پروژه Victoria VR چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

پروژه Victoria VR چیست؟

پروژه Victoria VR چیست؟

پروژه Victoria VR چیست؟ این پروژه ارز اولیه هایی که قرار است اتفاق بیافتد را به ما خبر میدهد. ویکتوریا وی آر یکی از پروژه های جذابی است که به زودی قرار است لانچ شود.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

اگر می خواهید در خصوص پروژه Somnium Space نیز اطلاعاتی به دست آورید می توانید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

این توکن در تاریخ ۲۹ نوامبر تا تاریخ ۲ دسامبر در صرافی کوکوین قرار است لیست شود. البته این صرافی شما را ملزم به داشتن KYC کرده است و یا اینکه شناسایی شده باشید.

از این رو باید به طور کامل ریجیستری را انجام دهید. نکته بعدی که برای شما مهم است در مورد کشور هایی است که نمی توانند در این ارز اولیه شرکت داشته باشند. متاسفانه مانند سایر موارد شما نام کشور ایران را در این لیست مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم این تحریم ها هر چه زودتر برداشته شود تا اینکه ما بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم.

پروژه Victoria VR قرار است بر چه بستری کار کند؟ ما می دانیم که نام این توکن قرار است با نام VR عرضه شود. این توکن در بستر ERC20 قرار دارد. و در قسمت ICO که قرار است قیمت در آنجا مشخص شود، هر VR معادل دو هزارم USD می باشد. از این رو قیمت قابل قبولی برایش در نظر گرفته شده است.

هدف از جمع آوری کمک های مالی یا مقداری که توکن فروخته می شود، معادل ۱۰۱۰۰۰۰۰۰ توکن می باشد. همچنین تعداد کل توکن ها نیز برایتان مشخص شده است.

پروژه Victoria VR

 

نگاهی به پروژه Victoria VR

برای اینکه بخواهیم این پروژه را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است وارد سایتش شویم و آن را بررسی کنیم. زمانی که وارد سایت ویکتوریا وی آر شدید به شما پیغامی داده می شود که می توانید داخل قرعه کشی آن شرکت کنید. اگر در این قرعه کشی برنده شوید یک زمین ۱۸ به شما داده می شود. شما می توانید آن را بخرید و از آن استفاده کنید. برای این کار لازم است تا مشخصات خودتان را در قسمت مربوطه شامل نام، ایمیل و … را تکمیل کنید.

نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که قسمت های مربوط به تلگرام، تویتر، کانال یوتیوب و همچنین فیسبوک و دیگر برنامه ها را باید دنبال کنید و تمامی آن ها را عضویت داشته باشید.

ممکن است کمی این کار ها زمان بر باشد و برایتان جذابیتی نداشته باشد.

در اصل پروژه ویکتوریا وی آر یکی از پروژه های بسیار موفق در زمینه ساخت NFT ها می باشد. ایمن ترین راه برای ساخت NFT ها این است که شما داخل یک بازی کاراکتر های مختص به خودتان را بسازید، البته کاراکتر هایی که شما در این پروژه می توانید بسازید با سایر NFT ها بسیار متفاوت است.

شما در داخل این بازی می توانید انواع و اقسام شخصیت ها، زمین های بازی و همچنین ابزار های مختلفی را مورد استفاده قرار دهید.

پس از ساخت تمامی این موارد می توانید آن ها را در بازار ها بفروشید و یا اینکه آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. فرق جذابی که این بازی برای شما دارد این است که می توانید کسب و کار ها و یا آموزش های مختلفی را مانند مدرسه داخل این دنیای متاورس برای خودتان پیاده سازی کنید.

تمامی این موارد می تواند جذابیت بازی را برای شما چندین برابر کند. به خاطر داشته باشید بازی هایی که با صنعت VR هستند همانطور که قبلا هم گفتیم شما را به یک دنیای مجازی می برند که شما می توانید از آن ها استفاده ای داشته باشید که احساس کنید همه چیز در آنجا واقعی است.

در واقع پروژه Victoria VR به شما کمک خواهد کرد تا آن شخصیتی را که در آینده می خواهید بسازید را چه از نظر کاری و یا چه از نظر تحصیلی و یا اواتار آن شکل و شمایلی را که مد نظرتان است را برای خودتان درست کنید و با آن شخصیت به صورت واقعی زندگی کنید.

در آپدیت جدید این صفحه همراه ما باشید تا در خصوص این پروژه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع