نحوه رفع محدودیت اکانت های بایننس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

نحوه رفع محدودیت اکانت های بایننس

نحوه رفع محدودیت اکانت های بایننس

آیا می دانید رفع محدودیت اکانت های بایننس چگونه انجام می شود؟ برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

در مطالب قبلی شما را با زمان فرا رسیدن آلت سیزن اشنا کردیم، در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص رفع محدودیت اکانت های بایننس اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

یکی از سوالات پر تکرار این است که ما از کجا بفهمیم اکانتمان به احراز هویت نیاز دارد و یا خیر؟

رفع محدودیت اکانت های بایننس چگونه است؟

بعد از اینکه شما وارد صرافی بایننس می شوید، در قدم اول لازم است تا وارد بخش تنظیمات شوید و به قسمت Identification وارد شوید، در این قسمت وقتی دقت می کنید پیغامی برایتان ظاهر می شود که نشان می دهد شما داخل کدام کشور هستید، این کشور را بر اساس IP شما دیتِکت می کند. سپس در قسمت Personal Verification برایتان یک گزینه نشان داده می شود به نام Your Current Limit  که محدودیت های شما را نشان می دهد. ممکن است با گزینه You are currently Unverified  مواجه شوید که به این معنی است که شما هنوز هیچ نوع Verification را انجام نداده اید و شما حداقل باید یک نوع Verification را داشته باشید.

بعد از این مرحله متوجه می شوید که قسمت Current Limit برای شما محدودیت هایی را اعلام می کند.

هر کدام از سطح های زیر این قسمت برای شما قابلیت هایی را به همراه دارند. اما در صورتی که شما بخواهید سطحی مانند Advance را Verify بکنید، مدارکی که از شما خواسته می شود به مراتب بیشتر از سطح Basic است.

رفع محدودیت اکانت های بایننس

احراز هویت در سطح Basic

اگر اکانت شما در حال حاضر جزو اکانت های بسته شده و محدود است، بهتر است اول در قسمت Basic برای احراز هویت تلاش کنید. در این سطح مدارک شناسایی که از شما می خواهد Personal Information یا مدارک شخصی خودتان می باشد، در زیر آن مدت زمان تقریبی مورد نیاز جهت احراز هویت نشان داده شده است. در حال حاضر نزدیک به یک روز طول می کشد تا مدارک شما بررسی شود.

اگر شما در سطح Basic باشید و احراز هویت شما انجام شود ارسال و دریافت کریپتو برایتان به صورت Unlimited فعال می شود. همچنین دراو به در روز برایتان معادل ۲ بیتکوین فراهم می شود.

احراز هویت در سطح Intermediate

اگر بتوانید در این سطح خودتان را معرفی کنید، در واقع مدارک شناسایی که از شما در خواست می شود نیز بیشتر است. این مدارک مانند Government ID و … می باشد.

اگر در این سطح توانستید احراز هویت داشته باشید، قابلیت های مهتلفی را نیز به اکانتتان اضافه کردید، مثل اینکه شما می توانید روزانه تا ۱۰۰ بیتکوین دریافت و ارسال کریپتو را داشته باشید.

بنابراین برای اینکه ما بخواهیم در گام اول مدارکمان را در سطح Basic احراز هویت کنیم، باید روی گزینه Verify Now بزنیم، با زدن روی این گزینه برایتان صفحه ای نمایش داده می شود، در این صفحه پیغامی برایتان نشان داده می شود که در کدام کشور زندگی می کنید، همانطور که می دانید زمانی که وارد اکانت می شوید بر اساس IP شما شناسایی خواهید شد.

اما لازم نیست تا حتما شما همان کشور را انتخاب کنید، سپس باید مشخصات دقیق خودتان را وارد کنید به خاطر بسپارید که با همین مشخصات بعدا شما احراز هویت می شوید بنابراین بهتر است تا برای جلوگیری از هرگونه مشکلی حتما مشخصات اصلی خودتان را وارد کنید.

 نام و نام خانوادگی را در قسمت مربوطه وارد کنید سپس در Middle Name اگر در پاسپورتتان Middle Name وجود دارد آن را نیز وارد کنید. و در نهایت تاریخ تولدتان را نیز وارد می کنید. البته این تاریخ میلادی است و لازم است تا از سایت های تبدیل تاریخ تاریخ تولدتان را از شمسی به میلادی تبدیل و وارد قسمت مربوطه کنید.

در قسمت Street Address و Postal Code شما باید آدرس محل سکونت و همچنین کد پستی و شهر محل سکونتتان را نیز وارد کنید.

در قسمت قبل شما نوشتید که در چه کشوری ساکن هستید، برای نوشتن آدرس بهتر است تا از سایت گوگل مپ استفاده کنید سپس در این سایت شهر مورد نظر را وارد کرده و گوگل شهر مورد نظرتان را انتخاب می کند و شما از این طریق می توانید آدرس محل سکونتتان را به راحتی پیدا کنید، بعد از اینکه شما یک کافی شاپ را پیدا کردید روی آن کلیک می کنید و اطلاعات آنجا مانند لوکیشن و آدرس و کد پستی و تمامی مشخصات برایتان نمایش داده می شود. و می توانید این مشخصات را کپی کرده و وارد قسمت مربوطه در سایت بایننس کنید. در قسمت اول یک عدد برای شما نشان داده می شود، سپس نام خیابان و در آخر نام شهر نشان داده خواهد شد.

سپس می توانید ییک کد هم به عنوان کد پستی به قسمت مربوطه وارد کنید. ممکن است بپرسید گد پستی را چطور وارد کنیم، کد پستی را می توانید با وارد کردن چند رقم وارد کنید، با سرچ در گوگا می توانید بفهمید که کشوری که انتخاب کردید چه کد پستی دارد، به عنوان مثال می توانید کد پستی سنگاپور را از ویکی پدیا پیدا کنید.

سپس با زدن روی گزینه Continue عبارت Basic Verification برایتان به صورت سبز رنگ نشان داده می شود.

حالا می توانید مراحل معاملات خود را انجام دهید. اگر می خواستید به مراحل بالاتر روید می توانید گزینه آپگرید را بزنید، در اینجا می بینید که قسمت Personal Information  تیک دار شده است. همچنین گزینه Verified برایتان نمایش داده می شود.

حالا اگر در قسمت والت بیایید می توانید تمامی داراییی هایتان را مشاهده کنید و معاملات خود را مجدد آغاز کنید.

اگر دوباره وارد قسمت Personal Verification شویم، و به محدودیت های اکانتتان نگاهی بیاندازید، می بینید که امکان واریز و برداشت برایتان فعال شده است. و به شما آلارم می دهد که می توانید تا حجم ۲ بیت در روز را معامله کنید.

البته به خاطر اینکه اکانتتان بسته شده بود، فعلا برای شما امکان ارسال وجود ندارد، و تا زمانی که مدارکتان چک شود، این امکان در دسترستان نیست.

رفع محدودیت اکانت های بایننس

بررسی وضعیت اکانت

اگر وارد قسمت اکانت شویم چه چیزی را می توانیم مشاهده کنیم؟ در قدم اول می بینیم که تِتری را که ارسال کردیم به اکانتمان، حدود ۱۹ تِنر موجودی را برایمان ثبت کرده است.

در قسمت Identification ما می توانیم، ببینیم که اکانتمان فعال است و Verified شده است. به این معنی که مورد تایید قرار گرفته است. و به حجم ۲ بیت در روز نیز می توانیم بیت دراو داشته باشیم و همچنین کریپتو دیپوزیت را نیز می توانیم داشته باشیم.

بنابراین صفحه Basic ما الان تکمیل شده است. آیا Futures کار می کند یا خیر؟ برای مثال می توانیم یک ترانسفر را انجام دهیم، و می خواهیم ۱۹ تتری را که ارسال کردیم از حساب اسپات به حساب Futures انتقال بدیم.

بالانس را روی ۱۹ قرار می دهیم و انتقال را انجام می دهیم.

آیا می توانیم خریدی را نیز ثبت کنیم؟ برای ثبت سفارش خرید لازم است تا ببینیم که اهرم ها آیا برای ما فعال است یا خیر، بعد از انتخاب کردن اهرم قیمت مارکت را نیز انتخاب می کنیم، سپس گزینه Open را می زنیم. در اینجا می بینید که Order برایتان Submit شد، همچنین پوزیشن فعال شد.

سپس بعد از اینکه پوزیشن را فعال کردیم، برای اینکه مطمئن شویم که Futures فعال شده و مشکلی ندارد این پوزیشن را به قیمت مارکت می بندیم. حالا می توانیم ببینیم که انتقال پول را به ما اجازه می دهد و یا آن را بسته است.

در قسمت ترانسفر دارایی خود را از Futures به اثبات مجددا تغییر می دهیم. در قسمت ولت انتظار شما این است که بتوانید موجودی های خود را ببینید. می توانید وارد قسمت Fiat and Spot شده و تِتِر خودتان را در آنجا ببینید.

اگر روی گزینه Withdraw کلیک کنید، امکال ارسال باید برایتان وجود داشته باشد. زمانی که وارد حساب کونکس می شوید، آدرس PRC20 تتر را کپی کنید، حالا باید بتوانید آدرس را در قسمت Withdraw کپی کنید.

حالا می توانیم دارایی را که از حساب Futures انتقال داده بودیم را مجدد وارد کنیم.

سپس گزینه Withdraw را می زنیم. سپس لازم است تا آدرس ایمیل و گوگل Verification Code خود را وارد کنید تا فرایند کامل شود.

حالا با زدن روی گزینه Submit پیغام complete برایتان نمایش داده می شود. بنابراین مطمئن می شویم که حساب بایننس که پیش تر قفل شده بود و شما نمی توانستید در آن فعالیت کنید را با احراز هویت در سطح Basic مشکلاتتان را رفع کردید و شما می توانید هم دارایی های خودتان را برداشت کنید و هم معاملات spot و Futures را داشته باشید.

مجددا خاطر نشان می کنم که در این صرافی دارایی های خود را نگه ندارید.

ترجیحا از کیف پول های سخت افزاری و یا ولت های خود برای نگهداری آن ها استفاده کنید.

شاید این روش فعلا جواب می دهد اما در آینده ای نزدیک معلوم نیست چه برنامه ای را صرافی بایننس داشته باشد.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع