آموزش تحلیل اتریوم

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش تحلیل اتریوم

آموزش تحلیل اتریوم

چطور تحلیل اتریوم را انجام دهیم؟  همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. 

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب قبلی شما را با نحوه رفع محدودیت اکانت های بایننس آشنا کردیم در ادامه همراه ما باشید تا در مور  تحلیل اتریوم اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

می دانید که بازار روند صعودی خوبی را سپری می کند، لازم است تا به خاطر داشته باشیم که به عناصر شاخص ساز باید به خوبی دقت کنیم. عناصری مانند توتال، توتال ۲، BTCD و USTT.D ( دامیننس تِتِر) و همچنین BTC به USTT.

تحلیل اتریوم

اگر تایم فریمی ۴ ساعته داشته باشیم، و به عنوان مثال روند پر قدت صغودی را مشاهده کنیم، در اینجا اگر این سوال برایتان پیش می آید که آیا اتریوم بخریم و یا نه باید توجه داشته باشید که اتریوم یک ارز ارزشمند می باشد و اگر شما آن را به عنوان هولد هم در نظر بگیرید باید آن را در کیف پول های سخت افزاری و یک جای مطمئن نگهداری کنید.

اما اگر به عنوان یک تحلیل گر می خواهید به این مسئله نگاه کنید، می توانیم این تایم فریم ۴ ساعته را بررسی کنیم. در این قسمت محدوده ۳۱۰۰ تا ۳۳۰۰ یک محدوده مقاومتی در نظر گرفته می شود. بنابراین اگر شما می خواهید بخرید، باید اجازه دهید تا از ۳۵۰۶ یا حتی ۳۴۰۰ عبور کند و بعد وار این ارز شوید.

اگر بخواهیم ریسک به ریوارد این ارز را حساب کنیم می توانیم از ابزاری مانند لانگ پوزیشن آن را بررسی کنیم. اگر ما از محدوده بالای ۳۳۰۰ خرید خود را انجام دهیم، ریسک به ریوارد ۲.۶ را می توانید برای این ارز در نظر بگیرید. یعنی ۲۳ درصد احتمال رشد را برایش در نظر بگیرید، و اگر بخواهید حد ضررتان را در این محدوده قرار دهید می توانید ۹ درصد احتمال ضرر را برای خودتان در نظر بگیرید. اگر هم بخواهید در قسمت پایین تر خرید های خود را انجام دهید، می توانید ریسک به ریوارد ۱ را در نظر بگیرید. یعنی ۱۲ درصد احتمال رشد و همچنین ۱۲ درصد احتمال ضرر خواهید داشت.

تحلیل اترویم

شما به عنوان یک تریدر لازم است تا خرید هایتان را در محدوده ای انجام دهید تا کمترین ریسک را برایتان به همراه داشته باشد.

در برخی مواقع نمی توانید نسبت به رشد اتریوم خیلی خوش بین باشید، لازم به ذکر است که ارز اتریوم ارز بسیار با پتانسیلی است و احتمال رشد آن همیشه برای شما وجود دارد. اما از منظر تکنیکالی اینطور خواهد بود.

اتریوم اگر بخواهد ریزش داشته باشد این ریزش تا کجاست؟

اگر قرار باشد که بازار بیت بریزد، ارز اترویم نیز آن را تجربه می کند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر اتریوم بخواهد بریزد تا کجا می ریزد؟

باید شما محدوده ۲۹۰۰ تا ۲۶۰۰ را برای آن در نظر بگیرید. این محدوده می تواند خرید های شما را تکمیل کند. ولی می دانیم که حد ضرر آن را در تایم فریم روزانه باید روی مووینگ ۲۰۰ قرار دهیم. که مووینگ ۲۰۰ آن در نزدیکی محدوده ۲۳۰۰ در حال معامله است. بنابراین اگر شما می خواهید این ارز را خریداری کنید توصیه ما این است که اگر که محدوده ۳۴۰۰ شکسته شد و به سمت بالا حرکت کرد به شرط آنکه بازار بازاری صعودی باشد، می توانید وارد این ارز شوید. اگر قصد خرید این ارز را دارید، می توانید ار ۲۶۰۰ به پایین، خرید های خود را تکمیل کنید و تا ۲۳۰۰ با این ارز بمانید، اگر که زیر مووینگ ۲۰۰ آمد و روند بازار بخواهد روندی نزولی شود، شما نباید به عنوان یک تریدر وارد این ارز بمانید.

اگر بخواهیم پوزیشن های خرید خود را در قیمت های پایین تر در نظر بگیریم، در واقع می توانیم سود بیشتری را نیز داشته باشیم.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع