاره دارد.

بیشتر سرمایه گذاران افسانه ای شکوه روش خرید و نگهداری را تبلیغ می کنند.

در سال ۲۰۱۶، وارن بافت گفت: “این پول در سرمایه گذاری و با داشتن شرکت های خوب برای مدت طولانی ساخته می شود.”

  1. فروش کوتاه

فروش کوتاه استراتژی مخالف خرید و نگهداری است. افراد به دنبال کسب درآمد در بازار در یک بازه زمانی کوتاه تر هستند و این کار را با “کوتاه کردن” سهام انجام می دهند.

در اینجا خلاصه ای است از اینکه سهام را قرض می گیرید و آنها را با قیمت های فعلی بازار می فروشید و پرداخت نقدی دریافت می کنید.

اما از آنجا که فقط سهام را قرض گرفته اید، باید سهمی را که فروخته اید جایگزین کنید. و شما مسئولیت پرداخت سود سهام برای مدت زمانی که سهام را قرض می گیرید هستید.

وقتی افراد فروش کوتاه می کنند، آن ها می خواهند سهام به شدت افت کند تا بتوانند آن را با قیمت بسیار ارزان تری خریداری کنند.

این بدان معنی است که آنها می توانند اختلاف را به خانه ببرند. و بعضی اوقات تفاوت در مقدار زیادی پول است که باعث می شود فروش کوتاه راهی باشد که می توانید در بورس سهام ثروتمند شوید.

کوتاه شدن بازار به شناخت بازار و حدس در مورد زمان نزول سهام نیاز دارد.

شما نمی خواهید آنها را بیش از حد طولانی قرض بگیرید، زیرا در نهایت سود زیادی خواهید داشت. اگر به فروش کوتاه علاقه مند هستید، می توانید سهام خود را از طریق یک شرکت کارگزاری را خریداری و بفروشید.

  1. به طور مداوم به کارنامه خود کمک کنید

کمک به سرمایه گذاری های شما به طور مداوم در طول سال ها، یک استراتژی عالی برای رشد ثروت در بازار سهام است.

این یک استراتژی است که برای متوسط ​​حقوق و دستمزد آمریکایی ها جواب می دهد.

 بسیاری از افراد هر لحظه مبالغ هنگفتی برای سرمایه گذاری ندارند اما مبالغ کمتری دارند که به طور مداوم می توانند در طول سالها به آنها کمک کنند.

ثبات یک حرکت سرمایه گذاری قوی است. بگویید شما با سرمایه گذاری اولیه ۳۰۰۰ دلار شروع می کنید. ۵۰۰ دلار در ماه و در مدت ۳۰ سال با ۶ درصد سود سرمایه گذاری کنید و ۵۲۳،۰۲۲ دلار در حساب های خود خواهید داشت.

با ۱۰۰۰ دلار در ماه، در پایان ۳۰ سال ۱،۰۲۷،۸۹۷ دلار خواهید داشت.

برای دیدن اینکه چگونه سطوح مختلف کمک های ماهیانه می تواند در نتایج سرمایه گذاری شما تفاوتی ایجاد کند، می توانید از یک ماشین حساب مانند این حساب استفاده کنید و اگر تازه شروع به کار کرده اید، می توانید از یک سرویس سرمایه گذاری خودکار مانند Betterment استفاده کنید.

برای کسانی که کمی بیشتر تجربه دارند، سرمایه شخصی را امتحان کنید. این نه تنها به شما امکان می دهد همه امور مالی خود را در یک مکان دنبال کنید، بلکه دارای یک سرویس مدیریت ثروت عالی نیز می باشد.

در کنار قروتمند شدن، ریاضیات در بورس را باد بگیرید.

وقتی اپل در سال ۱۹۸۰ به بورس عرضه شد، قیمت هر سهم ۲۲ دلار بود.

اگر ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری می کردید و آن را تا آگوست ۲۰۱۸ حفظ می کردید، می دیدید که قیمت سهام بیش از ۱۰ برابر قیمت اولیه خود می شود و به ۲۲۷.۶۳ دلار برای هر سهم می رسد.

اما مهمتر اینکه سهام در این مدت ۵۶ بار تقسیم شد.

با ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری، شما می توانستید ۲۲۷ سهم را در سال ۱۹۸۰ خریداری کنید.

تا سال ۲۰۱۸، پس از اینکه اپل سهام خود را تقسیم کرد و چندین بار مدل تجاری خود را تغییر داد، ۱۲۷۱۲ سهم در این شرکت خواهید داشت.

با ۲۲۷.۶۳ دلار برای هر سهم، سرمایه گذاری اولیه شما ۵۰۰۰ دلار به ۲،۸۹۳،۶۳۲.۵۶ دلار می رسید.

این از بورس سهام برای ثروتمند شدن استفاده می کند.

واقعاً ثروتمند. چنین سرمایه گذاری طولانی مدت، در طول ۳۸ سال، شما را از تنها یک شرکت به یک میلیونر تبدیل کرده است.

معامله گران موفق

نکات مهم برای موفقیت در بازار بورس

مانند شروع هر شغل، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد زمانی که شما در کاری مبتدی هستید.

 شما نه تنها باید تصمیم بگیرید که چه معامله ای را انجام دهید و چه میزان سرمایه لازم دارید، بلکه باید تجهیزات و نرم افزار مناسب را تهیه کنید، زمان تجارت را تعیین کنید و البته نحوه مدیریت ریسک خود را تعیین کنید.

همه بازارها پتانسیل سود را ارائه می دهند. بنابراین اغلب به میزان سرمایه ای که برای شروع به کار نیاز دارید بر می گردد.

سعی نکنید همه بازارها را یک باره تسلط دهید. این مورد توجه شما را تقسیم می کند و ممکن است درآمد بیشتری به دست بیاورد.

یک بازار انتخاب کنید تا بتوانید یادگیری خود را متمرکز کنید. وقتی یاد بگیرید در یک بازار درآمد کسب کنید، سازگاری برای یادگیری بازارهای دیگر راحت تر است. بنابراین، صبور باشید.

شما ممکن است از قبل بازار را در ذهن داشته باشید، اما در اینجا خلاصه این زمینه را می خوانید.

برای تجارت روزانه به چند ابزار اساسی نیاز دارید:

  • رایانه یا لپ تاپ

داشتن دو نمایشگر ارجح است، اما الزامی نیست. کامپیوتر باید به اندازه کافی حافظه و پردازنده سریع داشته باشد تا وقتی برنامه تجارت خود را اجرا می کنید (بعداً بحث خواهد شد) هیچ گونه تاخیری یا خرابی رخ نمی دهد.

شما به بالای کامپیوتر خط نیازی ندارید، اما نمی خواهید ارزان هم شوید. نرم افزار و رایانه ها دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین مطمئن شوید که رایانه شما با زمان مطابقت دارد.

 یک کامپیوتر کند در هنگام معاملات روزانه می تواند پرهزینه باشد، به خصوص اگر هنگام معامله گری خراب شود یا کندی آن باعث گیر افتادن در معاملات شود.

  • اتصال سریع اینترنت

تجارت روزانه با اتصال به اینترنت کند توصیه نمی شود. شما باید حداقل از اتصال اینترنت از طریق کابل یا ADSL استفاده کنید. سرعت در این نوع خدمات متفاوت است، بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از سرور مجازی بورس توشن می باشد که به وسیله آن می توانید با سرعت اینترنت بسیار قوی تری خرید و فروش سهام را انجام دهید.

کمترین سرعت ارائه شده توسط ارائه دهنده اینترنت شما ممکن است کار را انجام دهد، اما اگر چندین صفحه وب و برنامه در حال اجرا دارید، ممکن است متوجه شوید که بستر معاملاتی شما به سرعت لازم به روز نمی شود. اگر اینترنت شما بسیار کند شد، ببینید آیا ارائه دهنده قابل اطمینان تری وجود دارد یا خیر.

  • یک بستر تجارت

چندین سیستم عامل معاملاتی را بارگیری کرده و آنها را امتحان کنید. از آنجا که شما یک مبتدی هستید، هنوز سبک معاملاتی کاملاً پیشرفته ای نخواهید داشت، بنابراین فقط چند موردی را که کارگزار شما ارائه می دهد امتحان کنید و ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

بخاطر داشته باشید که ممکن است بیش از یک بار در دوره شغلی خود بستر تجارت خود را تغییر دهید، یا ممکن است نحوه تنظیم آن را متناسب با پیشرفت تجاری خود تغییر دهید.

  • یک کارگزاری

کارگزاری شما تجارت شما را تسهیل می کند و در ازای آن در ازای معاملات خود از شما کمیسیون یا کارمزد می گیرید.

معامله گران روز می خواهند بر کارگزاران کم هزینه تمرکز کنند زیرا هزینه های بالای کارمزد می تواند سودآوری استراتژی معاملات روزانه را از بین ببرد.

با این اوصاف، کارگزار کمترین هزینه همیشه بهترین نیست. شما در صورت بروز مشکل، کارگزار می خواهید که در آنجا باشد تا از شما پشتیبانی کند.

اگر شرکت در صورت داشتن کامپیوتر بتواند صدها یا هزاران دلار در شما پس انداز کند، چند سنت اضافی بابت کارمزد ارزش دارد.

اهمیت پذیرش ضرر و زیان

غالباً خیلی از اوقات سرمایه گذاران این واقعیت ساده را که انسان هستند و مستعد خطا هستند درست مانند بزرگترین سرمایه گذاران نمی پذیرند. چه با عجله اقدام به خرید سهام کرده باشید و چه یکی از درآمدزایان طولانی مدت شما ناگهان بدتر شده است، بهترین کاری که می توانید انجام دهید پذیرش آن است.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اجازه دهید غرور شما نسبت به جیب شما اولویت داشته باشد و یک سرمایه ضرر شده را تحمل کنید.

این یک اشتباه بسیار رایج است و کسانی که مرتکب آن می شوند این کار را با مقایسه قیمت فعلی سهام با بالاترین قیمت ۵۲ هفته سهام انجام می دهند.

 بسیاری از افرادی که از این سنجه استفاده می کنند تصور می کنند که افت قیمت سهم خرید خوبی است.

با این حال، یک دلیل در پشت این افت و قیمت وجود داشت و شما هستید که می توانید دلیل کاهش قیمت را بررسی کنید.

دنباله رو نباشید

اشتباه رایج دیگری که تاجران جدید مرتکب شده اند، پیروی کورکورانه از عوام است. به همین ترتیب، ممکن است در نهایت هزینه های زیادی را برای سهام داغ پرداخت کنند یا ممکن است موقعیت های کوتاهی را در اوراق بهاداری که قبلاً سقوط کرده و در آستانه چرخش قرار دارند، آغاز کنند.

در حالی که معامله گران باتجربه از روندی پیروی می کنند که دوست شما است، آنها وقتی بیش از حد شلوغ می شوند به معاملات خود عادت دارند. معامله گران جدید ممکن است مدت ها پس از جابجایی پول هوشمند در یک معامله باقی بمانند.

از تکالیف خود شانه خالی نکنید

معامله گران جدید غالباً مقصر هستند که قبل از شروع تجارت، تکالیف خود را انجام نداده اند، یا تحقیقات کافی انجام نداده اند، یا دقت لازم را ندارند.

 بررسی معاملات بسیار مهم است زیرا معامله گران اولیه از روند فصلی یا زمان انتشار اطلاعات و الگوهای معاملاتی که بازرگانان باتجربه دارند، آگاهی ندارند.

برای یک تاجر جدید، ضرورت انجام تجارت اغلب نیاز به انجام برخی تحقیقات را فائق می آورد، اما این ممکن است در نهایت منجر به گرانی شود.

همیشه یک برنامه داشته باشید – مهمترین نکته در مورد معاملات روزانه  برنامه ریزی است.

 تا زمانی که برنامه عملیاتی نداشته باشید، پول واقعی قرار ندهید. این بدان معناست که بدانید چه چیزهایی می خرید و می فروشید، چه مقدار معامله می کنید و چه زمانی معامله می کنید.

مدیریت ریسک – بسیار مهم است که شما بنشینید و یک استراتژی مدیریت ریسک تدوین کنید.

با این کار تنها آنچه را که توانایی خرید آن را دارید از دست خواهید داد. بدون یکی از این ها، وقت شما به عنوان یک معامله گر روزانه بسیار کوتاه خواهد بود.

تکنولوژی – با وجود هزاران معامله گر دیگر در آنجا، شما باید از همه منابع اطراف خود استفاده کنید تا جلو بمانید.

با این گفته، سیستم عامل های نمودار تعداد زیادی از روش ها را برای تجزیه و تحلیل بازارها ارائه می دهند. همچنین می توانید استراتژی خود را در برابر داده های تاریخی برای پر کردن هرگونه شکاف بازگردانید.

برنامه های تلفن همراه همچنین اطمینان می دهند که دسترسی فوری به بازار، تقریباً در هر کجا دارید. ا

ین را با برقراری ارتباط سریع اینترنت ترکیب کنید و می توانید سریع، آگاهانه و دقیق تصمیم بگیرید.

هرگز یادگیری را متوقف نکنید – معامله گر موفق هرگز دست از یادگیری بر نمی دارد، او همیشه به دنبال معامله هوشمندتر است.

انجام این کار به معنای به روز بودن با اخبار، استفاده از کتاب های معاملاتی و ماندن در مکاتب فکری نوظهور است.

بازارها تکامل می یابند و شما باید درست در کنار آنها پیشرفت کنید.

با حقایق پیش بروید – اطمینان حاصل کنید که استراتژی شما بر اساس واقعیات استوار است، پشتیبانی می شود و از آن ها آزمایش می شود.

انسان ها موجوداتی احساسی هستند و امروز بعد از یک پیروزی بزرگ شاید فردا صبح هنگام باز شدن بازارها احساس شجاعت غیر عادی داشته باشید.

در این دام نیفتید. بگذارید حقایق و ارقام روند تصمیم گیری شما را راهنمایی کنند.

قوانین ورود و خروج داشته باشید – چیزی به نام “ورود و خروج کامل” وجود ندارد.

فقط به پارامترهای ورود و خروج در برنامه خود پایبند باشید. اگر شروع به فکر کردید “شاید من باید ببینم آیا این کار می کند”، دوباره فکر کنید. نظم و انضباط را حفظ کنید و نتیجه نهایی شما بخاطر آن متشکرم.

روی پول تمرکز نکنید – این ممکن است ضداسلامی به نظر برسد، اما منطقی است. داشتن پول در راس ذهن شما می تواند کارهای بی پروایی را انجام دهد، مانند سودهای ناچیز از ترس از دست دادن آنچه قبلاً برنده شده اید یا پرش مستقیم به داخل، بنابراین حرکتی را از دست ندهید.

 در عوض، بر پایبندی به استراتژی خود تمرکز کنید و بگذارید استراتژی شما بر روی درآمدزایی شما باشد.

مسئولیت را بپذیرید – معامله گران زیادی ضرر می کنند و سپس اعلام می کنند که بازار برای آنها خالی است. با به عهده نگرفتن مسئولیت، از اشتباهات خود درس نخواهید گرفت.

 هر اتفاقی بیفتد، انگشت خود را به روشی سازنده نشانه بگیرید. چه اشتباهی کردی؟ چگونه می توانید جلوی تکرار آن را بگیرید؟ آیا لازم است برنامه معامله خود را اصلاح کنید؟

یک دفترچه معامله داشته باشید – ثبت سابقه معاملات قبلی نکته بسیار ارزنده ای است. اکنون این نرم افزار به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی تمام تاریخ معامله خود را از ورود و خروج تا قیمت و حجم ذخیره کنید.

می توانید با استفاده از این اطلاعات مشکلات را شناسایی کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید و به شما امکان تصمیم گیری هوشمندانه در آینده را می دهد.

شما هرگز معامله گری را ملاقات نمی کنید که از داشتن یک روزنامه معامله پشیمان شود.

بدانید چه موقع باید متوقف شوید – اگر استراتژی جواب نمی دهد، مدام به آن پول ندهید. به صفحه نقاشی برگردید و دوباره فکر کنید. اگر نمی توانید به برنامه خود پایبند باشید، روی صندلی داغ ننشینید، فقط از یک شیب لغزنده و خطرناک شروع خواهید کرد و قطعاً در پایان آن پولی وجود ندارد.

نکاتی برای مبتدیان

به عنوان یک معامله گر مشتاق، ممکن است برخی از اصول را بدانید و ایده مناسبی از آنچه می خواهید معامله کنید، داشته باشید. اما وقتی دنیای معامله بسیار پر از متغیر است، همه این ها می توانند مانع سود بالقوه شما شوند، مهم این است که سریع یاد بگیرید. خوشبختانه، ما نکات اساسی را برای مبتدیان جمع آوری کرده ایم.

  • ملاحظات مالی

یکی از اولین تصمیماتی که باید بگیرید، تصمیم گیری در مورد معامله خود است. هر بازار متفاوت است، مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارد. برای شروع سرمایه گذاری در بورس سهام حداقل به ۲۵۰۰۰ دلار دلار نیاز دارید، در حالی که بازار فارکس به کمترین سرمایه نیاز دارد. شما می توانید معاملات روزانه خود را فقط با ۵۰۰ دلار در حساب خود شروع کنید.

بنابراین یکی از اولین سوالاتی که باید به آن پاسخ دهید چقدر سرمایه داری؟ هر بازاری بالقوه سودهای کلان را ارائه می دهد، بنابراین فکر نکنید اگر می خواهید سود خود را بدست آورید مجبور به خرید و فروش سهام هستید. همچنین، به خاطر داشته باشید که برای شروع کار احتمالاً مقداری از دست خواهید داد، بنابراین درمورد میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید فکر کنید.

  • صبر

یکی از بهترین نکات در زمینه معامله روزانه برای مبتدیان این است که برای شروع به یک بازار پایبند باشید.

نیازی نیست یک باره در سهام، ارز و ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنید. درعوض درمورد یک بازار عمیقاً بیاموزید، تمرین کنید، از اشتباهات خود بیاموزید، خوب شوید و سپس افزودن یک رشته دیگر به کمان معاملات خود را در نظر بگیرید.

استفاده از این نکات مربوط به معاملات روز مبتدیان بهترین شانس موفقیت را هنگام اولین قدم های معاملاتی به شما می دهد.

 اشتباهاتی مرتکب خواهید شد، این بخشی از بازی است، اما نکات بالا را به خاطر بسپارید و ممکن است بسیاری از موانع اولیه را نادیده بگیرید.

معامله گران موفق

نکاتی در مورد روانشناسی معاملات

شما می توانید بهترین استراتژی را در جهان داشته باشید، اما اگر نتوانید نظم و انضباط خود را حفظ کنید و احساسات خود را کنترل نکنید، می توانید سود خود را از دست دهید.

اولین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که طبیعت انسانی است که نشان می دهد و با احساسات واکنش نشان می دهد، به ویژه هنگامی که پول روی خط است.

ترس، طمع و جاه طلبی سه مورد از احساسات رایج و بالقوه خطرناک هستند. خوشبختانه، ما نکات برتر روانشناسی را برای کمک به شما در حفظ سطح سر و صدا ذکر کرده ایم.

ضررها را بپذیرید – وقتی هر روز معاملات زیادی انجام می دهید، بعضی اوقات ضرر خواهید کرد. نحوه پاسخگویی به این باخت ها است که شغل تجاری شما را مشخص می کند. عامل ضرر می تواند به سرعت منجر به معامله انتقام، مدیریت خرد و تصمیمات ضعیف شود.

در عوض، زیان های کوچک را بپذیرید و به یاد داشته باشید که شما کار صحیحی را انجام می دهید که به مدیریت ریسک می چسبد.

کنترل حرص و طمع – طمع غالباً به روش زیر بر معامله گران تأثیر می گذارد.

شما با معامله ۸۰ دلار با هدف ۹۵ دلار وارد معامله می شوید، اما سپس به ۹۵ دلار می رسد و فکر می کنید “من فقط کمی بیشتر نگه می دارم و سود بیشتری را به دست می آورم”. این فقط در حالی پایان می یابد که شما سرانجام ضرر بزرگی کنید.

راه حل این است که باید به طور سخت گیرانه به استراتژی خود پایبند باشید. برای بلند مدت فکر کنید و از استراتژی خود منحرف نشوید، نیازی به قمار نیست.

مبارزه با ترس – دیروز روز بدی بود، شما بیش از ۱۵۰۰ دلار ضرر کردید و ترس اکنون شروع کرده است، شما مردد هستید. این تردید برای شما هزینه دارد و همانطور که در بالا ذکر کردیم، باید ضرر و زیان خود را بپذیرید.

وقتی اعتماد به نفس شما ضربه زد، یک نکته مفید این است که به خود یادآوری کنید که به قوانین خطر خود پایبند باشید.

اگر یک استراتژی مدیریت ریسک موثر داشته باشید، هرگز بیش از توان مالی خود ضرر نخواهید کرد.

پیش بینی کنید– هنگامی که روزانه نکات مربوط به روانشناسی معاملات pdf را باز می کنید، این یکی از اولین مواردی است که خواهید دید، و دلیل آن هم به همین دلیل خوب است. استراتژی شما کسب درآمد در دراز مدت است، بنابراین روی نتایج فوری متمرکز نشوید.

یاستراتژی شما باید با پیروزی و باخت باشد، همیشه روند طولانی مدت را در راس ذهن خود قرار دهید.

چگونه می توان معامله گر روز شد؟

این نکات می تواند برای معامله گران روزمره از هر نوع تجربی و تازه وارد به بازار مفید باشد.

حسابرسی شخصی انجام دهید.

اگر می خواهید معاملات روزانه را دنبال کنید، باید چالش ها را درک کنید. روزهایی خواهید داشت که ضرر می کنید. برای درک کارهایی که انجام می دهید زمان زیادی لازم است.

حتی اگر راهبردهای مختلف و اصطلاحات مختلف را درک کنید، باز هم موفقیتی کسب نخواهید کرد. معاملات روزانه سخت است و هیچ تضمینی برای درآمدزایی شما وجود ندارد.

“معاملات روزانه یک رشته عملکردی بسیار دشوار است، دقیقاً مانند تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای یا نواختن یک ساز موسیقی تا سطح مجازی. شما ابتدا باید یک استعداد طبیعی داشته باشید و پس از آن سال ها تمرین کنید.”

به گفته آنجلو، که بیش از یک دهه تجربه در زمینه معاملات مشتقات دارد، معاملات روزانه کار دشواری است.

وی گفت که این امر به یک ذهن تحلیلی نیاز دارد و بسیاری از افرادی که موفق به دیدن آن ها شده اند دارای سابقه ای در صنایعی هستند که به سالها تحصیل و تمرین نیاز دارند.

اگر می خواهید یک روز تاجر شوید تا یک شبه ثروتمند شوید، در نهایت مبالغ زیادی را از دست خواهید داد.

برای تبدیل شدن به یک معامله گر موثر در روز، زمان و تمرین لازم است.

همانطور که گفته شد، داستان های موفقیت در معاملات روزانه وجود دارد. اگر یک بازار را می فهمید و استراتژی های معاملاتی م موثر ایجاد می کنید، ممکن است یک معامله گر موفق باشید.

 “با آموزش چندین مشتری که از اتاق های کوچک با حساب های تجاری کوچک بین ۱۰،۰۰۰ تا ۳۷،۰۰۰ $ به معامله گران موفق و روزانه تمام وقت رسیده اند، و تنها در چند سال میلیون ها نفر درآمد کسب کرده اند، من اثبات کرده ام که افراد می توانند جهشی از حرفه خود به معاملات کامل داشته باشند زمان، ” جیسون باند، بنیانگذار Raging Bull، یک سرویس معاملات این مطلب را گفته است.

درباره بازار، استراتژی ها و سیستم عامل های بالقوه تحقیق کنید.

چه بخواهید از بازار فارکس استفاده کنید، چه از بورس اوراق بهادار یا هر بازار دیگر، باید قبل از اینکه معامله گر روز شوید، نحوه کار آن بازار را بفهمید.

این ایده وجود دارد که معاملات روز می تواند شما را به سرعت ثروتمند کند و به شما این امکان را می دهد که بیشتر اوقات خود را در آرامش بگذرانید، اما این نمی تواند دور از حقیقت باشد.

موفقیت به عنوان یک معامله گر روزانه به تحقیقات و تلاش چشمگیری نیاز دارد.

تحقیق در بازار و در نهایت توسعه استراتژی ها نیز نیاز به یادگیری از معامله گران موفق روز دارد.

باند گفت: “بهترین راه برای تبدیل شدن به تاجر روز، یادگیری از معامله گران سودآور موجود است.”

“در مورد نحوه معاملات روزانه، مقدار زیادی نظریه نظری در اینترنت وجود دارد، اما هیچ چیز از کسی که در حال حاضر در آن موفق است، قید نمی شود.”

تحقیقات شما باید شامل یافتن جزئیات بیشتر در مورد استراتژی های معاملاتی در آن بازار و مقررات مربوط به معاملات روزانه باشد. وب سایت توشن مکان خوبی برای پاسخگویی به سوالات دقیق مقررات مربوط به معاملات روزانه است.

از کم شروع کنید.

هنگامی که تحقیقات کافی را به پایان رساندید، مهم است که همانطور که راتفلد پیشنهاد داد، شروع به کار کوچک کنید. برای یادگیری نحوه معاملات روزانه زمان لازم است و قرار دادن پول زیادی روی میز برای شروع یک خطر بزرگ است. خطر مرتبط با معاملات روزانه همچنین به این معنی است که شما باید از پولی استفاده کنید که راحت از دست می دهید.

وب سایت SEC می گوید: “معامله گران روزانه معمولاً در اولین ماه های معاملات خود ضررهای مالی شدیدی را متحمل می شوند و بسیاری از آنها هرگز برای کسب سود خود فارغ التحصیل نمی شوند.”

“با توجه به این نتایج، روشن است که معامله گران روز فقط باید پولی را که می توانند از دست بدهند، به خطر بیندازند. آنها هرگز نباید از پول مورد نیاز روزانه یا بازنشستگی استفاده کنند، وام دوم بگیرند، یا از وام دانشجویی خود برای معاملات روز استفاده کنند. “

از آنجا که از دست دادن پول برای بسیاری از معامله گران روزانه بخشی از فرایند یادگیری است، بهتر است آهسته شروع کنید و در ادامه کار یاد بگیرید. همچنین مهم است که به هر استراتژی تجاری که اجرا می کنید، پایبند باشید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که معامله گران در روز انجام می دهند، ایجاد یک استراتژی کاملاً فکر شده است تا بتواند در معاملات پرشتاب کاملاً خلاف آن عمل کند.

روتفلد گفت: “اغلب اوقات، معامله گران روزانه معاملات خود را انجام می دهند زیرا آنها فقط روز در جلوی صفحه خود نشسته اند.”

“معاملات اجباری معمولاً معاملات بازنده خواهد بود. همیشه از قوانین خود پیروی کنید.”

خطرات و چالش های تبدیل شدن به یک تاجر روز را درک کنید.

معاملات روزانه آسان نیست و زمینه های پیچیدگی متعددی وجود دارد که نیاز به تحقیق برای معامله گران جدید دارد. اگر تصمیم دارید یک معامله گر روزانه شوید، مهم است که درک کنید معاملات روزانه یک برنامه سریع ثروتمند شدن نیست. در این راه ضرر خواهید کرد و همه استراتژی های معاملاتی شما همانطور که انتظار دارید نتیجه نخواهد داد.

برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق روز، باید مایل باشید ماه ها و سالها سخت کوشی کنید تا بازارها را درک کنید، یک استراتژی تدوین کنید و برنامه خود را به طور مداوم در طول زمان اجرا کنید.

نحوه تعیین بهترین سهام معاملات روزانه

ضرر تنها ضمانت در معاملات روزانه است. با این وجود، اگر امیدوارید سود کسب کنید، تحلیل دقیق بازار بسیار مهم است. هنگام تحلیل سهام، روش های زیر را در نظر بگیرید.

نسبت قیمت به درآمد (P / E)

نسبت P / E یک شرکت می تواند بینشی در مورد پتانسیل رشد شرکت در مقایسه با رقبا در همان صنعت داشته باشد. با توجه به ارزش معاملات فعلی سهام در مقایسه با سود هر سهم طی ۱۲ ماه گذشته تعیین می شود. شرکتی با ارزش فعلی ۱۰ برابر درآمد خود را قوی تر از رقیبی با ارزش سهام دو برابر سود می دانند.

نسبت رشد قیمت به درآمد (PEG)

نسبت PEG می تواند به شما در درک چگونگی رشد یک شرکت طی یک یا دو سال آینده کمک کند. با در نظر گرفتن نسبت P / E سهام و مقایسه آن با رشد سود مورد انتظار شرکت تعیین می شود. هرچه نسبت PEG بیشتر باشد، پتانسیل رشد شرکت نیز بالاتر خواهد بود.

نسبت بدهی به EBITDA

نسبت بدهی به EBITDA می تواند به شما این درک را بدهد که آیا یک شرکت سرمایه گذاری با ریسک بالایی دارد یا خیر. نسبت بالای بدهی به EBTIDA نشان می دهد که بدهی شرکت قبل از مالیات، بهره، استهلاک و استهلاک، از درآمد خود پیشی می گیرد. نسبت بدهی کمتر به EBITDA نشان می دهد ممکن است یک شرکت خطر کمتری داشته باشد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه از این روش ها استفاده کنید، دو یا سه سهم مورد علاقه خود را بر اساس اصول آنها شناسایی کنید (در این زمینه بیش از حد فکر نکنید) و آنها را در طول یک چهارم ردیابی کنید. چه اتفاقی افتاد و شما را غافلگیر کرد؟ چه چیزی در مورد ارزش سهام مشاهده کردید؟ چه عاملی بر آنها تأثیر گذاشت؟ یادداشت برداری کنید.

پس از ردیابی این سهام، مهمترین عوامل اساسی را در نظر بگیرید. ابتدا هنگام تجزیه و تحلیل سهام، این عناصر را در نظر بگیرید.

امنیت معاملات در بازار بورس

چطور می توانیم در بازار بورس با اطمینان معاملات خود را انجام دهیم؟

گفتیم که یکی از روش های انجام معاملات مطمئن استفاده از سرور مجازی بورس توشن می باشد. تا با سرعت اینترنت مطمئن و بالاتری فعالیت در بازار سرمایه را انجام دهید.

علاوه بر این موارد دیگری نیز وجود دارد و لازم است از آن ها پیروی کنید:

یک کارگزار معتبر پیدا کنید

نظارت بر صنعت بورس بسیار کمتر از بازارهای دیگر است.

 به دلیل نگرانی در مورد ایمنی سپرده ها و یکپارچگی کلی یک کارگزار، معامله گران بورس فقط باید در یک شرکت عضو انجمن آینده ملی (NFA) و ثبت شده در کمیسیون معاملات آتی کالاها (CFTC) حساب خود را باز کنند.

از یک حساب معمولی استفاده کنید

تقریباً همه سیستم عامل های معاملاتی دارای یک حساب معمولی هستند که گاهی اوقات آن را حساب شبیه سازی شده یا حساب آزمایشی می نامند، که به معامله گران اجازه می دهد معاملات فرضی بدون حساب تأمین شده انجام دهند.

 شاید مهمترین مزیت حساب عملی این باشد که به یک معامله گر اجازه می دهد در تکنیک های ورود سفارش مهارت پیدا کند.

موارد کمی به اندازه فشار دادن دکمه اشتباه هنگام باز یا خروج از موقعیت برای حساب تجاری (و اعتماد به نفس معامله گر) ضرر دارند.

به عنوان مثال غیرمعمول نیست که یک معامله گر جدید به جای بسته شدن معامله، به طور تصادفی به موقعیت بازنده اضافه شود.

چندین اشتباه در ورود سفارش می تواند منجر به از دست رفتن معاملات بزرگ و بدون حفاظت شود.

گذشته از پیامدهای مخرب مالی، انجام اشتباهات تجاری فوق العاده استرس زا است.

به نمودارها توجه کنید

هنگامی که یک معامله گر بورس یک حساب باز کرد، ممکن است وسوسه انگیز باشد که از تمام ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی ارائه شده توسط سیستم عامل معاملات استفاده کنید.

در حالی که بسیاری از این شاخص ها به خوبی با بازارهای بورس مطابقت دارند، مهم است که بخاطر بسپارید که برای تأثیرگذار بودن آنها، روشهای تجزیه و تحلیل را به حداقل برسانید.

با استفاده از چندین نوع از همان شاخص ها، مانند دو شاخص نوسانات یا دو نوسانگر ،

هر روش تجزیه و تحلیل که به طور منظم برای افزایش عملکرد معاملات استفاده نمی شود، باید از نمودار حذف شود.

علاوه بر ابزاری که روی نمودار اعمال می شود، به نمای کلی فضای کار نیز توجه کنید.

 رنگ ها، قلم ها و انواع میله های قیمت (خط، نوار محدوده و غیره) انتخاب شده باید نمودار آسان برای خواندن و تفسیر ایجاد کند، به معامله گر اجازه می دهد تا به طور موثرتری به تغییر شرایط بازار پاسخ دهد.

از حساب معاملاتی خود محافظت کنید

در حالی که تمرکز زیادی بر کسب درآمد در معاملات بورس است، یادگیری نحوه جلوگیری از از دست دادن پول مهم است.

تکنیک های مناسب مدیریت پول بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند است.

بسیاری از تجار باسابقه موافقت می کنند که شخص می تواند به هر قیمتی وارد موقعیت شود و همچنان درآمد کسب کند.

 مهم این است که چگونه از تجارت خارج می شود.

بخشی از این دانستن این است که چه زمانی ضررهای خود را بپذیرید و ادامه دهید.

همیشه استفاده از ضرر توقف محافظ، استراتژی طراحی شده برای محافظت از سودهای موجود یا خنثی کردن ضررهای بیشتر با استفاده از یک دستور توقف ضرر یا یک حد محدود است.

این یک روش موثر برای اطمینان از منطقی ماندن ضرر است.

معامله گران همچنین می توانند از حداکثر میزان ضرر روزانه استفاده کنند که بیش از آن بسته خواهد شد و هیچ معامله جدیدی تا جلسه معاملات بعدی آغاز نمی شود.

در حالی که معامله گران باید برنامه هایی برای کاهش ضرر داشته باشند، برای محافظت از سود نیز به همان اندازه ضروری است.

تکنیک های مدیریت پول مانند استفاده از توقف های عقب مانده (یک دستور توقف که می تواند در یک درصد مشخص و به دور از قیمت بازار فعلی اوراق بهادار تنظیم شود) می تواند به حفظ برنده ها کمک کند در حالی که هنوز یک اتاق تجارت برای رشد وجود دارد.

از اهرم منطقی استفاده کنید

معاملات بورس از نظر میزان اهرمی که به شرکت کنندگان آن تعلق می گیرد بی نظیر است. یکی از دلایل جذب بورس برای معامله گران فعال، فرصت کسب سودهای کلان با سرمایه گذاری بسیار اندک است، که گاهی اوقات به ۵۰ دلار هم نمی رسد.

 اگر به درستی استفاده شود، اهرم قدرت رشد را فراهم می کند. اما اهرم نیرو به همین راحتی می تواند زیان ها را تقویت کند.

یک معامله گر می تواند مقدار اهرم مورد استفاده را با استفاده از اندازه موقعیت در مانده حساب کنترل کند. به عنوان مثال، اگر یک معامله گر ۱۰،۰۰۰ دلار در یک حساب بورس داشته باشد، یک موقعیت ۱۰۰۰۰۰ دلاری (یک لات استاندارد) از ۱۰ اهرم ۱ ۱ استفاده می کند.

اگر معامله گر بتواند اهرم را به حداکثر برساند، می تواند موقعیت بسیار بزرگتری را باز کند، اما موقعیت کوچکتر خطر را محدود می کند.

سوابق خوبی داشته باشید

ژورنال معاملات یک روش موثر برای یادگیری هم از ضرر و هم از موفقیت در تجارت بورس است.

ثبت سوابق فعالیت معاملاتی حاوی تاریخ، ابزار، سود، ضرر و شاید مهمترین، عملکرد و احساسات خود معامله گر می تواند برای رشد به عنوان یک معامله گر موفق بسیار سودمند باشد.

هنگامی که به طور دوره ای بررسی می شود، یک مجله تجاری بازخورد مهمی ارائه می دهد که یادگیری را ممکن می کند.

 

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع