وضعیت شاخص بورس در روز های اخیر

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

وضعیت شاخص بورس در روز های اخیر

وضعیت شاخص بورس در روز های اخیر

شاخص بورس در این روز های چه وضعیتی دارد؟ همانطور که می دانید علاوه بر تهیه سرور مجازی بورس توشن لازم است تا هر روز اخبار مربوط به بازار سرمایه را پیگیری کنید تا بتوانید در این بازار به موفقیت برسید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

در مطالب قبلی شما را با برخی از نکات مهم در مورد استفاده نکردن از VPN برای ترید در بایننس آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد شاخص بورس به دست آورید.

تحلیل اخیر شاخص بورس

وضعیت این هفته بازار سهام و چند گروه بزرگ و دسته کوچکترها به همراه آینده کوتاه مدت شاخص بورس ، توسط یک کارگزاری بررسی و پیش بینی شد.

به گفته برخی از خبرگزاری ها بازار سرمایه در حالی نیمه دوم آذر را با شاخص ۱.۴۷ میلیون تایی و امید اکثر سرمایه گذاران به صعود قیمت های بازار سهام شروع می کند که کارگزاری آبان درباره روزهای گذشته و آینده اعلام کرد: بازار در هفته گذشته با روندی صعودی و افزایش عمومی تقاضا همراه بود و نکته قابل توجه هم آغاز معاملات نماد پرحاشیه صندوق پالایشی یکم بود که در انتهای هفته با افت حدود ۱۰ درصدی ، جو بازار و البته پالایشی ها را متاثر کرد.

در بازار ارز هم اخبار داخلی تا حدودی از اصلاح آرام جلوگیری کرد و منجر به رشد محدود قیمت ها در پایان هفته شد. در این میان با توجه به پایان سال مالی و تسویه ارزی، احتمال نوسانات مثبت سنتی محدود در بازار ارز وجود خواهد داشت.

در بازارهای جهانی همچنان پیشتازی نفت و فلزات ادامه دارد و بازار نفت که از افزایش تولید محافظه کارانه اعضای اوپک استقبال کرده در ارقام کمتر از ۵۰ دلار نفت برنت در نوسان است.

مس و فلزات اساسی نیز درحال پیشروی قیمتی با پیشتازی فلز مس هستند. به نظر می رسد روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد اما با نزدیک شدن به پایان سال میلادی همراه با کاهش حجم معاملات باشد.

از این رو، رشد قیمت های جهانی فلزات و محصولات فولادی می تواند بازار سهام و گروه های متاثر را با افزایش تقاضا همراه کند.

نوسانات گروه پالایشی ناشی از واگذاری صندوق پالایشی یکم و رشد قیمت ها و سپس اصلاح قابل ملاحظه ، همچنان ادامه داشته و به نظر این هفته نیز وضعیتی مشابه تکرار شود .

در گروه های کوچکتر نیز همچنان روند نوسانی محتمل است و تک نمادها شانس بیشتری برای جذب نقدینگی خواهند داشت.

در خصوص شاخص بورس هم که پس از بحران و سقوط اخیر روندی منطقی گرفته است ، انتظار می رود با شیبی متناسب به محدوده مقاومتی ۱.۵ میلیون واحدی نزدیک شود اما باید دید روند بازار در این محدوده چگونه است.

شاخص بورس

عبور بازار از این محدوده، می تواند لمس کانال بالاتر را نیز محتمل کند که البته نیاز به محرک های بنیادی همچون ادامه رشد جهانی ها و یا همراهی بازار ارز خواهد داشت.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۱۰هزار و ۱۳۶واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۲هزار واحد قرار گرفت اما شاخص کل هم‌ وزن با افزایش ۰.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۸۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۶۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۱۰هزار و ۱۳۶واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۲هزار واحد قرار گرفت اما شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۸۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۶۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

برخی کارشناسان بازار سهام در رابطه با بورس این هفته گفت: در جریان معاملات این هفته در حالی که شاخص کل بورس روندی صعودی دارد اما حجم معاملات به شدت کاهش پیدا کرده و برخی دلیل روند صعودی شاخص کل را ورود نقدینگی می‌دانند اما به نظر می‌رسد بازار سهام باید اصلاح داشته باشد و احتمالا در محدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد این اصلاح را تجربه خواهیم کرد.

این کارشناس در ادامه گفت: این اصلاح برای بازار سهام ضروری است و اگر صورت نگیرد ریزش‌های بعدی شاخص کل سنگین‌تر خواهد شد و تا الان نیز به دلیل عرضه‌ اولیه و همچنین بازگشایی پالایشی یکم اصلاح بازار سهام را عقب انداخته‌اند.

شاخص بورس و فرابورس

به گفته برخی خبرگزاری ها شاخص کل در بازار بورس به ۱۱ هزار و ۶۹۴ واحد افت پیدا کرده است و در آخر این شاخص به عدد یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ها در معاملات امروز ۲۳ آذر ۹۹ بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۵۳ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

شاخص بورس

امروز ۲۳ آذر ۹۹ نماد ملی صنایع مس ایران (فملی) با سه هزار و ۲۷۱ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۸۹۲ واحد، ایران خودرو (خودرو) با یک هزار و ۲۱۴ واحد، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۸۸۴ واحد، بانک تجارت (وتجارت) با ۷۸۸ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با ۷۸۵ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی (حکشتی) با ۷۷۵ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۷۵۸ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۷۴۸ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۷۲۹ واحد و بانک صادرات ایران (وبصادر) با ۷۰۶ واحد با تاثیر منفی بر شاخص همراه بودند.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ایران خودرو (خودرو)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، بانک تجارت (وتجارت)، سایپا (خساپا) و ملی صنایع مس ایران (فملی) درگروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه سه میلیارد و ۷۵۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۹ هزار و ۵۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

وضعیت بازار فرا بورس در ۲۳/۹/۹۹

شاخص فرابورس نیز بیش از سه واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۷۶۸ واحد ثابت ماند.

علاوه بر این در این بازار سه میلیارد و ۴۵۸ هزار برگه سهم به ارزش ۶۱ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نمادهای شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، بانک دی (دی)، پتروشیمی مارون (مارون)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، بیمه پاسارگاد (بپاس)، فرابورس ایران (فرابورس) و توسعه مسیر برق گیلان (بگیلان) تاثیر منفی بر شاخص این بازار را داشتند.

با مطالعه اطلاعات بالا با آخرین اخبار بازار بورس آشنا شدید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

یک پاسخ به “وضعیت شاخص بورس در روز های اخیر”

  1. abaas__440 گفت:

    سلام خوبی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع