چگونه امنیت ارز های دیجیتال خود را حفظ کنیم؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چگونه امنیت ارز های دیجیتال خود را حفظ کنیم؟

چگونه امنیت ارز های دیجیتال خود را حفظ کنیم؟

امنیت ارز های دیجیتال را چطور می توانیم بالا ببریم؟ چه ترفند هایی باعث بالا رفتن امنیت رمز ارز ها می شود؟

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

به خاطر محبوبیت بسیاری که به Bitcoin ، Ethereum، و کوین های دیگر به وجود آمده است، دزدی و کلاهبرداری هایی که در این زمینه انجام می گیرد نیز بیشتر شده است.

امنیت ارزهای دیجیتال

Cryptocurrency یک دارایی مالی بزرگ برای بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران است. اما با وجود این واقعیت که آنها خیلی مفید هستند، لازم است بدانید که بدون خطر نیستند گم کردن رمز و پسوورد شما، هک کردن کامپیوتر و سرقت می تواند به طور دائمی کوین های شما را خالی کند.

پسوورد شما یک بخش مهم از اطلاعات هستند که به کیف پول Cryptocurrency شما دسترسی پیدا می کند. به منظور محافظت از آنها لازم است تا آن را فراموش نکنید و در یک جای امن یادداشت کنید.

امنیت ارز های دیجیتال

روش های بالا بردن امنیت ارز های دیجیتال

 ارز های دیجیتال به طور مداوم در نوسان هستند. راه های بسیاری وجود دارد که در آن شما می توانید از کیف پول آنلاین خود هنگام تجارت Cryptocurrency محافظت کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به حفاظت از کیف پول وجود دارد.

حفاظت از کیف پول Cryptocurrency با یک رمز عبور قوی: از رمز عبور مشابه در خدمات چندگانه، به ویژه خدمات Cryptocurrency استفاده نکنید. بسیار مهم است که امنیت ارز های دیجیتال را به طور جدی بررسی کنیم. اطمینان حاصل کنید که شما دو عامل احراز هویت را اجرا می کنید و به طور منظم کلمه عبور خود را تغییر دهید. با استفاده از یک مدیریت رمز عبور می توانید به اتمام این روند کمک کنید و زمان زیادی را صرفه جویی کنید. اگر می خواهید انواع کیف پول ارز دیجیتال را بشناسید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید.

رمز ارز زیادی را در کیف پول آنلاین قرار ندهید: نگه داشتن Cryptocurrency آفلاین بهترین راه برای ذخیره آن است. هکرها به تازگی کیف پول های آنلاین را هدف قرار داده اند، بنابراین کاربران باید مراقب باشند.

ذخیره سازی آفلاین بهترین گزینه است و یک کیف پول سخت افزاری یک ابزار عالی برای انجام این کار است. کیف پول فیزیکی می تواند در جعبه سپرده ایمن مناسب باشد، و همچنین استفاده از آن آسان است فقط کافیست آن را به یک کامپیوتر یا تلفن از طریق USB وصل کنید و پول خود را انتقال دهید.

اجتناب از اعتماد به هر صرافی ارز دیجیتال غیر قابل اعتماد: اگر شما در Cryptocurrency  در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید، باید بدانید که به کجا اعتماد داشته باشید. و از چه صرافی نباید تبادلات خود را انجام دهید. قبل از خرید  Ethereum یا هر ارز دیجیتال دیگری، بررسی ها را در مورد TrustPilot را انجام دهید.

با ترافیک تلفن همراه خود بسیار محتاط باشید: همانطور که قیمت های ارز دیجیتال در حال افزایش است، کمپین های فیشینگ فقط بدتر می شوند. به غیر از فیشینگ، برنامه های مخرب نیز می توانند به دستگاه تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند و اطلاعات ورود شما را سرقت کنند.

ممکن است کمی به سختی باور داشته باشید، اما این برنامه های تلفن همراه مخرب، راهی برای تماشای آنچه شما تایپ می کنید یا حتی اسکریت شات های شما می باشند. بهتر است که نرم افزار آنتی ویروس قوی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

از به اشتراک گذاشتن رمز عبورتان خودداری کنید. رمز عبور کدی است که برای دسترسی کاربر به ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. رمز عبور را نامتان و آدرس پابلیک را آدرس ایمیلتان در نظر بگیرید.

اگر شخص دیگری به رمز عبور شما دسترسسی پیدا کند می تواند کریپتوکارنسی های شما را بدزدد. به همین دلیل است که می گوییم از رمز عبور خود محافظت کنید و آن را با کسی به اشتراک قرار دهید.

از کیف پول هایی که توسط تولید کننده میزبانی می شوند دوری کنید: روش ذخیره سازی رمز های عبور (‘کیف پول’) در سرورهایی که تحت کنترل اشخاص ثالث کنترل می شوند، یک خطر امنیتی بزرگ است. این بدان معنی است که سرنوشت سکه های شما در دست کسی است. اگر کسی به یکی از سرورها دسترسی پیدا کند، می تواند آنها را از راه دور خالی کند. اگر کسی بتواند به داخل نفوذ پیدا کند، می توانند همه چیز را سرقت کنند. و هیچ راهی برای بازگشت آن وجود ندارد.

چه موقع از کیف پول داغ استفاده کنید و چه موقع به کیف پول های سرد متوسل شوید.

یک کیف پول سرد مانند یک حساب پس انداز منظم است، زیرا هنگامی که سکه ها در داخل ذخیره می شوند، نسبتا امن هستند. با این حال، سکه ها را نمی توان به سرعت آن هایی که در یک کیف پول داغ ذخیره می شوند منتقل کرد. به همین دلیل ممکن است برای کسانی که معامله گران فعالی نیستند و یا اغلب معاملات کریپتو را نداشته باشند، مناسب نباشد. کیف پول های داغ ارسال و دریافت رمز ارز را آسان می کند، اما خطر انتقال بیشتر از کیف پول سرد است و به همین دلیل نشان دهنده شمشیر دو لبه برای کاربران رمز ارز است.

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع