۵ دلیل برای استفاده از VPS برای ترید در فارکس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۵ دلیل برای استفاده از VPS برای ترید در فارکس

۵ دلیل برای استفاده از VPS برای ترید در فارکس

تجارت در فارکس به معنی خرید و فروش ارز است. برای کسی که به خرید و فروش ارز یا تجارت آن میپردازد، قطعا سرعت بالای اینترنت و اتصال، مهمترین نیاز و داشتن سرعت بالا یک دارایی بسیار با ارزش در این حوزه است. VPS مخفف Virtual Private Server است. همانطور که از نام آن پیداست، VPS یک سرور مجازی منحصر به فرد است که چندین سرور مجازی دیگر را در همان کامپیوتر در خود جای می دهد. ویژگی انحصاری VPS سیستم سرور مجازی اختصاصی آن است، به این معنی که هر سرور VPS عملکردهای خود را مستقل از یکدیگر انجام می دهد. بنابراین، در سرور میزبان VPS، بسیاری از کاربران می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند، اما هر VPS تنها به یک کاربر اختصاص دارد. اگر قصد استفاده از VPS را دارید Windows VPS یکی از محبوب ترین و بهترین انتخاب برای تجارت در فارکس است. به آن دلیل که ویندوز یک شرکت قابل اعتماد است و سرور مجازی ویندوز از فناوری ویندوز استفاده می کند و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

پنج دلیل مهم برای استفاده از Windows VPS برای تجارت فارکس

۱. سهولت تجارت در هر زمان و هر مکان

تجارت در فارکس به عنوان یک تجارت اصلی برای همه افراد از گروه های سنی مختلف باز است. در حالی که نسل جوان‌تر معامله‌گران از فناوری های جدید بهره بیشتری میبرند، برخی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند از لبتاب شخصی خود استفاده کنند. علاوه بر این، در برخی موارد، کارگزاران فارکس پلتفرم های معاملاتی در نسخه موبایل را ارائه نمی دهند. با این حال، مانعی برای تجارت در هر زمان و هر مکان وجود ندارد. با اتصال به شبکه و نصب VPS ویندوز، یک معامله گر می تواند در هر زمان و از هر مکان معامله کند.

با استفاده از سرور مجازی ویندوز میتوان از دو طریق معامله در فارکس را انجام داد:

سرور مجازی ویندوز تا حدود ۹۹.۹ درصد آپتایم است. Uptime اندازه گیری درصدی از کل زمانی است که یک سرویس (سرور VPS) به صورت آنلاین در ۳۶۵ روز سال در دسترس است. بنابراین با زمان آپتایم تقریباً ۹۹.۹٪، معامله گران می توانند در هر زمان و هر مکان معامله کنند.
سرویس سرور مجازی ویندوز یک حساب VPS شخصی برای مشتریان معامله گر خود فراهم می کند که به آنها امکان دسترسی آسان به حساب ها و پلتفرم های تجاری خود را در هر زمان و هر مکان می دهد. این ویژگی های دسترسی به تجارت در هر زمان و هر مکان به این معنی است که یک معامله گر می تواند بدون هیچ مانعی درآمد کسب کند.

سرور مجازی ترید

۲. یک سرور میزبانی خصوصی و امن

زمانی که از سرور مجازی ویندوز برای تجارت در فارکس استفاده می کنید، از حفظ حریم خصوصی قوی و امنیت بالا در برابر هرگونه نقض امنیتی در سیستم یا داده های خود اطمینان داشته باشید. و از این قضیه مطمعن باشید که تمام داده های شما خصوصی است و از داده های سایر کاربران در سرور مجازی کاملاً غیر قابل دسترسی است.

خدمات سرور مجازی ویندوز عبارتند از:

  • نظارت منظم برای بررسی عملکرد سیستم، سرورها و سخت افزار
  • آنتی ویروس و فایروال ها را برای محافظت در برابر هرگونه تهدید مجازی و بدافزار

این جنبه ها برای یک معامله گر فارکس که خواهان حفظ حریم خصوصی، امنیت و حفاظت از حساب های تجاری خود است، بسیار مهم است.

 

۳. قطع برق و سرعت پایین اینترنت

معاملات فارکس به صورت الکترونیکی و بدون نسخه (OTC) انجام می شود، به این معنی است که تمام معاملات در سراسر جهان به صورت آنلاین از طریق شبکه های رایانه ای انجام می شود. این به اهمیت سرعت بالای اینترنت و اتصال به اینترنت خوب اشاره می کند. استفاده و نیاز به اتصال اینترنت پرسرعت برای تجارت فارکس برای دو هدف اصلی است – دانلود داده و آپلود داده. سرعت دانلود بالا برای بازیابی اطلاعات دقیق بازار بسیار مهم است. و سرعت آپلود بالا برای انجام دقیق معامله به همان اندازه مهم است. به طور مشابه، یک معامله گر باید آنلاین باشد تا عملکرد معاملات را بررسی کند.
سرور مجازی ویندوز برای عملکرد با سرعت بالا و اتصال به اینترنت برای میزبانی پلتفرم معاملاتی شما به کمک می آید. برای حساب‌های معاملاتی خودکار با مشاوره تخصصی (EA)، یک معامله‌گر می‌تواند به طور مداوم معامله کند، حتی اگر برق قطع شود یا مشکلات اتصال به اینترنت پیش بیاید. آنلاین ماندن ۲۴ ساعته با سرور مجازی ویندوز امکان پذیر است زیرا:

سرور مجازی ویندوز برای میزبانی پلت فرم معاملاتی کافی است و  شما نیاز به رایانه یا گوشی هوشمند اضافی نیاز ندارید. منابع متعدد، سیستم سرور مجازی ویندوز را تامین می کنند. بنابراین، این یک سرویس قابل اعتماد است که بدون در نظر گرفتن قطعی برق در منطقه یا محل شما، مزایای آنلاین ماندن ۲۴ ساعته را برای شما فراهم می کند.
عملکرد سرور مجازی ویندوز به اتصال اینترنت بستگی ندارد. با سرور مجازی ویندوز، یک معامله گر می تواند VPS را به طور مستقل در هر زمان راه اندازی مجدد کند. علاوه بر این، VPS ویندوز به راحتی از هر نقطه از جهان قابل دسترسی است.
بنابراین، با نصب سرور مجازی ویندوز، یک معامله گر نباید نگران ضرر و زیان در معاملات به دلیل عدم دسترسی به آنلاین ماندن برای تجارت به دلیل قطع برق یا قطع اتصال به اینترنت باشد.

خرید سرور مجازی ترید

۴. تأخیر بالا و محافظت در برابر لغزش

تجارت در فارکس یک تجارت بسیار حساس به زمان است که  در این میان سرعت مهمترین عامل برای انجام معاملات موفق فارکس است. گاهی اوقات، حتی کوچکترین لغزش و تاخیر می تواند منجر به ضرر سنگین شود. همانطور که میدانید بالا و پایین آمدن قیمت معاملات دور از انتظار نیست و این اتفاق می تواند در حین ورود یا هنگام خروج از یک معامله باشد. و تاخیر کم منجر به شانس بزرگ در این تجارت می شود.
از آنجایی که سرور مجازی ویندوز ساختاری از کانال های با سرعت بالا دارد، اجرای معامله فارکس از طریق سرور مجازی ویندوز سریع تر از یک کامپیوتر با عملکرد بالا است. به این معنی  که سرور مجازی ویندوز تاخیر یا ارسال سفارشات زیادی را برای اجرای تجارت فارکس فراهم می کند. و در نهایت باعث می شود معامله گر فارکس شانس کمتری برای تاخیر در عملکرد خود داشته باشد.
یک معامله گر فارکس باید یک ارائه دهنده خدمات VPS را انتخاب کند که در نزدیکی محل کارگزار فارکس خود قرار دارد. با توجه به اینکه ویندوز، به عنوان یک شرکت چند ملیتی است، یک معامله گر میتواند به راحتی یک شرکت ارائه دهنده سرور مجازی ویندوز را برای کشور مد نظر خود را به راحتی پیدا کند.

۵. خدمات کلی بی عیب و نقص

سرور مجازی ویندوز عملکردی با سرعت بالا ارائه می‌کند و به معامله‌گران کمک می‌کند تا معاملات فارکس خود را بدون مشکل انجام دهند. همچنین به یک معامله گر اجازه می دهد تا با تعامل با کارگزاران متعدد، چندین حساب معاملاتی داشته باشد. سرور مجازی ویندوز دسترسی معامله‌گران را به حساب‌های معاملاتی متعدد آنها بدون تحت تأثیر قرار دادن یا تأثیرگذاری بر عملکرد لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن‌های هوشمند ارائه می‌دهد. از آنجایی که سرویس های VPS ویندوز همگی در محیط مجازی هستند، مقیاس پذیری VPS بسیار راحت و آسان است. خدمات Windows VPS با یک تیم پشتیبانی فنی و مشتری قوی، اختصاصی و درجه یک به صورت ۲۴*۷ ارائه می شود. شما میتوانید طبق نیاز خود سرور مجازی ترید مورد نظر خود را از شرکت توشن تهیه کنید.

 

شما می توانید سرور مجازی ویندوز اروپا را از طریق سایت ما سفارش دهید و به صورت آنی تحویل بگیرید

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + هشت =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع