سامانه کدال چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

سامانه کدال چیست؟

سامانه کدال چیست؟

در این مقاله علاوه بر سامانه کدال می خواهیم در مورد سرور مجازی بورس توشن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

سرور مجازی بورس توشن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با سرعت اینترنت بسیار بالا و همچنین پینگ صفر و یک بتوانید معاملات خود را در بازار بورس بهتر و راحت تر انجام دهید و نتیجه بهتری به دست آورید.

بنابراین علاوه بر پیگیری آخرین اخبار بورس لازم است تا از برخی امکانات مانند سرور مجازی بورس توشن استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت در بازار سرمایه دست پیدا کنید.

در مطالب قبلی شما را با پذیره نویسی آشنا کردیم و اطلاعاتی در این خصوص در اختیارتان قرار دادیم.

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد سامانه کدال اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با سامانه کدال

در سال ۱۳۴۶ قانون بورس اوراق بهادار تصویب شد و به مرور در عرض چند سال قبل از انقلاب اسلامی تقریبا ۱۰ شرکت در بازار بورس درج نماد قرار پرفتند و معاملات خود را آغاز کردند.

با شروع انقلاب اسلامی و همچنین جنگ تحمیلی تقریبا ۱۲ سال بورس تهران بسته شد. سپس بعد از جنگ و شروع آبادانی در سال ۱۳۶۹ بورس تهران دوباره شروع به فعالیت کرد و تا به امروز معاملات در بازار بورس ادامه دارد.

خدمات اینترنتی در بورس در سال ۱۳۸۴ فراهم شد همچنین راه اندازی سامانه معاملاتی آنلاین از سال های  ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ انجام گرفت.

 به این سامانه اطلاع رسانی جامع سامانه کدال گفته می شود. کدال سامانه‌ ای است که تمام سرمایه‌ گذاران بعد از سایت بورس اوراق بهادار بسیار به آن رجوع می کنند.

www.codal.ir  آدرس سایت سامانه ناشران کدال می باشد که می توان آن را به عنوان یک مرجع کامل برای اطلاعات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس دانست. جالب است بدانید  که کدال مخفف Comprehensive Database Of All Listed Companies است.

سامانه کدال

مزایای استفاده از سامانه کدال

فراهم کردن پایگاه داده اطلاعات مالی شرکت ‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه از اهداف اصلی راه اندازی سامانه کدال می باشد. در این صورت سرمایه ‌گذار می تواند به راحتی به اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت‌ها دسترسی پیدا کنند و مجبور نباشند تا برای تهیه اطلاعات هر شرکت به یک سایت جدا گانه مراجعه کنید.

منظور از ناشران بورسی چیست؟

همه شرکت‌هایی که نماد آن‌ها در سازمان بورس وارد شده است جزو ناشران بورسی هستند که موظف به انتشار گزارش‌ های سازمان سرمایه می باشند تا از این راه بتوانند به فعالیت در بازار بورس ادامه دهند.

همان ‌طور که می ‌دانید کسب سود در بازار بورس از دو روش به دست می‌آید، اول از طریق افزایش قیمت سهام و دوم از طریق تقسیم سود نقدی مصوب مجامع عمومی عادی سهام انجام می شود. 

بیش از ۹۰ درصد مواقع رشد قیمت سهام که به دلیل یک خبر یا اتفاق در درون شرکت انجام  می گیرد که سرمایه ‌گذاران به وسیله گزارشات انتشار یافته شرکت ‌ها در سامانه کدال مطلع می شوند.

علاوه بر این با قانون حداکثر چهار ماه پس از پایان سال مالی، شرکت‌ ها باید مجمع عمومی عادی برگزار کنند و در شرایطی که عملیات سال گذشته آن با سود همراه بوده باشد در مجمع لازم است تا حداقل ده درصد از آن را میان سرمایه‌ گذاران تقسیم کند.

با مطالعه اطلاعات بالا با سامانه کدال آشنا شدید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

 خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع